Συζήτηση για το νέο νομοσχέδιο που αφορά τους αιώνιους φοιτητές

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.
Πολλές φορές αναφέρεται το επιχείρημα "μα γιατί βάλλονται οι αιώνιοι φοιτητές, δεν έχουν -πια- παροχές και το πολύ-πολύ να απασχολούν ελάχιστα με το ονοματεπώνυμό τους την Γραμματεία με τις καταστάσεις". Φυσικά ναι, έτσι φαίνεται να είναι, αφενός, και αφετέρου με τα σύγχρονα μαύρα χάλια της δημόσιας γβθμιας δεν αποτελούν μείζον θέμα οι αιώνιοι... ναι, έτσι είναι! Αν το δούμε αποσπασματικά από τη γενική εικόνα, σίγουρα κάνουμε σκέψεις για το πόσο άκυρο φαίνεται το κυνήγι των αιωνίων φοιτητών, αφού στο γενικό πλαίσιο γίνοται σε άλλα θέματα "μεγαλύτερα αίσχη"...

ε, βασικά είναι όμως έτσι; Μπορεί και όχι! Ακόμα και αν το δούμε αποσπασματικά (!) τον αιώνιο φοιτητή, βασικά μια άλλη οπτική: όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, οι αιώνιοι φοιτητές "ευθύνονται" και αυτοί με τη σειρά τους για την περιρρέουσα ατμόσφαιρα και παγίωση μιας κατάστασης του "χαλαρά", της "ήσσονος προσπάθειας" και "εξίσωση όλων προς τα κάτω". Για παράδειγμα, πόσες φορές περνάνε σε εξεταστική "αέρα" το πλήθος/μάζα φοιτητών (γνωρίζουν-δεν-γνωρίζουν) γιατί δεν έχουν που να τους βάλουν (καθίσματα) κατά την εξεταστική περίοδο (ακόμα και αν γίνει διπλοβάρδια μαθήματος στην εξεταστική).

Οι αιώνιοι φοιτητές δεν ήταν πάντα αιώνιοι και όσο δεν ήταν, τούς παρέχονταν δωρεάν σίτιση-στέγαση-μειωμένο εισιτήριο στα ΜΜΜ-δωρεάν συγγράμματα, κ.λπ.! (βασικά αυτά τα "δωρεάν" τα έχουν επωμιστεί οι φορολογούμενοι, δηλαδή εμείς). Από την άλλη, οι επιμελείς φοιτητές και ικανοί για αποφοίτηση, στερούνται αυτές όλες τις παροχές (χρήμα), για να έχουν καλύτερη γβθμια.

Από την πλευρά μου, ως χρόνιος έκτακτος καθηγητής στα ΑΕΙ, πολλές φορές οι μη-επιμελείς και εν γένει μη-συνειδητοποιημένοι φοιτητές (και συνήθως μετέπειτα αιώνιοι) επιβαρύνουν πάρα πολύ την εκπαιδευτική διαδικασία στην καθημερινότητά της με τις απίστευτα άκυρες απαιτήσεις τους (λογικό, αφού δεν συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία), αλλά και με τη συνεχή επανάληψη για επιείκια και βοήθεια (πολλές φορές στα όρια του θράσους) για έστω το 5 (η γνωστή παγκόσμια φοιτητική σταθερά). Και αυτά αποτελούν "βίωμα/παράδειγμα" για τους νεότερους (εντάξει, ας είμαι yolo όλο το εξάμηνο και στο τέλος με ένα άκυρο mail θα μάθω τα πάντα... να βλέπατε πόσα τέτοια mail μπορεί να είναι και μερικές ώρες πριν τις εξετάσεις ρωτώντας τον ουρανό με τα άστρα! Αυτοί πάνω από 1 στους βαθμούς εξεταστικής δεν παίζει 100%).

Μια ακόμα διαφορετική οπτική πλευρά: κάποτε στα ελληνικά ΑΕΙ σε "υποχρέωνε" να διαβάζεις και να περνάς τα έτη και "πτυχίο στην ώρα του". Μήπως κέρδιζε και ο φοιτητής έτσι; Μήπως έρχοταν τα "έξοδα στην οικογένεια" λιγότερα ή τα έξοδα που έκανε η οικογένεια του αιώνιου φοιτητή δεν είχαν τελικά αντίκρυσμα Μήπως αυτοί οι διαθέσιμοι αρχικοί πόροι ήταν ένα καλό εφόδιο τελικά, για την έναρξη κάποιας επαγγελματικής δραστηριότητας;

Μεγάλο κακό έκανε στο όλον η "μεταρρύθμιση Αρσένη" κατ' εμέ το 1998 (χωρίς καμία άλλη πρόβλεψη και παροχή): μέσα σε μια χρονιά οι 40+ εισακτέοι έγιναν 80+ χιλιάδες με moto: αποσύνδεση πτυχίου από την αγορά εργασίας (τα αποτελέσματα τα βιώνετε οι νεότεροι). Κρίνω πολύ πιο ειλικρινές η κοινωνία να πει "εσείς είστε ικανοί και μπορείτε, εσείς δεν μπορείτε για ΑΕΙ" και να σπουδάσεις π.χ. σε ΙΕΚ κάτι χρησιμότερο έναντι του αιώνιου φοιτητή. Όταν δίνεις την ευκαιρία να μπεις στα ΑΕΙ με βαθμούς 1-2-3 στα 20 (φυσικά όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό σημαίνει 0 προσπάθεια για να κερδίσεις αυτή τη θέση στα ΑΕΙ μέσω του διαγωνισμού των Πανελληνίων), ε συνεχίζεις στην αδράνεια και της μηδενικής προσπάθειες που έτσι έμαθες/σε μάθανε (--> αιώνιος φοιτητής)!

