faih3
Νεοφερμένος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sethis
Νεοφερμένος


1) I=Vπολ/Rεξ οπου Vπολ ειναι ταση στους πολους της πηγης και Rεξ η αντισταση στο εξωτερικο κυκλωμα χωρις δηλαδη την εσωτερικη.
2)Ι = Ε/Rεξ+r οπου Ε η ΗΕΔ της πηγης και εδω βαζεις και την εσωτερικη αντισταση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SoulReaper
Νεοφερμένος


Αν λέει η εκφώνηση τίποτα για ΗΕΔ και εσωτερική αντίσταση πρέπει να πάρεις τον τύπο:
όπου I: ένταση του ρεύματος, E: ΗΕΔ,
Αν θες να βρεις την ένταση του ρεύματος που διαρρέει ένα συγκεκριμένο αντιστάτη χρησιμοποιείς τον τύπο:
όπου
Αν είσαι θετική ή τεχνολογική κατεύθυνση πρέπει να διαβάσεις πάρα πολύ καλά τη θεωρία, γιατί σε κανά θέμα επαγωγής θα ψάχνεσαι με δύο πηγές και μεταβαλλόμενη ένταση του ρεύματος.
Αν σου ζητηθεί κάτι τέτοιο, που δεν θα σου ζητηθεί αφού το μάθημα είναι γενικής παιδείας, πρέπει να δεις τι ενεργιακές μετατροπές γίνονται στο κύκλωμα και από κει χρεισιμοποιώντας κυρίως την Αρχή Διατήρησης της Ενέργειας (ΑΔΕ) θα οδηγηθείς στη λύση.2) Ναι, αλλά αν θες να βρεις ένα έργο κατά την παραγωγή του οποίου η ένταση μεταβάλλεται, μάλλον θα πρέπει να βρεις τα επιμέρους έργα για κάθε σταθερή αντίσταση και να τα προσθέσεις. Δε συναντάς όμως κάτι τέτοιο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nosferatu
Νεοφερμένος


4) μπορούμε να πούμε ότι για το ρεύμα που διαρρέι ένα κύκλωμα ισχύει Ι=V/R , όπου R η αντίσταση του εξωτερικού κυκλώματος και V η τάση στα άκρα της πηγής?
Μονο αν ο αντιστατης υπακουει στο νομο του Ohm.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SoulReaper
Νεοφερμένος


Δε ρωτάει για το ρεύμα που διαρρέει έναν αντιστάτη αλλά όλο το κύκλωμαΜονο αν ο αντιστατης υπακουει στο νομο του Ohm.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nosferatu
Νεοφερμένος


Δε ρωτάει για το ρεύμα που διαρρέει έναν αντιστάτη αλλά όλο το κύκλωμα![]()
Ο νομος του Ohm δεν ισχυει για ολα τα κυκλωματα. Αμα δεν εχεις ωμικη αντισταση δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις τη σχεση R=V/I.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SoulReaper
Νεοφερμένος


Διάβασε παραπάνω τι έχω γράψει...Ο νομος του Ohm δεν ισχυει για ολα τα κυκλωματα. Αμα δεν εχεις ωμικη αντισταση δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις τη σχεση R=V/I.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nosferatu
Νεοφερμένος


Διάβασε παραπάνω τι έχω γράψει...![]()
Ναι στις ασκησεις του βιβλιου ολοι οι αντιστατες ειναι ωμικοι, γι αυτο χρησιμοποιουνται αυτοι οι τυποι που λες, γενικα ομως δεν ισχυουν για καθε κυκλωμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SoulReaper
Νεοφερμένος


μη ξεχνάμε ότι το μάθημα είναι γενικής παιδείας!!Ναι στις ασκησεις του βιβλιου ολοι οι αντιστατες ειναι ωμικοι, γι αυτο χρησιμοποιουνται αυτοι οι τυποι που λες, γενικα ομως δεν ισχυουν για καθε κυκλωμα.
[COLOR=Blue][U][I][SIZE=2][B]OffTopic:[/B][/SIZE][/I][/U][I]
Nosferatu τι κατεύθυνση είσαι?[/I][/COLOR]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nosferatu
Νεοφερμένος


Τεχνολογικη κατευθυνση ειμαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SoulReaper
Νεοφερμένος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
milanezos92
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
just_rock
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
just_rock
Νεοφερμένος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fysikoss
Νεοφερμένος


