Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,578 μηνύματα.
Το σχολείο πέρα από τις γνώσεις συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση και την ωριμότητα του ατόμου αφού το φέρνει σε επαφή με συνομηλίκους του.
Δεν είναι μόνο χώρος όπου τα παιδιά πάνε να μάθουν μαθηματικά, γλώσσα, φυσική, βιολογία και άλλα.

Ένα άτομο που έχει τελειώσει το σχολείο και δεν έχει ωριμάσει - δεν ξέρει να επικοινωνεί τι μέλλον έχει;


-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ειναι αυτο που ειπα νομιζω...οτι ενα μη κοινωνικοποιημενο ατομο, που δεν φερεται σαν μελος της μεγαλης ανθρωπινης ρατσας, αν ειναι μυαλο θα βοηθησει την κοινωνια, αλλα μακρια απο αυτην...
Το σχολειο ειναι μακραν ο σπουδαιοτερος φορεας κοινωνικοποιησης...Προσφερει, εκτος απο τις συμβατικες γνωσεις, και κοινωνικη μορφωση, που ειναι για μενα το σπουδαιοτερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Philip007

Νεοφερμένος

Ο Φίλιππος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
συμφωνω γιατι η συναναστροφη καλων μαθητων με καλων ειναι καλο και το ιδιο ισχυει για τους κακους μαθητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δε νομιζω, γιατι ετσι απωλουμε το νοημα της συγκρισης με ολο το φασμα των ανθρωπων και γινομαστε κομπλεξικοι ή ψωναρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zeledaki

Νεοφερμένος

Η zeledaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
βασικά,ίσως να γινόταν καλύτερη δουλειά αν ήταν χωρισμένοι,αλλά ψήφισα κατά,γιατί έτσι,θα φτιάχναμε μαθητές 2 κατηγοριών..αντικειμενικά,και χωρίς politican correct απόψεις,το ίδιο μάθημα θα έκανα οι καθηγητές στα 2 αυτά τμήματα,ή θα άφηναν στη μοίρα τους τους αδύναμους; Πρέπει να προσπαθεί για όλους ο καθηγητής..Σίγουρα ένα τμήμα έχει δυνατούς και αδύναμους,ας μπεί στη τάξη,να κάνει μάθημα,και αν έστω και ένας αδύναμος βελτιωθεί τότε είναι επιτυχία,που κερδήθηκε απο ένα "μικτό" τμήμα, που ίσως δε θα κερδιζόταν με τα διαχωρισμένα τμήματα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Κατ'αρχας για μενα αυτο αντιβαινει στην ανθρωπινη ισοτητα.
Με τετοια σχολεια οι καλοι ανεβαινουν και οι κακοι πεφτουν. Αυτο φυσικα ειναι απαραδεκτο. Ο καθε ανθρωπος εχει το ρολο του και την αξια του στην κοινωνια.
Φανταστειτε τι προοδο θα εκαναν οι, διαρκως ανταγωνιζομενοι, μαθητες ενος ανεβασμενου τμηματος και τι πτωση οι υπολοιποι που δε θα ειχαν ουτε καν συγκριση. Εγω στην καστα των "φυτων" θα παω κοντρα γιατι παραβιαζει το θεμελιωδες δικαιωμα της ισοτητας και της ισης μεταχειρισης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Κατ'αρχας για μενα αυτο αντιβαινει στην ανθρωπινη ισοτητα.
Με τετοια σχολεια οι καλοι ανεβαινουν και οι κακοι πεφτουν. Αυτο φυσικα ειναι απαραδεκτο. Ο καθε ανθρωπος εχει το ρολο του και την αξια του στην κοινωνια.
Φανταστειτε τι προοδο θα εκαναν οι, διαρκως ανταγωνιζομενοι, μαθητες ενος ανεβασμενου τμηματος και τι πτωση οι υπολοιποι που δε θα ειχαν ουτε καν συγκριση. Εγω στην καστα των "φυτων" θα παω κοντρα γιατι παραβιαζει το θεμελιωδες δικαιωμα της ισοτητας και της ισης μεταχειρισης.
Γιατί αντιβαίνει την ανθρώπινη ισότητα; Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό την ενισχύει!! Να εξηγηθώ:
Ο σκοπός είναι οι μέτριοι και κακοί μαθητές να γίνουν καλύτεροι! Με τον χωρισμό των μαθητών σε επίπεδα δεν σημαίνει ότι θα γίνεται το ίδιο επίπεδο μαθήματος σε όλες τις τάξεις. Τα παιδιά που θέλουν περισσότερη βοήθεια, έτσι είναι ο μόνος τρόπος να την έχουν.
Αντίθετα όταν κάποιοι κακοί μαθητές βρίσκονται σε τάξεις όπου τα παιδιά δεν έχουν κενά και προχωράνε πιο γρήγορα, δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση να βοηθηθούν!