Στα ανωτέρω εννοείται, ότι υφίστανται φοιτητές με οικονομικά θέματα ή εργαζόμενοι ή ασθενείς, κ.λπ.. Αυτά νομίζω είναι μειοψηφία σχετικά με τους αιώνιους φοιτητές... άλλωστε, όταν είσαι συνειδητοποιημένος, μια αίτηση διακοπής/αναστολής σπουδών νομίζω προβλέπει τέτοιες περιπτώσεις ήδη ο νόμος (κατά μία έννοια, part time φοίτηση).
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
εγω δεν συμφωνω φιλε voudou.δεν μας ενδιαφερει τι κανει ο καθενας.εφοσον ολοι αυτοι κακως για εμενα δεν εχουν φοιτητικες παροχες δεν μας αφορα τι κανουνε.επισης οι καθηγητες οφειλουνε να βοηθανε για το πενταρακι και οχι να τιμωρουν τετοιου τυπου φοιτητες
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.
Δεν το έπιασες το γενικό νόημα (τη γενική κουλτούρα καυτηριάζουμε), δεν μίλησε κανένας για τιμωρία. Άλλωστε στην ουσία δεν υπάρχει καμία τιμωρία, αφού όταν δεν μπορεί για το χ και ψ λόγο αρκεί η αίτηση αναστολής/διακοπής σπουδών, μέχρι να μπορέσει ξανά. Ακόμα και για part time μπορείς...

Έχεις και υποχρεώσεις (όχι μόνο δικαιώματα), γιατί σού παρέχονται πράγματα δωρεάν (η δωρεάν παροχή δεν είναι μόνο σε ατομικό επίπεδο, αλλά και σε κοινωνικό: περιμένει μετά η κοινωνία κάποιο όφελος από τις γνώσεις του καθενός).

Το πενταράκι πρέπει να το αξίζεις να το πάρεις, όχι χαριστικά ούτε να ρίχνεις το επίπεδο (για να μπορέσει και ο αιώνιος)... και ο κάθε φοιτητής δικαιούται βοήθεια, όχι μόνο ο αιώνιος (που τη λαμβάνει ξανά και ξανά). Συνήθως, ο αιώνιος, εμφανίζεται 1 ημέρα πριν τις εξετάσεις και όλο το εξάμηνο είναι άφαντος.

Εμένα μού φαίνεται πιο σωστό μακροπρόθεσμα να του πεις "φίλε δεν σε ενδιαφέρει η γβθμια... καλύτερα κάνε κάτι πιο χρήσιμο στη ζωή σου", παρά να τον εγκλωβίζεις σε μια ατέρμονη κατάσταση και στο τέλος τίποτα (η πλειοψηφία των αιωνίων δεν τελειώνει ποτέ... και πτυχίο να πάρει μετά από 10 και 20 χρόνια αμφιβάλλω αν θα το χρησιμοποιήσει).

Στο πλαίσιο της περαιτέρω μόρφωσης υπάρχουν πολλές μορφές εκπαίδευσης και κατάρτισης πια, δεν είναι σώνει και καλά η γβθμια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλίας και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 228 μηνύματα.
Δεν το έπιασες το γενικό νόημα (τη γενική κουλτούρα καυτηριάζουμε), δεν μίλησε κανένας για τιμωρία. Άλλωστε στην ουσία δεν υπάρχει καμία τιμωρία, αφού όταν δεν μπορεί για το χ και ψ λόγο αρκεί η αίτηση αναστολής/διακοπής σπουδών, μέχρι να μπορέσει ξανά. Ακόμα και για part time μπορείς...

Έχεις και υποχρεώσεις (όχι μόνο δικαιώματα), γιατί σού παρέχονται πράγματα δωρεάν (η δωρεάν παροχή δεν είναι μόνο σε ατομικό επίπεδο, αλλά και σε κοινωνικό: περιμένει μετά η κοινωνία κάποιο όφελος από τις γνώσεις του καθενός).

Το πενταράκι πρέπει να το αξίζεις να το πάρεις, όχι χαριστικά ούτε να ρίχνεις το επίπεδο (για να μπορέσει και ο αιώνιος)... και ο κάθε φοιτητής δικαιούται βοήθεια, όχι μόνο ο αιώνιος (που τη λαμβάνει ξανά και ξανά). Συνήθως, ο αιώνιος, εμφανίζεται 1 ημέρα πριν τις εξετάσεις και όλο το εξάμηνο είναι άφαντος.

Εμένα μού φαίνεται πιο σωστό μακροπρόθεσμα να του πεις "φίλε δεν σε ενδιαφέρει η γβθμια... καλύτερα κάνε κάτι πιο χρήσιμο στη ζωή σου", παρά να τον εγκλωβίζεις σε μια ατέρμονη κατάσταση και στο τέλος τίποτα (η πλειοψηφία των αιωνίων δεν τελειώνει ποτέ... και πτυχίο να πάρει μετά από 10 και 20 χρόνια αμφιβάλλω αν θα το χρησιμοποιήσει).

