thanosmylo
Δραστήριο μέλος
Κάτι τέτοιοι μου τη δίνουν κα φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να τους κάνω παρέα.Δηαλδή σπάνε τοίχους, ή θρανία ή γενικά κάνουν ζημιές θεωρώντας το μαγκιά.Και μετά δε λένε τίποτα.Εμ, η μαγκιά εκεί είναι όμως...
Το ιδανικό σχολείο ΜΟΝΟ οι μαθητές θα το χτίσουν.Άμα περιμένετε από τους άλλους, είστε απλώς φυτά.ΕΜΕΙΣ αλλάζουμε αυτό που θέλουμε.Δυστυχώς όμως τα θεωρούμε όλα δεδομένα και ετοιμα.Άμα ενδιαφέρεστε για την παιδεία μόνο εμείς θα την αλάξουμε.Και θα έχουμε ένα ιδανικό σχολέιο.Όχι όμως σαν αίτημα το ζαμπόν της πίτσας δεν είναι καλής ποιότητας.ΚΑι θα σου 'λεγα που νa βάλεις το ζαμπόν και την "εξυπνάδα" σου μαζί...
Αυτά...τα 'πα και ξεθύμανα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alkmini
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αυτό που είναι κλειστό σίγουρα!!!
(Και παραμένει έτσι βέβαια...):no1:!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Και δεν είναι τόσο το αν έχουμε την πρόσθεση (επιφανειακά) να αλλάξουμε κάτι όσο ο τρόπος που προσπαθούμε να το αλλάξουμε (βλ. καταλήψεις...). Κατά βάθος, βέβαια, οι περισσότεροι διστάζουν να κουνηθούν και να διαμαρτυρηθούν. Εδώ χρειάζεται ένα μικρό σπρώξιμο από τους γονείς (που θα πρέπει να δίνουν το παράδειγμα), και από τη νοοτροπία...
Το χειρότερο απ' όλα ξέρετε ποιο είναι; Ότι διυλίζουμε τον κώνωπα και χάνουμε την κάμηλο. Διαμαρτυρόμαστε για το άρθρο 16. Για τον νόμο πλαίσιο. Ενώ ξέρουμε πολύ καλά ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα της ελληνικής παιδείας είναι η ΑΠΑΘΕΙΑ και η ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ του σχολείου προς την παιδικότητα των μαθητών, ο υποσκελισμός της Δημόσιας Παιδείας από τα ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ πάσης ειδικότητας, η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΛΕΓΧΟΥ που οδηγεί στην απειθαρχία τόσο των μαθητών όσο και των καθηγητών/δασκάλων, και η έλλειψη της δυνατότητας να προσαρμόζεται το πρόγραμμα των μαθημάτων για τις ανάγκες του κάθε μαθητή σε μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι σήμερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Λένα~
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lam10
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SCULLY
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Ουτοπικό. Δε χρειάζεται, φαντάζομαι, να σου εξηγήσω το γιατί...να λειπεις οσο θελεις χωρις να παιρνεισ απουσιες...
εγω προτεινω να μην παιρνουμε απουσιες αλλα παρουσιες...δλδ να λεμε οριο παρουσιων 150 ας πουμε..και αν κανεις περισσοτερες ,να μενεις..
Τότε θα έκανα όσες περισσότερες με έπαιρνε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stef
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος
Δε λέω δε φταίμε μόνο εμείς αλλά έχουμε μεγάλο μερίδιο ευθύνης.
Ιδανικό είναι το σχολείο που θα κάνει τους μαθητές να ονειρέυονται και να πετυχαίνουν αυτό που θέλουν! Και όχι να δυνανασχετούν που θα δώσουν πανελλήνιες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
epistaths
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Παιδιά όποιος έχει την παιδεία και την όρεξη κάνει το ιδανικό σχολέιο.Όποιος βαριέται και δεν κάνει τίποτα για να αλλάξει η κατάσταση (Έληηνες μαθητές0 λογικό είναι το ιδανικό να μένει στα όνειρά μας.
Δε λέω δε φταίμε μόνο εμείς αλλά έχουμε μεγάλο μερίδιο ευθύνης.
Ιδανικό είναι το σχολείο που θα κάνει τους μαθητές να ονειρέυονται και να πετυχαίνουν αυτό που θέλουν! Και όχι να δυνανασχετούν που θα δώσουν πανελλήνιες...
