ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Δε θεωρώ πάντως οτι το ποσοστό των καθηγητών του κλάδου μου που ΔΕΝ "κάνουν" για το επάγγελμα αυτό (συμπεριλαμβάνω και ΜΕΝΑ μέσα) είναι μεγαλύτερο απο το αντίστοιχο άλλων κλάδων.
Ασυνεπείς υπάρχουν σε όλους τους κλάδους, συνεπώς ΔΕΝ αποτελεί κατά τη γνώμη μου επιχείρημα πως υπάρχουν πληροφορικοί που δεν είναι καλοί καθηγητές καθώς απλά δεν είναι οι μόνοι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zenctheo
Νεοφερμένος


Οκ τότε ας θεσμοθετηθεί ένα σύστημα εξετάσεων ανοικτό προς όλες τις ειδικότητες των θετικών επιστημών. Αν κάποιος θέλει να διδάξει ΑΕΠΠ ή πληροφορική θα εξετάζεται σε κάποια ύλη σχετική με το μάθημα και τις γνώσεις που πρέπει αποδεδειγμένα να κατέχει (τύπου GRE physics,informatics κλπ). Το σύστημα αυτό ας είναι για τους καθηγητές άλλων κλάδων όχι της πληροφορικής ΠΕ19. Τα θέματα ας τα βάζει η ΕΠΥ...

Για να μην είμαι άδικος αυτό ας γίνεται και για τους καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων αντίστοιχα. πχ αν κάποιος απ' την πληροφορική θέλει να διδάξει Φυσική ή Αρχαία ας εξεταστεί αν μπορεί.
Φορείς για να διεκπεραιώσουν τις εξετάσεις υπάρχουν. Φορείς για να τις αξιολογήσουν πάλι υπάρχουν. Διάθεση για πλήρη διαφάνεια και νομιμότητα υπάρχει;

Για να το κάνω και πιο πλήρες δέχομαι να εξεταζόμαστε όλοι στον τομέα μας ας πούμε κάθε 2 χρόνια. Έτσι για να δούμε αν μάθαμε και κάτι ή ξεχάσαμε κάτι άλλο.
Αυτά από την στιγμή που θα διοριστείς φυσικά και μετά. Έτσι θα υπάρχει μια συνεχής αξιολόγηση του τι μπορείς να κάνεις και τι όχι. Οπότε αν εγώ πιστεύω πως μπορώ να διδάξω πληροφορική τότε δέχομαι να εξεταστώ και να κριθώ σε αυτό. Παράλληλα είμαι υποχρεωμένος να κρίνομαι κάθε 2 χρόνια στο άν εξακολουθώ να είμαι ικανός να διδάσκω την ειδικότητα μου.
Στον ιδιωτικό τομέα άλλοι αποφασίζουν οπότε δεν εφαρμόζεται το παραπάνω.
Είναι εντάξει η θέση μου τώρα; Ευκαιρία να δούμε και να δείξουμε όλοι τι και αν αξίζουμε ώστε να πάψουμε να μιλάμε ακαδημαΐκα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Είναι αυτονόητο όμως οτι θεωρείς πως αυτό το σύστημα εξετάσεων, θα αφορά επίσης, ΟΛΟΥΣ τους κλάδους αν είναι τελικά σε θέση να διδάξουν τα μαθήματά τους.
Και επίσης, οτι όλη η παραπάνω διαδικασία θα επαναλαμβάνεται για ΟΛΟΥΣ τους κλάδους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zenctheo
Νεοφερμένος



Θεωρώ ότι η πρόταση μου όμως είναι ιδεαλιστική. Αν εφαρμοστεί ποτέ θα τρέξω πρώτος να δώσω (αν διοριστώ μέχρι τότε). Αλλά επίσης λέω πως αν εφαρμοστεί ποτέ ..... σφυρίχτε μου ******************************
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος



(Ανάλογα με το πώς θα κυλήσει η συζήτηση ίσως αλλαχθεί εκ νέου ο τίτλος για να γενικευθεί το θέμα, μην μείνουμε μόνο στην ΑΕΠΠ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Subject to change
e-steki.gr Founder


