Giorgos127
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
statakos
Εκκολαπτόμενο μέλος


Τώρα για το μαθηματικό ίσως αυτό να ισχύει καθ΄ όλη τη διάρκεια σπουδών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos127
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos127
Εκκολαπτόμενο μέλος



Να σε ρωτησω και κατι αλλο?? Η αδερφη σου πριν ποσο καιρο αρχισε το σχεδιο, πριν τις πανελληνιες?? Εγω σκεφτομαι να ξεκινησω στη Β' Λυκειου (σε φροντιστηριο, οχι σχολειο) αλλα μηπως χρειαζεται να ξεκινησω και τωρα θερινα μαθηματα απο Α προς Β?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
napstor
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Κριμα... Η αρχιτεκτονικη ειναι μεσα στις 5 πρωτες μου επιλογες για σχολή, προς το παρον, αλλα το γεγονος οτι δεν εχει τοσο σχεση με μαθηματικα ειναι ενας ανασταλτικος παραγοντας... Τεσπα.. Μεχρι να ερθει η στιγμη του μηχανογραφικου έχουμε καιρο...
Να σε ρωτησω και κατι αλλο?? Η αδερφη σου πριν ποσο καιρο αρχισε το σχεδιο, πριν τις πανελληνιες?? Εγω σκεφτομαι να ξεκινησω στη Β' Λυκειου (σε φροντιστηριο, οχι σχολειο) αλλα μηπως χρειαζεται να ξεκινησω και τωρα θερινα μαθηματα απο Α προς Β?
Δε θυμαμαι γιατι με περναει κ 8 χρονια κ ημουν μικρη δεν τα πολυκαταλαβαινα αυτα, αλλα ξερω γω, αν δεν αισθανεσαι ανετα ξεκινα και τωρα, προς οφελος σου θα εινα μαλλον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Με αφορμη το τοπικ του civilara θα ηθελα να ρωτησω σε ποιες σχολες διδασκονται τα ανωτερα μαθηματικα ως βασικο μαθημα, αλλα χρησιμοποιουνται και στην πραξη μετα την αποφοιτηση...
Εκτός από τα τμήματα μαθηματικών, ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ, εφαρμοσμένων μαθηματικών και των τμημάτων στατιστικής που κάνουν κυριως μαθηματικά, μαθηματικά διδάσκονται σε όλες τις πολυτεχνικές σχολές/τμήματα εκτός από την αρχιτεκτονική που κάνουν 1 ή 2 μαθήματα μαθηματικών, τα τμήματα φυσικής, χημείας, πληροφορικής, γεωλογίας και οικονομικών. Σε άλλες σχολές όπως φαρμακευτική, ιατρική, κτηνιατρική, βιολογικό κάνουν 1 ή 2 το πολύ μαθήματα στατιστικής ή γενικών μαθηματικών. Ίσως κάποια μαθήματα μαθηματικών να έχουν οι δασολογικές και γεωπονικές σχολές.
Όσον αφορά τις πολυτεχνικές σχολές, μη νομίζεις ότι θα χρησιμοποιείς μαθηματικά στο επάγγελμα. Τα πράγματα είναι τυποποιημένα και υπάρχουν προγράμματα για την επίλυση προβλημάτων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος


Μαθηματικά Α
Γραμμική Αλγεβρα: Ευκλείδειοι Χώροι Rn. Υπόχωροι διανυσματικών χώρων, βάση και διάσταση διανυσματικού χώρου. Πίνακες, τάξη πίνακα. Μήτρες. Ορίζουσες. Γραμμικά συστήματα, διερεύνηση λύσεων. Εσωτερικό και εξωτερικό γινόμενο διανυσμάτων.
Απειροστικός Λογισμός: Ακολουθίες, όρια. Σειρές πραγματικών αριθμών, σύγκλιση/απόκλιση σειράς. Γεωμετρική, αρμονική σειρά. Δυναμοσειρές. Ορισμένο ολοκλήρωμα - γεωμετρική σημασία. Αόριστο ολοκλήρωμα - Θεμελιώδες Θεώρημα Απειροστικού Λογισμού. Διαφορικές εξισώσεις. Ολοκλήρωση συνάρτησης. Μέθοδοι ολοκλήρωσης. Εμβαδόν επιπέδων σχημάτων, μήκος τόξου. Μερικές παράγωγοι, κατά διεύθυνση παράγωγοι. Διάνυσμα κάθετο στην επιφάνεια f(x,y,z)=c. Εφαπτόμενο επίπεδο στην επιφάνεια f(x,y,z)=c. Μέγιστα, ελάχιστα. Συναρτήσεις πολλών μεταβλητών. Εισαγωγή στα πολλαπλά ολοκληρώματα. Πολλαπλασιαστές Lagrange.
Μαθηματικά Β/Θέματα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
Διπλά και τριπλά ολοκληρώματα. Αλλαγή συντεταγμένων. Εξισώσεις διαφορών και εφαρμογές. Αριθμητικά και διανυσματικά πεδία. Επικαμπύλια ολοκληρώματα. Ειδικές διαφορικές εξισώσεις με μερικές παραγώγους. Εισαγωγή στις μιγαδικές συναρτήσεις, Θεώρημα Cauchy. Ολοκληρωτικά υπόλοιπα.Πίνακες. Ιδιοτιμές και ιδιοδιανύσματα. Χαρακτηριστικό πολυώνυμο. Διαγωνιοποίηση πινάκων. Κανονική μορφή Jordan. Τετραγωνικές μορφές.
Στατιστική
Βασικές έννοιες πιθανοτήτων. Τυχαίες μεταβλητές. Βασικές θεωρητικές κατανομές. Περιγραφική στατιστική. (Πίνακες συχνοτήτων. Διαγράμματα. Χαρακτηριστικά θέσεως και διασποράς). Διαστήματα εμπιστοσύνης. Έλεγχοι υποθέσεων. Έλεγχοι χ2. Ανάλυση διασποράς, με έναν και δύο παράγοντες. Απλή γραμμική παλινδρόμηση.
Γεωργικός Πειραματισμός
Απλά πειραματικά σχέδια (εντελώς τυχαιοποιημένο σχέδιο, σχέδιο τυχαιοποιημένων πλήρων ομάδων, σχέδιο λατινικού τετραγώνου). Προσχεδιασμένες και εκ των υστέρων συγκρίσεις μέσων. Σχέσεις δύο μεταβλητών (συσχέτιση, παλινδρόμηση). Παραγοντικά και μη παραγοντικά πειράματα. Χρήση Πινάκων Γεωργικού Πειραματισμού.
Μπορεί να έχω ξεχάσει και τίποτα ακόμα. Τέλος πάντων... Τί θεωρούνται όλα αυτά? Βασικά ή Ανώτερα Μαθηματικά/Στατιστική???
Από μαθηματικά τα έκανα στο 1ο έτος, τα πέρασα και από τότε δεν τα ματαξαναείδα μπροστά μου. Σήμερα δεν θυμάμαι σχεδόν τίποτα...
Αντιθέτως, τη Στατιστική την τρώω στη μάπα κάθε μέρα στη δουλειά μου και νομίζω ότι κάτι παραπάνω θυμάμαι

Ας είναι καλά το SPSS ή το SAS φυσικά που μάς κάνει τη ζωή πιο εύκολη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.