rebel
Πολύ δραστήριο μέλος
Η ορίζεται στο άρα όταν γράφεις το υπόριζο είναι μη αρνητικό οπότε δεν χρειάζεται απόλυτο. Μετά για είναι και βγάζεις μονοτονίες κλπ. Δεν χρειάζεται να εξετάσεις την παραγωγισιμότητα στα άκρα 0 και 1 καθώς εξετάζεις την μονοτονία και επομένως σε ενδιαφέρει το πρόσημο της παραγώγου στα εσωτερικά σημεία των διαστημάτων.Edit: Βάζω ακόμα μια. Σε αυτή χρειάζομαι, όμως βοήθεια.
Δίνεται η συνάρτηση και πρέπει να βρω την μονοτονία της. Όταν την κάνω , δεν πρέπει να βάλω και απόλυτο; Και μετά να την κάνω κλαδωτή; Αυτό το έκανα, και βρήκα ότι αλλάζει πρόσημο (και τύπο) στο 0 (αν παραγοντοποιήσουμε το πολυώνυμο), και μετά παραγώγισα (στο μηδέν δεν είναι παραγωγίσιμη). Μπορεί κάποιος να μου πεις πως γίνεται η κλαδωτή και η παράγωγός της, γιατί το έχω μπερδέψει έτσι όπως το έκανα. Αν θέλετε στέλνω φωτογραφία (είναι πολύ μπέρδεμα για να τη γράψω σε latex), αλλά το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα καταλάβετε τα γράμματά μου
Μία περίπτωση όπου μάλλον χρειάζεται η δίκλαδη είναι για παράδειγμα αν . Αυτή ορίζεται σε όλο το και γράφεται
οπότε για :
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Η ορίζεται στο άρα όταν γράφεις το υπόριζο είναι μη αρνητικό οπότε δεν χρειάζεται απόλυτο. Μετά για είναι και βγάζεις μονοτονίες κλπ. Δεν χρειάζεται να εξετάσεις την παραγωγισιμότητα στα άκρα 0 και 1 καθώς εξετάζεις την μονοτονία και επομένως σε ενδιαφέρει το πρόσημο της παραγώγου στα εσωτερικά σημεία των διαστημάτων.
Μία περίπτωση όπου μάλλον χρειάζεται η δίκλαδη είναι για παράδειγμα αν . Αυτή ορίζεται σε όλο το και γράφεται
οπότε για :
H f ορίζεται στο επειδή αν παραγοντοποιήσουμε βγαίνει το x που πρέπει να είναι θετικό κάτω από το υπόριζο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Ρώτα τον καθηγητή σου αν πουλάνε τα αρνητικά υπόρριζα σε κυβικές ρίζες, αν σου πει όχι τότε ο styt έχει δίκιο.H f ορίζεται στο επειδή αν παραγοντοποιήσουμε βγαίνει το x που πρέπει να είναι θετικό κάτω από το υπόριζο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Ρώτα τον καθηγητή σου αν πουλάνε τα αρνητικά υπόρριζα σε κυβικές ρίζες, αν σου πει όχι τότε ο styt έχει δίκιο.
Χμ... αυτό το ρώτησα χθες στο φροντιστήριο και μου είπε πως κανονικά δεν χρειάζεται περιορισμός, γιατί , αλλά δεν μου έβαλε αυτός την άσκηση. Θα ρωτήσω την καθηγήτρια στο σχολείο, μια που το ανέφερες, και μετά αναλόγως...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Απλά πρέπει να είναι περιττού αριθμού ρίζα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Ναι ρε Νίκο αλλά στην Ελλάδα έχουν κόμπλεξ με αρνητικά υπόρριζα ακόμη και αν έχουν νόημα.Ναι βρε παιδιά οι ρίζες παίρνουν και αρνητικές τιμές
Απλά πρέπει να είναι περιττού αριθμού ρίζα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Navarro1996
Νεοφερμένος
Καταρχας ειμαι αποφοιτος και δινω 2η χρονια πανελλαδικες, απο τεχνολικη κατευθυνση. Στα μαθηματικα κατευθυνσεις τις προαλλες, ο καθηγητης μου , μου παρεδωσε το μαθημα με τις παραγουσες (τις αρχικες συναρτησεις) και εγω θυμαμαι απο περυσι αλλα και φετος απο οσο τα ειδα, οτι σε τετοιου ειδους ασκησεις χρειαζονται πολλα '''τρικ'' και κολπακια για να βγαλουμε τον αρχικο τυπο της συναρτησης. Εγω για αυτο τον λογο πιστευω οτι σε τετοιου ειδους ασκησεις χρειαζεται καποιος να εχει ταλεντο στα μαθηματικα, ενω ο καθηγητης μου με ειπε οτι ειναι καθαρα παπαγαλια οι τυποι των αρχικων συναρτησεων και εξασκηση....εσεις τι πιστευετε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος
Αν η παραγωγος της f ειναι συνεχης στο [0,1] και ισχυει και τότε να υπολογισετε το ολοκληρωμα
( το e^x ειναι παρανομαστης και των 2)
το μυαλο μου πηγε για θμτ αλλα δεν ειμαι σιγουρος κιολας
Το πάλεψα όσο μπορουσα με τη Latex
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Πολλαπλασίασε αριθμητή και παρονομαστή μεΘέλω κάποιος να με βοηθησει με την εξης ασκηση ( μπαρλας, σελ 297, η 17)
Αν η παραγωγος της f ειναι συνεχης στο [0,1] και ισχυει και τότε να υπολογισετε το ολοκληρωμα
( το e^x ειναι παρανομαστης και των 2)
το μυαλο μου πηγε για θμτ αλλα δεν ειμαι σιγουρος κιολας
Το πάλεψα όσο μπορουσα με τη Latex
Παρατηρείς κάτι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος
Ωπ πως και δε το σκεφτηκα; Thanks mathguy,βγηκε!Πολλαπλασίασε αριθμητή και παρονομαστή με
Παρατηρείς κάτι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Εγω για αυτο τον λογο πιστευω οτι σε τετοιου ειδους ασκησεις χρειαζεται καποιος να εχει ταλεντο στα μαθηματικα, ενω ο καθηγητης μου με ειπε οτι ειναι καθαρα παπαγαλια οι τυποι των αρχικων συναρτησεων και εξασκηση....εσεις τι πιστευετε?
