manolis_98
Πολύ δραστήριο μέλος
(αρχές χρονιάς=αρχές 1ου τετραμήνου=υποχρεωτικό διαγώνισμα )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
formio4
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αυτά που έγραψα είναι λόγια κομπλεξικού καθηγητή.
Δεν γουστάρω να αφιερώσω ούτε δευτερόλεπτο σε αυτές τις ασκήσεις. Ανκαι για κάποιον που δεν έχει ιδέα από το μάθημα παίρνει πολλή ώρα να κάνει τις ασκήσεις, 5 λεπτά είναι η αντιγραφή από το βοήθημα. Τέλος, δεν γίνεται κανένας να είναι αντικειμενικός, όλοι έχουμε μια ξεχωριστή οπτική γωνία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Γιατί ποιος είπε να το παρακολουθήσει με το ζόρι ; Αν δεν γουστάρει ας μην πάει να παρακολουθήσει το μάθημα.Αν κάποιος θέλει να προσέξει και να παρακολουθήσει το μάθημα θα το κάνει, με το ζόρι ΔΕΝ γίνεται
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 186240
Επισκέπτης
Έλεος σε όλους εσάς που υπερασπίζεστε τους καημένους καθηγητές που έχουν "θέληση" να κάνουν μάθημα, βάζουν ασκήσεις, ενδιαφέρονται για την γενική παιδεία των μαθητών, αλλά αυτά τα παλιόπαιδα σα δεν ντρέπονται, τους βρίζουν και τους περιφρονούν κλπ κλπ για να πάρετε like και να ανεβείτε στα μάτια όσων συμμετέχουν στο φόρουμ, μπουχτίσαμε πια με την υποκρισία!
Η πραγματικότητα είναι ότι η πλειοψηφία αυτών των καθηγητών είναι στο φουλ κομπλεξικοί και βλέπουν ότι είσαι σε μια χρονιά που ζορίζεσαι με τα μαθήματα και έρχονται να κάνουν τις μαλακίες τους βάζοντας υπερβολικά πολλές ασκήσεις για το σπίτι, εκβιάζοντας για χαμηλούς βαθμούς στα τετράμηνα, απαγορεύοντας σου να ασχοληθείς με άλλα μαθήματα στην ώρα τους παρόλο που κάνεις ησυχία κλπ. Συνήθως, έχουν παιδιά που έχουν περάσει στο πανεπιστήμιο και βγάζουν ελεύθερα τα απωθημένα τους.
Δεν είπαμε να το ξεφτιλίσουμε τελείως, αλλά μια επιείκεια απλά να δείχνουν σε μια δύσκολη χρονιά για τους μαθητές, αφού όλο το σύστημα είναι σάπιο.
Ναι γιατί άλλη πρεμούρα δεν έχουμε από το να ανεβάσουμε το πρεστίζ μας στο steki
Η πλειοψηφία των καθηγητών είναι υπερβολικά ελαστικοί(μια δόση επιείκειας προφανώς χρειάζεται αλλά όχι σε σημείο σε μαθήματα γενικής παιδείας καθηγητής να λέει πρακτικά τι θα πέσει στις εξετάσεις) στη Γ λυκείου με αποτέλεσμα όσοι κάνουν κανονικά την δουλειά τους και βάζουν και καμιά άσκηση να φαίνονται σαδιστές. Προφανώς, δεν επιβάλλει κανείς στους μαθητές να τρελαθούν απ την χαρά τους για αυτό (ούτε εγώ σαν μαθητής γούσταρα) αλλά όχι και να χαρακτηρίζεις π.χ σκουπίδι τον καθηγητή ή να περιμένεις 19 γράφοντας τον καθηγητή εκεί που δεν πιάνει μελάνι επειδή εσύ κρίνεις ότι δεν μπορείς να δώσεις 15 λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σου για τα μαθήματα γενικής παιδείας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν είπε κανείς να κάνετε ηλίθιες ασκήσεις, αλλά τουλάχιστον να παρακολουθείται και να συμμετέχετε σε πράγματα που ενδεχομένως θα τα δείτε στην σχολή σας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Δηλαδη, κατσε για να καταλαβω...οταν μπαινει ο αλλος στην αιθουσα να διδαξει, ας πουμε αρχαια γενικης παιδειας, και η μιση ταξη μπροστα του εχει ανοιχτο τον Μαθιουδάκη και λύνει ασκήσεις, αυτος ειναι ο κομπλεξικος και κακώς θυμωνει για το γραψιμο που τρωει μπροστα στη μουρη του; Ξερεις, είναι θέμα στοιχειωδους ευγένειας.
