ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
εγω ξερω πωσ ο αλγοριθμοσ ειναι μια βλακεια και μιση και πρεπει να μαθαινουμε να φτιαχνουμε μονο προγραμμα...ειναι πολυ ελευθεροσ στη δομη του και ελλειπησ....και το βιβλιο ειναι τοσο ελλειπεσ που μπορει καποιοσ μαθητησ να απαντησει σωστα στ θεμα και να χασει απο βλακειεσ του τυπου: στον αλγοριθμο δε πρεπει αν χρησιμοποιουμε ενα (') αλλα 2 (")...
-----------------------------------------
γιατι το θεμα θα σου ζηταει να αναπτυξετε αλγοριθμο...
το κείμενο σου δε βγάζει νόημα. τελικά τι εννοείς: αλγόριθμος ή πρόγραμμα;
Παρεπιπτόντως, το πρόγραμμα και οι ψευδογλώσσα είναι και τα δυο μορφές αλγορίθμου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
εψαξα στο 'στεκι των πληροφορικων' αλλα δεν βρηκα ξεκαθαρη απαντηση.
Ετρεξα μονος μου στο διερμηνευτη και με ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ <ονομα> και με ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. και τα 2 ετρεχαν κανονικα. Ποιο τελικα θεωρειται σωστο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στο σχολικό βιβλίο βάζει πάντα όνομα στο τέλος, ενώ στο τετράδιο μαθητή ποτέ.
Και στις εξετάσεις (στα θέματα) έχουν κάνει και τα 2.
Εγώ προτείνω να βάζουμε, γιατί έτσι είναι ΟΠΩΣ στην ψευδογλώσσα = όχι νέοι κανόνες !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
raster
Νεοφερμένος
να ρωτησω και γω κατι... στο σχολειο η καθηγητρια μάς λεει (βασει παραδειγματων στο βιβλιο) στο ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ να βαζουμε και το ονομα του, ενω ο φροντηστης μού ειπε πως δεν πρεπει. Αλλοι φροντηστες συμμαθητων μου λενε πως πρεπει να βαζουμε και το ονομα.
εψαξα στο 'στεκι των πληροφορικων' αλλα δεν βρηκα ξεκαθαρη απαντηση.
Ετρεξα μονος μου στο διερμηνευτη και με ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ <ονομα> και με ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. και τα 2 ετρεχαν κανονικα. Ποιο τελικα θεωρειται σωστο?
Νομίζω και τα δύο πιάνονται σωστά. Πάντως ακόμη κι αν θεωρήσουμε ότι "δεν πρέπει" να μπει και το όνομα μετά το ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, αυτό σημαίνει ότι το πρόγραμμα κλείνει οριστικά με το ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, άρα όσα ακολουθούν δεν "μετράνε".
Οπότε για παν ενδεχόμενο θα σου πρότεινα να βάζεις και το όνομα. Το πολύ πολύ να θεωρηθεί ως διακοσμητικό στοιχείο του γραπτού σου που δεν έχει να κάνει με την ουσία της άσκησης. Με αυτόν τον τρόπο "κλειδώνεις" και τις δύο περιπτώσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
[B]Τέλος[/B] Όνομα_Αλγορίθμου
Στο πρόγραμμα κλείνουμε με:
[B]ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ[/B]
Για το πρόγραμμα είναι έτσι, οριστικά κι αμετάκλητα, καθώς έτσι το ορίζει το βιβλίο στο κεφ. 7.
Για τον αλγόριθμο νομίζω ότι το γράφει κι αυτό ότι έτσι κλείνουμε.
