capito666
Νεοφερμένος
Δεν λεω 8υμαμε και εχω διαβασει πολυ καλα την ψευδογλωσσα αλλα φροντισα με το που περασα σε ΤΕΙ και εμαθα και αλλες γλωσσες προγραμματισμου να την διαγραψω απο το μυαλλο μου....
Ομως πηρα την αποφαση να ξαναδωσω....!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ylh.htm
"ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε "ΓΛΩΣΣΑ", όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιγνάτιος
Νεοφερμένος
Φυσικα και οχι!! ο αλγοριθμος πουθενα στο βιβλιο δεν χρησιμοποιει δηλωση μεταβλητων!! Το προβλημα που ακουω απο πολλους ειναι αν στο προγραμμα στην περιπτωση που λεμεΤο θέμα που ανοίγω μπορεί κάλλιστα να παρομοιαστεί με τις εφτά πληγές του Φαραώ. Συγκεκριμένα το εν λόγω μάθημα είναι... ζούγκλα, όσον αφορά τον προγραμματισμό, τις εντολές, τις δηλώσεις και γενικά την βασική θεωρία συγγραφής προγραμμάτων.
Τι εννοώ με τον όρο "ζούγκλα"; Θα το καταλάβετε με την εξής ερώτηση, την οποία μπορείτε να απαντήσετε όσοι έχετε κάνει φροντηστήρια:
Γράφουμε δήλωση μεταβλητών στον αλγόριθμο;
Στοίχημα ότι οι περισσότεροι από εσάς θα πείτε "ναι". Η απάντηση όμως είναι.... όχι!!!
Γιατί πολύ απλά δεν την ορίζει πουθενά το σχολικό βιβλίο.
Η ζούγκλα στο εν λόγω μάθημα είναι ακριβώς αυτό: υπάρχουν τόσοι και τόσοι καθηγητές, τόσα και τόσα εξωσχολικά βιβλία και καθένας λέει τα δικά του.
Ο μέσος καθηγητής ΑΕΠΠ υποστηρίζει πως πρέπει να κάνουμε δήλωση μεταβλητών στον αλγόριθμο. :!: Δεν ξέρω πως του ήρθε... αλλά αυτό είναι εντελώς λάθος. Ο λόγος απλός: δεν το γράφει πουθενά το σχολικό βιβλίο. Σ' αυτό θα εξεταστείτε και μόνο και σε κανένα άλλο.
Συμπέρασμα: σ' αυτό το μάθημα το Ευαγγέλιό σας είναι το σχολικό βιβλίο. Πάρτε το και ξετινάξτε το, μιας και σε εξωσχολικά βιβλία θα βρείτε άλλα αντί άλλα (της Παρασκευής το γάλα). Πολλά εξωσχολικά βιβλία έχουν ενδιαφέρουσες ασκήσεις, βέβαια, αλλά δεν είναι δυστυχώς καλά για θεωρία.
Θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες για βασικά πράγματα στα οποία άλλα λέει το σχολικό κι άλλα βλέπω στην πράξη.
Edit: Προσθέτω τα παροράματα του Βιβλίου και Τετραδίου Μαθητή όπως τα έδωσε το παιδαγωγικό ινστιτούτο. Να τα περάσετε οπωσδήποτε!
Σημείωση: Το παρόν θέμα είναι για θεωρία και λοιπές συζητήσεις. Για ασκήσεις πάμε εδώ.
Από Γιώργος
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 50 ΜΕΧΡΙ 1 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
Το με βημα δεν εχει κατω παυλα!! δειτε σελ 179 το εχει 3 φορες με αυτον τον τροπο!!
Ο καθηγητης στο φροντηστηριο ειπε χωρις κατω παυλα ενω ο καθηγητης και τα παιδια στο σχολειο λενε με παυλα!! αν μου τυχει τι θα κανω???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένος
Φιλικά Ντζιός Κώστας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pilasboy
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τα θέματα 4 στις επαναληπτικές 2008 και 2006, δεν ήταν καθόλου μια απο τα ίδια, νομίζω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
capito666
Νεοφερμένος
απο Ύλη
https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ylh.htm
"ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε "ΓΛΩΣΣΑ", όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο"
Αρα αν γραψω σε C++ δεν 8α δεχτουν τιποτα σωστο... το ειχα απλη απορια βασικα!