Βασικά ιδανικό είναι το σχολείο που θα κάνει τους μαθητές, εκτός από αυτά που ανέφερες, να απαιτούν να καταργηθούν οι Πανελλαδικές.
Για τα παιδιά της εφηβίας το ιδανικό σχολείο είναι το σχολείο που δέ θα δίνουν εξετάσεις στο τέλος της σεζόν και που θα μπορούν να κάνουν 200 αδικιολόγιτες απουσίες άνετα.:no1: Για να μιλίσουμε με τη λογική ιδανικό σχολείο είναι αυτό που ο καθένας ξέρει το ρόλο του τόσο ο εκπαιδευτικός όσο και ο μαθητής. Ο εκπαιδευτικός δε θα έχει ρόλο μπαμπούλα και ο μαθητής δε θα έχει ρόλο καταστροφέα ούτε θα γίνεται ενοχλητικός στο συμαθητή του. Να καταργηθούν οι όροι << ΚΑΚΚΟΣ >> μαθητής, καθηγητής, διευθιντής, βαθμός κλπ. Ας κουνίσουν λίγο το κεφάλι τους οι << κακκοί >> καθηγητές και να σταματίσουν να βάζουν σε παιδία 12 13 και 14 χρονώ 8 στο τρίμηνο ( στο γυμνάσιο ) γιατί αυτό δημιουργεί δολοφονικά αίστηχτα στο << κακκό >> μαθητή για το << κακκό >> καθηγητή. το 8αράκι η το 7αράκι πότε δε βοήθησε κανένα αντιθέτος δημιούργει πάρα πολά προβλήματα ειδηκά σε μία τοσο ευαίσθητη ηλικία. Ας σταματίσουν οι << κακκοι >>καθηγητές να απηλούν τους <<κακκους>> μαθητές οτι θα σου βάλω 8 θα σε αφήσω στην ίδια τάξη και διάφορα τέτοια και να κειτάξουν να έλθουν κόντα στους μαθητές που έχουν μαθησιακές δυσκολίες. Το ιδανικό σχολείο πρέπει να γίνει χώρος μάθησης και αληλοσεβασμού ο μαθητής να σταματίσει να βλέπει τον εκπαιδευτικό σαν αιχθρό. Ο διευθιντής δε πρέπει να παίζει το λοχαγό κάθε πρωί να παίρνει το μικρόφονο στο χέρι και να λέει τις ποινές που έριξε στα << κακκά >> παιδιά. Η ανάφορα μόνο λείπει ( καμπάνες δε πέφτουν ούτε στο στρατό πλέων για ασυναρτισίες ) σας διαβεβαιώ για αυτό. Μήπως ένα ιδανικό σχολείο θα πρέπει να διδάσκει το μαθητή πώς να γίνει ενεργός πολίτης?? γιατί το μόνο που δικάσκετε σήμερα είναι μαθήματα όπως τα αρχαία ( τρομάρα μας ) η τα μαθημάτικα ( άλλο φρούτο αυτό ) και όχι πώς θα γίνει κάποιος ενεργό μέλος στη κοινωνία που είναι γεμάτη να μη πώ τώρα ( για τους έφηβους το λέω που ακόμα δε βγήκαν στη ζωή ) Να αναφερθώ και λίγο στην εμφάνιση εντός του εκπαιδευτικού χώρου?? μαθητές με εμφάνιση ιμο τρυπιμένα αυτιά ( αγόρια ) παραπανίσια σκουλαρίκια μύτες πάνω στα φτερά απο τα αυτιά αφαλός έξω ( κορίτσια ) ταττο ( αγόρια και κορίτσια ) Και όχι μόνο μαθητές αλλά έχω δεί και καθηγητές ( τρομάρα τους ) με τατοο καθηγήτριες με 4 σκουλαρίκια στο κάθε αυτί σκουλαρίκι στη μύτη καθηγητές με αλογοουρά και σκουλαρίκι ( ώραιο παράδειγμα δείνουν στα παιδιά ) κλπ αυτό πρέπει κάπωτε να περιοριστεί με κάποιο νόμο. Στο 2008 είμαστε δεν αντιλέγω όμως μιλάμε για ένα ιδανικό σχολείο και ιδανικό σχολείο σημαίναι ιδανικό σύστημα ιδανικός εκπαιδευτικός και ιδανικός μαθητής.
