Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Ο σωστός ο μαθητής δεν είναι παπαγάλος, σε καμία κατεύθυνση. Από την άλλη, αν είναι τρόμπας, είναι παντού. Μην μπαίνετε πάλι στο γνωστό τρυπάκι..
Καλα,χαιρω πολυ,ειμαι κατα της παπαγαλιας και υπερ της κριτικης σκεψης...πραγμα που εφαρμοζεται σε πολλα πανεπιστημια του εξωτερικου ωστε να μπεις σε αυτα,αλλα εδω ειμαστε ελλαδισταν,και μιλαμε για το τι παιζει τωρα και οχι ιδεαλιστικα.
Το παρον συστημα σε θελει παπαγαλο ωστε να εισαθχεις σε ενα πανεπιστημιο...και σου εφερα το γνωστο παραδειγμα της κωλοιστοριας,που αμα εχεις ξεχασει ενα '','' ο αλλος που το εχει βαλει παιρνει περισσοτερες μοναδες...εδω τι γινεται?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Καλα,χαιρω πολυ,ειμαι κατα της παπαγαλιας και υπερ της κριτικης σκεψης...πραγμα που εφαρμοζεται σε πολλα πανεπιστημια του εξωτερικου ωστε να μπεις σε αυτα,αλλα εδω ειμαστε ελλαδισταν,και μιλαμε για το τι παιζει τωρα και οχι ιδεαλιστικα.
Το παρον συστημα σε θελει παπαγαλο ωστε να εισαθχεις σε ενα πανεπιστημιο...και σου εφερα το γνωστο παραδειγμα της κωλοιστοριας,που αμα εχεις ξεχασει ενα '','' ο αλλος που το εχει βαλει παιρνει περισσοτερες μοναδες...εδω τι γινεται?
Φταίμε και εμείς λίγο, λυπάμαι που το λέω.
Εγώ όταν έδινα πριν από τόσα χρόνια, δεν είχα κανένα θέμα παπαγαλίας. Τώρα μέχρι και ολόκληρες εκθέσεις μαθαίνετε απέξω.
(Το β' πληθυντικό, τρόπος του λέγειν. )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Φταίμε και εμείς λίγο, λυπάμαι που το λέω.
Εγώ όταν έδινα πριν από τόσα χρόνια, δεν είχα κανένα θέμα παπαγαλίας. Τώρα μέχρι και ολόκληρες εκθέσεις μαθαίνετε απέξω.
(Το β' πληθυντικό, τρόπος του λέγειν. )
Κοιτα,σοβαρα τωρα,ενα ατομο που μαθαινει απ'εξω εκθεση για να γραψει,δεν πρεπει να κατεχει εγκεφαλο,οπως προειπα εχει ξοφλησει εξ αρχης.
Μα φυσικα και φταιμε εμεις,ειμαστε οι πρωτοι που φταιμε.
Οπως εχω ξαναδηλωσει,πρεπει να γινει ολοκληρωτικη αλλαγη στον τροπο εισαγωγης,μπας και δουμε ασπρη μερα,αλλα μεχρι τοτε,τα πραγματα ετσι εχουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Μαζί σου αλλά διαφωνείς ότι υπάρχουν πολλά άτομα που το κάνουν; Μαθαίνουν ολόκληρες παραγράφους, εισαγωγές και επιλόγους. Και στις ασκήσεις δεν μπορούν να γράψουν ένα συνώνυμο. Δεν είναι λίγοι, είναι πάρα πολλοί. Και το αποτέλεσμα φαίνεται στο πανεπιστήμιο.
Αν ελεγα οτι διαφωνω,το μονο σιγουρο θα ηταν οτι εθελοτυφλουσα.
Αλλα ξερεις,δεν με πειραζει ιδιαιτερα,σχεδον καθολου δηλαδη,οπως ειπες και εσυ,τα αποτελεσματα φαινονται στο πανεπιστημιο...αρα τι να την κανω εγω την εισαγωγη με παπαγαλια και την εξοδο απο την σχολη με 5...ο καλος θα φανει αργα η γρηγορα,και το μονο σιγουρο ειναι οτι θα πετυχει στην κοινωνια.
Να θεσω και εγω και ενα αλλο παραδειγμα...στην θεωρητικη,μαθητες που γραφουν 10/10 μεταφραση γνωστο και εισαγωγες,στις ερωτησεις αναπτυξης ουτε το 8/15 μπορουν να πετυχουν...στην εκθεση παλι...τυφωνας κατρινα...ειναι γελοιο.Ουτε το μεγκα βγαζει τετοια ταλεντα δηλαδη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ALEXX
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
Στο τμήμα μου υπάρχουν παιδιά που μαθαίνουν απέξω σχεδιαγράμματα στις εκθέσεις, που ξέρουν να σου πουν ένα ολόκληρο μάθημα ιστορίας απέξω αλλά άμα τους ρωτήσεις τι είπες δεν καταλαβαίνουν.
