Το χειροτερο μαθηματικο,φυσικο και ημμυ στην Ελλαδα

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Ανοιγω το θεμα αυτο ετσι ωστε ολοι οι αποφοιτοι του μαθηματικου,φυσικου,ημμυ να βγαλουν απωθημενα!Περιμενω απο τον διδακτορα npb να επιχειρηματολογησει σε αυτο το νημα!Περιμενω απο τους εμπειρους να πουνε τη γνωμη τους
 
Τελευταία επεξεργασία:

Στέφανος-Ιάσωνας

Νεοφερμένος

Ο Στέφανος-Ιάσωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Το "χειρότερο"...
Αρχικά, για να μπορεί κάποιος να κρίνει τις διαφορές σχολές σημαίνει ότι τις έχει παρακολουθήσει ταυτόχρονα όλες. Δηλαδή, πχ ΗΜΜΥ Ξάνθης, Θεσσαλονίκης, Αθήνας κλπ πράγμα αδύνατον.

Μετά, για να υπάρχουν αυτές οι σχολές και να μην καταργούνται από το κράτος σημαίνει ότι είναι πάνω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο που σε καμία περίπτωση δεν τα καθιστά κακά.

Αυτό που θεωρώ εγώ, ότι διαχωρίζει πχ το ΗΜΜΥ Αθήνας από το ΗΜΜΥ Ξάνθης που φοιτώ εγώ,άσχετα από την τοποθεσία και τα κτήρια είναι οι συμφοιτητές σου. Προφανώς πιο μεγάλος ανταγωνισμός θα υπάρχει στο Μετσόβιο και άρα πιο μεγάλη πίεση θα νιώθεις, γιατί είσαι ένας από τους καλούς. Δηλαδή, όπως μ'αρεσει να λέω, είσαι ένας κανένας. Είστε όλοι σε τόσο υψηλό επίπεδο που δύσκολα ξεχωρίζεις. Φυσικά, αν είσαι λίγο ανταγωνιστικός αυτό σε βοηθάει να δουλέψεις πιο σκληρά.

Γενικά, όλες οι σχολεςυ είναι καλές με κακά στοιχεία. Από τον φοιτητή εξαρτάται πως θα προσαρμοστεί στις συνθήκες και όχι από την ίδια την σχολή. Η σχολή οφείλει να έχει μια οργάνωση και από εκεί και πέρα στο χέρι σου είναι.
 

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Σ
Το "χειρότερο"...
Αρχικά, για να μπορεί κάποιος να κρίνει τις διαφορές σχολές σημαίνει ότι τις έχει παρακολουθήσει ταυτόχρονα όλες. Δηλαδή, πχ ΗΜΜΥ Ξάνθης, Θεσσαλονίκης, Αθήνας κλπ πράγμα αδύνατον.

Μετά, για να υπάρχουν αυτές οι σχολές και να μην καταργούνται από το κράτος σημαίνει ότι είναι πάνω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο που σε καμία περίπτωση δεν τα καθιστά κακά.

Αυτό που θεωρώ εγώ, ότι διαχωρίζει πχ το ΗΜΜΥ Αθήνας από το ΗΜΜΥ Ξάνθης που φοιτώ εγώ,άσχετα από την τοποθεσία και τα κτήρια είναι οι συμφοιτητές σου. Προφανώς πιο μεγάλος ανταγωνισμός θα υπάρχει στο Μετσόβιο και άρα πιο μεγάλη πίεση θα νιώθεις, γιατί είσαι ένας από τους καλούς. Δηλαδή, όπως μ'αρεσει να λέω, είσαι ένας κανένας. Είστε όλοι σε τόσο υψηλό επίπεδο που δύσκολα ξεχωρίζεις. Φυσικά, αν είσαι λίγο ανταγωνιστικός αυτό σε βοηθάει να δουλέψεις πιο σκληρά.

