Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Θεωρία

@ngel_aepp91

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Btw,δεν ζηταται ουτε επιβραβευεται η βελτιστη λυση στις πανελληνιες.
Συμφωνώ. Ούτως η άλλως το κεφάλαιο 5 που μιλάει για αποδοτικότητα αλγορίθμων είναι εκτός ύλης. Συνεπώς δεν παίζει κανένα ρόλο στις πανελλήνιες αν ο αλγόριθμος είναι αποδοτικός ή όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisMat

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DimitrisMat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Ναι εντάξει γενικά μιλάω,το γνωρίζω :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoulakiS

Νεοφερμένος

Ο NikoulakiS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
οτι να ναι...το πρωτο θεμα πιανει 40 κ τα αλλα απο 20

οτι να ναι....κ το 2ο θεμα στην θεωρια συμπεριλαμβανετε...

(πχ διαγραμα ροης)
-----------------------------------------
οπα λαθος topic
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pilasboy

Νεοφερμένος

Ο Pilas Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
ANαλογως ρε παιδια......το 2ο θεμα αν κοιταξεις κ αλλες χρονιες εχει ασκησουλες που σου ζηταει διαφορες τιμες κ γενικα σε εξεταζει κατα ποσο ξες πως λειτουργει ενας αλγοριθμος!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Procomenos

Νεοφερμένος

Ο Μενέλαος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 35 μηνύματα.
τις ασκήσεις θεωρίας με ανάπτυξη να φοβάστε ... τα υπόλοιπα λύνονται χλρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Στην ΑΕΠΠ άλλο πράγμα η ΘΕΩΡΙΑ και άλλο οι ερωτήσεις ανάπτυξης
Στο θέμα 1 που είναι η ΘΕΩΡΙΑ (μονάδες 40) περιλαμβάνονται (όχι όλα μαζι):
- ερωτήσεις ανάπτυξης
- Σ/Λ
- αντιστοίχησης
- να βρείτε το λάθος
- να αποτιμηθεί μια έκφραση (αριθμητική ή λογική)
- ποιο κριτήριο παραβιάζεται
- διάγραμμα ροής
- κ.α.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iraklis7

Νεοφερμένος

Ο Iraklis7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
Ουσιαστικά η ερώτηση ανάπτυξης είναι 10, άντε 15 μόρια. Τα υπόλοιπα τα βγάζεις αν έχεις κατανοήσει πλήρως το μάθημα του προγραμματισμού
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariavrdf

Νεοφερμένος

Η maria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
το i ποιο ειναι και ποιο το j
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panicisintheair

Νεοφερμένος

Ο panicisintheair αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
τι εννοεις??το i και το j ειναι απλα μεταβλητες..δεν εχουν καποια ουσιαστικη σημασια..μπορει να χρησιμοποιησεις οποιο γραμμα θελεις!!α,β,γ κλπ..;)
-----------------------------------------
τωρα αν μιλας για δυσδιαστατο πινακα..πχ εχεις το στοιχειο Α[1,2]..Το i ειναι το 1 και το j ειναι το 2.τουλαχιστον οπως συνηθως διδασκεται!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariavrdf

Νεοφερμένος

Η maria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
τι εννοεις??το i και το j ειναι απλα μεταβλητες..δεν εχουν καποια ουσιαστικη σημασια..μπορει να χρησιμοποιησεις οποιο γραμμα θελεις!!α,β,γ κλπ..;)
-----------------------------------------
τωρα αν μιλας για δυσδιαστατο πινακα..πχ εχεις το στοιχειο Α[1,2]..Το i ειναι το 1 και το j ειναι το 2.τουλαχιστον οπως συνηθως διδασκεται!!
το i ειναι κατακοριφα και το j οριζοντια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panicisintheair

Νεοφερμένος

Ο panicisintheair αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
το αναποδο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
το i δείχνει τις γραμμές και το j Τις στηλες.
κάτι σάν συντεταγμένες σε έναν πίνακα προκειμένου να προσδιορίσεις την θέση ενός στοιχείου.
πχ αν ένα στοιχείο σε έναν πίνακα Α βρίσκεται στην 2 γραμμή και 5 στήλη, τότε αυτό το στοιχείο είναι το Α[2.5] i=2 j=5
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CallOfDuty4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Μεσολόγγι (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
Το i δειχνει τα οριζοντια(γραμμες)
Το j δειχνει τα καθετα(στηλες)

Π.Χ. Π[1,8] Εννοουμε το στοιχειο που ειναι στην 1 γραμμη και στηλη 8.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

8etiki fan

Νεοφερμένος

Η 8etiki fan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
ΓΕια σας!Εχω ενα προβλημα με την αναπτυξη εφαρμογών.Ολη την χρονια ασχολουμουν μονο με ασκήσεις γιατι νομιζα οτι η θεωρία ειναι πολύ λιγη και απλή και δε χρειάζεται παπαγαλία και γενικά κανεις δε με είχε ενημερώσει για τον όγκο της ύλης και τωρα τα βρίσκω μπαστούνια!Είναι παρα πολλα και ακαταλαβίστικα πιο δυσκολα και απο το ΑΟΔΕ δεν βγάζουν νόημα ολο ορολογίες και εξειδικευμένες λεξεις που δεν εχω ξανακούσει!Και ειδα οτι μπαίνουν ερωτησεις αναπτυξης όχι μονο σωστο λαθος!Τι θα κανω????????Εσείς την μαθαίνετε νεράκι οπως το αοδε ολη την χρονια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

shikabalas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Πολύκαστρο (Κιλκίς). Έχει γράψει 328 μηνύματα.
Εγω μερικα τα εβγαλα μες τη χρονια,αλλα ειναι και καποια που ακομη δεν ασχοληθηκα.Και δυστυχως μεσα σε αυτο ειναι και το 6ο που ειναι πραγματικα ΤΕΡΑΣΤΙΟ.Γενικα η θεωρια του Προγραμματισμου ειναι απο το πραγματα που με αγχωνουν περισσοτερο οσο πλησιαζει η μερα που θα γραψουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas (agia)

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kostas (agia) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και μας γράφει από Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 905 μηνύματα.
Με τι ασχολειστε στην Πληροφορικη στο Ενιαιο...?? Θελω να πω κανετε Ψευδωκοδικα και τα λοιπα οπως εμεις??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hoax

Νεοφερμένος

Ο hoax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Πιο πολυ με ΓΛΩΣΣΑ , στον υπολογιστη , αλλα κ με ψευδοκωδικα οπως και με τεστ θεωριας κ.ο.κ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Ουτε εγω την εχω βγαλει ολη την θεωρια στην ΑΕΠΠ!! Καποια στιγμη πρπ να κατσω να τη μαθω ειναι και δυσκολη,αλλα πιανει 8 βαθμους!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Είναι σημαντικό αφού είναι μάθημα που προσφέρεται για βαθμό να μη χάσετε καθόλου μορια αν γίνεται. Και αφού η θεωρία πιάνει τόσο πολύ διαβάστε την καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

182

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 95 μηνύματα.
παιδια κιεγω στην ιδια φαση ειμαι...επειδη ξαναδινω απο ασκησεις ειμαι 100% καλλυμενος (δλδ θεμα 2-3-4) αλλα το 1ο το φοβαμαι, και πιανει και πολλες μοναδες!!! Αν καποιος ειχε την καλοσυνη να επισημανει τι ακριβως χρειαζεται απο θεωρια. (εκτος του 6ου κεφ. που κανει ΚΡΑ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top