Οι παράγουσες είναι καθαρά θέμα εξάσκησης. Άμα λύσεις 500 ασκήσεις με παράγουσα, στο τέλος θα βλέπεις το ολοκλήρωμα και θα το βγάζεις με το μυαλό. Το να είναι κάποιος χαρισματικός στα μαθηματικά, σημαίνει να "τα πιάνει" πιο γρήγορα, όχι να τα ξέρει καλύτερα. Χρειάζεται, πχ, να λύσει 250 ασκήσεις, και όχι 500.
Όλοι μπορούμε να φτάσουμε το επίπεδο διάννοιας του Einstein, απλώς οι περισσότεροι θα χρειαστούμε πάνω από 150 χρόνια για να το πετύχουμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Παιδια σημερα ειχα μια διαφωνια με τον μαθηματικο μου και θα ηθελα και την δικη σας γνωμη!!
Καταρχας ειμαι αποφοιτος και δινω 2η χρονια πανελλαδικες, απο τεχνολικη κατευθυνση. Στα μαθηματικα κατευθυνσεις τις προαλλες, ο καθηγητης μου , μου παρεδωσε το μαθημα με τις παραγουσες (τις αρχικες συναρτησεις) και εγω θυμαμαι απο περυσι αλλα και φετος απο οσο τα ειδα, οτι σε τετοιου ειδους ασκησεις χρειαζονται πολλα '''τρικ'' και κολπακια για να βγαλουμε τον αρχικο τυπο της συναρτησης. Εγω για αυτο τον λογο πιστευω οτι σε τετοιου ειδους ασκησεις χρειαζεται καποιος να εχει ταλεντο στα μαθηματικα, ενω ο καθηγητης μου με ειπε οτι ειναι καθαρα παπαγαλια οι τυποι των αρχικων συναρτησεων και εξασκηση....εσεις τι πιστευετε?
Γνώμη μου είναι πως υπάρχουν κάποιες κλασικές περιπτώσεις όπου πάει το μυαλό σου σε αυτό που πρέπει να κάνεις, με την κατάλληλη εξάσκηση φυσικά.
Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις που είτε θα χρειαστείς μια σελίδα για να βρείς την παράγουσα είτε θα βρείς το τρίκ που κρύβεται και θα το λύσεις σε μια σειρά.
Ενδ. στις πανελλήνιες μια χρονιά(δεν θυμάμαι πια) έπεσε μια που είχε ln και φαινόταν παλούκι, ήταν μεγάλη, αλλά με ένα απλό τρικ από μια σελίδα ήθελες μια-δυο γραμμές.
Οπότε η γνώση των βασικών τύπων + την εξάσκηση είναι καλός συνδυασμός
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johnietraf
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν α,β,γ> 0 και ισχυει lna + lnβ + lnγ = 1
Να δ.ο αe εις την α+β + βe εισ την α +γ + γe α+β》 3e³
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rebel
Πολύ δραστήριο μέλος
Ελπίζω η ζητούμενη ανισότητα να είναι η αλλιώς γράψε λάθος.Παιδια μια βοηθεια...