Οσο για τα παιδια τους που περασαν πανεπιστημιο, τι επιχειρημα ειναι αυτο; Να εχει απωθημενα που το παιδι του καταφερε και μπηκε στο πανεπιστημιο και προσπαθει να τα βγαλει πανω σου...δινοντας σου ασκησεις;
Ας ειμαστε λιγο αντικειμενικοι....οι περισσοτερες φοβερες και τρομερες εργασιες και ασκησεις, μπορουν να απαντηθουν σε ενα πενταλεπτο μεταξυ τριτης και τεταρτης ωρας.
Μισό 1 σύστημα που σε προετοιμάζει μόνο για πανελλήνιες πρέπει να διαβάζεις μόνο για πανελλήνιες.
Αυτό δε στο λέω εγώ το πε 1 θείος μου που στη πόλη που μένω (σοφάδες) ήταν Λυκειάρχης χρόνια και διαφωνεί με την άποψη να διαβάζεις μόνο για τα μαθήματα των πανελληνίων:
- Εϊναι ο καλύτερος λυκειάρχης που έχει περάσει ποτέ από εδώ δίκαιος και αυστηρός
- 2ον αν ψήφιζαν τώρα τα παιδιά ποιο λυκειάρχη θέλετε θα εβγαίνε με πλειοψηφία εδώ πέρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
din@!!
Δραστήριο μέλος
Μισό 1 σύστημα που σε προετοιμάζει μόνο για πανελλήνιες πρέπει να διαβάζεις μόνο για πανελλήνιες.
Αυτό δε στο λέω εγώ το πε 1 θείος μου που στη πόλη που μένω (σοφάδες) ήταν Λυκειάρχης χρόνια και διαφωνεί με την άποψη να διαβάζεις μόνο για τα μαθήματα των πανελληνίων:
Σκέψου και στεναχωριέται να βλέπει παιδιά να διαβάζουν μόνο για πανελλήνιες και να μην έχουν γενικές γνώσεις
- Εϊναι ο καλύτερος λυκειάρχης που έχει περάσει ποτέ από εδώ δίκαιος και αυστηρός
- 2ον αν ψήφιζαν τώρα τα παιδιά ποιο λυκειάρχη θέλετε θα εβγαίνε με πλειοψηφία εδώ πέρα
Δεν διαφωνω εντελως, το συστημα εισαγωγης απαιτει καποια πραγματα και προφανως θα τα κανεις. Άλλο ομως αυτο, αλλο να λυνεις ασκήσεις για το φροντιστήριο την ωρα της γενικης παιδείας.
Το δευτερο ειναι αγενεστατο και δειχνει παντελή ελλειψη σεβασμου προς τον καθηγητη που καθεται απεναντι σου, προσπαθει να σου διδαξει πεντε πράγματα και στο κατω κατω πληρωνεται και ελάχιστα. Όσο για τις ασκήσεις, το πολυ πολύ να σας ζητανε καποιες στο πρωτο τετραμηνο, μετα και οι ιδιοι σεβονται την προσπαθεια σας και το αποφευγουν. Στο κατω κατω, δεν υπαρχει περίπτωση να σου παιρνουν πανω απο 10-20 λεπτα...
Συγνωμη που θα σας το χαλασω, αλλα υπο φυσιολογικες συνθηκες ( ) στο πανεπιστημιο θα εχετε πολυ μεγαλυτερο φορτο εργασιας....πλεον το "διαβασμα" που εκανα στις πανελληνιες (που δεν ηταν και φοβερο προσωπικα, αλλα λεμε τωρα) μου φαινεται αστειο μπροστα στις εξεταστικες που εχω περασει και τις εργασιες που ειχα να παραδωσω ενω διαβαζα ταυτοχρονα για αλλα διαγωνισματα.
