Τμήμα Φυσικής - Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Λαμία)

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Φίλε από μικρός έχω μάθει να είμαι ειλικρινής με μένα. Δεν μπορώ τις ασάφειες και "έτσι είναι" και άλλοι να βρίσκουν την άκρη εις βάρος μου. Όπως εγώ είμαι εντάξει στη δουλειά μου, έτσι θέλω και ο άλλος. Τα πολιτικά, τα γκομενικά, τα κοινωνικά εκτός δουλειάς. Στην Ελλάδα όλοι μπλέκουν με όλα, ειδικοί - μη ειδικοί και η φάση μετά είναι 100 χρόνια ύφεση.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Φίλε από μικρός έχω μάθει να είμαι ειλικρινής με μένα. Δεν μπορώ τις ασάφειες και "έτσι είναι" και άλλοι να βρίσκουν την άκρη εις βάρος μου. Όπως εγώ είμαι εντάξει στη δουλειά μου, έτσι θέλω και ο άλλος. Τα πολιτικά, τα γκομενικά, τα κοινωνικά εκτός δουλειάς. Στην Ελλάδα όλοι μπλέκουν με όλα, ειδικοί - μη ειδικοί και η φάση μετά είναι 100 χρόνια ύφεση.
το χεις ακουσει το αλαλουμ του δακη??ειναι το τραγουδι της απολυτης αληθειας για την ελλαδα
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Επειδή είσαι Μαθηματικός σου κάνω μια απλή ερώτηση λογικής:

Αν ένας έχει κάνει διδακτορικό Χημικών Μηχανικών και ένας διδακτορικό στην Αστροφυσική γίνεται να διδάσκουν Ηλεκτρονική Φυσική και Πιθανότητες-Στατιστική; Δηλαδή, το Τμήμα να τους χρησιμοποιεί ως "ειδικούς" καθηγητές σε αυτά τα μαθήματα;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Επειδή είσαι Μαθηματικός σου κάνω μια απλή ερώτηση λογικής:

Αν ένας έχει κάνει διδακτορικό Χημικών Μηχανικών και ένας διδακτορικό στην Αστροφυσική γίνεται να διδάσκουν Ηλεκτρονική Φυσική και Πιθανότητες-Στατιστική; Δηλαδή, το Τμήμα να τους χρησιμοποιεί ως "ειδικούς" καθηγητές σε αυτά τα μαθήματα;
προφανως και οχι,αρα κατι παιζει...
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Η δεύτερη ερώτησή μου είναι γιατί οι φοιτητικές παρατάξεις δεν καλούν εισαγγελέα για να ξεκινήσει ΕΔΕ σε μια τέτοια επιστημονική απάτη; Γιατί το κάθε Τμήμα πρέπει να λειτουργεί με κανόνες μαφίας; Εσείς οι φοιτητές οι αδύναμοι και εμείς οι "καθηγητές" που δεν μας αγγίζει νομικά κανείς;
 

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Εάν θες να σπουδάσεις Φυσική αξίζει, το τμήμα μέσα σε ένα έτος έχει 9 ΔΕΠ από μεταθέσεις, κυρίως τα πολυτεχνικά τμήματα του Βόλου. Τα μαθήματα πέρυσι διδάσκονταν από ένα συνδυασμό ΔΕΠ και Ερευνητών , με τους περισσότερους να έχουν γυρίσει πολύ πρόσφατα από ευρωπαϊκά ερευνητικά κέντρα, ενώ ταυτόχρονα διδάσκουν μαθήματα 4ου έτους σε ΑΠΘ και ΕΚΠΑ. Το τμήμα της Λαμίας, είναι το μοναδικό στα Βαλκάνια που διαθέτει ερευνητικό Ραδιοτηλεσκόπιο και σπουδές Α και Β κύκλου που συσχετίζονται άμεσα με την Ραδιοαστρονομία, Τηλεπικοινωνίες και άλλα (δες heronlab.phys.uth.gr). Ήδη λειτουργούν τρία ερευνητικά εργαστήρια ,ενώ το 9ο μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην Ελλάδα αφορά την κατασκευή των νέων κτιριακών εγκαταστάσεων και εστιών στην Λαμία μέσω ΣΔΙΤ. Σημειώνεται πώς στις 2 νέες θέσεις ΔΕΠ που έχουν προκηρυχθεί υπάρχουν τουλ 40 υποψήφιοι από σχεδόν κάθε άκρη της γης. Σίγουρα κάνε μία επίσκεψη στο fs.phys.uth.grView attachment 71038
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, είναι τελικά πολύ ενδιαφέρον και αν στελεχωθεί καλά μπορεί να εξελιχθεί σε ένα πολύ καλό τμήμα φυσικής. Ελπίζω μόνο να μην γίνει καμία λαμόγια από το υπουργείο και το οδηγήσει σε κλείσιμο όπως έγινε με ορισμένα ΤΕΙ. Πάντως σε σχέση με το τμήμα στην Καβάλα που το έχουν ισότιμο φαίνεται να είναι πιο οργανωμένο και με μεγάλους στόχους. Για να δούμε λοιπόν.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, είναι τελικά πολύ ενδιαφέρον και αν στελεχωθεί καλά μπορεί να εξελιχθεί σε ένα πολύ καλό τμήμα φυσικής. Ελπίζω μόνο να μην γίνει καμία λαμόγια από το υπουργείο και το οδηγήσει σε κλείσιμο όπως έγινε με ορισμένα ΤΕΙ. Πάντως σε σχέση με το τμήμα στην Καβάλα που το έχουν ισότιμο φαίνεται να είναι πιο οργανωμένο και με μεγάλους στόχους. Για να δούμε λοιπόν.

