Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Ε αφού δεν κάνετε και τίποτα για να αναιρέσετε αυτήν την "αδικία", είστε άξιοι της μοίρας σας. Όταν οι άλλοι τουλάχιστον παρακολουθούν το μάθημα και εσείς τα ξύνετε λέγοντας "α, είναι μαθηματικά, δεν μπορώ", τότε βεβαίως θα είστε ριγμένοι, όχι από τους καθηγητές, από τον ίδιο σας τον εαυτό. Όταν τα παρατάτε με τη δικαιολογία "εγώ είμαι θεωρητική", τότε ναι, βρίσκετε σε κατώτερη θέση από τους άλλους. Κοιτάξτε να ατο αναιρέσετε και αφήστε τις κλάψες ότι είστε οι ριγμένοι. Συγκινηθήκαμε, πολύ. Αχ τα άμοιρα τα παιδάκια. Πάτε καλά;



(Βασικά αυτό δεν ισχυεί για όλα τα παιδιά και βασικά δεν το είπα για κανέναν προσωπικά, μιλάω σε σχέση μ' αυτά που γίνονται στο σχολείο μου)
Αυτο που λες παρατηρειται και απο τις αλλες δυο κατευθυνσεις οπου τα παιδια ''αρνουνται'' να διαβασουν αρχαια,ιστορια,λογοτεχνια με την δικαιολογια οτι ειναι τεχνολογικη/θετικη....

Ναι μεν ευθυνομαστε οι ιδιοι για αυτο,καθως δεν υπαρχει δεν μπορω αλλα δεν θελω, αλλα για αυτο ευθυνονται και διαφορες αντιληψεις που εχουν επικρατησει για το εκπαιδευτικο μας συστημα περι ανωτεροτητας και κατωτεροτητας των κατευθυνσεων..

Τελος, μην ξεχνατε το γεγονος οτι δεν εχουμε ολοι τις ιδιες κλισεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Nαι, ακριβώς, είπες "δε θέλουν".

Η πλειοψηφία της θεωρητικής πάει εκεί γιατί "δεν καταλαβαίνει μαθηματικά".

Ε τότε τα θέλει ο οπίσθιος μηρός τους :p

Όταν βρίσκουν τέτοιες δικαιολογίες, φυσικό και επόμενο είναι να είναι ριγμένοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Nαι, ακριβώς, είπες "δε θέλουν".

Η πλειοψηφία της θεωρητικής πάει εκεί γιατί "δεν καταλαβαίνει μαθηματικά".

Ε τότε τα θέλει ο οπίσθιος μηρός τους :p

Όταν βρίσκουν τέτοιες δικαιολογίες, φυσικό και επόμενο είναι να είναι ριγμένοι.
ε και εγω πηγα τεχνολογικη και οχι θεωρητικη γιατι δεν καταλαβαινα αρχαια και ιστορια...ναι μεν τα διαβαζα αλλα ''δεν τα επαιρνα'' οπως απεδιδα στα μαθηματικα.. μν τα βλεπουμε ολα εξωπραγματικα, εδω ειναι αυτο που ανεφερα ως κλισεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
Nαι, ακριβώς, είπες "δε θέλουν".

Η πλειοψηφία της θεωρητικής πάει εκεί γιατί "δεν καταλαβαίνει μαθηματικά".

Ε τότε τα θέλει ο οπίσθιος μηρός τους :p

Όταν βρίσκουν τέτοιες δικαιολογίες, φυσικό και επόμενο είναι να είναι ριγμένοι.
ναι ομως και οι τεχνολικοι/θετικοι σνομπαρουν τα μαθηματα της θεωρητικης.ειναι καπως αμοιβαια τα αισθηματα.γι'αυτο και πολλα μελη του φορουμ διαφωνουν(και τσακωνονται πολλες φορες) πανω στο συγκεκριμενο θεμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)
+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Το θέμα δεν είναι να μην υπήρχαν, απλά δεν βοηθούν ψυχικά το άτομο να ανοίξει τους ορίζοντές του, αναγκάζοντάς το να κολλάει σε πράξεις και αριθμούς.......

