seize the day
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Και πάλι.
Τα αρχαία ελληνικά οφείλουμε ως έλληνες έστω να τα γνωρίζουμε.
Δηλαδή να κάνουν στην Γερμανία και εμείς όχι γιατί θα κουραστεί ο μαθητής.
Όλα τα μαθήματα είναι εξίσου το ίδιο.
Όπως δεν μπορώ να φανταστώ σχολείο χωρίς μαθηματικά τόσο δεν μπορώ να το φανταστώ χωρίς αρχαία.
Μήπως οι Γερμανοί κάνουν και Γοτθικά; Και οι Γάλλοι λατινικά;
Τα μαθηματικά είναι μέρος του σύγχρονου πολιτισμού αυτούσια, τα χρησιμοποιούμε ως έχει. Εκτός από λίγα κεφάλαια, τα οποία καλό θα ήταν να διδάσκονταν μόνο στους ενδιαφερόμενους. Πνευματική μονομέρεια, θα πείτε. Ωστόσο, περισσότερη πνευματική μονομέρεια προκαλεί η καταπίεση και ο εξαναγκασμός αποστήθισης σε ένα μάθημα που δε σου αρέσει ή η ενασχόληση με κάτι που δεν καταλαβαίνεις και που δεν πρόκειται να σου χρησιμεύσει, με αποτέλεσμα να αδιαφορήσεις ακόμη περισσότερο γι' αυτό, παρά η διδασκαλία μόνο των βασικών. Να μαθαίνουμε αρχαία, αλλά ως τμήμα των νέων Ελληνικών. Να κάνουμε ετυμολογίες λέξεων, κάποιους δόκιμους αλλά ασυνήθιστους τύπους ρημάτων σε παθητική φωνή που πηγάζουν από καταλήξεις των αρχαίων, αλλά να μαθαίνουμε παπαγαλιστί αρχικούς χρόνους, να μαθαίνουμε παπαγαλιστί μεταφράσεις (γιατί μη μου πείτε ότι βγαίνει ο ποιητικός λόγος από μόνος του), να μαθαίνουμε παπαγαλιστί κατηγορίες ρημάτων ανάλογα με τις δυνατές συντακτικές τους λειτουργίες, να μαθαίνουμε παπαγαλιστί κλίσεις ανώμαλων ουσιαστικών, ε, αυτό δε μπορώ να καταλάβω πώς με κάνει πιο ολοκληρωμένο άνθρωπο.
Βλέπεις λοιπόν πως ενώ πράγματι οφείλουμε να τα γνωρίζουμε, δε γίνεται να ισοπεδωθούν άλλωστε όλα χάριν της εποχής μας, δε μας δίνεται το κίνητρο για να το κάνουμε; Είναι άλλο πράγμα το ''Γνωρίζω τις ρίζες μου, γνωρίζω τη γλώσσα των προγόνων μου'' και άλλο αυτό που γίνεται στα ελληνικά σχολεία. Στο κάτω κάτω και πρακτικά αν το δούμε το θέμα, τα Αρχαία Ελληνικά είναι μια νεκρή γλώσσα χωρίς άμεση χρήση για τον μαθητή που αναζητά τον λόγο για να τα διδαχθεί. Εφόσον λοιπόν δεν υπάρχει πραγματικά αυτή η άμεση χρήση τους δεν πρέπει να προσεγγίσουμε αλλιώς το θέμα; Ποιό κίνητρο εν τέλει δίνει το σχολείο για να τα μάθουμε; Γιατί αν ποντάρει στη μελλοντική τους χρησιμότητα, μάλλον κάνει λάθος όπως διαπίστωσε και ο kwstass.
