Συλλογή ασκήσεων και τεστ στην ΑΕΠΠ

DimitrisP

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 67 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Μια μικρή παρατήρηση, δεν χρειάζεται ο έλεγχος για το αν υπερβεί το 24 και να το αφαιρείς μετά, μπορείς απλά να το κάνεις ως Αριθμός MOD 24.

Ευχαριστώ για την παρατήρηση, είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώριο βελτίωσης, το έγραψα στο πόδι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

quasimodos

Νεοφερμένος

Ο quasimodos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Σχετικά με την άσκηση με το Mod τι θα λέγατε να μην μπορεί να χρησιμοποιήσει κανέναν από τους /, div, mod, *? Τότε θα είχε κάποιο ενδιαφέρον

Τες πα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Πριν κάποιος έβαλε μια άσκηση με το παραγοντικό και κάποιος απάντησε με ένα άθροισμα



έχει σχέση αυτό με την απάντηση? δεν είναι λάθος?
η απάντηση δεν θέλει κανονικά διπλή επανάληψη ή μου διαφεύγει κάτι?

Ε κοίτα, αν έχει καταλάβει κανείς τι είναι το "mod", είναι αστεία η άσκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Τες πα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Πριν κάποιος έβαλε μια άσκηση με το παραγοντικό και κάποιος απάντησε με ένα άθροισμα



έχει σχέση αυτό με την απάντηση? δεν είναι λάθος?
η απάντηση δεν θέλει κανονικά διπλή επανάληψη ή μου διαφεύγει κάτι?

Έχει σχέση με την έννοια οτι αντικαθιστάς τον πολλαπλασιασμό
n*m με ένα βρόχο που προσθέτει το m, n φορές, δηλαδή όπως είπες μια επανάληψη για τον πολλαπλασιασμό και άλλη μία για να το κάνεις παραγοντικό.

Απλά δεν ήθελα να δώσω κατευθείαν την λύση ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisP

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 67 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Βρε τι μαθαίνει κανείς από τους μαθητές του! (Ευχαριστώ Δημήτρη Σκ.)

Να αναπτύξετε πρόγραμμα το οποίο θα υπολογίζει το
ακέραιο μέρος ενός πραγματικού αριθμού x, χωρίς τη
χρήση της ενσωματωμένης συνάρτησης Α_Μ(x)

Η λύση αργότερα, να σας δώσω την ευκαιρία να σκεφτείτε λιγάκι...:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Το έχουμε ξαναπεί αυτό.
Νομίζω στη Συζήτηση για την ΑΕΠΠ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sabbath

Νεοφερμένος

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 90 μηνύματα.
δίνετε πινακας a[100]να βρεθούν οι διαφορετικοί αριθμοί


πχ 1<>2<>3 κτλπ:D:D:D:D:D:D:D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
ε;
Τι;
Πως;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisP

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 67 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
δίνετε πινακας a[100]να βρεθούν οι διαφορετικοί αριθμοί


πχ 1<>2<>3 κτλπ:D:D:D:D:D:D:D:D

Να υποθέσω ότι εννοείς:


Να αναπτύξετε πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει από το πληκτρολόγιο π.χ. 500 πραγματικούς αριθμούς και θα τους καταχωρεί σε κατάλληλο πίνακα. Στη συνέχεια θα εμφανίζει το πλήθος των διαφορετικών αριθμών που εισήχθησαν και τους αριθμούς αυτούς, από μία φορά τον κάθε έναν. (Αν πχ δώσαμε τους αριθμούς 4,5,8,5,3,1,3,3,7,8 τότε θα μας δίνει για έξοδο: 6 διαφορετικοί αριθμοί οι παρακάτω: 1,3,4,5,7,8 – όχι υποχρεωτικά ταξινομημένους)

Με λύση:

Code:
    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Διαφορετικοί
  ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
    ΑΚΕΡΑΙΕΣ:i, j, c
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: A[500]
    ΛΟΓΙΚΕΣ: Mult[500]
  ΑΡΧΗ
    c <-- 0
    ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 500
      ΔΙΑΒΑΣΕ A[i]
      Mult[i] <-- ΨΕΥΔΗΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 499
      ΓΙΑ j ΑΠΟ i+1 ΜΕΧΡΙ 500
        ΑΝ A[i]=A[j]  ΤΟΤΕ
          Mult[i] <-- ΑΛΗΘΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΡΑΨΕ 'Οι διαφορετικοί αριθμοί είναι οι παρακάτω:'
    ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 500
      ΑΝ Mult[i] = ΨΕΥΔΗΣ ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ A[i]
        c <-- c +1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΡΑΨΕ '-----------'
    ΓΡΑΨΕ 'Τελικά βρέθηκαν',c,'διαφορετικοί αριθμοί'
  ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Διαφορετικοί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisP

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 67 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Και να η λύση:

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ακέραιο_Μέρος
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Βηματάκι
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: x ,i
ΑΡΧΗ