Στο πλαίσιο της περαιτέρω μόρφωσης υπάρχουν πολλές μορφές εκπαίδευσης και κατάρτισης πια, δεν είναι σώνει και καλά η γβθμια.
Να σας ρωτήσω επειδή είπατε ότι είσαστε στο Πανεπιστήμιο ως διδάσκων σποραδικά. Θεωρείτε ότι όλοι οι καθηγητές και οι διδάσκοντες πράττουν σωστά τα καθήκοντα και το ρόλο τους; Είναι συνεπείς στις ακαδημαϊκές τους υποχρεώσεις; Κοντά στους φοιτητές, καθοδηγώντας ή κάνοντας ένα στεγνό μάθημα. Και αλήθεια επειδή είπατε για αποσυνδεση πτυχίου και αγοράς εργασίας με συγχωρείτε αλλά από ποτέ αυτό ισχύει και πως έχει γίνει βασικό κριτήριο για όλους; Επίσης ξέρετε σε πόσα τμήματα υπάρχουν καθηγητές που κόβουν κατά το δοκούν και σε σχολές με φοιτητές που διαβάζουν και ξεσκίζονται οπότε μη μου λέτε ότι όλοι αυτοί που μένουν δεν κάνουν... Και επειδή μπορώ να μιλήσω και για τη σχολή μου εμείς κάνουμε κάτι τόμους βιβλίων και έχουμε απέραντες ύλες όταν στο εξωτερικό και σε σοβαρές χώρες (;) δουλεύουν με σημειώσεις και ξέρουν τα πιο βασικά και αυτό το έχω διαπιστώσει και προσωπικά... Επίσης part time δεν υπάρχει σε κανένα ελληνικό τμήμα όλα είναι πλήρους φοίτησης στον οδηγό σπουδών...
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.
Να σας ρωτήσω επειδή είπατε ότι είσαστε στο Πανεπιστήμιο ως διδάσκων σποραδικά. Θεωρείτε ότι όλοι οι καθηγητές και οι διδάσκοντες πράττουν σωστά τα καθήκοντα και το ρόλο τους; Είναι συνεπείς στις ακαδημαϊκές τους υποχρεώσεις; Κοντά στους φοιτητές, καθοδηγώντας ή κάνοντας ένα στεγνό μάθημα. Και αλήθεια επειδή είπατε για αποσυνδεση πτυχίου και αγοράς εργασίας με συγχωρείτε αλλά από ποτέ αυτό ισχύει και πως έχει γίνει βασικό κριτήριο για όλους; Επίσης ξέρετε σε πόσα τμήματα υπάρχουν καθηγητές που κόβουν κατά το δοκούν και σε σχολές με φοιτητές που διαβάζουν και ξεσκίζονται οπότε μη μου λέτε ότι όλοι αυτοί που μένουν δεν κάνουν... Και επειδή μπορώ να μιλήσω και για τη σχολή μου εμείς κάνουμε κάτι τόμους βιβλίων και έχουμε απέραντες ύλες όταν στο εξωτερικό και σε σοβαρές χώρες (;) δουλεύουν με σημειώσεις και ξέρουν τα πιο βασικά και αυτό το έχω διαπιστώσει και προσωπικά... Επίσης part time δεν υπάρχει σε κανένα ελληνικό τμήμα όλα είναι πλήρους φοίτησης στον οδηγό σπουδών...
α. Αρκετοί Καθηγητές (όχι όλοι φυσικά) δεν πράττουν σωστά τα καθήκοντα και το ρόλο τους και δεν είναι συνεπείς στις ακαδημαϊκές του υποχρεώσεις (είναι ΔΕΠ, δηλαδή και διδασκαλία και έρευνα). * αστερίσκος Αρκετό χρόνο, μάλιστα, τους καταναλώνει η δολοπλοκία, η οικογενειοκρατία και ο νεποτισμός και οι σχέσεις με πολιτικούς και εκκλησία (και τσακώνονται και οι ΔΕΠ μεταξύ τους αναλώνοντας χρόνο άσκοπα).

β. Δεν είπα εγώ για το "αποσύνδεση του πτυχίου με την αγορά εργασίας" (αν δεις ξεκινάω αυτή τη φράση με το "μεγάλο κακό" παραπάνω), αλλά η "μεταρρύθμιση Αρσένη" που το είχε ως moto (o Αρσένης -έχει πεθάνει- ήταν πολιτικός και διετέλεσε στα 90ς Υπ. Παιδείας, που μαζί με τους σοφούς τους το έλεγαν αυτό... και σε μια χρονιά -το 1998- από τους 40+ έγιναν ξαφνικά 80+ χιλιάδες οι εισακτέοι στα ΑΕΙ και τα αποτελέσματα τα βιώνετε εσείς οι νεότεροι). Φυσικά, όπως το εξέφρασα ανωτέρω, δεν συμφωνώ με όλα αυτά (δηλαδή λέμε το ίδιο). Απλή λογική, μαζικοποίηση γβθμιας με μείωση ποιότητας, αφού δεν προβλέφθηκαν και οι ανάλογες επιπλέον παροχές (χρηματοδότηση σε προσωπικό και υλικοτεχνική υποδομή).

* ανάλυση αστερίσκου: πολλά άτομα βοηθητικού προσωπικού μελών ΔΕΠ έχουν συνταξιοδοτηθεί και με την οικονομική δυστοκία της χώρας για σχεδόν 15 χρόνια πλέον, ποτέ δεν αναπληρώθηκαν στο σύνολό τους. Αυτό σημαίνει, ότι αναγκάζονται ΔΕΠ να κάνουν δουλειές, που δεν προβλέπονταν (κυρίως στα περιφερειακά ΑΕΙ). Σε αυτό βάλτε και τα νέα ΑΕΙ που ξεπηδούσαν σα μανιτάρια στην Ελληνική επικράτεια και τη διατήρηση των πάρα πολλών εισακτέον (70-80 χιλιάδες, που είναι τεράστιος αριθμός για το μέγεθος της χώρας).

γ. Υπάρχουν και καθηγητές που "κόβουν κατά το δοκούν" και πολλές φορές είναι οι "ερευνητικά τενεκέδες" (για να ακούγεται το όνομά τους και να "φανερώνει" έτσι κάποια δύναμη). Μάλιστα οι μικρότεροι σε ηλικία είστε λίγο πιο τυχεροί σε αυτό, γιατί οι "παλιές καραβάνες καθηγητών παλαιάς κοπής" (κυρίως στα κεντρικά ΑΕΙ) ήταν πιο αυστηροί σε αυτό (έκοβαν με το παραμικρό) και πλέον έχουν συνταξιοδοτηθεί. Αν και, από την άλλη πλευρά, μεγιστοποιούνται αυτά τα πράγματα στο έπακρο κυρίως από τους λίγο/μισοδιαβασμένους φοιτητές.

δ. Πολλά μαθήματα είναι με "απέραντη ύλη" και φαίνεται ακόμα περισσότερο όσο περνά ο χρόνος (εσείς οι νεότεροι είστε λίγο πιο άτυχοι σε αυτό σε σχέση με τους μεγαλύτερους ηλικιακά), όταν λίγο-λίγο αυξάνονται τα μαθήματα ανά εξάμηνο και το ένα ΔΕΠ δεν ασχολείται με το πόση ύλη βάζει το άλλο ΔΕΠ στο μάθημά του.

ε. Πες για ποια χώρα αναφέρεσαι να σου πω αν ξέρω (έξω τα βασικά, μέσα απέραντη ύλη, που είπες). Γενικόλογα, "τα βασικά" λένε για να περάσεις το μάθημα, όχι για να πάρεις άριστα (για το άριστα θέλουν, επίσης, τις "απέραντες ύλες"... έχω επισκεφθεί 3 χώρες στο εξωτερικό).

