SteliosDjent
Νεοφερμένος
και εγω αρθρογραφος εβαλα θα κοψουν?λιγο χαζη ερωτηση,αλλα εχω το αγχος των χαμενων μοριων. Στην περιληψη εγραψα "αρθρογρφος". Απο την στιγμη που ειναι επιφφυλιδα,και η επιφυλλιδα ουσιαστικα ειναι εξειδικευμενο αρθρο, δεν θα μου το παρουν λαθος,ετσι? :/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
1) Το κείμενο ηταν οντως Σχετικά δύσκολο όμως δεν ήταν μεγάλο και σου έδινε να καταλάβεις την ουσία πράγμα που έκανε την περίληψη μέτρια σε δυσκολία
2 )Οι γλωσσικές ασκήσεις ηταν πολύ εύκολες
3)Η έκθεση δεν ήταν αναμενόμενη σαν θέμα. Η παιδεία ήταν το θεμα που όλοι διαβάσαμε Αλλά επειδή μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σχεδόν παντού. Κάνεις δεν περίμενε ότι θα έμπαινε σκέτο θέμα για την Παιδεία. Όμως το θεμα μπορούσε να αναπτυχθεί εύκολα.
Με τον εαυτό μου είμαι πολύ ευχαριστημένος και απ'όσο το έχω υπολογίσει ακόμα και με αυστηρή βαθμολόγηση φτάνω πολύ ψηλά σε βαθμό (πάνω απο 17). Ειμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα γίνει την Δευτέρα ένα ξεκαθάρισμα με τους βαθμούς σε αρχαια/μαθηματικά γιατί στοιβαχτηκαν πλέον μέτριοι, καλοί και άριστοι σε πολύ υψηλές βαθμολογίες άνω του 16 πράγμα που σημαίνει ότι αν και την δευτερα δουμε εύκολα θέματα οι σχολές υψηλής ζήτησης θα ανέβουν στα ύψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νίκος22
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΣπύροςΔ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosDjent
Νεοφερμένος
νομιζω εγραψα: Γιατι ο ρολος του σχολειου πρεπει να ειναι παιδευτικος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiorgosM
Νεοφερμένος
Έγραψα και εγώ και έχω να πω ότι ήταν εύκολα.Το θέμα είναι ότι, ενω πιστεύουμε ότι έχουμε γράψει καλά,γι αυτό και είναι πρώτο μάθημα η έκθεση,στο τέλος θα είμαστε μια μονάδα κάτω.Παντα αυτό γίνετε. Πάλι τα ποσοστά θα είναι τα ίδια.Οπως και να έχει τα μαθηματικά/Αρχαία θα ξεκαθαρίσουν το τοπιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alex_t
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Galaxy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
εγω αγχωνομαι λιγο για το οριο των λεξεων γιατι νομιζω το εχω περασει κατα... 50, ισως 100 λεξουλες :/ κοβουν πουλ γενικα? Το θεωρω λιγο αδικο, γιατι αν ειμαστε στο οριο των λεξεων δεν γραφουμε οσα θελουμε οποτε μετα μας κοβουν απο το περιεχομενο.
Μια χαρα θα'σαι δεν καθονται να τις μετρησουν μια μια.Θα δουν οτι εισαι κοντα στο συνηθισμενο ογκο σελιδων και θα βαθμολογησουν κανονικα ακομα και 100 λεξεις παραπανω να εχεις παει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
harry akritas
Διάσημο μέλος
Unseen skygge δεν έχει τόση σημασία το αν ήταν εύκολα ή δύσκολα τα θέματα με τις βαθμολογίες των μαθητών. Ένας μέτριος ή κακός μαθητής, ακόμα κι αν έχει ιδέες για την έκθεση (που εδώ που τα λέμε το να βρεις ιδέες δεν είναι το δύσκολο κομμάτι του μαθήματος), δεν θα γράψει καλά αν δεν έχει αναπτύξει ικανότητα έκφρασης. Επίσης, θεωρώ ότι η περίληψη θα είναι δύσκολη για έναν μέτριο μαθητή, μιας και το κείμενο είχε πολλές λεπτομέρειες (αν και σχετικά μικρό σε έκταση) και ήθελε καλή αφαιρετική ικανότητα.