Καθως ως γνωστον η γλωσσα που διδασκομαστε στο λυκειο δεν υφιστατε σαν γλωσσα προγραμματισμου δηλαδη ειναι ακρως αχρηστη! Αλλα οπως και να το κανουμε γενικα δεν διδασκομαστε και πραγματα τα οποια στεκουν! Οσο για το βιβλιο του προγραμματισμου ειναι το πιο χαζο βιβλιο που εχω πιασει ποτε στα χερια μου... να δω ποτε θα αξιοθουν να σοβαρευουν και να το αλλαξουν...
Κλασσικο παραδειγμα ασυνταξιας ειναι σελ.59 που λεει για την στοιβα και λεει συγκεκριμενα πως η μεθοδος αυτη ονομαζετε LIFO και σελ.62 λεει πως ονομαζετε FIFO... ενας μαθητης που ασχοληται μονος του χωρις φροντ και ιδιετερα θα μπορουσε ανετα να μην ξερει τι απο τα δυο ισχυει!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος
Μπα δεν παιζει φαση. Εχω λυσει ολα τα θεματα μαιου-ιουλιου εσπερινων-ημερισιων και ολα ειναι τα ιδια και τα ιδια. Δυστυχως...
Στα πλαίσια των εξαγγελιών περί μείωσης της ύλης κλπ, νομίζω ότι θα ήταν το λιγότερο άστοχο (για να μην χρησιμοποιήσω καμιά βαρύτερη έκφραση) να μας προκύψουν θέματα που ξεφεύγουν σε τέτοιο βαθμό από την πεπατημένη με αποτέλεσμα τελικά να χαρακτηριστούν "δύσκολα" για τους μαθητές.
Επιτέλους οι εξετάσεις πρέπει να έρθουν στο επίπεδο που μας επιτρέπει το παρόν εκπαιδευτικό περιβάλλον να διδάξουμε στην τάξη και όχι στα ιδιαίτερα. Αλήθεια απορώ, τι άλλαξε στα μέσα και στις ώρες διδασκαλίας της ΑΕΠΠ από το 2000 μέχρι σήμερα ώστε το επίπεδο να έχει εκτοξευθεί στο διάστημα????
Αυτά βέβαια δεν σημαίνουν ότι δεν μπορούν και δεν πρέπει να μπουν πρωτότυπα θέματα, κάθε άλλο. Απλά το επίπεδο πρέπει να έχει μια συνέπεια με τις συνθήκες της τάξης (πλήθος μαθητών, ώρες που χάνονται, εύρος ύλης, το "νέο" του αντικειμένου κλπ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eruyomo
Πολύ δραστήριο μέλος
Για πόσο καιρό θα θεωρείται το αντικείμενο "Νέο";
Έχουν ήδη βγει πόσες φουρνιές δασκάλων απο τότε, δεν θα πρεπε να έχει εξοικειωθεί ο κόσμος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τα μαθηματικά, η φυσική κτλ 100 χρόνια σε όλες τις τάξεις
Υπάρχουν και άλλοι λόγοι που καθιστούν δύσκολη την ομοιόμορφη αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορύν στο μάθημα αυτό απο όλους τους διδάσκοντες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
Στα πλαίσια των εξαγγελιών περί μείωσης της ύλης κλπ, νομίζω ότι θα ήταν το λιγότερο άστοχο (για να μην χρησιμοποιήσω καμιά βαρύτερη έκφραση) να μας προκύψουν θέματα που ξεφεύγουν σε τέτοιο βαθμό από την πεπατημένη με αποτέλεσμα τελικά να χαρακτηριστούν "δύσκολα" για τους μαθητές.
Επιτέλους οι εξετάσεις πρέπει να έρθουν στο επίπεδο που μας επιτρέπει το παρόν εκπαιδευτικό περιβάλλον να διδάξουμε στην τάξη και όχι στα ιδιαίτερα. Αλήθεια απορώ, τι άλλαξε στα μέσα και στις ώρες διδασκαλίας της ΑΕΠΠ από το 2000 μέχρι σήμερα ώστε το επίπεδο να έχει εκτοξευθεί στο διάστημα????