Πάντως μένοντας μόνο στα βασικά και "διαβάζοντας μόνο σε σημειώσεις τύπου διαφάνειες", υπάρχουν πολλές μελέτες από τους ειδικούς, που αναφέρουν ότι το μυαλό υστερεί μετά στο να συνθέσει επιστημονικά μετά και να εκφραστεί ανάλογα, σε σχέση με το διάβασμα από ένα βιβλίο. Επειδή όμως θα πάει αλλού η κουβέντα αν το αναλύσω περαιτέρω (και με άλλα χαρακτηριστικά εκπαίδευσης), το σταματάω εδώ αυτό.

στ. Δεν είπα part time με την ουσία του όρου που κατάλαβες (και εννοείται δεν υπάρχει και άρα ισχύει αυτό που λες), είπα "κάτι σαν part time" όταν κάνεις χρήση την "αναστολή/διακοπή σπουδών" κατά χρονικά διαστήματα, όταν έχεις σε προσωπικό επίπεδο δυσκολίες για full φοίτηση (αυτό το λέγαμε για τους "αιωνίους"). Ακόμα, αν δεις και τα ects, μπορείς να δηλώνεις λίγα περισσότερα (και άρα μαθήματα) σε σχέση με αυτά που υπάρχουν στο τυπικό εξάμηνο, όταν μπορείς, και ανάλογα λιγότερα όταν δεν μπορείς (πάντα σε αναλογία, περνάς τα μαθήματα που δήλωσες ότι παρακολουθείς...). Επαναλαμβάνω στην ουσία του όρου part time δεν είναι αυτό, αλλά τουτοιοτρόπως γίνεται ανάλογη παρομοίωση.

info: είμαι και φοιτητής (ενεργός φοιτητής) στο σήμερα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
@xristaras9

Με βάση τα στατιστικά ενδοοικογενειακής βίας (περίπου 3000/έτος google it) που είναι πολύυυυυ παραπάνω από τα περιστατικά ανομίας τα πανεπιστήμια, εύκολα μπορεί οδηγηθεί κανείς στο συμπέρασμα ότι και κάθε πολυκατοικία πρέπει να έχει και 1 αστυνόμο, να μπορεί να μπουκάρει στα σπίτια όποτε γουστάρει κλπ για "προληπτικούς λόγους".

Καταλαβαίνεις με βάση το παραπάνω, πόσο παρανοϊκό θα ήταν κάτι τέτοιο.
Τώρα αυτό είναι απάντηση 27χρονου πολιτικού μηχανικού; Επίσης να σε ενημερώσω οτι στις ΗΠΑ π.χ στην Νέα Υόρκη υπάρχει σώμα της αστυνομίας που περιπολεί τις εργατικές κατοικίες μπορεί οχι σε κάθε πολυκατοικία αλλά τουλάχιστον εκεί έχουν στις κρατικές εργατικές κατοικίες.Απο εκεί και πέρα το πανεπιστήμιο δεν είναι σπίτι σου είναι δημόσιος χώρος είναι ΝΠΔΔ το πληρώνουμε όλοι όπως μπορεί να υπάρξει φύλαξη σε μια πρεσβεία ή σε ενα υπουργείο έτσι μπορεί να υπάρξει φύλαξη και στο πανεπιστήμιο.Δεν περιμένω λόγω ιδεολογίας να μπορέσεις να συμφωνήσεις με αυτό όπως και πολλοί άλλοι εδώ μέσα αλλά τέλος πάντων κάνω ενα κόπο.
 

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλίας και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 228 μηνύματα.
α. Αρκετοί Καθηγητές (όχι όλοι φυσικά) δεν πράττουν σωστά τα καθήκοντα και το ρόλο τους και δεν είναι συνεπείς στις ακαδημαϊκές του υποχρεώσεις (είναι ΔΕΠ, δηλαδή και διδασκαλία και έρευνα). * αστερίσκος Αρκετό χρόνο, μάλιστα, τους καταναλώνει η δολοπλοκία, η οικογενειοκρατία και ο νεποτισμός και οι σχέσεις με πολιτικούς και εκκλησία (και τσακώνονται και οι ΔΕΠ μεταξύ τους αναλώνοντας χρόνο άσκοπα).

β. Δεν είπα εγώ για το "αποσύνδεση του πτυχίου με την αγορά εργασίας" (αν δεις ξεκινάω αυτή τη φράση με το "μεγάλο κακό" παραπάνω), αλλά η "μεταρρύθμιση Αρσένη" που το είχε ως moto (o Αρσένης -έχει πεθάνει- ήταν πολιτικός και διετέλεσε στα 90ς Υπ. Παιδείας, που μαζί με τους σοφούς τους το έλεγαν αυτό... και σε μια χρονιά -το 1998- από τους 40+ έγιναν ξαφνικά 80+ χιλιάδες οι εισακτέοι στα ΑΕΙ και τα αποτελέσματα τα βιώνετε εσείς οι νεότεροι). Φυσικά, όπως το εξέφρασα ανωτέρω, δεν συμφωνώ με όλα αυτά (δηλαδή λέμε το ίδιο). Απλή λογική, μαζικοποίηση γβθμιας με μείωση ποιότητας, αφού δεν προβλέφθηκαν και οι ανάλογες επιπλέον παροχές (χρηματοδότηση σε προσωπικό και υλικοτεχνική υποδομή).

* ανάλυση αστερίσκου: πολλά άτομα βοηθητικού προσωπικού μελών ΔΕΠ έχουν συνταξιοδοτηθεί και με την οικονομική δυστοκία της χώρας για σχεδόν 15 χρόνια πλέον, ποτέ δεν αναπληρώθηκαν στο σύνολό τους. Αυτό σημαίνει, ότι αναγκάζονται ΔΕΠ να κάνουν δουλειές, που δεν προβλέπονταν (κυρίως στα περιφερειακά ΑΕΙ). Σε αυτό βάλτε και τα νέα ΑΕΙ που ξεπηδούσαν σα μανιτάρια στην Ελληνική επικράτεια και τη διατήρηση των πάρα πολλών εισακτέον (70-80 χιλιάδες, που είναι τεράστιος αριθμός για το μέγεθος της χώρας).

