[08/06/2018] Νεοελληνική Γλώσσα (Έκθεση) - Πόσο υπολογίζετε ότι γράψατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 46)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 4 8.7%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 20 43.5%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 9 19.6%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 2 4.3%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 2.2%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κουμπάκιας (δεν με αφορά - δεν απαντώ)

    Ψήφοι: 10 21.7%

SteliosDjent

Νεοφερμένος

Ο SteliosDjent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
λιγο χαζη ερωτηση,αλλα εχω το αγχος των χαμενων μοριων. Στην περιληψη εγραψα "αρθρογρφος". Απο την στιγμη που ειναι επιφφυλιδα,και η επιφυλλιδα ουσιαστικα ειναι εξειδικευμενο αρθρο, δεν θα μου το παρουν λαθος,ετσι? :/
και εγω αρθρογραφος εβαλα θα κοψουν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Λοιπόν ας πω και εγω την εμπειρία μου.
1) Το κείμενο ηταν οντως Σχετικά δύσκολο όμως δεν ήταν μεγάλο και σου έδινε να καταλάβεις την ουσία πράγμα που έκανε την περίληψη μέτρια σε δυσκολία
2 )Οι γλωσσικές ασκήσεις ηταν πολύ εύκολες
3)Η έκθεση δεν ήταν αναμενόμενη σαν θέμα. Η παιδεία ήταν το θεμα που όλοι διαβάσαμε Αλλά επειδή μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σχεδόν παντού. Κάνεις δεν περίμενε ότι θα έμπαινε σκέτο θέμα για την Παιδεία. Όμως το θεμα μπορούσε να αναπτυχθεί εύκολα.
Με τον εαυτό μου είμαι πολύ ευχαριστημένος και απ'όσο το έχω υπολογίσει ακόμα και με αυστηρή βαθμολόγηση φτάνω πολύ ψηλά σε βαθμό (πάνω απο 17). Ειμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα γίνει την Δευτέρα ένα ξεκαθάρισμα με τους βαθμούς σε αρχαια/μαθηματικά γιατί στοιβαχτηκαν πλέον μέτριοι, καλοί και άριστοι σε πολύ υψηλές βαθμολογίες άνω του 16 πράγμα που σημαίνει ότι αν και την δευτερα δουμε εύκολα θέματα οι σχολές υψηλής ζήτησης θα ανέβουν στα ύψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νίκος22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Εγω περιμενω 15>(δεδομένου οτι ολες οι ασκησεις ειναι κομπλε)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Η διαρθρωτική λέξη προκειμένου το δηλώνει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosDjent

Νεοφερμένος

Ο SteliosDjent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
ποσο μπορει να κοψουν απο εναν ψιλοφειλ τιτλο?
νομιζω εγραψα: Γιατι ο ρολος του σχολειου πρεπει να ειναι παιδευτικος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Και εγω στην περίληψη αρθρογράφος έγραψα γιατί είδα μόνο οτι είναι από το βήμα όποτε... Βέβαια από αυτα που μου είπαν αν δεν στερείται από αλλού η περίληψη δεν θα κόψει κάποιος από αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosM

Νεοφερμένος

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Καλησπέρα!

Έγραψα και εγώ και έχω να πω ότι ήταν εύκολα.Το θέμα είναι ότι, ενω πιστεύουμε ότι έχουμε γράψει καλά,γι αυτό και είναι πρώτο μάθημα η έκθεση,στο τέλος θα είμαστε μια μονάδα κάτω.Παντα αυτό γίνετε. Πάλι τα ποσοστά θα είναι τα ίδια.Οπως και να έχει τα μαθηματικά/Αρχαία θα ξεκαθαρίσουν το τοπιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alex_t

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,500 μηνύματα.
Ήταν ανέλπιστα εύκολα! Το θέμα ξεκάθαρο, οι ασκησούλες της πλάκας, θα δείξει και από τα υπόλοιπα μαθήματα. Οπωσδήποτε ήταν μια άριστη αρχή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Galaxy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Galaxy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 355 μηνύματα.
εγω αγχωνομαι λιγο για το οριο των λεξεων γιατι νομιζω το εχω περασει κατα... 50, ισως 100 λεξουλες :/ κοβουν πουλ γενικα? Το θεωρω λιγο αδικο, γιατι αν ειμαστε στο οριο των λεξεων δεν γραφουμε οσα θελουμε οποτε μετα μας κοβουν απο το περιεχομενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
εγω αγχωνομαι λιγο για το οριο των λεξεων γιατι νομιζω το εχω περασει κατα... 50, ισως 100 λεξουλες :/ κοβουν πουλ γενικα? Το θεωρω λιγο αδικο, γιατι αν ειμαστε στο οριο των λεξεων δεν γραφουμε οσα θελουμε οποτε μετα μας κοβουν απο το περιεχομενο.

