Βοήθεια/Απορίες στη Χημεία

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Θα ξεκινήσω λογικά NaOH 8%w/v δηλ Σε κάθε 100mL διαλλύματος τα 8m είναι διαλλυμένη ουσία
Θα βάλουμε το 2 κάτω απο τον όγκο του διαλλύματος κάνουμε χιαστή και βγαίνει
Λογικά έτσι πάει;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
Δεν πάει ετσι. Οχι. Δες που βάζεις το 8.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Το 8 μήπως θα μπει κάτω απο το 100;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
Μου φαινεται εχεις μπερδευτεί λίγο. Στα 100mL εχουμε 8 γραμ
στα χ mL εχουμε 2?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Ναι.Κάνουμε χιαστή μετά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonio2761994

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antonio2761994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Έλεπα στο προηγούμενο μάθημα και μου είπε ο διπλανός μου πως ασχολήθηκαν με αραίωση και συμπύκνωση και έχουμε την εξής άσκηση:
Πόσα g νερού πρέπει να αφαιρέσουμε από 400g διαλύματος που έχει περιεκτικότητα 25%w/w σε ζάχαρη για να απαντήσουμε περιεκτικότητα 50%w/w???
Έψαξα και δεν βρήκα τίποτα σχετικό στο βιβλίο... Όποιος μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμήσω. Ευχαριστώ!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Στη συγκεκριμένη άσκηση έχουμε συμπύκνωση η οποία προκύπτει ύστερα από εξαέρωση διαλύτη* (αφαιρούμε νερό). Λέμε λοιπόν:

25 g ζάχαρης περιέχονται σε 100 g διαλύματος
x g ζάχαρης περιέχονται σε 400 g διαλύματος

x=100 g ζάχαρης.

Το κλειδί όλης της άσκησης είναι να καταλάβεις πως όση ζάχαρη έχω πριν, τόση θα έχω και μετά την εξαέρωση του νερού. Η ποσότητα της διαλυμένης ουσίας, στη συγκεκριμένη άσκηση συμπύκνωσης, παραμένει σταθερή.

50 g ζάχαρης περιέχονται σε 100 g διαλύματος
100 g ζάχαρης περιέχονται σε y g διαλύματος

y=200 g διαλύματος.

Άρα θα πρέπει να αφαιρέσω: 400 - m H2O = 200 => m H2O = 200 g.

*Γενικά δύο είναι οι περιπτώσεις συμπύκνωσης. Είτε αυτή της εξαέρωσης διαλύτη, όπως παραπάνω, είτε αυτή της προσθήκης διαλυμένης ουσίας. Στη δεύτερη περίπτωση θα ισχύει: m δ.ο.1 + m δ.ο. προσθ. = m δ.ο.2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MarakiG

Νεοφερμένος

Η MarakiG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Πως λεγεται αν ενα σώμα περνάει απο την αέρια στην στερεή κατασταση χςρις να μεσολαβει η υγρη;
Και κάτι άλλο τι ακριβώς σημαινει μεταβάλλεται μια τουλαχιστον απο τις μορφες του συστήματος;
Ευχαριστω προκαταβολικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas365

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 170 μηνύματα.
Από την αέρια στη στερεή:απόθηση.
Από την στερεή στην αέρια εξάχνωση.(π.χ. ναφθαλίνη)
Οσο για τν άλλη ερώτηση τν απάντηση δν την θυμάμαι.
Ελπίζω να σε βοήθησα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MarakiG

Νεοφερμένος

Η MarakiG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Οκ
Ευχαριστώ πολύ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dwritsa_kAts

Νεοφερμένος

Η Δώρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Γεια σας παιδια! Λοιπον... εγω περσι εχω να ολομογησω δεν τα πηγαινα και τοσο καλα στη χημεια..φετος ομως ακουσα, πως δεν θα μου ειναι δυσκολη, αρκει να μαθω καποια "κολπα" ...
Για παραδειγμα, μια ασκηση οπως την 49 στην σελιδα 33 που μας δινει μαζικο αριθμο ενος στοιχειου και ακομα, οτι ο αριθμος των νετρονιων στον πυρηνα ειναι μεγαλυτερος καατα ενα απο τον αριθμο των πρωτονιων, τι κανουμε για να βρουμε τον ατομικο αριθμο ενος στοιχειου? ... Δεν θελω την λυση την ασκησης, αλλα τον τροπο με τον οποιο θα πρεπει να δουλευω και να σκεφτομαι για να λυσω παρομοιες σε τυον τεστ .. ευχαριστω!!:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Γεια σας παιδια! Λοιπον... εγω περσι εχω να ολομογησω δεν τα πηγαινα και τοσο καλα στη χημεια..φετος ομως ακουσα, πως δεν θα μου ειναι δυσκολη, αρκει να μαθω καποια "κολπα" ...
Για παραδειγμα, μια ασκηση οπως την 49 στην σελιδα 33 που μας δινει μαζικο αριθμο ενος στοιχειου και ακομα, οτι ο αριθμος των νετρονιων στον πυρηνα ειναι μεγαλυτερος καατα ενα απο τον αριθμο των πρωτονιων, τι κανουμε για να βρουμε τον ατομικο αριθμο ενος στοιχειου? ... Δεν θελω την λυση την ασκησης, αλλα τον τροπο με τον οποιο θα πρεπει να δουλευω και να σκεφτομαι για να λυσω παρομοιες σε τυον τεστ .. ευχαριστω!!:bye:

Λοιπόν..
Ξέρουμε ότι ο μαζικός αριθμός(Α) είναι ο αριθμός των πρωτονίων και των νετρονίων ενώ ο ατομικός(Ζ) εκφράζει τον αριθμό των πρωτονίων..
θα βάλω τυχαία νούμερα για την ασκηση σου..
Α=84
p=x
n=x+18
αρα λες Α=n+p και αντικαθιστας...