Και εγώ είχα μεγάλο πρόβλημα προσαρμογής σε αυτό φέτος, γιατί ποτέ δεν μάθαινα απέξω μέχρι και το κόμμα. Πάντα διάβαζα, είχα μια ιδέα, το ζουμί και μετά έγραφα μόνη μου. Στην τρίτη λυκείου στη θεωρητική αν θες να γράψεις πρέπει να μάθεις κάποια πράγματα απέξω. Κακά τα ψέμματα. Ιστορία δεν γράφεις έτσι. Απλά το κλειδί είναι να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις. Προσωπικά αν δεν καταλάβω πχ ποιες ήταν οι συνέπειες του κινήματος στο Θέρισο, δεν μπορώ να το μάθω απέξω. Υπάρχουν άτομα που μαθαίνουν τόσο παπαγαλία τις μεταφράσεις των λατινικών που πολλές φορές, όταν το συντακτικό δεν συμπίπτει με την μετάφραση δεν μπορούν να ξεχωρίσουν ποια λέξη μεταφράζουν ή στη χειρότερη μαθαίνουν απέξω όλες τις αναλύσεις μετοχών, όλες τις μετατροπές στους πλαγίους λόγους.
@ALEXX τα ορθογραφικά σου μου βγαλαν το μάτι. Είναι "θυμάσαι" και "κατανοήσεις"και "γίνεται"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος
Πας στο εξωτερικό για ένα μεταπτυχιακό-που γενικά δεν υπάρχουν παπαγάλοι-και φτάνεις αισίως στο πρώτο διαγώνισμα.
"Topic A: Prove that......."
Να σου ο 'Ελλην,βλέπει θεώρημα-ΜΠΑΑΑΑΑΜ-σε 2 λεπτά έχει γράψει την απόδειξη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
ok δεν το σχολιάζω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος
Το θέμα δεν είναι να περάσεις στο πανεπιστήμιο αλλά να περάσεις στη σχολή που θέλεις. Δηλαδή, αν περάσει κάποιος σε μια σχολή των ΤΕΙ με 2000 μόρια απλώς και μόνο γιατί τόσα έβγαλε (είδε φως και μπήκε), θεωρείται επιτυχία;Βασικα εγινε κατι πολυ σημαντικο για να προβλεψετε βασεις.Οι υποψηφιοι ειναι 10.000 λιγοτεροι απο περσι.Το ποσοστο επιτυχιας αυξηθηκε κατα 70% αυτο σημαινει οτι 2 στους 3 θα περασουν στο Πανεπιστημιο.Οποτε αυτο ηδη σημαινει πτωτικη ταση στις βασεις.Ψαξτε το στο neolaia.gr η στο fimes.gr το ανακοινωσαν πριν καιρο οταν ανακοινωσε το υπουργειο τον αριθμο τον υποψηφιων..
Σημείωση: Το μήνυμα προήλθε από το θέμα Πανελλήνιες 2012
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Δεν μπορουμε να επιλεγουμε σχολες με βαση τα μορια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elinaki49
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Το θέμα δεν είναι να περάσεις στο πανεπιστήμιο αλλά να περάσεις στη σχολή που θέλεις. Δηλαδή, αν περάσει κάποιος σε μια σχολή των ΤΕΙ με 2000 μόρια απλώς και μόνο γιατί τόσα έβγαλε (είδε φως και μπήκε), θεωρείται επιτυχία;
Δεν θεωρείται επιτυχία, αλλά το "θέλω" με βάση το κωλοσύστημα εισαγωγής που υπάρχει στην χώρα μας, είναι τελείως υποκειμενικό και βασισμένο σε σάπια θεμέλια (γραπτές εξετάσεις σε μια ανασημένη ύλη δια της μεθόδου της παπαγαλίας). Εσύ θέλεις, μαγκιά σου. Μπορείς όμως να ανταπεξέλθεις στην λογική / δυσκολία μιας επιστήμης την οποία δεν έχεις δει ποτέ σου μέχρι ώρας (ή έστω με μια αμυδρή εικόνα); Το Πανεπιστήμιο δεν έχει την λογική του λυκείου. Προσοχή, για να μην πέσουν και με φάνε (π.χ. Χαρουλίτες κ.α.) δεν το γενικεύω. Μιλάω αρκετά με σαφήνεια. Δεν αποθαρρύνω κανέναν από τις σπουδές. Μπορεί ελεύθερα ο καθένας να κάνει την τρέλα του. Δωρεάν πουλάει το μαγαζί. Εξάλλου οι σπουδές στην χώρα μας έχουν καταντήσει σαν ένα είδος χόμπυ. Σπουδάζουμε για να σπουδάζουμε, ότι κάτι κάνουμε μιας και τελειώσαμε ..το λύκειο. Αν όχι όλοι, τουλάχιστον η μαζική πλειοψηφία που θα αποτελέσει τους μελλοντικούς καθημερινούς εργαζομένους..