Sophie_96 δεν υπάρχει τρόπος ανάπτυξης παραγράφου επεξήγηση. Το προφανές ήταν σύγκριση-αντίθεση και το δευτερεύον ο ορισμός, που πιστεύω όμως ήταν απαιτητική η αιτιολόγησή του, μιας και δεν ήταν τόσο εμφανές. Εγώ προσωπικά ούτε που κατάλαβα ορισμό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Sophie_96 δεν υπάρχει τρόπος ανάπτυξης παραγράφου επεξήγηση. Το προφανές ήταν σύγκριση-αντίθεση και το δευτερεύον ο ορισμός, που πιστεύω όμως ήταν απαιτητική η αιτιολόγησή του, μιας και δεν ήταν τόσο εμφανές. Εγώ προσωπικά ούτε που κατάλαβα ορισμό.
Εγώ έτσι κι αλλιώς δεν έδινα , έδωσα πριν 4 χρόνια μάλλον αιτιολόγηση ήθελα να πω. Όταν έδινα επεξήγηση μου είχε κολλήσει και το έγραφα διαρκώς xd , γιατί ίσως μπερδευόμουν με το διαρθρωτικό σύνδεσμο που δηλώνει επεξήγηση. Αλλά εάν έδινα σίγουρα θα έγραφα σύγκριση -αντίθεση που ήταν πιο ασφαλές και σίγουρο άλλωστε στο πρώτο ποστ πρόλαβα και το έγραψα ότι αναπτύσσεται και με αυτόν
Δεν πειράζει έτσι κι αλλιώς έναν τρόπο ζητούσε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διαιρετέα έννοια :διαφορές εκπαίδευσης και παιδείας
Διαιρετική βάση : η φύση και ο προορισμός παιδείας και εκπαίδευσης
Μέλη της διαίρεσης : υποχρεωτικότητα ή μη, πνεύμα των δύο διαδικασιών , ανεξαρτησία ή όχι
Είναι σωστό ή λάθος ? Θα κάτσει ο διορθωτής να το εξετάσει ή θα έχει στ νου του μόνο συγκριση-αντιθεση άντε και ορισμό?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Παιδια στο ανιχνευονται εβαλα το συναντωνται ειναι ενταξει;
Νομίζω πως είσαι οκ, δεν αλλοιώνει το νόημα της πρότασης. Άλλωστε ενδεικτικές είναι οι λύσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Επίσης παιδιά πολλοί το έχετε στο μυαλό σας ότι έκθεση γράφει αυτός που έχει ιδέες που 8μως είναι λάθος. Οι ιδέες είναι αυτές που σου δινει ι ο καθηγητής σου. Δυστυχώς με το συγκεκριμένο θεμα όπως προείπαν έγραψαν και οι τουρίστες που διάβασαν 2-3 σος σχεδιαγράμματα στο τέλος να πάρουν την αίσθηση. Σος δεν εννοώ σος για να μπουν αλλα σος με την έννοια ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλά θέματα. Είναι κακό να βλέπεις τουρίστες να πιάνουν το 15 στην έκθεση Όχι επειδή είχαν ιδέες Αλλά επειδή είχαν διαβάσει το σχεδιάγραμμα. Επίσης έπιασαν τις ασκήσεις επειδή ήταν πάρα παρα πολυ εύκολες. Ο τρόπος ανάπτυξης, οι διαρθρωτικές λέξεις και τα αντωνυμα ήταν επιπέδου γυμνασίου. Οι γλωσσικές ασκήσεις δεν μπορούσαν να ξεχωρίσουν τους μαθητές, το ιδιο και η έκθεση επειδή όλοι πάνω κάτω ασχολήθηκαν με το συγκεκριμένο θέμα(πολύ μικρές βαθμολογίκες αποκλίσεις) όποτε εκεί που φάνηκε η διαφορά ήταν η περίληψη στο Ποιος κατάλαβε το κείμενο και Ποιος έγραφε άσχετα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
doublepoulos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Παιδια στο ανιχνευονται εβαλα το συναντωνται ειναι ενταξει;
Καλο μου ακουγεται.Εξαρταται παντα ποιο ηταν το αρχικο νοημα στο κειμενο,διοτι μπορει να δωσεις μια τεχνικα ταιριαστη λεξη ως συνωνυμο που ομως δεν μεταφερει με ακριβεια το νοημα και σε αυτη την περιπτωση δεν θεωρειται σωστη η απαντηση.Δεν παμε δηλαδη απλα διπλα στις λεξεις και γραφουμε στο ξεκαρφωτο τα συνωνυμα,τα διαβαζουμε απο το κειμενο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest-90211
Επισκέπτης
Στα αντωνυμα αναβαθμίζεται έβαλα οπισθοδρομείται, στο μεταγενεστερη έβαλα πρώιμη και στο επιτρέπουν το απορρίπτουν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 18 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.