Γενικά, όλες οι σχολεςυ είναι καλές με κακά στοιχεία. Από την φοιτητής εξαρτάται πως θα προσαρμοστεί στις συνθήκες και όχι από την ίδια την σχολή. Η σχολή οφείλει να έχει μια οργάνωση και από εκεί και πέρα στο χέρι σου είναι.
Το "χειρότερο"...
Αρχικά, για να μπορεί κάποιος να κρίνει τις διαφορές σχολές σημαίνει ότι τις έχει παρακολουθήσει ταυτόχρονα όλες. Δηλαδή, πχ ΗΜΜΥ Ξάνθης, Θεσσαλονίκης, Αθήνας κλπ πράγμα αδύνατον.

Μετά, για να υπάρχουν αυτές οι σχολές και να μην καταργούνται από το κράτος σημαίνει ότι είναι πάνω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο που σε καμία περίπτωση δεν τα καθιστά κακά.

Αυτό που θεωρώ εγώ, ότι διαχωρίζει πχ το ΗΜΜΥ Αθήνας από το ΗΜΜΥ Ξάνθης που φοιτώ εγώ,άσχετα από την τοποθεσία και τα κτήρια είναι οι συμφοιτητές σου. Προφανώς πιο μεγάλος ανταγωνισμός θα υπάρχει στο Μετσόβιο και άρα πιο μεγάλη πίεση θα νιώθεις, γιατί είσαι ένας από τους καλούς. Δηλαδή, όπως μ'αρεσει να λέω, είσαι ένας κανένας. Είστε όλοι σε τόσο υψηλό επίπεδο που δύσκολα ξεχωρίζεις. Φυσικά, αν είσαι λίγο ανταγωνιστικός αυτό σε βοηθάει να δουλέψεις πιο σκληρά.

Γενικά, όλες οι σχολεςυ είναι καλές με κακά στοιχεία. Από τον φοιτητή εξαρτάται πως θα προσαρμοστεί στις συνθήκες και όχι από την ίδια την σχολή. Η σχολή οφείλει να έχει μια οργάνωση και από εκεί και πέρα στο χέρι σου είναι.

εδώ εσύ ήσουν ιατρική μετά ημμυ και δουλεύεις από απόσταση σε ξένη εταιρία .Το να σπουδάσεις ημμυ σε ξανθη θεσσαλονικη, αθήνα φαντάζει κάτι πανεύκολο .
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Για να μπορέσει ένα άτομο να έχει άποψη για το χειρότερο ανάμεσα από 5 τμήματα πρέπει να έχει εμπειρίες από όλα. Πράγμα αδύνατο. Έχω την εντύπωση στο φόρουμ έχουμε άτομα και από ημμυ ΕΜΠ και ημμυ Ξάνθης. Πως μπορώ να αποφανθω εγώ για το δικο τους τμήμα και αυτοί για το δικό μου;
 

Στέφανος-Ιάσωνας

Νεοφερμένος

Ο Στέφανος-Ιάσωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Σ



εδώ εσύ ήσουν ιατρική μετά ημμυ και δουλεύεις από απόσταση σε ξένη εταιρία .Το να σπουδάσεις ημμυ σε ξανθη θεσσαλονικη, αθήνα φαντάζει κάτι πανεύκολο .

Και σου φαίνονται τόσο δύσκολα αυτά; Γατόπαρδος ποσο έγραψες στις πανελλήνιες και που πέρασες; Το έχω απορία.

Η εταιρία που σκέφτεσαι στο μυαλό σου λες και δουλεύω σαν στέλεχος ή CEO δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Αντίστοιχο μισθό σερβιτόρου παίρνω, αντίστοιχη δουλειά κάνω. Έχουν αλλάξει οι εποχές και πολλοί δουλεύουν και από το σπίτι τώρα νόμιζα ότι το ήξερες. Τα έχω ξαναπεί. Πες και κάτι καινούργιο!

Οι πανελλήνιες αγαπητέ, δεν είναι πυρηνική φυσική. Ειδικά για να μπεις ιατρική, γίνεται ο κώλος σου πλάκα και έχεις μπει. Αλίμονο, αν θεωρούμε τις πανελλήνιες την πιο δύσκολη εξέταση. Ναι, δύσκολη για ένα παιδί όχι για κάποιον που έχει δώσει εξεταστικές.
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
ekana 10% τωρα ειμαι μαθηματικο
 

Στέφανος-Ιάσωνας

Νεοφερμένος

Ο Στέφανος-Ιάσωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη). Έχει γράψει 117 μηνύματα.