Ο John Nash που τιμήθηκε με Νόμπελ οικονομικών το 1994 και το equilibrium του διδάσκεται σε κάθε οικονομικό πανεπιστήμιο πλέον ήταν μαθηματικός.
Πάμπολλα άλλα παραδείγματα επίσης στα βραβεία Νόμπελ.
Συγγνώμη, αλλά αν κάποιος που έχει σπουδάσει το Χ μπορεί να πάρει Νόμπελ πάνω στο Υ, σίγουρα υπάρχουν και πάρα πολύ περισσότεροι που έχουν σπουδάσει το Χ και μπορούν απλώς να διδάξουν το Υ πολύ καλά.
Κακοί στο επάγγελμα τους υπάρχουν σε κάθε κλάδο, με ή χωρίς πτυχίο. Άλλωστε χωρίς τους κακούς, δεν θα είχαμε μέτρο σύγκρισης για τους καλούς. Ο έχων πτυχίο μπορεί να έχει τα τυπικά προσόντα, όμως ο μη έχων πτυχίο αφιέρωσε τόσο χρόνο από τη ζωή του μαθαίνοντας ένα άσχετο αντικείμενο, και του άρεσε κάθε λεπτό (διότι αλλιώς δεν θα ασχολείτο, ενώ μην μου πείτε ότι στο πανεπιστήμιο σας άρεσαν όλα τα μαθήματα), οπότε συνήθως έχει περισσότερο μεράκι. Αν μιλούσαμε για το εξωτερικό θα θεωρούσα ορθό το επιχείρημα περί πτυχίου. Στην Ελλάδα όμως, που ο κόσμος περνάει σε σχολές που δεν του αρέσουν και μαθαίνει να συμβιβάζεται αισχρά από τα 18, που τις βγάζει με φραπέ, παπαγαλία σημειώσεις και αντιγραφές σωρηδόν, που αντί να τον ενδιαφέρει να γίνει σωστός επιστήμονας ενδιαφέρεται για το πώς θα βολευτεί καλύτερα και πιο σίγουρα και τρέμει μην ανοίξουν ιδιωτικά πανεπιστήμια επειδή κατά βάθος ξέρει πόσο άχρηστη είναι η δημόσια σχολή στην οποία φοιτά και ουδόλως ενδιαφέρεται για την γενικότερη παιδεία αλλά για το πώς θα βολέψει το τομάρι του, δεν νομίζω ότι τέτοια επιχειρήματα έχουν ιδιαίτερο νόημα. Και μην μου πείτε ότι "ε ναι υπάρχουν και αυτοί αλλά...". Όχι κύριοι. Δεν υπάρχουν ΚΑΙ αυτοί. Αυτοί ειναι η πλειοψηφία, είτε θέλετε να το δείτε, έιτε προτιμάτε να εθελοτυφλείτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eruyomo
Πολύ δραστήριο μέλος


