Δεν διαφωνω εντελως, το συστημα εισαγωγης απαιτει καποια πραγματα και προφανως θα τα κανεις. Άλλο ομως αυτο, αλλο να λυνεις ασκήσεις για το φροντιστήριο την ωρα της γενικης παιδείας.
Το δευτερο ειναι αγενεστατο και δειχνει παντελή ελλειψη σεβασμου προς τον καθηγητη που καθεται απεναντι σου, προσπαθει να σου διδαξει πεντε πράγματα και στο κατω κατω πληρωνεται και ελάχιστα. Όσο για τις ασκήσεις, το πολυ πολύ να σας ζητανε καποιες στο πρωτο τετραμηνο, μετα και οι ιδιοι σεβονται την προσπαθεια σας και το αποφευγουν. Στο κατω κατω, δεν υπαρχει περίπτωση να σου παιρνουν πανω απο 10-20 λεπτα...
Συγνωμη που θα σας το χαλασω, αλλα υπο φυσιολογικες συνθηκες (
) στο πανεπιστημιο θα εχετε πολυ μεγαλυτερο φορτο εργασιας....πλεον το "διαβασμα" που εκανα στις πανελληνιες (που δεν ηταν και φοβερο προσωπικα, αλλα λεμε τωρα) μου φαινεται αστειο μπροστα στις εξεταστικες που εχω περασει και τις εργασιες που ειχα να παραδωσω ενω διαβαζα ταυτοχρονα για αλλα διαγωνισματα.
Bottom line, δεν ειναι τραγικο να λυσετε 2-3 ασκησεις μαθηματικων γενικης και να διαβασετε 2 παραγραφους ιστοριας (που στην ουσια εχετε ξαναδιδαχει). Ως μαθητρια θετικης κατευθυνσης, τα μαθηματικα γενικης μου περνανε 5 λεπτα, και τα αρχαια (που ειναι ΜΟΝΟ μεταφραση), κανενα 10λεπτο. Ιστορια εκανα μια αναγνωση πριν μπει η καθηγητρια στην αιθουσα και τα "μαγειρευα" με τις γνωσεις που ηδη ειχα... Μια-δυο φορες που μας εβαλε ερωτησεις στην ιστορια, απλα εκανα "αντιγραφη¨μια παραγραφο του βιβλιου...5 λεπτα;
Δεν μπορω να σκεφτω τι φοβερη ασκηση θα μπορουσε να ειχε ζητησει ο καθηγητης πληροφορικης που αναφερθηκε στην αρχη της συζητησης, αν και θα ημουν πολυ περιεργη να μαθω!