Η απουσία δεν είναι τιμωρία. Είναι απλώς η καταγραφή της μη παρουσίας σου στην τάξη. Εφ' όσον για μερικές ώρες δεν έχεις παρακολουθήσει μάθημα, δυσκολεύεσαι να αφομοιώσεις την ύλη. Όταν αυτές οι ώρες ξεπεράσουν ένα όριο, ο μαθητής δεν είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στο επίπεδο της επόμενης τάξης, η παρακολούθηση στην οποία θα απαιτεί την ύλη της προηγούμενης χρονιάς. Τώρα, άλλο αυτό, και άλλο το θέμα της ωριαίας αποβολής και του απουσιολογίου.
Ο όρος κακός μαθητής δεν προβλέπεται από κανέναν κανονισμό. Τον έχει δημιουργήσει η κοινωνία και κυρίως οι κομπλεξικοί γονείς που θέλουν να δουν τα παιδιά τους γιατρούς/δικηγόρους, ενώ τα ίδια δεν έχουν την ικανότητα να γίνουν αυτό αλλά κάτι άλλο. Έτσι απαιτούν από τα παιδιά τους βαθμολογίες του 18-19-20 και τα καταπιέζουν.
Δηλ. αν κάποιος μαθητής είναι εντελώς γάιδαρος και δε διαβάζει, δεν ασχολείται με το μάθημα και έχει και αγενή στάση απέναντι στον καθηγητή θα πρέπει κατά τη γνώμη σου ο καθηγητής αντον περάσει και να του βάλει 10; Τώρα για τις απειλές, όντως δε θα έπρεπε να βγαίνουν από το στόμα κανενός καθηγητή. Ας συζητήσουν με τους γονείς τους ή ας τους δώσουν αποβολή. Το σχολείο είναι η μικρογραφία της κοινωνίας, και όποιος παραβιάζει τους κανονισμούς τιμωρείται. Δε σου κάνουν δα και βασανιστήρια.
Δεν ξέρω ποιος ηλίθιος διευθυντής λέει κάθε πρωί τί τιμωρία έβαλε στους άτακτους, αλλά ξέρω πως υπάρχουν πολλοί βλαμμένοι διευθυντές που θα έπρεπε να τους κόψουν τη γλώσσα.
Όσον αφορά την εμφάνιση, είναι ένα πολύ περίπλοκο θέμα στο οποίο εμπλέκονται τα ατομικά δικαιώματα του καθενός και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης. Δε νομίζω βεβαίως να εννοείς να γυρίσουμε στην εποχή της ποδιάς και της στολής... Θεωρώ κι εγώ υπερβολικά τα τατουάζ και τα πίρσινγκ, αλλά δε μπορείς να απαγορεύσεις στον άλλο να τα έχει παρά μόνο αν εμποδίζουν ή βλάπτουν κάποιον άλλο. Το θέμα δεν είναι εκεί, το θέμα είναι ότι αν υπάρχει σωστή εκπαίδευση από το σπίτι και το σχολείο το παιδί θα μάθει να επιλέγει τί εμφάνιση αρέσει του ίδιου και όχι τί εμφάνιση του επιβάλλει η μόδα και η ζωγραφική του σώματος.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Orestes
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kypselioths
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
πω τα σπαει το mazdaki, mps ειναι? ενα τετοιο εχει κ ο father μου του βγαζει το λαδι καθε μερα...μετραει αγρεια!
Ιξκιούζ μι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stef
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ιδανικό σχολείο;;;
Αυτό που είναι κλειστό σίγουρα!!!
(Και παραμένει έτσι βέβαια...):no1:!!!