γ. Υπάρχουν και καθηγητές που "κόβουν κατά το δοκούν" και πολλές φορές είναι οι "ερευνητικά τενεκέδες" (για να ακούγεται το όνομά τους και να "φανερώνει" έτσι κάποια δύναμη). Μάλιστα οι μικρότεροι σε ηλικία είστε λίγο πιο τυχεροί σε αυτό, γιατί οι "παλιές καραβάνες καθηγητών παλαιάς κοπής" (κυρίως στα κεντρικά ΑΕΙ) ήταν πιο αυστηροί σε αυτό (έκοβαν με το παραμικρό) και πλέον έχουν συνταξιοδοτηθεί. Αν και, από την άλλη πλευρά, μεγιστοποιούνται αυτά τα πράγματα στο έπακρο κυρίως από τους λίγο/μισοδιαβασμένους φοιτητές.

δ. Πολλά μαθήματα είναι με "απέραντη ύλη" και φαίνεται ακόμα περισσότερο όσο περνά ο χρόνος (εσείς οι νεότεροι είστε λίγο πιο άτυχοι σε αυτό σε σχέση με τους μεγαλύτερους ηλικιακά), όταν λίγο-λίγο αυξάνονται τα μαθήματα ανά εξάμηνο και το ένα ΔΕΠ δεν ασχολείται με το πόση ύλη βάζει το άλλο ΔΕΠ στο μάθημά του.

ε. Πες για ποια χώρα αναφέρεσαι να σου πω αν ξέρω (έξω τα βασικά, μέσα απέραντη ύλη, που είπες). Γενικόλογα, "τα βασικά" λένε για να περάσεις το μάθημα, όχι για να πάρεις άριστα (για το άριστα θέλουν, επίσης, τις "απέραντες ύλες"... έχω επισκεφθεί 3 χώρες στο εξωτερικό).

Πάντως μένοντας μόνο στα βασικά και "διαβάζοντας μόνο σε σημειώσεις τύπου διαφάνειες", υπάρχουν πολλές μελέτες από τους ειδικούς, που αναφέρουν ότι το μυαλό υστερεί μετά στο να συνθέσει επιστημονικά μετά και να εκφραστεί ανάλογα, σε σχέση με το διάβασμα από ένα βιβλίο. Επειδή όμως θα πάει αλλού η κουβέντα αν το αναλύσω περαιτέρω (και με άλλα χαρακτηριστικά εκπαίδευσης), το σταματάω εδώ αυτό.

στ. Δεν είπα part time με την ουσία του όρου που κατάλαβες (και εννοείται δεν υπάρχει και άρα ισχύει αυτό που λες), είπα "κάτι σαν part time" όταν κάνεις χρήση την "αναστολή/διακοπή σπουδών" κατά χρονικά διαστήματα, όταν έχεις σε προσωπικό επίπεδο δυσκολίες για full φοίτηση (αυτό το λέγαμε για τους "αιωνίους"). Ακόμα, αν δεις και τα ects, μπορείς να δηλώνεις λίγα περισσότερα (και άρα μαθήματα) σε σχέση με αυτά που υπάρχουν στο τυπικό εξάμηνο, όταν μπορείς, και ανάλογα λιγότερα όταν δεν μπορείς (πάντα σε αναλογία, περνάς τα μαθήματα που δήλωσες ότι παρακολουθείς...). Επαναλαμβάνω στην ουσία του όρου part time δεν είναι αυτό, αλλά τουτοιοτρόπως γίνεται ανάλογη παρομοίωση.

info: είμαι και φοιτητής (ενεργός φοιτητής) στο σήμερα.
Λοιπόν για το εξωτερικό θα σας πω ότι έχω και εγώ γνώση απόψη και κρίση εμπειρική για δύο από αυτές. Στην Αγγλία και όταν πήγα στα πλαίσια φιλοξενίας ατόμου προ Brexit που σπουδάζει και εκεί Ιατρική μου είπε αλλά και διαπίστωσα ότι οι φοιτητές έχουν ένα πιο διεκπεραιωτικο τρόπο σκέψης ο οποίος φυσικά συνάδει και με τη γενικότερη λογική του εκεί τμήματος, σε σύγκριση με τις γνώσεις ενός φοιτητή ίδιου έτους υπερείχα σε αρκετά βασικά πεδία βέβαια διάβαζα δεν το κρύβω αλλά είναι και κάτι παραπάνω. Ύστερα ο γνωστός μου είπε ότι γενικώς οι απόφοιτοι των εκεί Ιατρικών στελεχώνουν κυρίως θέσεις γενικώς ιατρών σε επίπεδο παραπομπής σε πιο εξειδικευμένες ιατρικές υπηρεσίες. Στη Γερμανία στα πλαίσια Erasmus η άποψη μου ειναι μικτή αλλά εντάξει καλύτερη της Αγγλίας σε θέματα οργάνωσης με ύλη μεγαλύτερη αλλά δυστυχώς όχι στον τρομακτικό αριθμό και όγκο όπως των δικών μας αφήστε που για αυτό και δεν αναγνωρίζονται οποία μαθήματα περαστούν έξω στην Ελλάδα, τα συμπεράσματα δικά σας. Ύστερα στην Ολλανδία που είχε πάει ο ξάδελφος μου ένα θα σας πω του έκανε εντύπωση ότι αυτός ως Έλληνας φοιτητής ήταν πιο εργατικός και φιλότιμος από εκείνους και μάλιστα μου είπε πόσο γενικώς άδικη για εμάς είναι η εικόνα που νομίζουμε ότι έξω είναι πολύ πιο δύσκολα, οι φοιτητές ξεσκίζονται κτλ και επειδή και εγώ το άκουγα συχνά μετά από αυτά που είδα άκουσα και βίωσα κατέρριψαν αυτό το παραμύθι. Οι καθηγητές θα έπρεπε να αλλάξουν την στοχοθεσια υποτίθεται ότι για να έφτασαν εκεί ήταν κάπως φωτισμένοι... (;) Κανείς δεν λέει να πέσει το επίπεδο αλλά να μπει ένα πλαίσιο ελέγχου του καθηγητή και στην κράτος εν κράτει δράση τους. Είναι επιεικώς προκλητικό. Επίσης η δουλειά της επιτροπής Σπουδών είναι να κοιτάει και να προσαρμόζει το πρόγραμμα ώστε να ανταποκρίνεται στο επίπεδο και να μην υπάρχουν επικαλύψεις και πρωθυστερα ζητήματα. Για τους παλαιας κοπής είναι αλήθεια ότι έχω παρατηρήσει και αρκετά αυστηρούς αλλά δίκαιους ταυτόχρονα και δε μπορώ να τους κατηγορήσω για αυτό αφήστε που κάποιους τους διακρίνει και μια αίσθηση καθήκοντος δικαιου α πό αυτό που είδα. Επίσης θεωρώ η ανώτατη εκπαίδευση πρέπει να είναι ανοικτή και προσβάσιμη για όλους αλλα να εισέρχονται σε αυτη μόνο όσοι το αξίζουν. Επίσης μην συγκρίνετε το εξωτερικό γιατί εκεί πάνε με το απολυτήριο και δεν ξέρουμε πάντα και με τι κριτήρια μπαίνουν οι βαθμοί στο αντίστοιχο Λύκειο τους. Θεωρώ από τη στιγμή που κάποιος έχει δώσει τον αγώνα του στις πανελλήνιες και έχει κερδίσει την θέση του τουλάχιστον σε ένα βασικό επίπεδο εξασφαλίζεται. Από εκεί και έπειτα προχωράει αλλά έχει κερδίσει την θέση του επαναλαμβάνω μέσω εθνικών εξετάσεων...
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,953 μηνύματα.
@xristaras9
Γι'αυτό θα έπρεπε να σε προβληματίζει που 27άχρονος πολιτικός μηχανικός και νυν φοιτητής ιατρικής έχει τέτοιες απόψεις μαν. Βσκ δεν είναι καν άποψη, επιχείρημα είναι αλλά τεσπα.