Μια χαρα θα'σαι δεν καθονται να τις μετρησουν μια μια.Θα δουν οτι εισαι κοντα στο συνηθισμενο ογκο σελιδων και θα βαθμολογησουν κανονικα ακομα και 100 λεξεις παραπανω να εχεις παει ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Το κείμενο ήταν μέτριας δυσκολίας, ήταν μικρό σε έκταση, αλλά πυκνογραμμένο. Οι ασκήσεις αρκετά εύκολες. Στην έκθεση θεωρώ ότι υπήρχε μια μικρή αοριστία στο πρώτο ζητούμενο, γιατί προσωπικά μπερδεύτηκα για το αν έπρεπε να γράψω τις αιτίες που πρέπει το σχολείο να έχει παιδευτική λειτουργία ή να αναλύσω τι προσφέρει ο παιδευτικός ρόλος του σχολείου. Αρκετά καλά σε γενικές γραμμές.

Unseen skygge δεν έχει τόση σημασία το αν ήταν εύκολα ή δύσκολα τα θέματα με τις βαθμολογίες των μαθητών. Ένας μέτριος ή κακός μαθητής, ακόμα κι αν έχει ιδέες για την έκθεση (που εδώ που τα λέμε το να βρεις ιδέες δεν είναι το δύσκολο κομμάτι του μαθήματος), δεν θα γράψει καλά αν δεν έχει αναπτύξει ικανότητα έκφρασης. Επίσης, θεωρώ ότι η περίληψη θα είναι δύσκολη για έναν μέτριο μαθητή, μιας και το κείμενο είχε πολλές λεπτομέρειες (αν και σχετικά μικρό σε έκταση) και ήθελε καλή αφαιρετική ικανότητα.

Sophie_96 δεν υπάρχει τρόπος ανάπτυξης παραγράφου επεξήγηση. Το προφανές ήταν σύγκριση-αντίθεση και το δευτερεύον ο ορισμός, που πιστεύω όμως ήταν απαιτητική η αιτιολόγησή του, μιας και δεν ήταν τόσο εμφανές. Εγώ προσωπικά ούτε που κατάλαβα ορισμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Sophie_96 δεν υπάρχει τρόπος ανάπτυξης παραγράφου επεξήγηση. Το προφανές ήταν σύγκριση-αντίθεση και το δευτερεύον ο ορισμός, που πιστεύω όμως ήταν απαιτητική η αιτιολόγησή του, μιας και δεν ήταν τόσο εμφανές. Εγώ προσωπικά ούτε που κατάλαβα ορισμό.

Εγώ έτσι κι αλλιώς δεν έδινα :P , έδωσα πριν 4 χρόνια μάλλον αιτιολόγηση ήθελα να πω. Όταν έδινα επεξήγηση μου είχε κολλήσει και το έγραφα διαρκώς xd , γιατί ίσως μπερδευόμουν με το διαρθρωτικό σύνδεσμο που δηλώνει επεξήγηση. Αλλά εάν έδινα σίγουρα θα έγραφα σύγκριση -αντίθεση που ήταν πιο ασφαλές και σίγουρο άλλωστε στο πρώτο ποστ πρόλαβα και το έγραψα ότι αναπτύσσεται και με αυτόν

Δεν πειράζει έτσι κι αλλιώς έναν τρόπο ζητούσε ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanasis68

Νεοφερμένος

Ο thanasis68 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Διαίρεση δεν θα μπορούσε να είναι ως εξής:
Διαιρετέα έννοια :διαφορές εκπαίδευσης και παιδείας
Διαιρετική βάση : η φύση και ο προορισμός παιδείας και εκπαίδευσης
Μέλη της διαίρεσης : υποχρεωτικότητα ή μη, πνεύμα των δύο διαδικασιών , ανεξαρτησία ή όχι

Είναι σωστό ή λάθος ? Θα κάτσει ο διορθωτής να το εξετάσει ή θα έχει στ νου του μόνο συγκριση-αντιθεση άντε και ορισμό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Πραγματικά απογοήτευση σήμερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannischx

