Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αν δεν γνωρίζουν το μήκος και το εμβαδόν του κύκλου δεν είναι πρόβλημα των μαθητών αλλά των καθηγητών.
Μάλιστα. Το ότι κάποιοι μαθητές πέρασαν δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο σαν τουρίστες και στη Γ λυκείου άρχισαν να μαθαίνουν ασκήσεις απέξω, φταίνε οι καθηγητές, το σύστημα και το ΔΝΤ.Ένα μεγάλο μέρος των μαθητών στο πεδίο των οικονομικών αγνοούν και το τι είναι ακτίνα ενός κύκλου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νίκος22
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiorgosM
Νεοφερμένος
η αποτυχια στο ΘΕΜΑ Γ ειναι αποτυχια των φροντιστηριων , οι τυποι για εμβαδον και μηκος κυκλου χρησιμοποιουνται σε πολλα σημεια στο βιβλιο και η λογικη με το συρμα υπαρχει σε ασκησεις του σχολικου( 7Α(2.7) , 4Γενικες 2ου κεφαλαιου ) . Τα τελευταια 3 χρονια (16-18) οι θεματοδοτες εχουν δωσει το στιγμα : στο ΘΕΜΑ Γ υπαρχει στροφη στο σχολικο βιβλιο
σωστο αλλα οσο αναφορα τις ευθυνες ,φροντιστηριο,καθηγητες κτλ οχι και τοσο.Σιγουρα εχουν χρεος να μαθουν στον μαθητη καποια πραγματα,αλλα δεν γινετε να ριχνουμε συνεχεια ευθυνες σε αλλους οταν φταιμε εμεις οι ιδιοι για το αποτελεσμα των πραξεων μας.Και αυτο ισχυει γενικοτερα.Αν καποιος θελει να μαθει,να αποκτησει γνωση θα το κανει κυριως μονος του
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αυτο που εχουν καταφερει τα φροντιστηρια : οι ασκησεις τυπου Μπαρλα να ειναι οι αναμενομενες και τετοιες να θελουν να δουν στις εξετασεις οι μαθητες και μερικες ασκησεις του σχολικου να προκαλουν τρομο ειναι η αποτυχια των φροντιστηριων και συγχρονως αποτυχια του καθηγητη του σχολειου που δε τους προετοιμασε ουτε για θεματα πανω στις ασκησεις του σχολικου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GohanDGeo
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Μάλιστα. Το ότι κάποιοι μαθητές πέρασαν δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο σαν τουρίστες και στη Γ λυκείου άρχισαν να μαθαίνουν ασκήσεις απέξω, φταίνε οι καθηγητές, το σύστημα και το ΔΝΤ.
Κοροιδευόμαστε ; Πως κατάφεραν και πέρασαν ; Ποιος τους ελέγχει ;
Ευθύνη της μαθηματικής κοινότητας είναι ελλιπής μαθηματική παιδεία στα παιδιά.
Το γεγονός ότι πολλά παιδιά προβληματίστηκαν στο ΘΕΜΑ Γ και ειδικότερα στοΓ1 δείχνει το επίπεδο ΚΑΙ των καθηγητών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Κοροιδευόμαστε ; Πως κατάφεραν και πέρασαν ; Ποιος τους ελέγχει ;
Ευθύνη της μαθηματικής κοινότητας είναι ελλιπής μαθηματική παιδεία στα παιδιά.
Το γεγονός ότι πολλά παιδιά προβληματίστηκαν στο ΘΕΜΑ Γ και ειδικότερα στοΓ1 δείχνει το επίπεδο ΚΑΙ των καθηγητών.
Δυσκολεύουμε τις τάξεις στο λύκειο -> Φταίει το σύστημα. Η εντατικοποίηση της εκπαίδευσης και πόλεμος στην δωρεάν εκπαίδευση, το σύστημα αγχώνει τα παιδιά και δεν βοηθάει στην εξέλιξη της προσωπικότητας.
Ευκολύνουμε τις τάξεις στο λύκειο -> Φταίει το σύστημα. Φταίνε οι καθηγητές που δεν τα έβαλαν με το ζόρι στα κεφάλια των παιδιών και φταίει η εκπαίδευση που το επίπεδο πέφτει με συνέπεια να μπαίνουν στο πανεπιστήμιο άτομα με γνώσεις που δεν βαδίζουν με τις απαιτήσεις του πανεπιστημίου. Επίσης αν πέσει ένα ερώτημα προηγούμενων τάξεων γίνεται χαμός όπως σήμερα καλή ώρα και φταίνε οι καθηγητές πάλι.