Μην αγχώνεσαι όμως, δεν υπάρχει καμία ιδεολογία που να με κρατά αγκυλωμένο πουθενά, το αντίθετο επιδιώκω μάλιστα, το θεωρώ κακό πράγμα.

Τα έχουμε δει τα αποτελέσματα στις ΗΠΑ. Το πιο πρόσφατο που θυμάμαι που το έπαιξαν και στις ειδήσεις, είναι μπάτσοι να μπουκάρουν στο σπίτι μίας μαύρης, να τη σαπίζουν στο ξύλο, κι έπειτα να... συνειδητοποιούν ότι μπούκαραν σε λάθος σπίτι!

Είπα εγώ να μην υπάρχει φύλαξη; Μόνιμοι αστυνομικοί να μην υπάρχουν.
Σε οποιοδήποτε παράπτωμα, υπάρχει ήδη δρόμος για να τους καλέσουν, αν η ΝΔ δεν μπορεί να το εφαρμόσει τι να πω, ψήφισε κάτι άλλο.

Η γνώμη μου είναι εάν κάποιος όντως ανησυχεί για την ασφάλειά του στους χώρους του πανεπιστημίου ή οποιοδήποτε άλλο χώρο, να προσλάβει μπράβους που θα τους χρηματοδοτεί από την τσέπη του και όχι από τη δικιά μου.
 

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
@xristaras9


Είπα εγώ να μην υπάρχει φύλαξη; Μόνιμοι αστυνομικοί να μην υπάρχουν.
Σε οποιοδήποτε παράπτωμα, υπάρχει ήδη δρόμος για να τους καλέσουν, αν η ΝΔ δεν μπορεί να το εφαρμόσει τι να πω, ψήφισε κάτι άλλο.

Η γνώμη μου είναι εάν κάποιος όντως ανησυχεί για την ασφάλειά του στους χώρους του πανεπιστημίου ή οποιοδήποτε άλλο χώρο, να προσλάβει μπράβους που θα τους χρηματοδοτεί από την τσέπη του και όχι από τη δικιά μου.
Να επιτραπεί η οπλοφορία να έχουμε ο καθένας το AR15 μας και το Magnum 357 στο ζωνάρι μας να μην απαιτείται η αστυνομία συμφωνώ :thumbsup:

Capture1.PNG
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,953 μηνύματα.
Γιατί να μην υπάρχει μόνιμη φύλαξη δηλαδή ο αστυνομικός που θα έρθει εκεί οταν θα τον καλέσεις απο που πληρώνεται και ο αστυνομικός που θα έιναι εκεί θα πληρώνεται απο την τσέπη σου;
Ο αστυνομικός που θα έρθει ΑΝ χρειαστεί, είναι ήδη στο σώμα και δεν θα χρεώσει το δημόσιο όσο 4 πανεπιστημιακά ιδρύματα μαζί.

Εκτός αυτού, και σημαντικοτερο, η παρουσία της αστυνομίας δεν συνάδει σε πολλά επίπεδα με την ελευθερία έκφρασης και δράσεων (είτε καλλιτεχνικές είτε πολιτικές είτε επιστημονικές), όπως μπορεί να αντιληφθεί κανείς διαβάζοντας Ελληνική Ιστορία και καταμετρώντας τις περιπτώσεις αστυνομικής αυθερεσίας/επιλεκτικής προστασίας τα τελευταία χρόνια.

Ο καθένας στο χώρο του! Δεν θα πάω εγώ στη ΓΑΔΑ να τους πω αν κάνουν καλά τη δουλειά τους (που δεν την κάνουν) και να τους συλλάβω κιόλας!
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,169 μηνύματα.
Ο αστυνομικός που θα έρθει ΑΝ χρειαστεί, είναι ήδη στο σώμα και δεν θα χρεώσει το δημόσιο όσο 4 πανεπιστημιακά ιδρύματα μαζί.

Εκτός αυτού, και σημαντικοτερο, η παρουσία της αστυνομίας δεν συνάδει σε πολλά επίπεδα με την ελευθερία έκφρασης και δράσεων (είτε καλλιτεχνικές είτε πολιτικές είτε επιστημονικές), όπως μπορεί να αντιληφθεί κανείς διαβάζοντας Ελληνική Ιστορία και καταμετρώντας τις περιπτώσεις αστυνομικής αυθερεσίας/επιλεκτικής προστασίας τα τελευταία χρόνια.