  ΓΡΑΨΕ 'Δώσε έναν αριθμό για να υπολογίσω το ακέραιο μέρος του'
  ΔΙΑΒΑΣΕ  x

  ΑΝ x>=0 ΤΟΤΕ
    Βηματάκι <-- 1
  ΑΛΛΙΩΣ
    Βηματάκι <-- -1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

  ! Ο υπολογισμός γίνεται μέσα στη επανάληψη
  ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ x ΜΕ ΒΗΜΑ Βηματάκι
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΑΝ x>=0 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ 'Το ακέραιο μέρος υπολογίστηκε χωρίς τη χρήση συνάρτησης και είναι:',i-1
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ 'Το ακέραιο μέρος υπολογίστηκε χωρίς τη χρήση συνάρτησης και είναι:',i+1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

  ΓΡΑΨΕ 'Το ακέραιο μέρος υπολογίστηκε με τη χρήση της ενσωματωμένης συνάρτησης Α_Μ() και είναι:',Α_Μ(x)

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ακέραιο_Μέρος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sabbath

Νεοφερμένος

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 90 μηνύματα.
οχι να λεει ποσοι ειναι αλλα ποιοι ειναι!!!!!
-----------------------------------------
αυτο αυτο..........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
οχι να λεει ποσοι ειναι αλλα ποιοι ειναι!!!!!
-----------------------------------------
αυτο αυτο..........

Κάνε πιο ξεκάθαρη την εκφώνηση. Έτσι όπως την έχεις δεν βγάζει νόημα, πραγματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Διάβασε κ ! θεωρούμε > 0
α ← 0
Όσο α <= κ επανάλαβε
α ← α + 1
Τέλος_επανάληψης
Αν α = κ τότε
Εμφάνισε α
Αλλιώς
Εμφάνισε α – 1
Τέλος_αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
ελα ευκολη ειναι. 1 'για' ειναι και μεσα της μια σειριακη αναζητηση σε ενα 2ο πινακα που εχει τα διαφορετικα στοιχεια για να ελεγχεται αν το i στοιχειο στον αρχικο πινακα υπαρχει στον πινακα με τα διαφορετικα στοιχεια(αν δεν υπαρχει μπαινει στον δευτερο πινακα.)
κλασικη....:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Μα η εκφώνηση ποια είναι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Αντε ξανακάνω post την δικιά μου (μήπως να κάναμε ένα cookbook για την ΑΕΠΠ; )

Code:
α <- 1
διάβασε κ
αν κ = 0 τότε
 εμφάνισε 0
τέλος_αν

!- Αν είναι αρνητικός, τον αντιστρέφουμε, και κρατάμε το πρόσημο του.

αν κ<0 τότε
 κ = - κ
 αρνητικός = Αληθής
τέλος_αν
!- Αν είναι μικρότερος του 1, τότε το ακέραιο μέρος είναι 0.
αν κ <1 τότε
 εμφάνισε 0
τέλος_αν

!- Βρές απο πόσα δεκαδικά ψηφία αποτελείται ο ακέραιος

όσο α<κ επανέλαβε
 α <- α * 10
τέλος_επανάληψης
α <- α / 10

!- Απο το πρώτο μέχρι το τελευταίο δεκαδικό του ακεραίου, βρες
!- ποιό είναι αυτό το στοιχείο.

ι <- α
όσο ι>0 επανέλαβε
 α <- α + ι
 αν α > κ τότε
  α<- α - ι
  ι <- ι / 10
 τέλος_αν
τέλος_επανάληψης

!- Εμφάνισε το ακέραιο μέρος
αν αρνητικός = Αληθής τότε
 εμφάνισε -α
αλλιώς
 εμφάνισε α
τέλος_αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mazin

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mazin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 166 μηνύματα.
Αντε ξανακάνω post την δικιά μου (μήπως να κάναμε ένα cookbook για την ΑΕΠΠ; )

Code:
α <- 1
διάβασε κ
αν κ = 0 τότε
 εμφάνισε 0
τέλος_αν

!- Αν είναι αρνητικός, τον αντιστρέφουμε, και κρατάμε το πρόσημο του.

αν κ<0 τότε
 κ = - κ
 αρνητικός = Αληθής
τέλος_αν
!- Αν είναι μικρότερος του 1, τότε το ακέραιο μέρος είναι 0.
αν κ <1 τότε
 εμφάνισε 0
τέλος_αν

!- Βρές απο πόσα δεκαδικά ψηφία αποτελείται ο ακέραιος

όσο α<κ επανέλαβε
 α <- α * 10
τέλος_επανάληψης
α <- α / 10

!- Απο το πρώτο μέχρι το τελευταίο δεκαδικό του ακεραίου, βρες
!- ποιό είναι αυτό το στοιχείο.