Ότι και να κάνουμε θα υπάρχουν άνθρωποι που θα παραπονιούνται. Στην τελική, για το γεγονός ότι τα παιδιά δε μελετάνε δεν φταίνε οι καθηγητές. Φταίνε τα ίδια τα παιδιά. SJW come at me.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Δυσκολεύουμε τις τάξεις στο λύκειο -> Φταίει το σύστημα. Η εντατικοποίηση της εκπαίδευσης και πόλεμος στην δωρεάν εκπαίδευση, το σύστημα αγχώνει τα παιδιά και δεν βοηθάει στην εξέλιξη της προσωπικότητας.
Ευκολύνουμε τις τάξεις στο λύκειο -> Φταίει το σύστημα. Φταίνε οι καθηγητές που δεν τα έβαλαν με το ζόρι στα κεφάλια των παιδιών και φταίει η εκπαίδευση που το επίπεδο πέφτει με συνέπεια να μπαίνουν στο πανεπιστήμιο άτομα με γνώσεις που δεν βαδίζουν με τις απαιτήσεις του πανεπιστημίου. Επίσης αν πέσει ένα ερώτημα προηγούμενων τάξεων γίνεται χαμός όπως σήμερα καλή ώρα και φταίνε οι καθηγητές πάλι.
Ότι και να κάνουμε θα υπάρχουν άνθρωποι που θα παραπονιούνται. Στην τελική, για το γεγονός ότι τα παιδιά δε μελετάνε δεν φταίνε οι καθηγητές. Φταίνε τα ίδια τα παιδιά. SJW come at me.
Η άποψη μου για τις πανελλαδικες έχει ξαναγραφεί σε άλλο νήμα . Είμαι υπέρ της ελεύθερης εισαγωγής στα πανεπιστημιακά ιδρύματα με τον όρο ότι από το πρώτο εξάμηνο οι εκεί καθηγητές θα παίρνουν κεφάλια και όποιος δεν κάνει να φεύγει.
Η συζήτηση ξεφεύγει από το συγκεκριμένο νήμα .
Διαφωνείς ότι η μαθηματική κοινότητα του 21ου αιώνα έχει αποτύχει ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Η άποψη μου για τις πανελλαδικες έχει ξαναγραφεί σε άλλο νήμα . Είμαι υπέρ της ελεύθερης εισαγωγής στα πανεπιστημιακά ιδρύματα με τον όρο ότι από το πρώτο εξάμηνο οι εκεί καθηγητές θα παίρνουν κεφάλια και όποιος δεν κάνει να φεύγει.
Η συζήτηση ξεφεύγει από το συγκεκριμένο νήμα .
Διαφωνείς ότι η μαθηματική κοινότητα του 21ου αιώνα έχει αποτύχει ;
Για την μαθηματική κοινότητα δεν μπορώ να πω. Για τις πανελλήνιες θα πω το εξής. Φταίει το σύστημα της δευτεροβάθμιας και όχι οι πανελλήνιες ως θεσμός. Οι μαθητές θα πρέπει να κρίνονται απρόσωπα, χωρίς να ξέρει αυτός που τους εξετάζει όνομα, φύλο, ηλικία, εμφάνιση κλπ. Δεν γίνεται οι μαθητές να πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο και να κρίνονται από καθηγητάδες των ΑΕΙ με δικά τους κριτήρια. Στην τελική για τη σημερινή μέρα, πως θα μπουν τα παιδιά σε πολυτεχνεία και θετικές σχολές αν δεν ξέρουν ούτε μιγαδικούς αλλά ούτε καλά καλά το εμβαδόν του κύκλου?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiorgosM
Νεοφερμένος
Να πω κάτι λίγο.Δεν λέω η θετική καλά κάνει και πρέπει να γνωρίζει το εμβαδόν.Τα παιδιά των οικονομικών σε τι χρησιμεύει;για πείτε μου;Εκτός αν μας ζητήσουν οικονομική ανάλυση στο κύκλο.