Δεν τα εξηγησα καλα:p
Δωσε αν θελεις την ασκηση να στα εξηγησω καλυτερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Εγώ θα έλεγα:

Ο ατομικός αριθμός (Ζ) του στοιχείου Χ είναι ίσος με τον αριθμό των πρωτονίων που περιέχονται στον πυρήνα του ατόμου του.
Έστω χ ο αριθμός των πρωτονίων του πυρήνα, άρα ο αριθμός των νετρονίων είναι χ+1. Ο μαζικός αριθμός είναι 39 οπότε:

Α = Ζ + Ν ή 39 = χ + (χ+1) ή 39 = 2χ+1 ή 2χ = 38 ή χ =19

Ο ατομικός αριθμός του στοιχείου Χ είναι 19

Ελπίζω να βοήθησα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dwritsa_kAts

Νεοφερμένος

Η Δώρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Χμμ καταρχην ευχαριστω γτ νομιζω καλυψατε αρκετα και οι 2 :)
Στην ασκηση μου δινει οτι Α=39 και Ν=Ζ+1

και το ερωτημα ειναι Ζ= ?

εγω τωρα που με βοηθησατε το ελυσα ετσι:
Ζ=Α-Ν
Ζ=39-(39/2) + 1
Ζ=39-19,5
Ζ=39-20,5
Ζ=18,5

:) Ξερω πως το αποτελεσμα μου ειναι σωστο αλλα ο τροπος με τον οποιο ξεκιναω και λυνω την ασκηση ειναι λαθος, οπως και ο τροπος που γραφω την απαντηση, ελπιζω ομως να καταλαβατε ^^
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Χμμ καταρχην ευχαριστω γτ νομιζω καλυψατε αρκετα και οι 2 :)
Στην ασκηση μου δινει οτι Α=39 και Ν=Ζ+1

και το ερωτημα ειναι Ζ= ?

εγω τωρα που με βοηθησατε το ελυσα ετσι:
Ζ=Α-Ν
Ζ=39-(39/2) + 1
Ζ=39-19,5
Ζ=39-20,5
Ζ=18,5

:) Ξερω πως το αποτελεσμα μου ειναι σωστο αλλα ο τροπος με τον οποιο ξεκιναω και λυνω την ασκηση ειναι λαθος, οπως και ο τροπος που γραφω την απαντηση, ελπιζω ομως να καταλαβατε ^^
σωστα το εκανες..απλα για αρχη γραψε Α=Ζ+Ν και λυσε ως προς Ζ
:no1::no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dwritsa_kAts

Νεοφερμένος

Η Δώρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Wiii εμαθα να λυνω ασκηση :P

να στε καλα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.

Dwritsa_kAts

Νεοφερμένος

Η Δώρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Αααα τι καλα :D

Λοιπον νομιζω πως μπηκα αρκετα στο θεμα ..(της χυμειας :P)
Απλα λιγο help παλι..

Εχω να κανω αλλη μια ασκηση που μας δινει μερικα στοιχεια..
πχ το πρωτο ειναι το κάλιο.. με Ζ=19 κ Α=39 μας ζηταει:
σύμβολο, e,p,n ...
μια ερωτηση για αυτη την ασκηση..
το Ζ αφου ειναι ο ατομικος αριθμος που δειχνει τα πρωτονια, σημαινει πως οτι αριθμο βαλω στο Ζ θα ειναι ιδιος και με το p?
γτ τοτε Z = P = E
Σωστα?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Αααα τι καλα :D

Λοιπον νομιζω πως μπηκα αρκετα στο θεμα ..(της χυμειας :P)
Απλα λιγο help παλι..

Εχω να κανω αλλη μια ασκηση που μας δινει μερικα στοιχεια..
πχ το πρωτο ειναι το κάλιο.. με Ζ=19 κ Α=39 μας ζηταει:
σύμβολο, e,p,n ...
μια ερωτηση για αυτη την ασκηση..
το Ζ αφου ειναι ο ατομικος αριθμος που δειχνει τα πρωτονια, σημαινει πως οτι αριθμο βαλω στο Ζ θα ειναι ιδιος και με το p?
γτ τοτε Z = P = E
Σωστα?:hmm:
σωστα:no1:
Ζ=p
A=p+n
p=e οταν ειναι ηλεκτρικα ουδετερο ,δηλ δεν ειναι ιον(οχι σοκολατα:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dwritsa_kAts

Νεοφερμένος

Η Δώρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
ε εισαι θεα ρε συνονοματη χιλια thanx να πουμε βρηκα το φως μου, κατατοπιστηκα, νομιζω οι απαντησεις αυτες θα βοηθησουν και αλλα παιδια..:no1:


αλλα κατσε, εχω και αλλη ερωτηση τώρα!
στο τελος λες οτι p=e οταν δεν ειναι ιον..
ελα ομως που τα 2 τελευταια στοιχεια της ασκησης ειναι
α) Ιον ασβεστιου κ
β)Ιον χλωριου

xD
Για πες.. εδω που δεν ισχυει αυτη η ισοτητα πως θα βρισκω τον αριθμο των ηλεκτρονιων? χμμμ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top