ι <- α
όσο ι>0 επανέλαβε
 α <- α + ι
 αν α > κ τότε
  α<- α - ι
  ι <- ι / 10
 τέλος_αν
τέλος_επανάληψης

!- Εμφάνισε το ακέραιο μέρος
αν αρνητικός = Αληθής τότε
 εμφάνισε -α
αλλιώς
 εμφάνισε α
τέλος_αν

i think is εκτοσ απο το Α_Μ δν χρησιμοποιοθμε αν mod1=0 ??????????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
i think is εκτοσ απο το Α_Μ δν χρησιμοποιοθμε αν mod1=0 ??????????
Δεν κατάλαβα τι θες να πεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ποσοι
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
Ν =
5
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Κ, Μ, Α[Ν], ΠΛ
ΛΟΓΙΚΕΣ: ΒΡ

ΑΡΧΗ

ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΔΙΑΒΑΣΕ Α[Κ]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΠΛ <-
0
Κ <-
1
ΟΣΟ Κ <= Ν
ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΒΡ <-
ΨΕΥΔΗΣ
Μ <-
1
ΟΣΟ Μ <= Ν ΚΑΙ ΒΡ = ΨΕΥΔΗΣ
ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΑΝ Α[Κ] = Α[Μ] ΚΑΙ Κ <> Μ
ΤΟΤΕ
ΒΡ <-
ΑΛΗΘΗΣ
ΑΛΛΙΩΣ
Μ <- Μ +
1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ ΒΡ = ΨΕΥΔΗΣ
ΤΟΤΕ
ΠΛ <- ΠΛ +
1
ΓΡΑΨΕ 'ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ , Ο:', Α[Κ]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Κ <- Κ +
1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΣΤΟ ΠΊΝΑΚΑ ΕΙΝΑΙ:', ΠΛ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


!Έξοδος: Εμφανίζει ποιοί αριθμοί σε όλο το πίνακα δεν έχουν κανέναν ίδιο με τον !
!εαυτό τους αυτόν,
!δηλαδή είναι τελείως "ορφανά" και πόσοι είναι αυτοί...Αν ζητάει αυτό η άσκηση και
!οποιαδήποτε παράβλεψη ας μου τη συγχωρήσετε, είμουν βιαστικός
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
αποτι καταλαβα θελει να βρισκει τα διαφορετικα στοιχεια ενος πινακα.
δηλαδη αν εχεις ενα πινακα με αυτα τα στοιχεια:0,1,3,0,2,5,5
να κανεις ενα πινακα που να περιεχει τα:0,1,3,2,5
θεωρειται "γνωστη" επεξεργασια πινακων...
-----------------------------------------
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ποσοι
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
Ν =
5
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Κ, Μ, Α[Ν], ΠΛ
ΛΟΓΙΚΕΣ: ΒΡ

ΑΡΧΗ

ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΔΙΑΒΑΣΕ Α[Κ]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΠΛ <-
0
Κ <-
1
ΟΣΟ Κ <= Ν
ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΒΡ <-
ΨΕΥΔΗΣ
Μ <-
1
ΟΣΟ Μ <= Ν ΚΑΙ ΒΡ = ΨΕΥΔΗΣ
ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΑΝ Α[Κ] = Α[Μ] ΚΑΙ Κ <> Μ
ΤΟΤΕ
ΒΡ <-
ΑΛΗΘΗΣ
ΑΛΛΙΩΣ
Μ <- Μ +
1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ ΒΡ = ΨΕΥΔΗΣ
ΤΟΤΕ
ΠΛ <- ΠΛ +
1
ΓΡΑΨΕ 'ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ , Ο:', Α[Κ]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Κ <- Κ +
1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΣΤΟ ΠΊΝΑΚΑ ΕΙΝΑΙ:', ΠΛ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


!Έξοδος: Εμφανίζει ποιοί αριθμοί σε όλο το πίνακα δεν έχουν κανέναν ίδιο με τον !
!εαυτό τους αυτόν,
!δηλαδή είναι τελείως "ορφανά" και πόσοι είναι αυτοί...Αν ζητάει αυτό η άσκηση και
!οποιαδήποτε παράβλεψη ας μου τη συγχωρήσετε, είμουν βιαστικός

εσεις κανατε προγραμμα που βρισκει ποιοι αριθμοι υπαρχουν μονο μια φορα στον αρχικο πινακα. δεν νομιζω να θελει αυτο.(μπορει να κανω και λαθος...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sabbath

Νεοφερμένος

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 90 μηνύματα.
λοιπον θελει απλα να βρεις τους διαφορετικους αριθμους πχ ενας πινακας : 1,1,2,3,4,5,4,3,5,6,7,8,9,7,6,5,4,3,2,1,9,7,8,6,7,5,6,4,5,3,4,2,3,1......
τα διαφορετικα στιχια ειναι 1,2,3,4,5,6,7,8,9
-----------------------------------------
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΑΑ
δεδομενα //Α//
ΓΙΑ I ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 100
ΓΙΑ J ΑΠΟ 100 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
ΑΝ Α[J-1]<Α[J] TOTE
TEMP<- A[J-1]
A[J-1]<- A[J]
A[J]<- TEMP
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ Α[1]
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 100
ΑΝ Α[Ι-1]<>Α[Ι] ΤΟΤΕ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ Α[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ ΑΑΑ





ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ.......ΑΣ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ .........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top