Ακριβώς. Με το να αποβλέπουμε στην πνευματική μας ολοκλήρωση, κατά κάποιο τρόπο το πνεύμα μας μονομερείται. Γιατί φροντίζουμε για την ολοκλήρωσή του, και όχι για την εξειδίκευσή μας σε κάποιον τομέα, η οποία είναι και ο κύριος στόχος του Λυκείου. Αλλιώς, αν δεν είναι, γιατί είναι τόσο στενά συνδεδεμένο με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια;
Μήπως πρέπει να μάθουμε και να συνεννοούμαστε και με αυτή τη γλώσσα;
https://en.wikipedia.org/wiki/Proto-language_(glottogony)#Archaic_hominids
Σε καμία περίπτωση δε συγκρίνω την πολυπλοκότητα της με αυτήν των αρχαίων Ελληνικών, απλώς καταλαβαίνετε τί θέλω να πω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
amalfi
Δραστήριο μέλος
αντι να χαιρεστε το παιχνιδι και την ξεγνοιασια σε μια ηλικια που δε θα ξαναγυρισει
σας εχουμε δημιουργησει τοσες ψευτικες αναγκες
ολα αυτα για το "μελλον" σας.. και το "καλο" σας
(δειτε το παρον των μεγαλων για να καταλαβετε το δικο σας μελλον.. αν εχετε καλη οραση για να βλεπετε ακομα καθαρα)
(και σιγουρα θα υπηρχε χωρος και για μια αληθινη, ουσιαστικη παιδεια.. για ανθρωπους, οχι για αυτοματα [τετοια νομιζουμε οτι ειστε])
οι μεγαλοι δεν καταλαβαινουμε Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α
εχουμε το ακαταλογιστο
λυπαμαι πολυ γιατι αυριο θα ειστε εσεις οι μεγαλοι και φοβαμαι οτι θα τα κανετε ακομα χειροτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
για μενα κανεις ενα μεγαλο λαθος εδω.να μαθαίνουμε παπαγαλιστί αρχικούς χρόνους, να μαθαίνουμε παπαγαλιστί μεταφράσεις (γιατί μη μου πείτε ότι βγαίνει ο ποιητικός λόγος από μόνος του), να μαθαίνουμε παπαγαλιστί κατηγορίες ρημάτων ανάλογα με τις δυνατές συντακτικές τους λειτουργίες, να μαθαίνουμε παπαγαλιστί κλίσεις ανώμαλων ουσιαστικών, ε, αυτό δε μπορώ να καταλάβω πώς με κάνει πιο ολοκληρωμένο άνθρωπο.
παπαγαλιστι μαθαινεις και τυπους μαθηματικων, παπαγαλιστι εμαθες και την προπαιδεια. αν θα συνεχισεις να διαβαζεις παπαγαλιστι, ομως, ειναι, σε ενα πολυ μεγαλο βαθμο, κομματι της δικιας σου νοοτροπίας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος
Καμία σχέση με τα αρχαία Ελληνικά. Τα λατινικά στηρίχθηκαν στην δικιά μας γραμματικήΜήπως οι Γερμανοί κάνουν και Γοτθικά; Και οι Γάλλοι λατινικά;
Τότε γιατί να μάθω μαθηματικά αφου θα γίνω δικηγόρος πχ?Πνευματική μονομέρεια, θα πείτε. Ωστόσο, περισσότερη πνευματική μονομέρεια προκαλεί η καταπίεση και ο εξαναγκασμός αποστήθισης σε ένα μάθημα που δε σου αρέσειή η ενασχόληση με κάτι που δεν καταλαβαίνεις και που δεν πρόκειται να σου χρησιμεύσει, με αποτέλεσμα να αδιαφορήσεις ακόμη περισσότερο γι' αυτό, παρά η διδασκαλία μόνο των βασικών.
Τις ταυτότητες στα μαθηματικά παπαγαλιστί τις μάθημε,την προπαίδεια όπως είπε ο Φας το ίδιο,τους τύπους αποτετραγωνισμού και διπλασιασμού παπαγαλία. Φυσική ταλαντώσεις, ρεύμα κτλ παπαγαλία όλοι οι τύποι.Να μαθαίνουμε αρχαία, αλλά ως τμήμα των νέων Ελληνικών. Να κάνουμε ετυμολογίες λέξεων, κάποιους δόκιμους αλλά ασυνήθιστους τύπους ρημάτων σε παθητική φωνή που πηγάζουν από καταλήξεις των αρχαίων, αλλά να μαθαίνουμε παπαγαλιστί αρχικούς χρόνους, να μαθαίνουμε παπαγαλιστί μεταφράσεις (γιατί μη μου πείτε ότι βγαίνει ο ποιητικός λόγος από μόνος του), να μαθαίνουμε παπαγαλιστί κατηγορίες ρημάτων ανάλογα με τις δυνατές συντακτικές τους λειτουργίες, να μαθαίνουμε παπαγαλιστί κλίσεις ανώμαλων ουσιαστικών, ε, αυτό δε μπορώ να καταλάβω πώς με κάνει πιο ολοκληρωμένο άνθρωπο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
λυπαμαι για ολα αυτα που σας κανουμε οι ...."μεγαλοι" (πφφ)
αντι να χαιρεστε το παιχνιδι και την ξεγνοιασια σε μια ηλικια που δε θα ξαναγυρισει
σας εχουμε δημιουργησει τοσες ψευτικες αναγκες
ολα αυτα για το "μελλον" σας.. και το "καλο" σας
(δειτε το παρον των μεγαλων για να καταλαβετε το δικο σας μελλον.. αν εχετε καλη οραση για να βλεπετε ακομα καθαρα)
(και σιγουρα θα υπηρχε χωρος και για μια αληθινη, ουσιαστικη παιδεια.. για ανθρωπους, οχι για αυτοματα [τετοια νομιζουμε οτι ειστε])
οι μεγαλοι δεν καταλαβαινουμε Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α
εχουμε το ακαταλογιστο
λυπαμαι πολυ γιατι αυριο θα ειστε εσεις οι μεγαλοι και φοβαμαι οτι θα τα κανετε ακομα χειροτερα.