Θα έπρεπε να ντρέπεστε με αυτά που γράφετε!
Κάθε επιστήμη είναι απαραίτητη και κανένας δεν πρέπει να τις διακρίνει γιατί εδώ που έχουμε φτάσει, έχουμε φτάσει χάρη στην ανάπτυξη ΟΛΩΝ των επιστημών.

Πολλοί από τους απόφοιτους της Θεωρητικής θα ακολουθήσουν το παιδαγωγικό τμήμα. Ρωτώ, με τέτοιες απόψεις είστε σε θέση να διδάσκετε τα παιδιά μου και τα παιδιά μας όταν θα διοριστείτε; Αυτές είναι οι παιδαγωγικές μέθοδοι που θα εξασκείτε; Η απάντηση είναι Ο-Χ-Ι!
-----------------------------------------
ναι ομως και οι τεχνολικοι/θετικοι σνομπαρουν τα μαθηματα της θεωρητικης.ειναι καπως αμοιβαια τα αισθηματα.γι'αυτο και πολλα μελη του φορουμ διαφωνουν(και τσακωνονται πολλες φορες) πανω στο συγκεκριμενο θεμα.

Το ότι δε μας αρέσουν τα αρχαία, δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να διδάσκονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
ναι ομως και οι τεχνολικοι/θετικοι σνομπαρουν τα μαθηματα της θεωρητικης.ειναι καπως αμοιβαια τα αισθηματα.γι'αυτο και πολλα μελη του φορουμ διαφωνουν(και τσακωνονται πολλες φορες) πανω στο συγκεκριμενο θεμα.
Συμφωνοι,λογω εγωκεντρισμου και των αντιληψεων που εχουν επικρατησει θεωρουμε την κατευθυνση μας ανωτερη απο οποιαδηποτε αλλη και ολο αυτο επειδη ειμαστε ΕΜΕΙΣ εκει..

Μην ξεχναμε πως δεν εχουμε ολοι τις ιδιες κλισεις,τα ιδια ενδιαφεροντα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Πολλοί από τους απόφοιτους της Θεωρητικής θα ακολουθήσουν το παιδαγωγικό τμήμα. Ρωτώ, με τέτοιες απόψεις είστε σε θέση να διδάσκετε τα παιδιά μου και τα παιδιά μας όταν θα διοριστείτε; Αυτές είναι οι παιδαγωγικές μέθοδοι που θα εξασκείτε; Η απάντηση είναι Ο-Χ-Ι!
Eπιτέλους βρέθηκε κάποιος να το πει.Εγώ δε θα εμπιστευθώ σε τέτοιους ανθρώπους τα παιδιά μου για να τους μάθουν μαθηματικά.Θέλω πολύ να δω τι έχουν να πουν πάνω σε αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Eπιτέλους βρέθηκε κάποιος να το πει.Εγώ δε θα εμπιστευθώ σε τέτοιους ανθρώπους τα παιδιά μου για να τους μάθουν μαθηματικά.Θέλω πολύ να δω τι έχουν να πουν πάνω σε αυτό.

Να γιατί τα φροντιστήρια θησαυρίζουν...
:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Eπιτέλους βρέθηκε κάποιος να το πει.Εγώ δε θα εμπιστευθώ σε τέτοιους ανθρώπους τα παιδιά μου για να τους μάθουν μαθηματικά.Θέλω πολύ να δω τι έχουν να πουν πάνω σε αυτό.

υπάρχουν και αλλα μαθηματα που κανουν στο δημοτικο εκτος απο τα θετικα, σου υπενθυμιζω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
υπάρχουν και αλλα μαθηματα που κανουν στο δημοτικο εκτος απο τα θετικα, σου υπενθυμιζω...

