Σωστή Χρήση Ισοδυναμίας/Συνεπαγωγης στα Μαθηματικά

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
πχ αυτο που γινοταν παλαιοτερα στη β λυκειου και τωρα καταργηθηκε ειναι η μαθηματικη επαγωγη.ενα χρησιμο θεωρημα που ειναι ωραιο να το εισαγεις στους μαθητες.απορω γτ δεν το κανουνε πλεον

Όντως,αυτό θα μπορούσε να κρατηθεί. Εαν και δεν βοηθάει ιδιαίτερα σε ότι αφορά την υπόλοιπη ύλη, το σκεπτικό πιστεύω θα ήταν μια ωραία προσθήκη.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Όντως,αυτό θα μπορούσε να κρατηθεί. Εαν και δεν βοηθάει ιδιαίτερα σε ότι αφορά την υπόλοιπη ύλη, το σκεπτικό πιστεύω θα ήταν μια ωραία προσθήκη.
σαν λογικη ειναι πολυ ωραια εννοια αλλα δυστυχως πρεπει να χει καμια οχταετια που δεν το διδασκουν.πχ η ανισοτητα bernouli παιζει να την μαθαινουν παπαγαλια στο λυκειο βγαινει πολυ ευκολα με επαγωγη
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top