Μμμ, ίσως να έχετε δίκιο, αλλά ακόμη κι αν είναι έτσι τα πράγματα, δεν πρέπει να ρίχνετε τα πάντα στους εαυτούς σας. Αυτό θα οδηγούσε τους νέους να μαθαίνουν πάντοτε να ρίχνουν τα λάθη τους στους μεγαλύτερους, πράγμα που θα ήταν ολέθριο.
για μενα κανεις ενα μεγαλο λαθος εδω.
παπαγαλιστι μαθαινεις και τυπους μαθηματικων, παπαγαλιστι εμαθες και την προπαιδεια. αν θα συνεχισεις να διαβαζεις παπαγαλιστι, ομως, ειναι, σε ενα πολυ μεγαλο βαθμο, κομματι της δικιας σου νοοτροπίας
Nαι, τους μαθαίνεις παπαγαλιστί, και κακώς συμβαίνει αυτό. Θα έπρεπε να είσαι ελεύθερος να έχεις ένα τυπολόγιο την ώρα που γράφεις. Και να μη σου πετά το βιβλίο τσακ! έναν τύπο, έτσι αυθαίρετα.
Οι φυσικοί/μαθηματικοί που ασχολούνται με την έρευνα, θυμούνται ολόκληρους τύπους-τέρατα απ' έξω;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
Μμμ, ίσως να έχετε δίκιο, αλλά ακόμη κι αν είναι έτσι τα πράγματα, δεν πρέπει να ρίχνετε τα πάντα στους εαυτούς σας. Αυτό θα οδηγούσε τους νέους να μαθαίνουν πάντοτε να ρίχνουν τα λάθη τους στους μεγαλύτερους, πράγμα που θα ήταν ολέθριο.
Nαι, τους μαθαίνεις παπαγαλιστί, και κακώς συμβαίνει αυτό. Θα έπρεπε να είσαι ελεύθερος να έχεις ένα τυπολόγιο την ώρα που γράφεις. Και να μη σου πετά το βιβλίο τσακ! έναν τύπο, έτσι αυθαίρετα.
Οι φυσικοί/μαθηματικοί που ασχολούνται με την έρευνα, θυμούνται ολόκληρους τύπους-τέρατα απ' έξω;
με την πολλη χρυση θυμουνται. αν χρειαστουν ενα θεωρημα, θα ανατρεξουν στα βιβλια. τα αρχαια πιστευω οτι ειναι το ιδιο πνευμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Μα στα αρχαία η αποστήθιση είναι ακόμη πιο έντονη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
beautiful loser
Πολύ δραστήριο μέλος
Προς τι το ξέσπασμα, δεν εκανες κατι.λυπαμαι για ολα αυτα που σας κανουμε οι ...."μεγαλοι" (πφφ)
αντι να χαιρεστε το παιχνιδι και την ξεγνοιασια σε μια ηλικια που δε θα ξαναγυρισει
σας εχουμε δημιουργησει τοσες ψευτικες αναγκες
ολα αυτα για το "μελλον" σας.. και το "καλο" σας
(δειτε το παρον των μεγαλων για να καταλαβετε το δικο σας μελλον.. αν εχετε καλη οραση για να βλεπετε ακομα καθαρα)
(και σιγουρα θα υπηρχε χωρος και για μια αληθινη, ουσιαστικη παιδεια.. για ανθρωπους, οχι για αυτοματα [τετοια νομιζουμε οτι ειστε])
οι μεγαλοι δεν καταλαβαινουμε Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α
εχουμε το ακαταλογιστο
λυπαμαι πολυ γιατι αυριο θα ειστε εσεις οι μεγαλοι και φοβαμαι οτι θα τα κανετε ακομα χειροτερα.