Το όλο πρόβλημα βέβαια είναι πως θα γίνει ο διαχωρισμός των μαθητών σε τμήματα! Και επειδή όλοι ζούμε στην Ελλάδα.... τα πιο "έξυπνα" παιδιά είναι των καθηγητών και μετά των πολιτικάντηδων......, έτσι δεν είναι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Και το παιδί πρέπει να παραμείνει παιδί. Εγώ προσωπικά δεν θα 'θελα να φτάσει ένα παιδί 14 χρονών στο πρώτο έτος Ιατρικής, μόνο και μόνο γιατί είναι πανέξυπνο. Πρέπει να μείνει παιδί, να παίξει, να κοινωνικοποιηθεί με τους συνομιλίκους του γιατί θα 'χει προβλήματα αργότερα και να μεγαλώσει όταν έρθει η απαραίτητη στιγμή.





Πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zeledaki

Νεοφερμένος

Η zeledaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
συμφωνώ απόλυτα σε αυτό..Το σχολείο, είναι (ή θα έπρεπε να είναι) ένας φορέας κοινωνικοποίησης πολύ σημαντικός..ίσως το πιο σημαντικό του έργο,είναι η κοινωνικοποίηση πρώτα,και μετά η γνώση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Φυσικα και ειναι ο σημαντικοτερος παραγοντας κοινωνικοποιησης του ατομου.
Σχετικα με τα τμηματα χαμηλοτερου επιπεδου, πρεπει να χει μαγκια ο καθηγητης για να κανει σωστο μαθημα και να προσφερει και στους αδυναμους αυτα που δικαιουνται. Η πληθωρα των δημοσιων υπαλληλων, ομως, δεν θα προσφερει τιποτα, ανοιγοντας ακομη περισσοτερο την ψαλιδα μεταξυ "καλων" κι αδυνατων. Συνεπως, μεχρι οι ιδιοι οι καθηγητες να αποκτησουν σωστη νοοτροπια ισης μεταχειρισης ολων, δεν πρεπει να τεθει θεμα διαχωρισμου. Ειναι δυστυχως πολλοι οι καθηγητες οχι μονο στην Ελλαδα, αλλα παντου, που γουσταρουν να δουλεψουνε μονο με τα...αστερια. Λιγοι θα προσεφεραν σωστα στους αδυναμους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Ειναι δυστυχως πολλοι οι καθηγητες οχι μονο στην Ελλαδα, αλλα παντου, που γουσταρουν να δουλεψουνε μονο με τα...αστερια. Λιγοι θα προσεφεραν σωστα στους αδυναμους.
Αυτό σημβαίνει γιατί έτσι η δουλειά τους γίνεται πιο εύκολη! Λυπάμαι που το λέω, αλλά επειδή είμαι καθηγητής βλέπω πολλούς καθηγητές που δεν είχαν στόχο την εκπαίδευση....δεν τους αρέσει, το κάνουν για βιοποριστικούς λόγους.... είναι πολλά τα στραβά στην δημόσια εκπαίδευση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
συμφωνώ απόλυτα σε αυτό..Το σχολείο, είναι (ή θα έπρεπε να είναι) ένας φορέας κοινωνικοποίησης πολύ σημαντικός..ίσως το πιο σημαντικό του έργο,είναι η κοινωνικοποίηση πρώτα,και μετά η γνώση
Συμφωνώ. Αλλά η γνώμη μου είναι ότι και η γνώση παίζει σημαντικό ρόλο στην κοινονικοποίηση του ατόμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αυτό σημβαίνει γιατί έτσι η δουλειά τους γίνεται πιο εύκολη! Λυπάμαι που το λέω, αλλά επειδή είμαι καθηγητής βλέπω πολλούς καθηγητές που δεν είχαν στόχο την εκπαίδευση....δεν τους αρέσει, το κάνουν για βιοποριστικούς λόγους.... είναι πολλά τα στραβά στην δημόσια εκπαίδευση!