Bottom line, δεν ειναι τραγικο να λυσετε 2-3 ασκησεις μαθηματικων γενικης και να διαβασετε 2 παραγραφους ιστοριας (που στην ουσια εχετε ξαναδιδαχει). Ως μαθητρια θετικης κατευθυνσης, τα μαθηματικα γενικης μου περνανε 5 λεπτα, και τα αρχαια (που ειναι ΜΟΝΟ μεταφραση), κανενα 10λεπτο. Ιστορια εκανα μια αναγνωση πριν μπει η καθηγητρια στην αιθουσα και τα "μαγειρευα" με τις γνωσεις που ηδη ειχα... Μια-δυο φορες που μας εβαλε ερωτησεις στην ιστορια, απλα εκανα "αντιγραφη¨μια παραγραφο του βιβλιου...5 λεπτα;
Δεν μπορω να σκεφτω τι φοβερη ασκηση θα μπορουσε να ειχε ζητησει ο καθηγητης πληροφορικης που αναφερθηκε στην αρχη της συζητησης, αν και θα ημουν πολυ περιεργη να μαθω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Δεν διαφωνω εντελως, το συστημα εισαγωγης απαιτει καποια πραγματα και προφανως θα τα κανεις. Άλλο ομως αυτο, αλλο να λυνεις ασκήσεις για το φροντιστήριο την ωρα της γενικης παιδείας.
Το δευτερο ειναι αγενεστατο και δειχνει παντελή ελλειψη σεβασμου προς τον καθηγητη που καθεται απεναντι σου, προσπαθει να σου διδαξει πεντε πράγματα και στο κατω κατω πληρωνεται και ελάχιστα. Όσο για τις ασκήσεις, το πολυ πολύ να σας ζητανε καποιες στο πρωτο τετραμηνο, μετα και οι ιδιοι σεβονται την προσπαθεια σας και το αποφευγουν. Στο κατω κατω, δεν υπαρχει περίπτωση να σου παιρνουν πανω απο 10-20 λεπτα...
Συγνωμη που θα σας το χαλασω, αλλα υπο φυσιολογικες συνθηκες ( ) στο πανεπιστημιο θα εχετε πολυ μεγαλυτερο φορτο εργασιας....πλεον το "διαβασμα" που εκανα στις πανελληνιες (που δεν ηταν και φοβερο προσωπικα, αλλα λεμε τωρα) μου φαινεται αστειο μπροστα στις εξεταστικες που εχω περασει και τις εργασιες που ειχα να παραδωσω ενω διαβαζα ταυτοχρονα για αλλα διαγωνισματα.
Bottom line, δεν ειναι τραγικο να λυσετε 2-3 ασκησεις μαθηματικων γενικης και να διαβασετε 2 παραγραφους ιστοριας (που στην ουσια εχετε ξαναδιδαχει). Ως μαθητρια θετικης κατευθυνσης, τα μαθηματικα γενικης μου περνανε 5 λεπτα, και τα αρχαια (που ειναι ΜΟΝΟ μεταφραση), κανενα 10λεπτο. Ιστορια εκανα μια αναγνωση πριν μπει η καθηγητρια στην αιθουσα και τα "μαγειρευα" με τις γνωσεις που ηδη ειχα... Μια-δυο φορες που μας εβαλε ερωτησεις στην ιστορια, απλα εκανα "αντιγραφη¨μια παραγραφο του βιβλιου...5 λεπτα;
Δεν μπορω να σκεφτω τι φοβερη ασκηση θα μπορουσε να ειχε ζητησει ο καθηγητης πληροφορικης που αναφερθηκε στην αρχη της συζητησης, αν και θα ημουν πολυ περιεργη να μαθω!
Πίστεψε με ευτυχώς εδώ ήμασταν κλειστή κοινωνία και πάνω κάτω δε μας έβαζαν τίποτα για το σπίτι ειδικα σε μαθηματα θρησκευτικων η ιστοριας αλλα και μαθηματικα γενικης π εδωσα για το σχολειο ελυσα 1-2 φορες και δεν ασχοληθηκα καθολου ξερω εγω.