Ο καθένας στο χώρο του! Δεν θα πάω εγώ στη ΓΑΔΑ να τους πω αν κάνουν καλά τη δουλειά τους (που δεν την κάνουν) και να τους συλλάβω κιόλας!
Δεν ξέρω καν εάν μπορεί να επιτραπεί. Αν και πιστεύω ότι στο τέλος τα ιδρύματα θα προσλάβουν εκείνα φύλαξη.
Πάντως δεν υπάρχει στην Ευρώπη αστυνομικός εντός πανεπιστημίου. Φύλακες υπάρχουν
 

ik47

Νεοφερμένος

Ο ik47 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Τώρα αυτό είναι απάντηση 27χρονου πολιτικού μηχανικού; Επίσης να σε ενημερώσω οτι στις ΗΠΑ π.χ στην Νέα Υόρκη υπάρχει σώμα της αστυνομίας που περιπολεί τις εργατικές κατοικίες μπορεί οχι σε κάθε πολυκατοικία αλλά τουλάχιστον εκεί έχουν στις κρατικές εργατικές κατοικίες.Απο εκεί και πέρα το πανεπιστήμιο δεν είναι σπίτι σου είναι δημόσιος χώρος είναι ΝΠΔΔ το πληρώνουμε όλοι όπως μπορεί να υπάρξει φύλαξη σε μια πρεσβεία ή σε ενα υπουργείο έτσι μπορεί να υπάρξει φύλαξη και στο πανεπιστήμιο.Δεν περιμένω λόγω ιδεολογίας να μπορέσεις να συμφωνήσεις με αυτό όπως και πολλοί άλλοι εδώ μέσα αλλά τέλος πάντων κάνω ενα κόπο.
Με ποιον κάθεσαι και ασχολείσαι κι εσύ...
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,953 μηνύματα.
Με ποιον κάθεσαι και ασχολείσαι κι εσύ...
Μπάτσος;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Να επιτραπεί η οπλοφορία να έχουμε ο καθένας το AR15 μας και το Magnum 357 στο ζωνάρι μας να μην απαιτείται η αστυνομία συμφωνώ :thumbsup:

View attachment 74810
Στην Αμερική που πρόβαλες ως κάποιου είδους επιχείρημα υπέρ της αστυνομίας, δεν συμβαίνουν όσα περιγράφεις; :hmm:
 
Τελευταία επεξεργασία:

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Μπάτσος;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Στην Αμερική που πρόβαλες ως κάποιου είδους επιχείρημα υπέρ της αστυνομίας, δεν συμβαίνουν όσα περιγράφεις; :hmm:
Στις ΗΠΑ είναι νόμιμη η οπλοκατοχή ποιό είναι το ζήτημα σου εσένα; Τι σχέση έχει αυτό με την αστυνόμευση των πανεπιστημίων; Η αστυνομία στα πανεπιστήμια των ΗΠΑ είναι εκεί για να προστατεύουν και τις δομές του πανεπιστημίου απο φθορές και βανδαλισμούς και κλοπές. Μόνο και μόνο που χρησιμοποιείς εννοιες τύπου μπάτσος σε άλλα μέλη του φόρουμ φαίνεται το επίπεδο σου. Δεν έχει νόημα να ξοδεύουμε τσάμπα σελίδες εδώ μέσα για κάτι που δεν θα το δεχτείς ποτέ σου.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,169 μηνύματα.
Στις ΗΠΑ είναι νόμιμη η οπλοκατοχή ποιό είναι το ζήτημα σου εσένα; Τι σχέση έχει αυτό με την αστυνόμευση των πανεπιστημίων; Η αστυνομία στα πανεπιστήμια των ΗΠΑ είναι εκεί για να προστατεύουν και τις δομές του πανεπιστημίου απο φθορές και βανδαλισμούς και κλοπές.
Υπάρχει σύγκριση ΗΠΑ με Ευρώπη ; Η ύπαρξη της αστυνομίας στις ΗΠΑ είναι για την αντιμετώπιση μακελειού. Για αυτό και οπλοφορούν. Δεν έχω δει φύλακα σε ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο να οπλοφορεί, και έχω επισκεφθεί αρκετά. Αντιθέτως, στους κανόνες ασφαλείας, σε ενημερώνουν ότι αν συμβεί κάποιο περιστατικό βίας ή πάθει κάποιος αμόκ, μόνο όταν έρθει η αστυνομία θα βγεις από τον χώρο που εργάζεσαι.

Γιατί δεν βάζουμε και ένα τανκς στα πανεπιστήμια, γιατί μπορεί να υπάρχουν και S-400 στα υπόγεια ;
 

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Υπάρχει σύγκριση ΗΠΑ με Ευρώπη ; Η ύπαρξη της αστυνομίας στις ΗΠΑ είναι για την αντιμετώπιση μακελειού. Για αυτό και οπλοφορούν. Δεν έχω δει φύλακα σε ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο να οπλοφορεί, και έχω επισκεφθεί αρκετά. Αντιθέτως, στους κανόνες ασφαλείας, σε ενημερώνουν ότι αν συμβεί κάποιο περιστατικό βίας ή πάθει κάποιος αμόκ, μόνο όταν έρθει η αστυνομία θα βγεις από τον χώρο που εργάζεσαι.