Νεοφερμένος

Ο Giannischx αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Παιδια στο ανιχνευονται εβαλα το συναντωνται ειναι ενταξει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Παιδια στο ανιχνευονται εβαλα το συναντωνται ειναι ενταξει;

Νομίζω πως είσαι οκ, δεν αλλοιώνει το νόημα της πρότασης. Άλλωστε ενδεικτικές είναι οι λύσεις :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Μα αυτό που λες δεν είναι διαιρετεα έννοια. Η διαιρετεα έννοια πρέπει να είναι κατι ξεκάθαρο. Πχ διαιρετεα έννοια η παιδεία. Αυτό που λες κάνει άμεσα την απάντηση σου σύγκριση αντίθεση του λες ουσιαστικά ότι η παράγραφος ασχολείται με τις διάφορες Παιδείας και εκπαίδευσης. Εννοείται πως θα κάτσουν να το δουν Αλλά είναι λάθος. Και εσυ ρε παιδί μου αφού είδες που το πάει γιατί το συνεχίσες ως διαίρεση; Εγώ διαφωνώ και με τον ορισμό γιατί σε μια παράγραφο που αναπτύσσεται με ορισμό πρέπει να μπορούμε να βρούμε ορίστεα έννοια, προσεχές γένος και ειδοποιό διαφορά. Οπότε παλι στην αιτιολόγηση θα υπήρχε πρόβλημα γιατί δεν έβγαιναν. Η παράγραφος ήταν ολοφάνερα σύγκριση-αντίθεση βέβαια δεν ξέρω πώς θα διορθώσουν ή τι οδηγίες θα δώσουν.
Επίσης παιδιά πολλοί το έχετε στο μυαλό σας ότι έκθεση γράφει αυτός που έχει ιδέες που 8μως είναι λάθος. Οι ιδέες είναι αυτές που σου δινει ι ο καθηγητής σου. Δυστυχώς με το συγκεκριμένο θεμα όπως προείπαν έγραψαν και οι τουρίστες που διάβασαν 2-3 σος σχεδιαγράμματα στο τέλος να πάρουν την αίσθηση. Σος δεν εννοώ σος για να μπουν αλλα σος με την έννοια ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλά θέματα. Είναι κακό να βλέπεις τουρίστες να πιάνουν το 15 στην έκθεση Όχι επειδή είχαν ιδέες Αλλά επειδή είχαν διαβάσει το σχεδιάγραμμα. Επίσης έπιασαν τις ασκήσεις επειδή ήταν πάρα παρα πολυ εύκολες. Ο τρόπος ανάπτυξης, οι διαρθρωτικές λέξεις και τα αντωνυμα ήταν επιπέδου γυμνασίου. Οι γλωσσικές ασκήσεις δεν μπορούσαν να ξεχωρίσουν τους μαθητές, το ιδιο και η έκθεση επειδή όλοι πάνω κάτω ασχολήθηκαν με το συγκεκριμένο θέμα(πολύ μικρές βαθμολογίκες αποκλίσεις) όποτε εκεί που φάνηκε η διαφορά ήταν η περίληψη στο Ποιος κατάλαβε το κείμενο και Ποιος έγραφε άσχετα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

doublepoulos

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Περίληψη-ασκήσεις σχετικά εύκολες. Τώρα όσον αφορά την έκθεση ήταν ένα λεπτό θέμα στο οποίο πολλοί μπορούν να την πατήσουν. Περιμένω ένα τίμιο 80-85.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
Παιδια στο ανιχνευονται εβαλα το συναντωνται ειναι ενταξει;

Καλο μου ακουγεται.Εξαρταται παντα ποιο ηταν το αρχικο νοημα στο κειμενο,διοτι μπορει να δωσεις μια τεχνικα ταιριαστη λεξη ως συνωνυμο που ομως δεν μεταφερει με ακριβεια το νοημα και σε αυτη την περιπτωση δεν θεωρειται σωστη η απαντηση.Δεν παμε δηλαδη απλα διπλα στις λεξεις και γραφουμε στο ξεκαρφωτο τα συνωνυμα,τα διαβαζουμε απο το κειμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest-90211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδιά στο εμφανίζονται συνώνυμο ταιριάζει το ανιχνευονται
Στα αντωνυμα αναβαθμίζεται έβαλα οπισθοδρομείται, στο μεταγενεστερη έβαλα πρώιμη και στο επιτρέπουν το απορρίπτουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top