αυτα τα "χρησιμευει" δεν εχουν θεση στις πανελληνιες.Ουτε και στο σχολειο.Ολα χρησιμευουν το καθενα ξεχωριστα και εχοντας φυγει απο το σχολειο το καταλαβα.Αν και αργα.Οπως και να εχει,εγω θα ηθελα περισσοτερο οικονομικο προβλημα οπως ειπα πιο πριν,οχι οτι θα το λυναμε απλως για να μην κλαιμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alan09
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GohanDGeo
Νεοφερμένος
Επίσης αν έχει κανείς γνώμη για το προηγούμενο μήνυμα μου θα το εκτιμούσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Και στην τελική ρε παιδιά, από την εξίσωση κύκλου δημιουργούσες δύο συναρτήσεις, ολοκληρωνες τη μία, και το διπλάσιο του ολοκληρώματος ήταν το εμβαδό του κύκλου xD
Επίσης αν έχει κανείς γνώμη για το προηγούμενο μήνυμα μου θα το εκτιμούσα.
Αντε πες τα επιτελους παλικαρι μου...πεστα...
Διοτι το καλο το παλικαρι ξερει κιαλλο μονοπατι.Ακομα και τοσο αδιαφορος να ηταν καποιος που να μην ειχε μαθει τους τυπους ολα τα εβρισκε με ολοκληρωση.Τσαμπα την μαθατε η τελικα μηπως δεν την μαθατε για να μην καταλαβατε την εφαρμογη του ορισμενου ολοκληρωματος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GohanDGeo
Νεοφερμένος
Αντε πες τα επιτελους παλικαρι μου...πεστα...
Διοτι το καλο το παλικαρι ξερει κιαλλο μονοπατι.Ακομα και τοσο αδιαφορος να ηταν καποιος που να μην ειχε μαθει τους τυπους ολα τα εβρισκε με ολοκληρωση.Τσαμπα την μαθατε η τελικα μηπως δεν την μαθατε για να μην καταλαβατε την εφαρμογη του ορισμενου ολοκληρωματος;
Μάλιστα οι της θετικής την περιφέρεια τη βγάζαμε και από τη φυσική από τη σχέση τόξου με γωνία (συνθέτη κίνηση). Αλλά κάποιος και το Γ1 να μην έβγαζε, εφόσον η συνάρτηση δινόταν, το υπόλοιπο ήταν μελέτη πολυωνυμου. Προσωπικά μόνη ανησυχία αυτό που ανέφερα για το ότι αντί για σύνολο τιμών, χρησιμοποίησα όρια και Μπολζανο, δεν ξέρω γιατί όταν μάλιστα είχα χρησιμοποιήσει σύνολο τιμών προηγουμένως. Σωστό βγαίνει βέβαια οπότε ελπίζω να μην κόψουν. Όπως και για την όχι τόσο όμορφη αλλά σωστή γραφική.
Πάντως το πρόβλημα που δυσκόλεψε πολλούς και μου έκανε εντύπωση, είναι μάλλον η τυποποίηση που πέφτει από τα φροντιστήρια. Όταν κάτι δεν ταιριάζει σε διδαγμενη μεθοδολογία είναι αδύνατο, παρόλο που εν τέλει είναι βατό για τις ικανότητες του μαθητή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Μάλιστα οι της θετικής την περιφέρεια τη βγάζαμε και από τη φυσική από τη σχέση τόξου με γωνία (συνθέτη κίνηση). Αλλά κάποιος και το Γ1 να μην έβγαζε, εφόσον η συνάρτηση δινόταν, το υπόλοιπο ήταν μελέτη πολυωνυμου. Προσωπικά μόνη ανησυχία αυτό που ανέφερα για το ότι αντί για σύνολο τιμών, χρησιμοποίησα όρια και Μπολζανο, δεν ξέρω γιατί όταν μάλιστα είχα χρησιμοποιήσει σύνολο τιμών προηγουμένως. Σωστό βγαίνει βέβαια οπότε ελπίζω να μην κόψουν. Όπως και για την όχι τόσο όμορφη αλλά σωστή γραφική.
Πάντως το πρόβλημα που δυσκόλεψε πολλούς και μου έκανε εντύπωση, είναι μάλλον η τυποποίηση που πέφτει από τα φροντιστήρια. Όταν κάτι δεν ταιριάζει σε διδαγμενη μεθοδολογία είναι αδύνατο, παρόλο που εν τέλει είναι βατό για τις ικανότητες του μαθητή.
Εαν καποιος δεν μπορουσε να λυσει τα πρωτα ερωτηματα του Γ καλυτερα να ξαναδωσει του χρονου εαν θελει θετικα τμηματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 21 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.