Γιατί δεν βάζουμε και ένα τανκς στα πανεπιστήμια, γιατί μπορεί να υπάρχουν και S-400 στα υπόγεια ;
Δεν θα οπλοφορεί αγόρι μου η αστυνομία στα πανεπιστήμια στην Ελλάδα δεν θα έχει πυροβόλα όπλα διάβασε τι λένε τα δημοσιεύματα χειροπέδες και γκλομπς θα έχουν. Εαν τους έχεις με γυμνά χέρια τι θα κάνουν στο στιλέτο του πρεζονιού ή το λοστάρι του αναρχικού θα βγάλουν το βρακί τους να το κάνουν σφεντόνα;
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,169 μηνύματα.
Δεν θα οπλοφορεί αγόρι μου η αστυνομία στα πανεπιστήμια στην Ελλάδα δεν θα έχει πυροβόλα όπλα διάβασε τι λένε τα δημοσιεύματα χειροπέδες και γκλομπς θα έχουν. Εαν τους έχεις με γυμνά χέρια τι θα κάνουν στο στιλέτο του πρεζονιού ή το λοστάρι του αναρχικού θα βγάλουν το βρακί τους να το κάνουν σφεντόνα;
ελληνική πρωτοτυπία ;

Εγώ αντιλαμβάνομαι ότι όσοι σχολιάζετε, δεν έχετε περάσει ούτε τη Γευγελή για να δείτε ένα πανεπιστήμιο όπως το TUM.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Η λύση δεν είναι να στρωθεί κάποια κυβέρνηση και να λύσει τα προβλήματα. Πρέπει να πάψουμε σαν άνθρωποι να τα περιμένουμε όλα από τους άλλους και να στρωθούμε από μόνοι μας να κάνουμε πράματα. Αυτή η νοοτροπία έδωσε στην κυβέρνηση, και σε κάθε κυβέρνηση, την δύναμη του "θα με ψηφίσατε και θα τα στρώσω όλα".

Η "λύση" είναι να πάψει πια η Ελλάδα να έχει τόσο συγκεντρωμένη εξουσία στην εκάστοτε κυβέρνηση. Είναι δυνατόν αυτό το μπάχαλο που κάθε φορά που βγαίνει μπλε ΣΥΡΙΖΑ ή κόκκινη ΝΔ να έρχονται τα πάνω κάτω; Είναι δυνατόν όλα τα σχολεία/πανεπιστήμια στην Ελλάδα να έχουν τους ίδιους κανονισμούς; Πού είναι ο πλουραλισμός που αρέσκονται τα σχολεία να διδάσκουν τους μαθητές, όταν όλα είναι τελείως συγκεντρωτικά; Θέλω πολύ ειλικρινά να μου εξηγήσει κάποιος γιατί υπάρχει υπουργείο παιδείας, από την στιγμή που έχει μηδενική επαφή με την πραγματικότητα και το μόνο που κάνει είναι να κυβερνά κυριολεκτικά τα σχολεία και τα πανεπιστήμια.

Δεν λέω πως ξέρω ποια είναι η λύση, πάντως σίγουρα δεν είναι μικροαλλαγές.

Δεν υποννοείται, σαφώς, να μας λύσει μία κυβέρνηση πατερναλιστικά τα προβλήματα, ωστόσο, η εκάστοτε κυβέρνηση είναι εκεί για να διαχειρίζεται την εξουσία που της παραχωρούμε, οπότε και σαφώς θα έχουμε απαιτήσεις. Μάλιστα, το να υπάρχουν απαιτήσεις αλλά και ανοικτός διάλογος μεταξύ του βουλευτικού και του εκλογικού σώματος είναι και το θεμιτό σε μία κοινοβουλευτική δημοκρατία, αλλιώς χάνεται το νόημα της αντιπροσώπευσης - αυτό που λέμε, ότι οι ευθύνες μας δε σταματούν στις κάλπες.

Σίγουρα υπάρχουν πολλά πράγματα να γίνουν σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο, αρχής γενομένης από μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών, αλλά αυτό δεν αναιρεί την ανικανότητα και συνάμα την ευθύνη πολλών τελευταίων υπουργών παιδείας να εκτελέσουν ικανοποιητικά τα καθήκοντά τους.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,169 μηνύματα.
Είναι σημαντικό @xristaras9 και κάθε άλλος κυρ Παντελής που βγαίνουν και προτείνουν την λύση για κάθε εκπαιδευτικό πρόβλημα την αστυνόμευση.
Είναι οι ίδιοι που διατυμπάνιζαν ότι η αστυνομία δεν μπορεί να εισέλθει στους πανεπιστημιακούς χώρους. Είναι οι ίδιοι που διατυμπάνιζαν ότι η αστυνομία βρίσκεται σε κάθε πανεπιστήμιο της Ευρώπης. Είναι οι ίδιοι που για ιδεολογικούς σκοπούς διαστρέβλωναν την αλήθεια.
Σίγουρα υπάρχουν πολλά πράγματα να γίνουν σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο, αρχής γενομένης από μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών, αλλά αυτό δεν αναιρεί την ανικανότητα και συνάμα την ευθύνη πολλών τελευταίων υπουργών παιδείας να εκτελέσουν ικανοποιητικά τα καθήκοντά τους.
Να εκπληρώσουν τις ιδεολογικές υποσχέσεις. Κανένας δεν νοιάστηκε και δεν νοιάζεται, μόνο αναλαμπές
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Δεν θα οπλοφορεί αγόρι μου η αστυνομία στα πανεπιστήμια στην Ελλάδα δεν θα έχει πυροβόλα όπλα διάβασε τι λένε τα δημοσιεύματα χειροπέδες και γκλομπς θα έχουν. Εαν τους έχεις με γυμνά χέρια τι θα κάνουν στο στιλέτο του πρεζονιού ή το λοστάρι του αναρχικού θα βγάλουν το βρακί τους να το κάνουν σφεντόνα;
Το να μην υπάρχει ούτε ένας αστυνόμος μέσα στην Πανεπιστημιούπολη είναι παράλογο; Μπορεί το κάθε ένα ίδρυμα να έχει είσοδο με έλεγχο μέσω του φοιτητικού πάσου (όσοι για τον χψ λόγο δεν έχουν να παρέχεται από το Πανεπιστήμιο ειδική βεβαίωση για την είσοδο τους) ή ακαδημαϊκής ταυτότητας κλπ κλπ. Με όλο το campus να είναι "φρούριο" με συγκεκριμένες εισόδους-εξοδους όλα λύνονται χωρίς αστυνόμευση.

Καταλάβετε το, το να μπει αστυνομία στα πανεπιστήμια είναι περιορισμός της ελευθερίας μας. Γιατί μπορούν οι πανεπιστημιακοί αν θέλουν να επιβάλουν λογοκρισία να φέρνουν τους αστυνομικούς να κάνουν "ντου" με το έτσι θέλω.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top