Στην περιπτωση που αισθανεσαι τυψεις για κατι που εκανες στην ζωη σου βρηκες λαθος θεμα να τις διοχετευσεις.
Ασε που θεωρω πιοτερο προσβλητικο προς την νεα γενια αυτο που εγραψες παρα ζητηση για συγχωρεση.Υπαρχει θεληση για μαθηση αρνητικη και θετικη , υπαρχουν χαρακτηρες που αναζητουν και στην περιπτωση που υπηρχε η λεγομενη ανθρωπιστικη παιδεια μπροστα τους δεν θα τους εφτανε.Τι ειναι η νεα γενια τους δεσμευει και οχι το τι ειναι οι μεγαλοι , αργοτερα αλλαζουν αποδεσμευονται ή οχι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
amalfi
Δραστήριο μέλος
ας κανει ο καθενας ο,τι καλυτερο μπορει!!
(βγηκαμε και λιγο εκτος θεματος )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Whatmarie
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Καμία σχέση με τα αρχαία Ελληνικά. Τα λατινικά στηρίχθηκαν στην δικιά μας γραμματική
Τότε γιατί να μάθω μαθηματικά αφου θα γίνω δικηγόρος πχ?
Τις ταυτότητες στα μαθηματικά παπαγαλιστί τις μάθημε,την προπαίδεια όπως είπε ο Φας το ίδιο,τους τύπους αποτετραγωνισμού και διπλασιασμού παπαγαλία. Φυσική ταλαντώσεις, ρεύμα κτλ παπαγαλία όλοι οι τύποι.
Ωχ, με συγχωρείς που δε σου απάντησα χθες, δεν είδα το μήνυμά σου.
Τί εννοείς "καμία σχέση με τα αρχαία Ελληνικά"; Τα αρχαία Ελληνικά είναι πρόδρομος των νέων, όπως και τα Λατινικά είναι πρόδρομος των Ιταλικών, των Ισπανικών, των Πορτογαλικών και των Γαλλικών. Τα Γοτθικά, παρομοίως, είναι πρόδρομος των σύγχρονων Γερμανικών, Ολλανδικών, Αγγλικών. Και οι Σκανδιναβοί πρέπει να μαθαίνουν αρχαία Νορμανδικά;
Από τα μαθηματικά που κάνουμε τώρα όντως δε θα έπρεπε να τα κάνεις όλα, και στο είπα αυτό σε προηγούμενο ποστ μου.
Οι τύποι δε θα έπρεπε να μαθαίνονται παπαγαλία, θα έπρεπε να υπάρχει ένα τυπολόγιο με όλους τους βασικούς τύπους, και οι υπόλοιποι βγαίνουν με πράξεις.
Η προπαίδεια, ακόμη κι αν αρχικά δε την έχεις μάθει, τη μαθαίνεις με την εμπειρία. Ακόμη κι έτσι, όμως, να μην είναι, τη μαθαίνουμε όπως μαθαίνουμε στο Δημοτικό τις καταλήξεις των ρημάτων της νέας Ελληνικής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος
Σαφώς. Μα άλλο Γοτθικά και άλλο αρχαία Ελληνικά.Τώρα δεν θυμάμαι λεπτομέρειες από Ιστορία και έτσι αλλά ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός υπερίσχυε του τότε γοτθικού.Ωχ, με συγχωρείς που δε σου απάντησα χθες, δεν είδα το μήνυμά σου.
Τί εννοείς "καμία σχέση με τα αρχαία Ελληνικά"; Τα αρχαία Ελληνικά είναι πρόδρομος των νέων, όπως και τα Λατινικά είναι πρόδρομος των Ιταλικών, των Ισπανικών, των Πορτογαλικών και των Γαλλικών. Τα Γοτθικά, παρομοίως, είναι πρόδρομος των σύγχρονων Γερμανικών, Ολλανδικών, Αγγλικών. Και οι Σκανδιναβοί πρέπει να μαθαίνουν αρχαία Νορμανδικά
Ναι αλλά αφου θεωρούνται όλα απαραίτητα τα μαθαίνουμε.Από τα μαθηματικά που κάνουμε τώρα όντως δε θα έπρεπε να τα κάνεις όλα, και στο είπα αυτό σε προηγούμενο ποστ μου.