Ενω στο αοθ το ελεγα απο την αρχη θα γραψω 20 θα γραψω 20 και εγραψα 20
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Μόνο μια παρατήρηση - διαπίστωση: Συνήθως οι υποψήφιοι που γράφουν τα πολλά μόρια και μπαίνουν στις "ακριβές" σχολές, είναι εκείνοι που σέβονται ΚΑΙ τα μαθήματα γενικής παιδείας και έχουν μια αξιοπρεπή παρουσία ΚΑΙ σ΄αυτά.
Συνήθως ξέρω μια που μπήκε ιατρικη και δε τα διαβαζε καν αν τώρα εσύ έχεις παράδειχμα γνωστού σου ναι βέβαια θα το δεχτώ
υγ μιλάμε για την γ λυκείου τώρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
1) Σωστά τόνισες τη λέξη συνήθως. Οι πιο πολλές περιπτώσεις που ξέρω (βάζω και τον εαυτό μου) ανήκουν στην περίπτωση που ανέφερα.Συνήθως ξέρω μια που μπήκε ιατρικη και δε τα διαβαζε καν αν τώρα εσύ έχεις παράδειχμα γνωστού σου ναι βέβαια θα το δεχτώ
2) Λέγοντας ότι κάποιοι "σέβονται ΚΑΙ τα μαθήματα γενικής παιδείας και έχουν μια αξιοπρεπή παρουσία ΚΑΙ σ΄αυτά" δεν εννοώ ότι ξεσκίζονται να τα διαβάζουν. Απλά βλέπουν τον καθηγητή σαν άνθρωπο που θέλει να κάνει σωστά τη δουλειά του, δεν κάνουν φασαρία, δε λύνουν την ώρα του μαθήματος ασκήσεις για το φροντιστήριο, δεν κοιμούνται στο θρανίο, προσέχουν και συμμετέχουν στο μάθημα, όταν έχουν χρόνο διαβάζουν και λιγάκι, στις τελικές εξετάσεις αφιερώνουν ένα απόγευμα για τα SOS. Με δεδομένη την κατανόηση των καθηγητών αυτά είναι αρκετά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος
1) Σωστά τόνισες τη λέξη συνήθως. Οι πιο πολλές περιπτώσεις που ξέρω (βάζω και τον εαυτό μου) ανήκουν στην περίπτωση που ανέφερα.
2) Λέγοντας ότι κάποιοι "σέβονται ΚΑΙ τα μαθήματα γενικής παιδείας και έχουν μια αξιοπρεπή παρουσία ΚΑΙ σ΄αυτά" δεν εννοώ ότι ξεσκίζονται να τα διαβάζουν. Απλά βλέπουν τον καθηγητή σαν άνθρωπο που θέλει να κάνει σωστά τη δουλειά του, δεν κάνουν φασαρία, δε λύνουν την ώρα του μαθήματος ασκήσεις για το φροντιστήριο, δεν κοιμούνται στο θρανίο, προσέχουν και συμμετέχουν στο μάθημα, όταν έχουν χρόνο διαβάζουν και λιγάκι, στις τελικές εξετάσεις αφιερώνουν ένα απόγευμα για τα SOS. Με δεδομένη την κατανόηση των καθηγητών αυτά είναι αρκετά.