Και τι με αυτό;
Δηλαδή αν το παιδί στο μέλλον έχει τις δυνάμεις να γίνει ένας διεθνούς φήμης Μαθηματικός θα τον κάνεις να χαραμιστεί;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

don_aris91

Δραστήριο μέλος

Ο Άρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Οσο για το σχολιο οτι εμεις της θεωρητικης που διαβαζουμε 24 ωρες το 24ωρο εχουμε στο τσεπακι το 20, ειναι οτι πιο γελοιο και αβασιμο εχω ακουσει απο μαθητη της Γ'Λυκειου!
Οχι και σιγουρο 20 αλλα μεγαλο βαθμο κατα πασα πιθανοτητα.Κακα τα ψεμματα η θεωρητικη βασιζεται στο διαβασμα και μονο.Οποιος διαβαζει γραφει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
υπάρχουν και αλλα μαθηματα που κανουν στο δημοτικο εκτος απο τα θετικα, σου υπενθυμιζω...
Αυτό δεν είναι απάντηση,αυτό είναι αποφυγή της απάντησης.:P
Ένα θετικο υπάρχει,τα μαθηματικά,και κάποια άλλα που είναι σαν βιολογία και μιλούν για τις μύγες και την ανακύκλωση.Αυτά ΟΚ,αλλά εσύ θα πηγαινεις στην τάξη και θα λες στα παιδιά πως τα μαθηματικά είναι ένα άχρηστο μάθημα;Και μετά θα περιμένεις να διαβάζουν;Ή μήπως θα τους λες πως είναι τόσο ανούσια ώστε δεν χρειάζεται να ασχολούνται;Εγώ μετά γιατί να μην βρω κάποιον να κάνει στο παιδί μου ιδιαίτερα για να μην καταστρεψει τη ζωή του επειδή εσύ πέρασες παιδιαγωγικά για να βρεις εύκολα δουλειά;
Επίσης στο πρώτο μάθημα γλώσσας μην ξεχάσεις να τους πεις πως οι προτάσεις αρχίζουν με κεφαλαία,κάθε Έλληνας οφείλει να το ξέρει αυτό και ιδίως μια δασκάλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Eπιτέλους βρέθηκε κάποιος να το πει.Εγώ δε θα εμπιστευθώ σε τέτοιους ανθρώπους τα παιδιά μου για να τους μάθουν μαθηματικά.Θέλω πολύ να δω τι έχουν να πουν πάνω σε αυτό.
παιδια μην σκεφτεστε μονοπλευρα..δηλ ενας τεχνολογικος( :p) που περασε σε παιδαγωγικο ειναι ικανος με τετοιες αποψεις να μαθει στα παιδια μας ιστορια;
και φυσικα θα πειτε οχι...
μονο μην ξεχνατε οτι οι αποψεις αλλαζουν καθως το ατομο ωριμαζει...οταν εισαι ''υποχρεωμενος'' κατα μια εννοια να ασχοληθεις με τοσα πολλα μαθηματα, βλεπεις ποια σου κεντριζουν το ενδιαφερον και ποια οχι,και πραττεις αναλογα..

για να παρεις πτυχιο σημαινει πως εχεις περασει ολα τα μαθηματα, δηλ εχεις διαβασει...και για να διοριστεις παει να πει πως εχεις περασει στ ΑΣΕΠ δηλ εχεις γενικες γνωσεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Και τι με αυτό;
Δηλαδή αν το παιδί στο μέλλον έχει τις δυνάμεις να γίνει ένας διεθνούς φήμης Μαθηματικός θα τον κάνεις να χαραμιστεί;

μα δεν θα χαραμιστεί.....υπάρχουν μαθήματα και των 2 κατευθύνσεων στο δημοτικό γι αυτό πολύ απλά μπορείς να περάσεις δάσκαλος από όλες τις κατευθύνσεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Το θέμα δεν είναι να μην υπήρχαν, απλά δεν βοηθούν ψυχικά το άτομο να ανοίξει τους ορίζοντές του, αναγκάζοντάς το να κολλάει σε πράξεις και αριθμούς.......