Πίστεψε με , τα παιδιά που δεν πάνε σχολείο δεν είναι ευτυχισμένα .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
Για τα παιδιά της εφηβίας το ιδανικό σχολείο είναι το σχολείο που δέ θα δίνουν εξετάσεις στο τέλος της σεζόν και που θα μπορούν να κάνουν 200 αδικιολόγιτες απουσίες άνετα.:no1: Για να μιλίσουμε με τη λογική ιδανικό σχολείο είναι αυτό που ο καθένας ξέρει το ρόλο του τόσο ο εκπαιδευτικός όσο και ο μαθητής. Ο εκπαιδευτικός δε θα έχει ρόλο μπαμπούλα και ο μαθητής δε θα έχει ρόλο καταστροφέα ούτε θα γίνεται ενοχλητικός στο συμαθητή του. Να καταργηθούν οι όροι << ΚΑΚΚΟΣ >> μαθητής, καθηγητής, διευθιντής, βαθμός κλπ. Ας κουνίσουν λίγο το κεφάλι τους οι << κακκοί >> καθηγητές και να σταματίσουν να βάζουν σε παιδία 12 13 και 14 χρονώ 8 στο τρίμηνο ( στο γυμνάσιο ) γιατί αυτό δημιουργεί δολοφονικά αίστηχτα στο << κακκό >> μαθητή για το << κακκό >> καθηγητή. το 8αράκι η το 7αράκι πότε δε βοήθησε κανένα αντιθέτος δημιούργει πάρα πολά προβλήματα ειδηκά σε μία τοσο ευαίσθητη ηλικία. Ας σταματίσουν οι << κακκοι >>καθηγητές να απηλούν τους <<κακκους>> μαθητές οτι θα σου βάλω 8 θα σε αφήσω στην ίδια τάξη και διάφορα τέτοια και να κειτάξουν να έλθουν κόντα στους μαθητές που έχουν μαθησιακές δυσκολίες. Το ιδανικό σχολείο πρέπει να γίνει χώρος μάθησης και αληλοσεβασμού ο μαθητής να σταματίσει να βλέπει τον εκπαιδευτικό σαν αιχθρό. Ο διευθιντής δε πρέπει να παίζει το λοχαγό κάθε πρωί να παίρνει το μικρόφονο στο χέρι και να λέει τις ποινές που έριξε στα << κακκά >> παιδιά. Η ανάφορα μόνο λείπει ( καμπάνες δε πέφτουν ούτε στο στρατό πλέων για ασυναρτισίες ) σας διαβεβαιώ για αυτό. Μήπως ένα ιδανικό σχολείο θα πρέπει να διδάσκει το μαθητή πώς να γίνει ενεργός πολίτης?? γιατί το μόνο που δικάσκετε σήμερα είναι μαθήματα όπως τα αρχαία ( τρομάρα μας ) η τα μαθημάτικα ( άλλο φρούτο αυτό ) και όχι πώς θα γίνει κάποιος ενεργό μέλος στη κοινωνία που είναι γεμάτη να μη πώ τώρα ( για τους έφηβους το λέω που ακόμα δε βγήκαν στη ζωή ) Να αναφερθώ και λίγο στην εμφάνιση εντός του εκπαιδευτικού χώρου?? μαθητές με εμφάνιση ιμο τρυπιμένα αυτιά ( αγόρια ) παραπανίσια σκουλαρίκια μύτες πάνω στα φτερά απο τα αυτιά αφαλός έξω ( κορίτσια ) ταττο ( αγόρια και κορίτσια ) Και όχι μόνο μαθητές αλλά έχω δεί και καθηγητές ( τρομάρα τους ) με τατοο καθηγήτριες με 4 σκουλαρίκια στο κάθε αυτί σκουλαρίκι στη μύτη καθηγητές με αλογοουρά και σκουλαρίκι ( ώραιο παράδειγμα δείνουν στα παιδιά ) κλπ αυτό πρέπει κάπωτε να περιοριστεί με κάποιο νόμο. Στο 2008 είμαστε δεν αντιλέγω όμως μιλάμε για ένα ιδανικό σχολείο και ιδανικό σχολείο σημαίναι ιδανικό σύστημα ιδανικός εκπαιδευτικός και ιδανικός μαθητής.