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω την ειρωνεία σου.
 

Στέφανος-Ιάσωνας

Νεοφερμένος

Ο Στέφανος-Ιάσωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη). Έχει γράψει 117 μηνύματα.

Ουριήλ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,515 μηνύματα.
Ιάσωνα, ποια είναι η γνώμη σου για γεωπονία, θυμάμαι που είχες πει ότι είχες εναν γεωπόνο φίλο
 

Στέφανος-Ιάσωνας

Νεοφερμένος

Ο Στέφανος-Ιάσωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Ιάσωνα, ποια είναι η γνώμη σου για γεωπονία, θυμάμαι που είχες πει ότι είχες εναν γεωπόνο φίλο
Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Άντε και ceo τζεισΩν
Τουλάχιστον έμαθες ορθογραφία :)
 

Ουριήλ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,515 μηνύματα.

Στέφανος-Ιάσωνας

Νεοφερμένος

Ο Στέφανος-Ιάσωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη). Έχει γράψει 117 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.

Στέφανος-Ιάσωνας

Νεοφερμένος

Ο Στέφανος-Ιάσωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη). Έχει γράψει 117 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Xειρότερο Τμήμα δεν γίνεται να υπάρχει γιατί καλώς ή κακώς ο θεσμός της εκπαίδευσης δεν λειτουργεί με λογική "κάστας" ώστε να καταστρέφει το επαγγελματικό μέλλον των αποφοίτων. Ακόμη και ένας πτυχιούχος από ένα Τμήμα με δομικά προβλήματα και εσωτερικές παθογένειες, μπορεί να φτιάξει τη ζωή του.

Κανείς δεν μπαίνει σε ένα Τμήμα να σπουδάσει με προοπτική να "ασπαστεί" με θρησκευτικό δογματισμό το Τμήμα και τον ακαδημαϊσμό του (ως παθογένεια ιδρυματισμού). Η λογική λέει ότι αφομοιώνουμε εκείνα που θέλουμε και θεωρούμε χρήσιμα για τη ζωή μας. Οι παθογένειες και η ακαδημαϊκή ανεπάρκεια μένουν εκεί, στο Τμήμα και γερνάνε με τη γήρανση των μελών ΔΕΠ του. ;) Η γνώση πλέον υπάρχει σε πολλές μορφές, σε καλά βιβλία και σε πολλές επαγγελματικές ευκαιρίες. Οπότε απαντώ ευθέως στον Ευκλείδη ότι είναι κάπως άστοχο το ερώτημά του.

Μετά από χρόνια βλέπω με απόσταση τις μικρότητες του Τμήματος που αποφοίτησα. Παρ' όλο που με διαμόρφωσε για την μετέπειτα πορεία μου, σαν επιστήμονα, το ξεπέρασα σαν πραγματικότητα. Έμεινε εκεί που του ανήκει: στο παρελθόν του και στους ανθρώπους που το αφήνουν στο παρελθόν του. ;) Η ζωή είναι τώρα και αύριο. Η γνώση με άλλαξε σαν άνθρωπο από τότε που η μόνη μου στενοχώρια ήταν η εξεταστική. Είδα κόσμο έξω από τον μικρόκοσμο της Ελλάδας. Άρα, πλέον δεν έχει νόημα να μιλήσω για το χειρότερο Τμήμα γιατί απλά το Τμήμα κατάφερε να με διαμορφώσει στο 5% της γνώσης του. Το υπόλοιπο ποσοστό ήταν και είναι προσωπική μελέτη και με άλλες ταχύτητες. Με παρηγορεί μόνο ότι οι άνθρωποι είναι ελαττωματικές μηχανές λογικής ώστε να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό. Έχω πάψει να προσδοκώ από "συστήματα" και ανθρώπους που "εργάζονται για το καλύτερο δυνατό" οπότε γι' αυτό εργάζομαι προσωπικά να φτιάξω τη ζωή μου όπως με εκφράζει καλύτερα.
 
Top