Ενώ δηλαδή το να ξέρει ότι η τελευταία συλλαβή μιας λέξης ονομάζεται λήγουσα θα του διευρύνει τους ορίζοντες περισσότερο από το να ξέρει ότι ο μπακάλης της γειτονιάς τον έκλεψε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Αυτό δεν είναι απάντηση,αυτό είναι αποφυγή της απάντησης.:P
Ένα θετικο υπάρχει,τα μαθηματικά,και κάποια άλλα που είναι σαν βιολογία και μιλούν για τις μύγες και την ανακύκλωση.Αυτά ΟΚ,αλλά εσύ θα πηγαινεις στην τάξη και θα λες στα παιδιά πως τα μαθηματικά είναι ένα άχρηστο μάθημα;Και μετά θα περιμένεις να διαβάζουν;Ή μήπως θα τους λες πως είναι τόσο ανούσια ώστε δεν χρειάζεται να ασχολούνται;Εγώ μετά γιατί να μην βρω κάποιον να κάνει στο παιδί μου ιδιαίτερα για να μην καταστρεψει τη ζωή του επειδή εσύ πέρασες παιδιαγωγικά για να βρεις εύκολα δουλειά;
Επίσης στο πρώτο μάθημα γλώσσας μην ξεχάσεις να τους πεις πως οι προτάσεις αρχίζουν με κεφαλαία,κάθε Έλληνας οφείλει να το ξέρει αυτό και ιδίως μια δασκάλα.

ελπίζω να μην το προσωποποιείς σε μένα το θέμα.....το ότι περνάνε πολλοί απο θεωρητική δεν σημαίνει πως είναι άχρηστοι....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
ελπίζω να μην το προσωποποιείς σε μένα το θέμα.....το ότι περνάνε πολλοί απο θεωρητική δεν σημαίνει πως είναι άχρηστοι....
Μα γιατί δεν απαντάς σε αυτά που ρωτάω;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
παιδια μην σκεφτεστε μονοπλευρα..δηλ ενας τεχνολογικος( :p) που περασε σε παιδαγωγικο ειναι ικανος με τετοιες αποψεις να μαθει στα παιδια μας ιστορια;
και φυσικα θα πειτε οχι...
μονο μην ξεχνατε οτι οι αποψεις αλλαζουν καθως το ατομο ωριμαζει...οταν εισαι ''υποχρεωμενος'' κατα μια εννοια να ασχοληθεις με τοσα πολλα μαθηματα, βλεπεις ποια σου κεντριζουν το ενδιαφερον και ποια οχι,και πραττεις αναλογα..

για να παρεις πτυχιο σημαινει πως εχεις περασει ολα τα μαθηματα, δηλ εχεις διαβασει...και για να διοριστεις παει να πει πως εχεις περασει στ ΑΣΕΠ δηλ εχεις γενικες γνωσεις..

Τεό, καλός καθηγητής είναι ο μεταδοτικός καθηγητής. Όταν επιλέγεις αυτήν τη δουλειά τότε πρέπει να αγαπάς αυτό που κάνεις. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σέβεσαι τα μαθήματα που κάνεις και να δώσεις όσα πιο πολλά μπορείς.
Ο δάσκαλός μου στο Δημοτικό είχε σπουδάσει κοινωνιολόγος. Το ότι δεν είχα κενά στην Α΄ Γυμνασίου οφείλεται σε αυτόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Τεό, καλός καθηγητής είναι ο μεταδοτικός καθηγητής. Όταν επιλέγεις αυτήν τη δουλειά τότε πρέπει να αγαπάς αυτό που κάνεις. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σέβεσαι τα μαθήματα που κάνεις και να δώσεις όσα πιο πολλά μπορείς.
Ο δάσκαλός μου στο Δημοτικό είχε σπουδάσει κοινωνιολόγος. Το ότι δεν είχα κενά στην Α΄ Γυμνασίου οφείλεται σε αυτόν.
Ακριβώς.Δεν είναι θέμα γνώσεων,αλλά θέμα αγάπης προς τα μαθήαμτα και όρεξης για να τα διδάξει.Πώς θα πάει ο άλλος να σου μάθει μαθηματικά και να σε κάνει να τα αγαπήσεις αν δεν αρέσουν στον ίδιο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Μα γιατί δεν απαντάς σε αυτά που ρωτάω;:P

και κατ'αρχάς εγώ δεν είπα πως τα μαθηματικά είναι άχρηστα και ανούσια, απλά ο καθένας κάνει ό,τι του αρέσει περισσότερο.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top