αυτό ακριβώς. σταματήστε να νιώθετε τόσο "ιδιαίτεροι" και "ξεχωριστοί" επειδή πάτε στην γ' λυκείου. δε χάλασε κι ο κόσμος. μπορείτε να παρακολουθήσετε το μάθημα και να κάνετε τις ασκήσεις του φροντιστηρίου στο διάλειμμα, μπορείτε ν' αφιερώσετε ένα 20λεπτο για να διαβάσετε για το διαγώνισμα του τετραμήνου (το οποίο σίγουρα θα είναι πολύ εύκολο). οι καθηγητές δεν είναι σκουπίδια για να τους αντιμετωπίζετε κατ' αυτό τον τρόπο. τα πανεπιστήμια, ιδίως τα ελληνικά, χρειάζονται ανθρώπους με παιδεία κι όχι αυτούς που παπαγάλισαν όλο το βιβλίο της ιστορίας ή ξέρουν να λύνουν τέλεια ένα συγκεκριμένο τύπο ασκήσεων και συνεχίζουν αυτό το σάπιο σύστημα παιδείας που έχουμε τώρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Αν και για να τα λέμε όλα και οι καθηγητές από τη μεριά τους ό,τι και να λένε προσπαθούν έμμεσα να βοηθήσουν τα παιδιά χαμηλώνοντας το επίπεδο και τις απαιτήσεις του μαθήματος, πολύ κακώς για μένα γιατί έτσι αναπαράγεται αυτή η νοοτροπία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
faeton
Νεοφερμένος
Ti άλλο θα ακουσουμε; Επειδή οι μισθοι μειώθηκαν οι καθηγητες έχουν κομπλεξ και στη γενικη παιδεια εχουν περισσοτερες απαιτησεις απο τα παιδια. Το σκεφτηκες αυτο που έγραψες;Mην το ψάχνετε εξαιτίας της μείωσης των μισθών υπάρχει μεγάλο κόμπλεξ σήμερα από τη μεριά των καθηγητών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CaneSenpai
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
din@!!
Δραστήριο μέλος
Τι να τα κανω εγω τα αρχαια και τις ιστοριες τωρα στην τεχνολογικη.. Μα σοβαρα τωρα τον κοπο να εκανα να τα μαθω σε 2 μηνες ΑΚΡΙΒΩΣ ειχαν διαγραφει .
Μα και μηχανικος, και οικονομολογος να γινεις, δεν ειναι δυνατο να μην εχεις μερικες ΓΕΝΙΚΕΣ γνωσεις. Το σχολείο δεν ειναι για να σε εξειδικεύσει, αλλα για να σε βοηθήσει να ακολουθησεις τους στοχους σου ενω παραλληλα σε μορφώνει και σε άλλα πεδία.
Είναι τραγικότατο να συναντάς ατομα που έχουν σπουδάσει, έχουν αποκτήσει πτυχία σε φιλολογίες, σε πολυτεχνικά τμήματα, και δεν γνωρίζουν για παράδειγμα πως όταν έχεις ίωση δεν θα πάρεις αντιβίωση γιατί δε θα σε ωφελήσει σε τίποτα. Αντίστοιχα, είναι εξίσου άσχημο να συναντάς ατομα θεωρητικής κατεύθυνσης που δεν γνωρίζουν βασικά πράγματα, όπως το να υπολογίσουν την αρχική τιμή ενός προιόντος πριν την έκπτωση ή ατομα που εχουν περάσει από θετικη κατευθυνση και δεν μπορούν να δομήσουν μια σωστή πρόταση, να κανουν ανάλυση ενός κειμένου ή να σου μιλήσουν για ιστορικά θέματα.
Μην τα θεωρειτε όλα αυτά τραβηγμένα, και μη νομίζετε πως η παιδεία σας αρχίζει στο δημοτικό και τελειώνει στο γυμνάσιο. Υπάρχουν πράγματα, γεγονότα και ιδέες που ωφείλεται να γνωρίζετε ως άτομα που θελουν να λογίζονται μορφωμένα.
Δεν είπαμε να αναλύετε Αντιγόνη από το πρωτότυπο, ούτε να γνωρίζετε με λεπτομέρεια όλες τις κοινωνικο-πολιτικο-οικονομικες εξελίξεις στις χωρες της πρώην Σοβιετικής ένωσης από την Οκτωβριανή επανάσταση ως την πτώση του τείχους του Βερολίνου. Δεν μπορείτε όμως να δηλώνετε παντελή αγνοια και να βαφτίζετε "αχρηστες" τετοιες πληροφορίες. "Ψαρεψτε" όσες γνωσεις, και όσα ερεθίσματα μπορείτε ΤΩΡΑ, που σας δίνετε η ευκαιρία. Το ενδιαφέρον θα παραμείνει ακόμα και μετα το σχολείο, και ειναι αυτά τα ερεθίσματα που θα σας ωθησουν να συνεχίσετε να μορφώνεστε ως ενήλικοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
1) Να αφήνει τους μαθητές στην ώρα του να κάνουν ότι θέλει ο καθένας. Π.χ. άλλος να λύνει ασκήσεις για το φροντιστήριο, άλλος να κοιμάται , άλλος να ακούει μουσική, άλλος να ζωγραφίζει το θρανίο, άλλοι να κουβεντιάζουν μεταξύ τους.