Αν α,β,γ> 0 και ισχυει lna + lnβ + lnγ = 1
Να δ.ο αe εις την α+β + βe εισ την α +γ + γe α+β》 3e³
Η δοσμένη σχέση γράφεται:
Λόγω της ανισότητας είναι
Η συνάρτηση παρουσιάζει ελάχιστο για το οπότε το ζητούμενο έπεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johnietraf
Πολύ δραστήριο μέλος
Εγω εκανα ορθογραφικο
Μπραβο που το μαντεψες κιολας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΤΖΟΥΚΟΣ
Νεοφερμένος
2)Η εξισωση f(x)=0 εχει τουλαχιστον μια ριζα στο (-1,0) 3)Υπαρχουν ξ1,ξ2eR με ξ1<ξ2 τ.ω. f(1)/f'(ξ2) - f(-1)/f'(ξ1)=2
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Θα δίνω υποδείξεις και τις λύσεις θα τις βάζω σε σποιλερ.Παιδια χρειαζομαι την πολυτιμη βοηθεια σας στην λυση μιας ασκησης..Εστω f παραγωγισιμη με f(0)<f'(x)<f(1) για καθε xeR ΝΔΟ 1)f'(x)>0 για καθε xeR
2)Η εξισωση f(x)=0 εχει τουλαχιστον μια ριζα στο (-1,0) 3)Υπαρχουν ξ1,ξ2eR με ξ1<ξ2 τ.ω. f(1)/f'(ξ2) - f(-1)/f'(ξ1)=2
1) ΘΜΤ στο
Όπου το :
2)ΘΜΤ πάλι.
Όπου το :
Έχουμε Bolzano και υπάρχει τ.ω.
3)ΘΜT σε 2 διαστήματα αξιοποιώντας προηγούμενα ερωτήματα.
Με ΘΜΤ στο υπάρχει τ.ω.
Αφαιρούμε την από την και έχουμε
Προφανώς είναι
Τα μπορούν να βρίσκονται στον παρονομαστή διότι για κάθε
Kudos στον styt_geia για την διόρθωση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω χριστό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 224 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- thepigod762
- Mariosm.
- soulatso
- oteletampis
- phleidhs
- Hased Babis
- nearos
- AggelikiGr
- sir ImPeCaBlE
- veiNqh
- Scandal
- alekos
- Debugging_Demon
- just some guy
- xristosgkm
- ismember
- Apocalypse
- arrow25
- rempelos42
- ggl
- GStef
- QWERTY23
- xrisamikol
- Σωτηρία
- nikoletaz57
- _Aggelos123
- Mariam38
- SlimShady
- strsismos88
- Georgekk
- Lia 2006
- igeorgeoikonomo
- marian
- tsiobieman
- constansn
- Xristosdimitra
- Panagiotis849
- ρενακι 13
- Memetchi
- eukleidhs1821
- Nikkkpat
- Unboxholics
- korlef
- kwstaseL
- Thanos_D
- the purge
- T C
- Giii
- Papachrist
- liaiscool
- Αννα Τσιτα
- globglogabgalab
- Pharmacist01
- thanahss
- abcdefg12345
- nicole1982
- thecrazycretan
- kvstas92
- KingOfPop
- maria301
- papa2g
- stefan
- Κλημεντίνη
- TonyMontanaEse
- Athens2002
- Alexecon1991
- Μάρκος Βασίλης
- Cortes
- το κοριτσι του μαη
- calliope
- ale
- panagiotis G
- Kleanth
- aggelosst9
- BioChemical
- spring day
- nucomer
- Georgia110
- LeoDel
- pink_panther
- Alexandros973
- marsenis
- den antexw allh apotyxia
- KaterinaL
- kiyoshi
- drosos
- Λαμπρινηη
- Bill22
- Chrysablac.
- giorgosp97
- Βλα
- Monster Hunter
- jul25
- xxxtolis
- Stroka
- nicks1999
- totiloz
- Earendil
- mitsakos
- tasost
- lnesb
- ssalex
- Vasilina93
- alan09
- Livaja10
- χημεια4λαιφ
- Viedo
- UncleJ
- Kostakis45
- Infrared
- Zgian
- pepatogourounaki
- hirasawayui
- GeoCommand
- Eleni54
- American Economist
- EiriniS20
- ΘανάσοςG4
- stamoul1s
- Αριάνα123
- uni77
- Libertus
- tasoss
- PanosCh002
- Unseen skygge
- Νικόλας Ραπ.
- cel123
- The Limit Does Not Exist
- don_vito
- suaimhneas
- Αλκης Κ.
- alexrami
- Baggelitsa36
- Νομικάριος13
- spinalgr1990
- d_th
- Adolfo valencia
- Πα.Κ
- Vasilis25
- Johnman97
- Steffie88
- rekcoR
- gwgw_5
- fockos
- Mariahj
- roud
- kostas83
- Cpt.Philips
- Makis45
- Χρησλου
- Panos_02
- Vold
- tymvorixos
- GiorgosAsi
- Neos167
- theodoraooo
- George187
- Άρτεμις Α.
- Μαρία2222
- christos87
- Idontknoww
- jimis2001
- Metamorph
- Γατόπαρδος.
- Johnsk
- mitsos14
- johnsiak
- Elel
- Dreamer_SW
- Γιαννης1987Θεσσ
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.