Τώρα το βιβλίο το ορίζει έτσι ακριβώς. Το αν θα ακολουθήσεις κάτι άλλο... at your own risk. Δεν θα σου κόψουν απαραίτητα αν κάνεις κάτι άλλο, αλλά με τα παραπάνω 100% σίγουρα δεν θα σου κόψουν τίποτα, ακόμα και σε στραβόξυλο να πέσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Απο που πηγάζει η σιγουριά σου για το πως το ορίζει το σχολικό βιβλίο, ενώ το τελευταίο κάνει το ακριβώς αντίθετο σε πλείστα παραδείγματα;
Επιπρόσθετα, εμείς έχουμε διδακτικό πακέτο (δηλαδή βιβλίο μαθητή, τετράδιο μαθητή και βιβλίο καθηγητή) και όχι μόνο βιβλίο μαθητή...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Ωστόσο... συμφωνώ φυσικά ότι δεν χρειάζεται να γινόμαστε τόσο τυπολάτρες, η ουσία του μαθήματος είναι να εξετάσει εάν ο μαθητής ξέρει να σκέφτεται, κτλ κτλ. Και να ξεχάσει κάπου κάνα εισαγωγικό μικρό το κακό.
Και τέλος, το μόνο που απλά είπα είναι ότι αποκλείεται κάποιος να κόψει εάν κλείσει κανείς το πρόγραμμα με ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα κόψει αν το κλείσει αλλιώς, πχ εάν βάλει το όνομα προγράμματος. Μπορεί τελικά να μην κόψει κάποιος διορθωτής επειδή ακριβώς έχει ένα τέτοιο παράδειγμα το βιβλίο.
Απλά.... κατά τη γνώμη μου (χωρίς να υποστηρίζω ότι αυτή είναι η μία και μοναδική αλήθεια κατ' ανάγκην) θεωρώ ότι για να είμαστε 100% σίγουροι, ας το γράφουμε "ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ".
Χωρίς να λέω ότι κατ' ανάγκην κόβουν απ' τα άλλα, απλά σ' αυτό στάνταρ δεν θα κόψει κάποιος (λογικός).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lak100
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iraklis7
Νεοφερμένος
Το χειρότερο είναι η θεωρία πάντως.. είναι ανύπαρκτη(ειδικά στο 1ο κεφάλαιο..) δηλαδή "Τι είναι πρόβλημα?" ..έλεος..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lak100
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος
Χιλιες φορες Χημεια και Βιολογια. Αυτα που κανουμε εκει, ειναι πραγματα που τα συνανταμε διαρκως στην καθημερινοτητα μας (και ας μη φαινεται). Εγω παρολο που ασχολουμαι 6 χρονια με υπολογιστες (καθαρα ερασιτεχνικα εστω), δεν εχω δει πουθενα αυτα που κανουν στην ΑΕΠΠ.
(ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αποψη ολα αυτα, προς αποφυγη παρεξηγησεων...)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyridoul@
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lak100
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyridoul@
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος
Ναι... εχεις ενα point...Ρε Χρήστο, αν μπω εγώ στη μέση της χρονίας σε μια ώρα Χημείας σ' ένα φροντιστήριο τι νομίζεις ότι θα καταλάβω; Αυτό σημαίνει ότι το μυαλό μου είναι φτωχό ή η Χημεία δύσκολη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~kynthia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στον αλγόριθμο κλείνουμε με:
Code:[B]Τέλος[/B] Όνομα_Αλγορίθμου
Στο πρόγραμμα κλείνουμε με:
Code:[B]ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ[/B]
Για το πρόγραμμα είναι έτσι, οριστικά κι αμετάκλητα, καθώς έτσι το ορίζει το βιβλίο στο κεφ. 7.
Για τον αλγόριθμο νομίζω ότι το γράφει κι αυτό ότι έτσι κλείνουμε.
Τώρα το βιβλίο το ορίζει έτσι ακριβώς. Το αν θα ακολουθήσεις κάτι άλλο... at your own risk. Δεν θα σου κόψουν απαραίτητα αν κάνεις κάτι άλλο, αλλά με τα παραπάνω 100% σίγουρα δεν θα σου κόψουν τίποτα, ακόμα και σε στραβόξυλο να πέσεις.
Γιώργο χαρά στο κουράγιο σου!
Σ' όλο το thread έχεις κάνει απίστευτη δουλειά!
:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Donald
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.