Τι λες ρε? Δεν αξίζει ο αδιάφορος και το μουσκάρι το 8αράκι? Μη τρελαθούμε κιόλας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
explorer
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν λέω,συμφωνώ σε μερικά.Ας έρθει κι ο καθηγητής πιο κοντά σε μαθητές με δυσκολίες,αλλά για ο βαθμός είναι άλλο πράγμα.Δεν είναι δυνατόν να μπαίνουν καλοί βαθμοί ώστε να μην στεναχωριέται ο άλλος...αυτό είναι απλή κοροϊδία,τους δημιουργείς αυταπάτες.Όσο για τα μαθήματα,πιστεύεις πραγματικά ότι δεν θα 'πρεπε να διδάσκονται τα μαθηματικά,ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα;Σύμφωνω και με τα της εμφάνισης και της προετοιμασίας για να γίνει ενεγός πολίτης.Για τα παιδιά της εφηβίας το ιδανικό σχολείο είναι το σχολείο που δέ θα δίνουν εξετάσεις στο τέλος της σεζόν και που θα μπορούν να κάνουν 200 αδικιολόγιτες απουσίες άνετα.:no1: Για να μιλίσουμε με τη λογική ιδανικό σχολείο είναι αυτό που ο καθένας ξέρει το ρόλο του τόσο ο εκπαιδευτικός όσο και ο μαθητής. Ο εκπαιδευτικός δε θα έχει ρόλο μπαμπούλα και ο μαθητής δε θα έχει ρόλο καταστροφέα ούτε θα γίνεται ενοχλητικός στο συμαθητή του. Να καταργηθούν οι όροι << ΚΑΚΚΟΣ >> μαθητής, καθηγητής, διευθιντής, βαθμός κλπ. Ας κουνίσουν λίγο το κεφάλι τους οι << κακκοί >> καθηγητές και να σταματίσουν να βάζουν σε παιδία 12 13 και 14 χρονώ 8 στο τρίμηνο ( στο γυμνάσιο ) γιατί αυτό δημιουργεί δολοφονικά αίστηχτα στο << κακκό >> μαθητή για το << κακκό >> καθηγητή. το 8αράκι η το 7αράκι πότε δε βοήθησε κανένα αντιθέτος δημιούργει πάρα πολά προβλήματα ειδηκά σε μία τοσο ευαίσθητη ηλικία. Ας σταματίσουν οι << κακκοι >>καθηγητές να απηλούν τους <<κακκους>> μαθητές οτι θα σου βάλω 8 θα σε αφήσω στην ίδια τάξη και διάφορα τέτοια και να κειτάξουν να έλθουν κόντα στους μαθητές που έχουν μαθησιακές δυσκολίες. Το ιδανικό σχολείο πρέπει να γίνει χώρος μάθησης και αληλοσεβασμού ο μαθητής να σταματίσει να βλέπει τον εκπαιδευτικό σαν αιχθρό. Ο διευθιντής δε πρέπει να παίζει το λοχαγό κάθε πρωί να παίρνει το μικρόφονο στο χέρι και να λέει τις ποινές που έριξε στα << κακκά >> παιδιά. Η ανάφορα μόνο λείπει ( καμπάνες δε πέφτουν ούτε στο στρατό πλέων για ασυναρτισίες ) σας διαβεβαιώ για αυτό. Μήπως ένα ιδανικό σχολείο θα πρέπει να διδάσκει το μαθητή πώς να γίνει ενεργός πολίτης?? γιατί το μόνο που δικάσκετε σήμερα είναι μαθήματα όπως τα αρχαία ( τρομάρα μας ) η τα μαθημάτικα ( άλλο φρούτο αυτό ) και όχι πώς θα γίνει κάποιος ενεργό μέλος στη κοινωνία που είναι γεμάτη να μη πώ τώρα ( για τους έφηβους το λέω που ακόμα δε βγήκαν στη ζωή ) Να αναφερθώ και λίγο στην εμφάνιση εντός του εκπαιδευτικού χώρου?? μαθητές με εμφάνιση ιμο τρυπιμένα αυτιά ( αγόρια ) παραπανίσια σκουλαρίκια μύτες πάνω στα φτερά απο τα αυτιά αφαλός έξω ( κορίτσια ) ταττο ( αγόρια και κορίτσια ) Και όχι μόνο μαθητές αλλά έχω δεί και καθηγητές ( τρομάρα τους ) με τατοο καθηγήτριες με 4 σκουλαρίκια στο κάθε αυτί σκουλαρίκι στη μύτη καθηγητές με αλογοουρά και σκουλαρίκι ( ώραιο παράδειγμα δείνουν στα παιδιά ) κλπ αυτό πρέπει κάπωτε να περιοριστεί με κάποιο νόμο. Στο 2008 είμαστε δεν αντιλέγω όμως μιλάμε για ένα ιδανικό σχολείο και ιδανικό σχολείο σημαίναι ιδανικό σύστημα ιδανικός εκπαιδευτικός και ιδανικός μαθητής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.