2) Εννοείται ότι όλοι οι μαθητές θα έχουν στο θρανίο δίπλα τους και τον καφέ τους.
3) Δεν πρέπει να κάνει μάθημα πάνω από 5 - 10 λεπτά. Και όταν λέμε μάθημα, εννοούμε έτσι τυπικά να λέει μερικά πραγματάκια ώστε να μπορεί να τα γράψει στο βιβλίο ύλης, άσχετα αν κανένας δεν τον παρακολουθεί.
4) Να δέχεται πάντα τους καθυστερημένους μαθητές, γράφοντας "προσήλθε" στο απουσιολόγιο. Ειδικά την πρώτη ώρα, να δέχεται ακόμα και όσους έρχονται στις 9 παρά 5. Ακόμα, να γράφει πάντα τη λέξη "προσήλθε" και για όποιον απόντα του κλαφτεί ότι έχει πολλές απουσίες ή τις χρειάζεται για το τέλος.
5) Να αφήνει ελεύθερα να βγαίνουν από την τάξη όσοι το ζητούν, άσχετα αν επιστρέφουν μετά από 20 λεπτά ή δεν επιστρέφουν καθόλου. Δίνει χαρά και ανεβάζει το ηθικό, όταν 7-8 μαθητές γυρίζουν στους διαδρόμους χτυπώντας τις πόρτες των άλλων τάξεων ή κάνουν φασαρία ή βάζουν ντουλάπες, θρανία ή άλλα εμπόδια στις πόρτες των άλλων τμημάτων. ΄
6) Αν κάποιος κάνει φασαρία στην ώρα του, θα τον παρακαλέσει ευγενικά να σταματήσει. Αν συνεχίσει, θα του πει να βγει έξω, χωρίς απουσία φυσικά, ώστε να ενωθεί με τους προηγούμενους.
7) Για το υποχρεωτικό διαγώνισμα του πρώτου τετραμήνου, θα τους πει ακριβώς τι θα βάλει, αλλά επειδή κανένας δεν θα έχει διαβάσει, θα κάνει οπωσδήποτε τα στραβά μάτια καθώς όλοι θα αντιγράφουν, είτε από βιβλία είτε από τους άλλους.
8.) Είναι αυτονόητο ότι στα τετράμηνα θα βάλει βαθμούς μόνο 19 ή 20 σε όλους. Εντάξει, το 20 για τα γνωστά "φυτά" και 19 για τους υπόλοιπους.
9) Αν πρόκειται για καταλήψεις φυσικά και θα λέει πάντα ΝΑΙ.
10) Στην περίπτωση που συζητιέται να τιμωρηθεί μαθητής, ότι και να έχει κάνει, να λέει πάντα ΟΧΙ.
11) Αν τα κακόμοιρα τα παιδιά δεν βρίσκουν συνοδούς για την "πενταήμερη" επειδή πέρυσι ήταν πολύ ζωηρά, θα είναι ο πρώτος που θα δεχθεί.
12) Στο τέλος στις εξετάσεις, θα έχει πει ακριβώς τα θέματα, αλλά οι πιο πολλοί δεν θα έχουν κοιτάξει ούτε κι αυτά. Δεν πειράζει όμως, με τους προφορικούς που θα έχουν, κανένας δεν θα κινδυνεύει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Mην το ψάχνετε εξαιτίας της μείωσης των μισθών υπάρχει μεγάλο κόμπλεξ σήμερα από τη μεριά των καθηγητών.