Η θεωρία παιγνίων δεν διδάσκεται μόνο στις σχολές οικονομικών όμως. Ατυχές παράδειγμα. Μπορεί να βγει κάτι απο μια επιστήμη που να είναι χρήσιμη και αλλού.Μια παρένθεση:
Ο John Nash που τιμήθηκε με Νόμπελ οικονομικών το 1994 και το equilibrium του διδάσκεται σε κάθε οικονομικό πανεπιστήμιο πλέον ήταν μαθηματικός.
Συμπληρώνοντας το απο πάνω, αν εγώ τώρα εφήυρω έναν τρόπο για να λύνω ένα πρόβλημα στην πληροφορική, το οποίο βοηθάει κάπου για την πληροφορική αλλα δίνει επανάσταση στην κβαντομηχανική πχ και πάρω Νόμπελ Φυσικής, δεν σημαίνει οτι αυτόματα γνωρίζω κβαντομηχανική. Τις επιστήμες πάντοτε θα τις δεις να αλληλοκαλύπτονται, και όλες οι θετικές επιστήμες έχουν ως βάση τα μαθηματικά.Συγγνώμη, αλλά αν κάποιος που έχει σπουδάσει το Χ μπορεί να πάρει Νόμπελ πάνω στο Υ, σίγουρα υπάρχουν και πάρα πολύ περισσότεροι που έχουν σπουδάσει το Χ και μπορούν απλώς να διδάξουν το Υ πολύ καλά.
Παρ'όλα αυτά,
Πιστεύω οτι ένας "πληροφορικός" στην γενική περίπτωση έχει μεγαλύτερη εμπειρία στο να μην υποπέπτει σε μικροσφάλματα που μπορούν όμως να αποβούν μοιραία (πχ να φεύγεις απο όρια πίνακα, να ξέρεις πόσες φορές ακριβώς θα εκτελεστεί μια επανάληψη, να λαμβάνεις υπόψιν όλες τις δυνατές περιπτώσεις κτλ) και γενικά θα είναι πιο "άνετος" με το αντικείμενο. Στην γενική περίπτωση πάντα. Υπάρχουν και πληροφορικοί που δεν κατέχουν τι τους γίνεται (αυτοί του φραπέ που ανέφερε η michelle) και άλλων κλάδων που έχουν υπερασχοληθεί με το αντικείμενο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος


Γενικώς αυτό το φλου θέμα της πληροφορικής κυρίως ξεκίνησε νομίζω απ' τα εξής πράγματα:
1) Απ' το βιβλίο που είναι για τον κάδο ανακύκλωσης (έλεος, πότε θα το αλλάξουν αλήθεια ; Διαβάζεται αυτή η μπούρδα ; ) και έχει κάνει το μάθημα ας πούμε φαινομενικά "απλό", ενώ δεν είναι. Η κωδικοποίηση είναι μια περίπλοκη διαδικασία, που δε μαθαίνεται απ' τον καθένα. Έχει ένα τελετουργικό, που και κάποιος π.χ. να 'χει διαβάσει προγραμματισμό, δε σημαίνει πως μπορεί να τη μεταδόσει. Το ίδιο και για έναν μαθηματικό. Άλλο γερός λύτης και άλλο μαθηματικός, που μεταδίδει γνώσεις. Μέσα στο μπάχαλο αυτό λοιπόν, πολλοί είναι αυτοί που θα κάνουν το πλιάτσικο στον τομέα της πληροφορικής. Με ένα σωστό βιβλίο καταρχήν, τα παραπάνω ως ένα βαθμό αποφεύγονται.
2) Οι καθηγητές πληροφορικής που πολλοί απ' αυτούς είναι ό,τι να 'ναι (για το συγκεκριμένο τομέα μιλάμε, άρα και μόνο σε αυτόν αναφέρομαι). Με πτυχία απ' τις γειτονικές Βουλγαρίες/Σερβίες , με άτομα των ΤΕΙ και των ΑΕΙ που όχι μόνο δεν ήταν να πάρουν πτυχίο, αλλά ουσιαστικά θα έπρεπε να πάρουν βαθμό -άπειρο. Αλλά αυτή η λογική ξεκινάει απ' το γυμνάσιο/λύκειο. "Ας το περάσουμε το παιδί". ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ! Γιατί διστάζετε να βάλετε 5 στο τρίμηνο; Έχουμε γεμίσει ξεφτέρια σε αυτή την χώρα. Τι λογική είναι αυτή ; Γι' αυτή την κατάσταση το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το 'χει ο καθηγητικός τομέας. Γεμίσαμε ειδικούς/ανειδίκευτους . Όλοι είναι με πτυχίο. Οι κλάδοι έχουν παραγεμίσει, γιατί μαθηματικό τελειώνει και αυτός που δε ξέρει τι σημαίνει ανάλυση, πληροφορική τελειώνει αυτός που δε ξέρει τα βασικά. Γεμίζουν οι κλάδοι, και αναγκαστικά, λόγω κρίσης κλπ, καθηγητές κάνουν και άλλα μαθημάτα κ.ό.κ.
Επομένως, το πρόβλημα νομίζω το εστιάζετε σε λάθος σημείο. Ξεκινάει από εσάς τους καθηγητές ,απ' την ντανταιστική παιδεία . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ Ή (ακόμη χειρότερα) ΠΤΥΧΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ. Αφού δε μπορείτε να συμφωνήσετε εσείς, αλλάξτε μυαλά στους μαθητές, στους μελλοντικούς καθηγητές.
Όμως , μισό. Αυτή η κατάσταση δε μας βολεύει όλους ; Επομένως, γιατί να αλλάξει; ;;;;
Επεκτάθηκα, αλλά σόρρυ. Τουλάχιστον τα είπα (έστω και βιαστικά).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος


Μπορεί να μην είμαι καθηγήτρια, ή να έχω κάποια πείρα αλλά διαφωνώ κάθετα στην ιδέα ένας φυσικός να κάνει το μάθημα του Προγραμματισμού.Εγώ σαν μαθήτρια που δίνει πανελλήνιες το θεωρώ απαράδεκτο και αρκετά επικίνδυνο.Γιατί, ένας καθηγητής που έχει σπουδάσει το συγκεκριμένο αντικείμενο 4-5 χρόνια δεν μπορεί να συγκριθεί με κάποιον σε γνώσεις που έχει κάνει 4,5 μαθήματα πάνω στην πληροφορική.Διότι, παρατήρωντας και από το φροντηστήριο, ένας καθηγήτης που έχει σπούδασει πληροφορική μπορεί να δει και να παρατηρήσει κάποια μικρολαθάκια που μπορούν να υπάρχουν σε κάποια σημεία της διδακτέας ύλης.Ένω, ένας που δεν το έχει σπουδάσει ΟΧΙ.Γιατί θα έχει μάθει να διδάσκει το μάθημα μηχανικά.Αυτό το έχω διαπιστώσει και από προσωπική εμπειρία.Δεν μπορούμε όλοι να τα κάνουμε όλα.Δεν γίνεται.Ούτε ένας πληροφορικός μπορεί να διδάξει φυσική, ούτε ένας μαθηματικός να διδάξει πληροφορική.
Ας σκεφτούμε και την αγωνία των μαθητών για τις πανελλήνιες και να μην παίζουμε με τέτοια πράγματα!:nono:
Να αγιάσει το στόμα σου!!! Αυτά τα απλά που εσύ τα βλέπεις και τα κατανοείς στα 17 σου χρόνια, κάποιοι (υπουργείο, αλεξιπτωτιστές κλπ) επιμένουν να τα κάνουν γαργάρα και να σφυρίζουν αδιάφορα. Δεν θα μπορούσα να τα έχω πει καλύτερα. :no1:
Γενικώς αυτό το φλου θέμα της πληροφορικής κυρίως ξεκίνησε νομίζω απ' τα εξής πράγματα:
1) Απ' το βιβλίο που είναι για τον κάδο ανακύκλωσης (έλεος, πότε θα το αλλάξουν αλήθεια ; Διαβάζεται αυτή η μπούρδα ; ) και έχει κάνει το μάθημα ας πούμε φαινομενικά "απλό", ενώ δεν είναι. ........... Με ένα σωστό βιβλίο καταρχήν, τα παραπάνω ως ένα βαθμό αποφεύγονται.
Δεν νομίζω ούτε ότι το βιβλίο είναι τόσο χάλια όσο νομίζεις, ούτε ότι ένα "σωστό" βιβλίο θα έβαζε τα πράγματα στη θέση τους. Ένα βιβλίο έχει περιορισμένη ποσότητα γνώσης έτσι κι αλλιώς οπότε δεν μπορεί να υποκαταστήσει τον καθηγητή-άνθρωπο και τις έξτρα γνώσεις τις οποίες αυτός κουβαλάει.
Σκεψου το εξής απλό: Αν αύριο εμφανιζόταν μπροστά μας το "τέλειο" βιβλίο, θα εξαφάνιζε αυτόματα όλους όσους προέρχονται από άλλα αντικείμενα και το παίζουν "γκουρού" της πληροφορικής? Δεν νομίζω.
2) Οι καθηγητές πληροφορικής που πολλοί απ' αυτούς είναι ό,τι να 'ναι (για το συγκεκριμένο τομέα μιλάμε, άρα και μόνο σε αυτόν αναφέρομαι). Με πτυχία απ' τις γειτονικές Βουλγαρίες/Σερβίες ,
Όπα, όπα, ξέρω άπειρους γυμναστές, γιατρούς και δασκάλους από σερβία/βουλγαρία, αλλά καθηγητές πληροφορικής????????? Ούτε ένα. Είσαι σίγουρος γι'αυτό που λές????
..... Γιατί διστάζετε να βάλετε 5 στο τρίμηνο; Έχουμε γεμίσει ξεφτέρια σε αυτή την χώρα. Τι λογική είναι αυτή ; Γι' αυτή την κατάσταση το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το 'χει ο καθηγητικός τομέας.
...........
Επομένως, το πρόβλημα νομίζω το εστιάζετε σε λάθος σημείο. Ξεκινάει από εσάς τους καθηγητές ,απ' την ντανταιστική παιδεία . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ Ή (ακόμη χειρότερα) ΠΤΥΧΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ. Αφού δε μπορείτε να συμφωνήσετε εσείς, αλλάξτε μυαλά στους μαθητές, στους μελλοντικούς καθηγητές.
Το θέμα των βαθμών δεν είναι τόσο απλοϊκό όπως το θέτεις:
- όταν έχεις γονείς που θα σου βγάλουν την πίστη γιατί έβαλες στο παιδί τους 15 αντί για 20 και όχι 5 όπως του άξιζε, βάζοντας μάλιστα και κανένα βουλευτή, υπουργό και στην καλύτερη περίπτωση το διευθυντή του σχολείου - αυτόν που κάποιοι θέλουν ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ του καθηγητή - να σε κάνει ξεφτύλα αν δεν υποκύψεις ...
- όταν η μεγαλύτερη ζημιά που μπορεί να κάνει ένας "μεγάλος" βαθμός είναι +-2 μονάδες, λόγω προσαρμογής στις πανελλήνιες ....
- όταν υπάρχει η βάση του 10 που κόβει τους εντελώς άσχετους
δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι "οι καθηγητές" (δευτεροβάθμιας) αγαπητέ μου φίλε.
Το πρόβλημα είναι ποιο θα είναι το νέο σύστημα εξετάσεων, ποιος και πως θα εξετάζει (αδιάβλητα??) τα γραπτά και πως θα εισάγονται οι φοιτητές στα πανεπιστήμια.
Γιατί αν μιλήσεις με 10 φοιτητές που έχουν φτάσει στο 3ο-4ο έτος μιας πανεπιστημιακής σχολής θα δεις ότι οι 5-6 χρωστάνε μάθημα από ένα καθηγητή-τσεκούρι που τους κόβει ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕ (για να μην πω τίποτα χειρότερο) ενώ αν μιλήσεις με 10 μαθητές Γ΄Λυκείου, οι 9.9 θα σου πουν ότι το σημερινό σύστημα εξετάσεων και βαθμολόγησης των πανελληνίων ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ.
Περίμενε να πάνε οι εξετάσεις στους πανεπιστημιακούς που μια μερίδα ατόμων θα περνάει με μίζα και να δεις τι γέλιο έχει να πέσει ....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος


Το θέμα των βαθμών δεν είναι τόσο απλοϊκό όπως το θέτεις:
- όταν έχεις γονείς που θα σου βγάλουν την πίστη γιατί έβαλες στο παιδί τους 15 αντί για 20 και όχι 5 όπως του άξιζε, βάζοντας μάλιστα και κανένα βουλευτή, υπουργό και στην καλύτερη περίπτωση το διευθυντή του σχολείου - αυτόν που κάποιοι θέλουν ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ του καθηγητή - να σε κάνει ξεφτύλα αν δεν υποκύψεις ...
- όταν η μεγαλύτερη ζημιά που μπορεί να κάνει ένας "μεγάλος" βαθμός είναι +-2 μονάδες, λόγω προσαρμογής στις πανελλήνιες ....
- όταν υπάρχει η βάση του 10 που κόβει τους εντελώς άσχετους
δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι "οι καθηγητές" (δευτεροβάθμιας) αγαπητέ μου φίλε.
Το πρόβλημα είναι ποιο θα είναι το νέο σύστημα εξετάσεων, ποιος και πως θα εξετάζει (αδιάβλητα??) τα γραπτά και πως θα εισάγονται οι φοιτητές στα πανεπιστήμια.
Γιατί αν μιλήσεις με 10 φοιτητές που έχουν φτάσει στο 3ο-4ο έτος μιας πανεπιστημιακής σχολής θα δεις ότι οι 5-6 χρωστάνε μάθημα από ένα καθηγητή-τσεκούρι που τους κόβει ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕ (για να μην πω τίποτα χειρότερο) ενώ αν μιλήσεις με 10 μαθητές Γ΄Λυκείου, οι 9.9 θα σου πουν ότι το σημερινό σύστημα εξετάσεων και βαθμολόγησης των πανελληνίων ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ.
Περίμενε να πάνε οι εξετάσεις στους πανεπιστημιακούς που μια μερίδα ατόμων θα περνάει με μίζα και να δεις τι γέλιο έχει να πέσει ....
Ρίξε μια ματιά τα θέματα των εξετάσεων και τον τρόπο βαθμολογίας πριν 20-30 χρόνια, και θα καταλάβεις ότι το επίπεδο μαθητών/καθηγητών φθίνει γνησίως..... Μακάρι να δούλευε καλά η εκπαιδευσή. Δυστυχώς, βρίσκεται στην ενταντική.
Μίλησα γενικώς για την εκπαίδευση. Απ' την δευτεροβάθμια μέχρι την τριτοβάθμια. Στο πανεπιστήμιο είμαι και τα βλέπω αυτά που αναφέρεις...