Μακάρι, μακάρι...που έλεγαν και σε μια κωμωδία. :D

Είχα διαβάσει τα Βασιλικά ΦΕΚ του '66 για το Πανεπιστήμιο Πατρών και Ιωαννίνων επί βασιλέα Παύλου και πραγματικά είχα μείνει, για το πόσο μπροστά κάποιοι άνθρωποι από τα Υπουργεία τότε με εκείνες τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες οραματίζονταν την τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς το μονοπώλιο του "παλαιού" ήδη Καποδιστριακού και του Μετσοβίου. Ίδρυαν νέα Πανεπιστήμια από το μηδέν, με πολύ κακή οικονομική βάση, όμως με αξιοπρέπεια, χωρίς τα ευτράπελα με την Πανεπιστημιοποίηση των ΤΕΙ για επικοινωνιακούς λόγους που έγινε στις μέρες μας.

Τα δυο αυτά Πανεπιστήμια αποτέλεσαν μια επένδυση διαμάντι για την φτωχή Ελλάδα τότε μετά από τον Εμφύλιο προσπαθώντας να δώσει υψηλού επιπέδου σπουδές σε αντικείμενα σπουδών σε τελείως διαφορετική γραμμή από τα ήδη υπάρχοντα Πανεπιστήμια (Αθήνας, Ανωτάτη Εμπορική, Μετσόβιο και Αριστοτέλειο) που η διαπλοκή της έδρας είχε ήδη κάνει δειλά την εμφάνισή της και τελοσπάντων εκτός από τις βασικές επιστήμες, οι νεοσύστατες θετικές-φυσικομαθηματικές επιστήμες δεν είχαν να επιδείξουν πλούσιο ερευνητικό έργο στην Ελληνική κοινωνία. Η νέα κτιριακή δομή των Πανεπιστημίων Πατρών και Ιωαννίνων, με κτίρια πολυχρηστικά και σε αμφιθέατρα με το χαρακτηριστικό τουβλάκι κόκκινο ή κίτρινο βασίστηκε στην πρωτοποριακή αρχιτεκτονική των Πανεπιστημίων της Δανίας εκείνη την εποχή (συγγενή πατρίδα της πρώην βασιλικής οικογένειας).

Είχα κοιτάξει πριν χρόνια βιβλία Διαφορικών Εξισώσεων του 1955 αλλά σκεφτείτε, εκτός της χαμηλής ποιότητας βιβλίου λόγω φτωχών εκτυπωτικών μέσων, το περιεχόμενο ήταν περιορισμένο. Δεν υπήρχαν εφαρμογές αλλά υπήρχαν υποδείξεις για μελλοντικές "ανάγκες" της Ελληνικής Οικονομίας στην εφαρμογή των Μαθηματικών και Φυσικής Μοντελοποίησης για την Βιομηχανία. Σκεφτείτε πόσο μπροστά έβλεπαν ... χωρίς να φαντάζονται την περίοδο του Πασοκ.

Τότε δε, υπήρχε και η έδρα και όποιος διοριζόταν ως υφηγητής και επιμελητής περίμενε κάποια χρόνια μέχρι να συνταξιοδοτηθεί ο μεγάλος καθηγητής για να πάρει τη διαδοχή. Αυτά όλα άλλαξαν με την δομή του Τομέα και το μοντέλο Καθηγητής-Λέκτορας (οριζόντια διάταξη) το οποίο και πάλι δεν απέδωσε όπως θα περίμενε κανείς.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top