Υπομονή μέχρι το 2ο έτος..για να πειστείτε Άπιστοι Θωμάδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Απο αποψη γνωσεων, περιμενουμε να ειναι πολυ καλυτερο!
Για αυτο βεβαια, ψαχνουμε οσο μπορουμε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Δεν θα σας φαμε κυριε! Εννοειται πως το πανεπιστημιο δεν ειναι στην ιδια λογικη με το λυκειο!
Απο αποψη γνωσεων, περιμενουμε να ειναι πολυ καλυτερο!
Είναι λίγο αστείο να περιμένεις να μάθεις ...όλη την επιστήμη (στον βαθμό που επιθυμείς) στα 4 ή 5 χρονάκια σπουδών. Γι' αυτό λέμε ότι απλά αποκτάς μια μητρική πλακέτα και εκεί και πάνω προσθέτεις τσιπάκια γνώσης και εμπειρίας χρόνο με το χρόνο, σε όλο τον εργασιακό βίο μέχρι τον θάνατο.
Στο Πανεπιστήμιο (εφόσον μιλάμε για Ελλάδα) μην περιμένετε να δείτε θεαματικές διαφορές από την νοοτροπία και την λογική..του σχολείου. Ειδικά στην χώρα μας, όπου δεν υπάρχει βιομηχανική / τεχνολογική βάση παραγωγής, οι Πανεπιστημιακές γνώσεις ανά μάθημα είναι αρκετές (άρχηστες από πλευράς ουσίας), χύμα και ολίγον θεωρητικές, δηλαδή, αποκομμένες από πρακτικές εφαρμογές. Προσοχή, εφαρμογές διδάσκονται (και σε μεγάλο βαθμό) απλά δεν έχουν σχέση με τις εφαρμογές της... εργασιακής καθημερινότητας.
Διδάσκουν πολλά και τίποτα. Μετά από καιρό, έχεις ξεχάσει πολλές λεπτομέριες, μιας και το κάθε μάθημα είναι συνήθως εισαγωγή σε έναν διαφορετικό επιστημονικό κλάδο της συγκεκριμένης επιστήμης που σπουδάζεις. Δεν διδάσκουν γιατί ή πως θα εφαρμοστεί αυτό που έμαθες στην παραγωγική διαδικασία (πράξη) ή πως θα σκέφτεσαι στην πράξη. Διδάσκουν μόνο αυτό που θέλουν να ξέρεις για να περάσεις το μάθημα. Αν το μάθεις όπως θέλουν αυτοί, πέρασες το μάθημα. Αλλιώς αυξάνεις τα εξάμηνα φοίτησης. Γενικά όλο και δυσκολεύουν το επίπεδο διδακτέας ύλης (χρόνο με το χρόνο) για να αποτρέπουν κόσμο από τις Πανεπιστημιακές σπουδές λόγω συνεχόμενης αποτυχίας στις εξεταστικές. Τόσο απλά.
Στο Πανεπιστήμιο διδάσκεται ο καθένας επίσημα το 1/3 της γνώσης και από εκεί και πέρα, υπάρχει η ελεύθερη βούληση από πλευράς του φοιτητή για το υπόλοιπο 2/3 της γνώσης, αν και με ποιον τρόπο θα αποκτηθεί. Γι' αυτό υπάρχουν τα βιβλία, το internet, τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά, το δεύτερο πτυχίο σε κάποια συγγενική επιστήμη. Ο καθένας που αποφασίζει να μάθει περισσότερα με τον τρόπο που επιθυμεί, κινείται αναλόγως. Όμως με κάποιες θυσίες παράλληλα. Διότι στην ζωή, πάντα κάτι χάνεις για να κερδίσεις κάτι άλλο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
θελω να πετυχω
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SiMoS43710
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ρε παιδες εχω μια μεγαλη απορια....Εφοσον ενας μαθητης διαβασμενος αρκετα καλα στα μαθηματικα και φυσικη κατευθυνσης δεν μπορει να γραψει ευκολα ενα 14-15 συμφωνα με τα θεματα τα φετινα;;;; Γιατι ακουω απο πολλους πως τα μαθηματικα κατ. και φυσικη γινετε σκοτωμος...(Η ΓΝΩΜΗ Μου), αν εισε διαβασμενος αρκετα καλα μπορεις να γραψεις ενα 14-15 και εχεις περασει εκει που θες
Ένας αρκετά καλά διαβασμένος στην ύλη της Γ λυκείου όχι, δεν έφτανε το 14-15 φέτος σε κανένα από τα 2 μαθήματα.
Κι επίσης έχω ξαναδει πως κολλάς στις βάσεις παλαιοτέρων ετών. Αυτές καθορίζονται από τα θέματα που μπαίνουν και από τις προτιμήσεις, οπότε μη τους δίνεις και μεγάλη σημασία. Πας για να γράψεις 20, όχι με την ελπίδα "αααα, θα γράψω 15 και θα μπω εκεί".
Φιλικά πάντα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.