πχ αν αναφερθούμε στο πως μπορείς να θυμάσαι και να διαχωρίζεις τον τύπο της δύναμης Coulomb απο τον τύπο της έντασης μπορείς να θυμάσαι οτι είναι ίδιοι με τη διαφορά οτι επειδή δύναμη ασκείται μεταξύ 2 φορτίων θα εχει Q1*Q2 ένω στην ένταση μόνο ένα Q αυτό της πηγής (αν και πιστεύω οτι αναφέρεσαι σε πιο δύσκολα πραγματα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
air*
Νεοφερμένος


επειδή υπάρχουν αρκετά φαινόμενα θελεις να μου πεις ένα συγκεκριμένο?
πχ αν αναφερθούμε στο πως μπορείς να θυμάσαι και να διαχωρίζεις τον τύπο της δύναμης Coulomb απο τον τύπο της έντασης μπορείς να θυμάσαι οτι είναι ίδιοι με τη διαφορά οτι επειδή δύναμη ασκείται μεταξύ 2 φορτίων θα εχει Q1*Q2 ένω στην ένταση μόνο ένα Q αυτό της πηγής (αν και πιστεύω οτι αναφέρεσαι σε πιο δύσκολα πραγματα)
Εμμ δεν ξέρω τι σχέση έχει ο τύπος Coulomb, εφόσον η ίδια είπε ότι γνωρίζει τους τύπους.. Και επιπλέον δεν πιστεύω ότι πρέπει κανένας μαθητής να μάθει απ'έξω τον τύπο της έντασης ηλεκτροστατικού πεδίου τον οποίο και αναφέρετε παραπάνω. Είναι προτιμότερο να αποδεικνύεται κάθε φορά.
Τώρα στην OP η συμβουλή μου είναι η εξής: Ξέχνα τους τύπους λίγο. Η φυσική δεν είναι τύποι, είναι έννοιες, φυσικά φαινόμενα τα οποία εξηγούνται. Διάβασε όλη την υπόλοιπη θεωρία μέχρι να καταλάβεις τα φαινόμενα. Το βιβλίο της Β' Λυκείου τα λέει αρκετά καθαρά εξάλλου. (Και αν δεν αρκεί το βιβλίο είτε ρώτα τον καθηγητή σου, είτε ψάξε για άλλες πηγές - youtube.com/edu, τα ΟCW διαφόρων πανεπιστημίων ή και ξένη βιβλιογραφία, π.χ. Halliday-Resnick.) Αφού κατανοήσεις ΤΙ γίνεται τότε και μόνο τότε δες/μάθε και τους τύπους, τους βασικούς. Τους υπόλοιπους απλά μάθε να τους αποδεικνύεις. Λύνοντας ασκήσεις λογικά θα μάθεις και αυτούς απ'έξω τελικά, αλλά η απόδειξη παραμένει η πιο σημαντική.
Α, και οι ασκήσεις είναι πολύ σημαντικές ώστε να κατανοήσεις κάποια φαινόμενα, αρκεί να μην τις λύνεις εντελώς μηχανικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fysikoss
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
air*
Νεοφερμένος


οχι απέξω. αποτι ειδες της πρότεινα έναν μνημονικό κανόνα. νομίζω οτι κάθε παιδι μαθαίνει διαφορετικά και επειδη υπάρχει δυσκολία να θυμάται και να καταλαβαίνει πως θα εφαρμοζει τους τύπους δεν θα βοηθήσει κατα τη γνώμη μου να φορτωθεί με πολύ υλικό για διάβασμα. ας ρωτήσει τον καθηγητή της, να της εξηγήσει το φαινόμενο που εκφράζει ένας τύπος και θα δει οτι θα καταλάβεις και πώς να τον εφαρμόζεις
Καλά πάντως επιμένω ότι είναι προτιμότερο πρώτα να καταλάβει το φαινόμενο και μετά να προχωρήσει στους "τύπους". Με τον τρόπο που προτείνετε φοβάμαι ότι θα μάθει να λύνει ασκήσεις, χωρίς όμως να μάθει φυσική που είναι και το ζητούμενο. Άλλωστε από το πρώτο post προκύπτει ότι το πρόβλημά της είναι η θεωρία και όχι η επίλυση ασκήσεων..
Και μνημονικός κανόνας σε έναν "τύπο" ο οποίος θα έπρεπε να αποδεικνύεται κάθε φορά που χρησιμοποιείται σίγουρα είναι κάπως παράδοξο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 33 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.