Το σύστημα των πανελλαδικών, με το οποίο και γω μπήκα στη σχολή μου, που θεωρείται απ' τις υψηλόβαθμες, έχει φοιτητές που δε ξέρουν (σοβαρά μιλάω), όχι λογαρίθμους, αλλά τις στοιχειώδεις πράξεις. Άρα, αναπόφευκτα σκέφτομαι: "Κάτι πάει στραβά με το υπάρχον σύστημα εξέτασης".
Οι πανελλαδικές είναι ένα όμορφα πλασαρισμένο marketing/χρηματιστήριο της γνώσης. Οι γονείς πληρώνουν, οι "μετοχές" των καθηγητών αυξάνουν, αναλόγως τη φήμη τους. Το ότι είναι αδιάβλητο, είναι. Όμως ελλοχεύει ο κίνδυνος να μπερδευτούν οι έννοιες αξιοπιστία και αδιάβλητο.
{ Ο καθηγητής μου ο περσινός π.χ. τελείωσε στη Βουλγαρία (ήταν άψογος). Γενικώς όμως, υπάρχουν εξ εξωτερικού. }
- Στέλιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος


Για τους φοιτητές που δεν ξέρουν να κάνουν στοιχειώδεις πράξεις θα σου πώ το εξής: είναι φυσιολογικό να φαίνεται ότι το επίπεδο φοιτητών έχει πέσει, σκέψου όμως ότι πριν 30 χρόνια έμπαιναν σε σχολες 25000 φοιτητές, πριν 20 χρόνια 40000 και τώρα πλέον 80000. Δεν είναι λογικό ότι όσο διευρύνεις τη βάση πέφτει και το επίπεδο; Αυτή τη στιγμή υπάρχουν φοιτητές στα πανεπιστήμια που έχουν περάσει με ΓΜΟ 3,5 , τι να περιμένεις άραγε από αυτούς; Το λογικό είναι ότι κάποιοι από αυτούς πιθανό να μην ξέρουν να γράψουν το όνομά τους ...
Το ότι κάποιοι πλασάρουν τον εαυτό τους για περισσότερα και ακριβότερα ιδιαίτερα είναι επίσης δεδομένο. Το θέμα για μένα όμως είναι, πώς το "νέο" εκπαιδευτικό σύστημα θα τα κόψει αυτά οριστικά και αμετάκλητα και όχι πώς θα τα πάρει από τους καθηγητές δ/βάθμιας και θα τα μεταφέρει σε καθηγητές και βοηθούς 3βάθμιας ...
Για τον καθηγητή πληροφορικής εκ βουλγαρίας δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω, απλά είναι η πρώτη φορά που ακούω κάτι τέτοιο (ήξερα για ιταλία, αγγλία, ηπα, γερμανία, σουηδία, αλλά όχι για "ανατολικό μπλοκ" ...)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
βιλλαρασ
Εκκολαπτόμενο μέλος