Oπα οπα οπα και πρέπει να το βγάζουν το κομπλεξ τους στα παιδιά μπράβο βρε τα βρήκες
Λοιπόν για να τελειώνουμε. Ο καθηγητής που είναι σωστός και ΔΕΝ έχει κόμπλεξ (είτε από φυσικού του είτε λόγω της μείωσης του μισθού του) πρέπει στη Γ λυκείου στα μαθήματα γενικής παιδείας (και όχι μόνο) να κάνει τα εξής:
1) Να αφήνει τους μαθητές στην ώρα του να κάνουν ότι θέλει ο καθένας. Π.χ. άλλος να λύνει ασκήσεις για το φροντιστήριο, άλλος να κοιμάται , άλλος να ακούει μουσική, άλλος να ζωγραφίζει το θρανίο, άλλοι να κουβεντιάζουν μεταξύ τους.
2) Εννοείται ότι όλοι οι μαθητές θα έχουν στο θρανίο δίπλα τους και τον καφέ τους.
3) Δεν πρέπει να κάνει μάθημα πάνω από 5 - 10 λεπτά. Και όταν λέμε μάθημα, εννοούμε έτσι τυπικά να λέει μερικά πραγματάκια ώστε να μπορεί να τα γράψει στο βιβλίο ύλης, άσχετα αν κανένας δεν τον παρακολουθεί.
4) Να δέχεται πάντα τους καθυστερημένους μαθητές, γράφοντας "προσήλθε" στο απουσιολόγιο. Ειδικά την πρώτη ώρα, να δέχεται ακόμα και όσους έρχονται στις 9 παρά 5. Ακόμα, να γράφει πάντα τη λέξη "προσήλθε" και για όποιον απόντα του κλαφτεί ότι έχει πολλές απουσίες ή τις χρειάζεται για το τέλος.
5) Να αφήνει ελεύθερα να βγαίνουν από την τάξη όσοι το ζητούν, άσχετα αν επιστρέφουν μετά από 20 λεπτά ή δεν επιστρέφουν καθόλου. Δίνει χαρά και ανεβάζει το ηθικό, όταν 7-8 μαθητές γυρίζουν στους διαδρόμους χτυπώντας τις πόρτες των άλλων τάξεων ή κάνουν φασαρία ή βάζουν ντουλάπες, θρανία ή άλλα εμπόδια στις πόρτες των άλλων τμημάτων. ΄
6) Αν κάποιος κάνει φασαρία στην ώρα του, θα τον παρακαλέσει ευγενικά να σταματήσει. Αν συνεχίσει, θα του πει να βγει έξω, χωρίς απουσία φυσικά, ώστε να ενωθεί με τους προηγούμενους.
7) Για το υποχρεωτικό διαγώνισμα του πρώτου τετραμήνου, θα τους πει ακριβώς τι θα βάλει, αλλά επειδή κανένας δεν θα έχει διαβάσει, θα κάνει οπωσδήποτε τα στραβά μάτια καθώς όλοι θα αντιγράφουν, είτε από βιβλία είτε από τους άλλους.
8.) Είναι αυτονόητο ότι στα τετράμηνα θα βάλει βαθμούς μόνο 19 ή 20 σε όλους. Εντάξει, το 20 για τα γνωστά "φυτά" και 19 για τους υπόλοιπους.
9) Αν πρόκειται για καταλήψεις φυσικά και θα λέει πάντα ΝΑΙ.
10) Στην περίπτωση που συζητιέται να τιμωρηθεί μαθητής, ότι και να έχει κάνει, να λέει πάντα ΟΧΙ.
11) Αν τα κακόμοιρα τα παιδιά δεν βρίσκουν συνοδούς για την "πενταήμερη" επειδή πέρυσι ήταν πολύ ζωηρά, θα είναι ο πρώτος που θα δεχθεί.
12) Στο τέλος στις εξετάσεις, θα έχει πει ακριβώς τα θέματα, αλλά οι πιο πολλοί δεν θα έχουν κοιτάξει ούτε κι αυτά. Δεν πειράζει όμως, με τους προφορικούς που θα έχουν, κανένας δεν θα κινδυνεύει.
Σέχασες αφήνει να πέφτει ξύλο μες στην στην τάξη το ξέχασες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.