Αυτά βέβαια δεν σημαίνουν ότι δεν μπορούν και δεν πρέπει να μπουν πρωτότυπα θέματα, κάθε άλλο. Απλά το επίπεδο πρέπει να έχει μια συνέπεια με τις συνθήκες της τάξης (πλήθος μαθητών, ώρες που χάνονται, εύρος ύλης, το "νέο" του αντικειμένου κλπ)
Δεν θα μπορουσαν τα θεματα να ειναι διαφορετικα χωρις να ειναι αναγκαστικα δυσκολοτερα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eruyomo
Πολύ δραστήριο μέλος
Όσο διδάσκεται ουσιαστικά μόνο μια χρονιά στο σχολείο σε μια τάξη δεν μπορεί να αναβαθμιστεί. Το μάθημα διδάσκεται 10 χρόνια στο σχολείο
Τα μαθηματικά, η φυσική κτλ 100 χρόνια σε όλες τις τάξεις
Υπάρχουν και άλλοι λόγοι που καθιστούν δύσκολη την ομοιόμορφη αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορύν στο μάθημα αυτό απο όλους τους διδάσκοντες...
Οταν λέω για όλο τον κόσμο δεν εννοώ μόνο τους διδάσκοντες που στην τελική δεν είναι και τόσο του χεριού τους.
Δεν είναι αμαρτία αυτό το μάθημα να έχει παραμείνει ακόμα στην φάση αυτή; Το να είναι ένα μάθημα που διδάσκεται σε μια τάξη μόνο και οπου τα παιδιά μπαίνουν έτσι απότομα σε κάτι που δεν έχουν ξαναδεί ποτέ τους και να απαιτείται να εξετάζονται και όλας.
Αυτή η προσέγγιση ήταν απο την αρχή λάθος και αντί να γίνουν διορθώσεις, ακούω για το πόσο δύσκολα γίνονται τα θέματα και το πόσο καλά εκπαιδεύονται οι μαθητές στα φροντιστήρια (όσοι έχουν λεφτά για να πηγαίνουν σε ένα καλό φροντιστήριο/ιδιαίτερα ή την τύχη για να είναι πολύ καλός ο καθηγητής τους στην ενισχυτική)
Μα πως είναι δυνατόν σε κάτι που μπαίνεις για πρώτη φορά να απαιτούν να το κατέχεις όσο καλά κατέχεις και τη φυσική η την χημεία που τα κάνεις απο το γυμνάσιο. Στον 21 αιώνα είμαστε, γιατί ο αιώνας της πληροφορίας να βρίσκει την πληροφορική σε υποδεέστερη θέση απο την χημεία ή την βιολογία (και τα δύο διδάσκονται στο γυμνάσιο). Τέσπα, ο eru λέει πάλι τα δικά του, συνεχίστε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και μεις προσδοκούμε σε αλλαγές, απλά προς το παρόν καταγράφω την κατάσταση...
Να είσαι καλά,
Τσιωτάκης Παναγιώτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kelly@
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
andreask
Νεοφερμένος
Δίκιο έχει ο καθηγητής σου στο σχολείο...Νομίζω ότι σε αυτό που συμφωνούμε ολοι είναι ότι το μαθημα είναι τραγικό!Δεν έχει καμία εφαρμογή και ανταπόκριση στη σημερινή πραγματικότητα οπότε δεν έχει και κανένα λόγο ύπαρξης στο σχολικό πρόγραμμα.Το βιβλίο είναι χαοτικό και η λογική επιλογής των θεμάτων όσον αφορά τη θεωρία ειναι "Τι να τους βάλουμε που αποκλείεται να έχουν παρατηρήσει μέσα στο βιβλίο και σίγουρα δεν θα το έχουν διαβάσει??".'Οπως το κάθε βοήθημα,έτσι και ο κάθε καθηγητής λέει τα δικά του.Παραθέτω το απλό παράδειγμα του καθηγητή μου στο σχολείο,ο οποίος επιμένει πως τα κεφαλαία δεν είναι απαραίτητα στο πρόγραμμα καθώς υποστηρίζει πως δεν το αναφέρει ρητά το βιβλίο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος
Δεν θα μπορουσαν τα θεματα να ειναι διαφορετικα χωρις να ειναι αναγκαστικα δυσκολοτερα;
Σαφώς, απλά κάποιοι (δηλ αυτοί που βάζουν τα θέματα) νομίζουν ότι το διαφορετικό πρέπει να είναι δυσκολότερο ή δεν έχουν καμία αίσθηση του επιπέδου με αποτέλεσμα να βάζουν τελικά θέματα που για τους μαθητές είναι βουνό ...
Το αντικείμενο προσφέρεται για άπειρες παραλλαγές ασκήσεων, το θέμα όμως είναι να μπορείς να διακρίνεις εκ των προτέρων τι δεν θα φανταστεί το μυαλό ενός 17χρονου που έχει ~8 μήνες εμπειρία στον προγραμματισμό, σε αντιπαράθεση με μια εμπειρία 15-20 ή και 30 χρόνων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fostiras13
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.