Μα υπάρχει. Ο κάθε τύπος έχει και την απόδειξη του. Και πάλι μαθαίνεις την απόδειξη.Οι τύποι δε θα έπρεπε να μαθαίνονται παπαγαλία, θα έπρεπε να υπάρχει ένα τυπολόγιο με όλους τους βασικούς τύπους, και οι υπόλοιποι βγαίνουν με πράξεις.
Θυμισε μου λίγο τι εννοειςΗ προπαίδεια, ακόμη κι αν αρχικά δε την έχεις μάθει, τη μαθαίνεις με την εμπειρία. Ακόμη κι έτσι, όμως, να μην είναι, τη μαθαίνουμε όπως μαθαίνουμε στο Δημοτικό τις καταλήξεις των ρημάτων της νέας Ελληνικής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Σαφώς. Μα άλλο Γοτθικά και άλλο αρχαία Ελληνικά.Τώρα δεν θυμάμαι λεπτομέρειες από Ιστορία και έτσι αλλά ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός υπερίσχυε του τότε γοτθικού.
Μα δε συγκρίνουμε πολιτισμούς, συγκρίνουμε το ποιος κάνει την αρχαία του γλώσσα. Εξάλλου, το ποιος είναι ανώτερος πολιτισμός ή ποιος πολιτισμός υπερισχύει, είναι κάτι το υποκειμενικότατο.
Και ο Ρωμαϊκός πολιτισμός υπερίσχυσε έναντι του τότε Ελληνικού, αν και δέχθηκε πολλές επιδράσεις από αυτόν. Πρέπει να κάνουν Γάλλοι, Ισπανοί κ.λπ. Λατινικά;
Ναι αλλά αφου θεωρούνται όλα απαραίτητα τα μαθαίνουμε.
Θεωρούνται; Από ποιους; Από τους άσχετους του Π.Ι. που δεν έχουν μπει ούτε μια φορά στη ζωή τους σε τάξη;
Μα υπάρχει. Ο κάθε τύπος έχει και την απόδειξη του. Και πάλι μαθαίνεις την απόδειξη.
Δεν κατάλαβες. Ένα τυπολόγιο με τους βασικούς τύπους, το οποίο να μπορείς να το έχεις μαζί σου και την ώρα που κάνεις ασκήσεις/γράφεις.
Θυμισε μου λίγο τι εννοεις
Στο Δημοτικό μαθαίνουμε τις καταλήξεις στους χρόνους, τις φωνές κ.λπ., είναι κάτι το βασικό και το οποίο χρησιμοποιούμε ευρύτατα στην καθημερινή μας ζωή. Το ίδιο και με την προπαίδεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
το ασχημο με τα μαθηματικα, με τα αρχαια κτλΘεωρούνται; Από ποιους; Από τους άσχετους του Π.Ι. που δεν έχουν μπει ούτε μια φορά στη ζωή τους σε τάξη;
ειναι οτι πολλοι κανουν το λαθος να παπαγαλιζουν. πολλοι καθηγητες δεν καθονται να εξηγησουν τη φυσικη σημασια ας πουμε ενος τυπου, δεν συνδεουν καν τα μαθηματικα με τη φυσικη. τα αρχαια δεν χρειαζονται παπαγαλια. κριτικη σκεψη χρειαζονται. εξαλλου ειναι πολυ καλυτερα αν εισαι σε θεση να μελετησεις ενα κειμενο στην αρχικη του γλωσσα, παρα σε μια μεταφραση του
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kansas Rocks!
Πολύ δραστήριο μέλος
Κυρίως με τη φυσική, ή τη χημεία, κατανοείς καλύτερα το περιβάλλον και τους νόμους του, με τα αρχαία, εμβαθύνεις στην ελληνική γλώσσα, και μέσα από τα διάφορα κείμενα, σε έννοιες όπως η δημοκρατία, η ισονομία, που είχαν πραγματική σημασία τότε.
Όσο για τα μαθηματικά, εγώ τα βρίσκω ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον μάθημα, μου αρέσουν πολύ και ποτέ δε βαριέμαι διαβάζοντάς τα, αλλά και εγώ δεν έχω εμβαθύνει ιδιαίτερα στη χρησιμότητά τους. Απλώς μου αρέσουν όταν τα διαβάζω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eleni91
Νεοφερμένος
τιποτα δεν ειναι αχρηστο....τα παντα σε βοηθουν να αναπτυξεις κριτικη ικανοτητα και καποιες γνωσεις παραπανω...