Οταν πληρωνεται καποιος για να επιτελεσει ενα εργο οφειλει να το κανει με καθε κοστος, ιδιως σε ευαισθητους τομεις οπως η εκπαιδευση. Το οτι ειναι ευκολοτερο το μαθημα σε καλους εμενα απλως μου αποδεικνυει την τεμπελια του δημοσιουπαλληλικου καθηγητη. Δεν τη δικαιολογει ομως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

journalist

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ευθύμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 160 μηνύματα.
Διαφωνω καθετα.Απο που κι ως που πρεπει να γκετοποιουνται οι μαθητες αναλογα με τις επιδοσεις τους;Πρεπει να δινονται ισες ευκαιριες σε ολους.Το πως θα τις εκμεταλλευτουνε,δικο τους θεμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick_source

Νεοφερμένος

Ο nick_source αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Το μυαλο τους καθενος ωριμαζει και σε διαφορετικη ηλικια! δεν μπορεις να κρινεις με βαση μαθηματα οπως η ιστορια και τα αρχαια ποσο εξυπνος ειναι καποιος! ΕΞΥΠΝΟΣ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 20ΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ Κ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ! οποιος πιστευει στις μερες μας οτι οι βαθμοι ειναι θεμα μυαλου...καιρος να ανοιξει τα ματια του! φυσικα το μυαλο επηρρεαζει την αντιλειψη του καθενος αλλα δεν κανει το 10..20! ο πιο εξυπνος με το ιδιο διαβασμα ισος γραψει 2 μοναδες πανω στα μαθηματικα πανελληνιες π.χ. ΑΛΛΑ αυτο που κανει τη διαφορα ειναι το ενδιαφερον που δειχνει στα μαθηματα!Αν διαβασεις μαθενεις! Αυτο παντα στα πλαισια της σχολικης υλης.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Έξυπνος δεν είναι αυτός που έχει 20αρια αλλά αυτός που έχει καταφέρει και είναι ευτυχής!
Αυτό ξαναπέστο!!! Το σύστημα εκπαίδευσης στην Ελλάδα αξιολογεί τελείως λάθος του μαθητές!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αυτό ξαναπέστο!!! Το σύστημα εκπαίδευσης στην Ελλάδα αξιολογεί τελείως λάθος του μαθητές!


Οταν ενας καθηγητης πριμοδοτει με 1-2 μοναδες το παιδι που πηγε στο διαγωνισμο της ΕΜΕ φοβαμαι, αλλα θα συμφωνησω μαζι σας...Φυσικα αυτο το παιδι εχει μεγαλυτερη ευαισθησια για την επιστημη των μαθηματικων, αφου παει στο διαγωνισμο αλλα για μενα σε καμια περιπτωση δε συσχετιζεται με το σχολικο μαθημα. Οι διαγωνισμοι της ΕΜΕ ειναι διαγωνισμοι μυαλων και δεν πρεπει ουτε καν να συνδεονται με τους διαγωνισμους επιδοσης που το σχολειο εχει ή τουλαχιστον πρεπει να εχει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Οταν ενας καθηγητης πριμοδοτει με 1-2 μοναδες ...
Συμφωνώ! Πάντα βέβαια πρέπει να λαμβάνουμε υπ' όψη μας ότι και οι καθηγητές και οι μαθητές είμαστε άνθρωποι, άρα με αδυναμίες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Συμφωνώ! Πάντα βέβαια πρέπει να λαμβάνουμε υπ' όψη μας ότι και οι καθηγητές και οι μαθητές είμαστε άνθρωποι, άρα με αδυναμίες!


Εγω παλι εχω προτεινει στους καθηγητες που παιρνουν χαμπαρι (θετικοι) να κοιταξουν να φτιαξουν μικρα μαθηματικα μοντελα βαθμολογησης που να περιοριζουν τον παραγοντα "ανθρωπος" στη βαθμολογια. Να οργανωσουν επισης το μαθημα τους πιο μαθηματικα και οχι χυμα στο κυμα. Εστω να δεχτω οτι ο ανθρωπινος παραγοντας θα περιοριζεται στο +-1 μοναδα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Εγω παλι εχω προτεινει στους καθηγητες που παιρνουν χαμπαρι (θετικοι) να κοιταξουν να φτιαξουν μικρα μαθηματικα μοντελα βαθμολογησης που να περιοριζουν τον παραγοντα "ανθρωπος" στη βαθμολογια. Να οργανωσουν επισης το μαθημα τους πιο μαθηματικα και οχι χυμα στο κυμα. Εστω να δεχτω οτι ο ανθρωπινος παραγοντας θα περιοριζεται στο +-1 μοναδα...
Έχεις δίκιο, αλλά δεν μπορεί να "κάνει μάθημα" ένας αλγόριθμος! Τι θέλω να πω. Γράφει μαθητής σε ένα εύκολο τεστ 18 και στο διαγώνισμα για 1002 παράγοντες (που πολλές φορές δεν μπορείς να τους σκεφτείς κιόλας) δεν τα πηγαίνει καλά! Ο αλγόριθμος θα αποτύχει στην σωστή βαθμολόγηση! Υπάρχουν φαντάζομαι και πολλά άλλα παραδείγματα! Είναι βασανιστικό πάντως να βάζει κανείς βαθμολογίες! Μέσω της αξιολόγησης των μαθητών, αξιολογεί ο καθηγητής (ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε) και την δουλειά του!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top