ως προς τους μαθηματικους διαφωνω κατηγορηματικα....η πληροφορικη ειναι μαθημα κατ εξοχιν της λογικης των μαθηματικωνΜπορεί να μην είμαι καθηγήτρια, ή να έχω κάποια πείρα αλλά διαφωνώ κάθετα στην ιδέα ένας φυσικός να κάνει το μάθημα του Προγραμματισμού.Εγώ σαν μαθήτρια που δίνει πανελλήνιες το θεωρώ απαράδεκτο και αρκετά επικίνδυνο.Γιατί, ένας καθηγητής που έχει σπουδάσει το συγκεκριμένο αντικείμενο 4-5 χρόνια δεν μπορεί να συγκριθεί με κάποιον σε γνώσεις που έχει κάνει 4,5 μαθήματα πάνω στην πληροφορική.Διότι, παρατήρωντας και από το φροντηστήριο, ένας καθηγήτης που έχει σπούδασει πληροφορική μπορεί να δει και να παρατηρήσει κάποια μικρολαθάκια που μπορούν να υπάρχουν σε κάποια σημεία της διδακτέας ύλης.Ένω, ένας που δεν το έχει σπουδάσει ΟΧΙ.Γιατί θα έχει μάθει να διδάσκει το μάθημα μηχανικά.Αυτό το έχω διαπιστώσει και από προσωπική εμπειρία.Δεν μπορούμε όλοι να τα κάνουμε όλα.Δεν γίνεται.Ούτε ένας πληροφορικός μπορεί να διδάξει φυσική, ούτε ένας μαθηματικός να διδάξει πληροφορική.
Ας σκεφτούμε και την αγωνία των μαθητών για τις πανελλήνιες και να μην παίζουμε με τέτοια πράγματα!:nono:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος


ως προς τους μαθηματικους διαφωνω κατηγορηματικα....η πληροφορικη ειναι μαθημα κατ εξοχιν της λογικης των μαθηματικων
Το ότι ένας πυροσβέστης χρησιμοποιεί νερό για να σβήσει τη φωτιά δεν σημαίνει ότι πρέπει πρώτα να γίνει υδραυλικός για να το κάνει αγαπητέ μου φίλε ...
Σε πληροφορώ επίσης (γιατί με την αφοριστική σου έκφραση "κατ εξοχιν" δείχνεις να το αγνοείς) ότι στις σχολές πληροφορικής, για τα κατεξοχήν μαθήματα λογισμικού και υλικού δεν έχουν κατά βάση μάθημα μαθηματικών ως προαπαιτούμενο ... Φαντάζομαι να κατανοείς γιατί ... (αντίθετα, μαθήματα όπως π.χ. η Ψηφιακή Επεξεργασία Σημάτων ή η Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνων απαιτούν να γνωρίζεις αρκετά μαθηματικά, όχι όμως να γίνεις μαθηματικός, τροχονόμος, ή οφθαλμίατρος

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mariosxania
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος


Πάντως φίλε mostel εγώ έχω καθηγητές στο επάλ πληροφορικής που έιναι απο τεί και ειδικά ένας είναι άπαιχτος δεν είναι όλοι από τει άσχετοι....
Διάβασε προσεχτικά τι έγραψα,
- Στέλιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mariosxania
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.