Ακριβώς έτσι είναι!!:no1: Και αν δεν το αντιληφθείς τη στιγμή που το μαθαίνεις θα το εκτιμησείς αργότερα. Ακόμα καποιες γνώσεις και εμπείρίες που αποκτάς σε βοηθούν σε μετέπειτα αποφάσεις στη ζωή σου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Daisy
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki
Δραστήριο μέλος
Ο κύριος ρόλος του σχολείου είναι να σε μάθει να σκέφτεσαι με ένα συγκεκριμένο τρόπο, μια λογική. Όλα, ανεξαιρέτως, τα μαθήματα και η ύλη έχουν βασικό στόχο τη διάπλαση της σκέψης και όχι βασικά την παροχη πρακτικών γνώσεων. Ακόμη και τα πιο απαξιωμένα μαθήματα προσφέρουν συγκεκριμένη λογική που βοηθάει στην ανάπτυξη της σκέψης.
Ας καταλάβουμε οτι το σχολείο είναι εκεί για να μορφώνει και όχι για να μας βάζει απλά και στείρα σε μία σχολή. Και η μόρφωση είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, πολλών επιστημών, πολλών μεθόδων. Η ιδανική μόρφωση, εδώ και πολλούς αιώνες λειτουργεί στο μοντέλο homo universalis, που σημαίνει οτι οι πάντες πρέπει να έχουν μια γνώση για τα πάντα, όχι μόνο για τη γνώση αυτή καθ'εαυτή, αλλά κυρίως για την πνευματική τους ανάπτυξη που δεν μπορεί να επιτευχθεί σε καμία περίπτωση μέσα από την εξειδίκευση.
Ακριβώς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
το ασχημο με τα μαθηματικα, με τα αρχαια κτλ
ειναι οτι πολλοι κανουν το λαθος να παπαγαλιζουν. πολλοι καθηγητες δεν καθονται να εξηγησουν τη φυσικη σημασια ας πουμε ενος τυπου, δεν συνδεουν καν τα μαθηματικα με τη φυσικη. τα αρχαια δεν χρειαζονται παπαγαλια. κριτικη σκεψη χρειαζονται. εξαλλου ειναι πολυ καλυτερα αν εισαι σε θεση να μελετησεις ενα κειμενο στην αρχικη του γλωσσα, παρα σε μια μεταφραση του
Πώς ακριβώς σε βοηθά η κριτική σκέψη να απομνημονεύσεις αρχικούς χρόνους ομαλών και ανωμάλων (που ποιος ξέρει πόσα υπάρχουν) ρημάτων, ουσιαστικών, επιθέτων, αντωνυμιών και επιρρημάτων, κανόνες περί τονισμού με εξαιρέσεις των εξαιρέσεων και κανόνες περί της χρήσης του συντακτικού με έναν κατάλογο ρημάτων σχετικά με το ποια ρήματα παίρνουν ένα είδος μετοχής ή δε θυμάμαι πώς αλλιώς;
Και με ποια λογική μπαίνει στη Β' Λυκείου η Αντιγόνη, με τους εκατό ένα περίεργους τύπους που επίτηδες αλλάζει ο ποιητής για να του βγει το μέτρο; Με τους άλλους εκατό ένα τύπους που είναι αρχαέστεροι, και που και πάλι μπαίνουν χάριν του μέτρου; Με τις συντμήσεις λέξεων (που ούτως ή άλλως είναι από μόνες τους περίεργες, πόσο μάλλον αν τους λείπουν φωνήεντα); Ε, όταν είναι έτσι τα αρχαία, είναι να μην τα σιχαθείς, όταν έχεις τόσα άλλα να μάθεις και έχεις και αυτά να σου παίρνουν όσο όλα τα υπόλοιπα μαζί (αν θες να τα μάθεις όπως πρέπει);
Συμφωνώ με αυτό που λες περί της αρχικής γλώσσας, αλλά αν δεν είναι η μετάφραση του κειμένου ο κύριος σκοπός της δουλειάς σου, η μετάφραση που πρέπει να γίνει γίνεται ένα επιπλέον εμπόδιο/φορτίο που κοστίζει σε χρόνο και αποδοτικότητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.