Ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι που σας οδήγησαν στην επιλογή της σχολής σας;

Για ποιον λόγο σπουδάζετε/θέλετε να σπουδάσετε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 235)
  • Με ενδιαφέρει το αντικείμενο της σχολής

    Ψήφοι: 181 77.0%
  • Λόγο κύρους της σχολής

    Ψήφοι: 9 3.8%
  • Επιθυμώ να αποκτήσω χρήματα/δόξα

    Ψήφοι: 14 6.0%
  • Γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση

    Ψήφοι: 17 7.2%
  • Mε πιέσαν οι γονείς μου

    Ψήφοι: 6 2.6%
  • Πέρασα τυχαία

    Ψήφοι: 6 2.6%
  • Πέρασα επειδή ήταν κοντά στον τόπο κατοικίας μου

    Ψήφοι: 2 0.9%

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Με το υφιστάμενο πλαίσιο το Τμήμα Παιδαγωγικής Εκπαίδευσης θα έπρεπε να είναι προσβάσιμο μόνο από την Τεχνολογική κατεύθυνση και να υπάρχει στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο. Εννοείται ότι οι Κοινωνικές και Παιδαγωγικές Επιστήμες έπρεπε να έχουν δική τους κατεύθυνση στο Λύκειο. Δεν νοείται δάσκαλος και να προέρχεται από τη θεωρητική κατεύθυνση με δομικές αδυναμίες στα Μαθηματικά και Πληροφορική. Ακόμη και ο Κοινωνιολόγος χρειάζεται Στατιστική, Πληροφορική. Δεν ζούμε στο 1950.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Selestian

Δραστήριο μέλος

Ο Selestian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Δεν ζούμε στο 1950.
Δεν ζούμε στο 1950 αλλά ζούμε όμως στην Ελλάδα! :P

Δυστυχώς το όλο εκπαιδευτικό σύστημα είναι ένα αχούρι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sher_locked

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Φυσική για την αγαπώ, δήλωσα το τμήμα χωρίς καν να ξέρω τις επαγγελματικές διεξόδους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Φυσική για την αγαπώ, δήλωσα το τμήμα χωρίς καν να ξέρω τις επαγγελματικές διεξόδους
Και πολύ καλά έκανες. Ακόμα και να ήξερες τις επαγγελματικές διεξόδους, δεν θα μπορούσες να είσαι σίγουρος ότι θα είναι οι ίδιες όταν θα βγεις στην αγορά εργασίας. Πάντως, στην Ελλάδα οι προοπτικές για το Φυσικό είναι όπως για όλες (σχεδόν) τις σχολές, δηλαδή ...
ΣΚΑΤΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Φυσική για την αγαπώ, δήλωσα το τμήμα χωρίς καν να ξέρω τις επαγγελματικές διεξόδους
Μην ανησυχείς, αν το ενδιαφέρον σου για τη Φυσική είναι γνήσιο τότε δεν θα πας χαμένη. Εγώ πάντως δήλωσα το τμήμα μου επειδή επίσης μου άρεσε και όταν βγήκαν οι βάσεις όλοι μου λέγανε "Γιατί δεν πήγες ΛΟΧΡΗ ρε βλάκα, τόσα μόρια πέταξες στα σκουπίδια με την επιλογή σου".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sher_locked

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Και πολύ καλά έκανες. Ακόμα και να ήξερες τις επαγγελματικές διεξόδους, δεν θα μπορούσες να είσαι σίγουρος ότι θα είναι οι ίδιες όταν θα βγεις στην αγορά εργασίας. Πάντως, στην Ελλάδα οι προοπτικές για το Φυσικό είναι όπως για όλες (σχεδόν) τις σχολές, δηλαδή ...
ΣΚΑΤΑ

Μην ανησυχείς, αν το ενδιαφέρον σου για τη Φυσική είναι γνήσιο τότε δεν θα πας χαμένη. Εγώ πάντως δήλωσα το τμήμα μου επειδή επίσης μου άρεσε και όταν βγήκαν οι βάσεις όλοι μου λέγανε "Γιατί δεν πήγες ΛΟΧΡΗ ρε βλάκα, τόσα μόρια πέταξες στα σκουπίδια με την επιλογή σου".


Και ποια σχολή έχει πλέον αποκατάσταση στην Ελλάδα; Τουλάχιστον θα ξέρω ότι κάνω αυτό που γουστάρω και αγαπώ, το να ξυπνάω κάθε πρωί και να πηγαίνω σε μία σχολή που δε μου αρέσει και μετέπειτα σε μία δουλειά που απεχθάνομαι θα ήταν βασανιστήριο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Equilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
Απλά ήθελα να σπουδάσω μια κοινωνική επιστήμη που να είχε ως εργαλείο τα μαθηματικά,και το τμήμα ταίριαζε στο προφίλ απόλυτα.
Παρ'όλα αυτά η πίεση που δέχθηκα από γονείς εκείνη τη περίοδο να δηλώσω ΕΜΠ με είχε καταστρέψει ψυχολογικά.
Περασμένα ξεχασμένα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pikos

Νεοφερμένος

Ο Pikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Με το υφιστάμενο πλαίσιο το Τμήμα Παιδαγωγικής Εκπαίδευσης θα έπρεπε να είναι προσβάσιμο μόνο από την Τεχνολογική κατεύθυνση και να υπάρχει στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο. Εννοείται ότι οι Κοινωνικές και Παιδαγωγικές Επιστήμες έπρεπε να έχουν δική τους κατεύθυνση στο Λύκειο. Δεν νοείται δάσκαλος και να προέρχεται από τη θεωρητική κατεύθυνση με δομικές αδυναμίες στα Μαθηματικά και Πληροφορική. Ακόμη και ο Κοινωνιολόγος χρειάζεται Στατιστική, Πληροφορική. Δεν ζούμε στο 1950.

Διαφωνώ πλήρως τα παιδιά στο Δημοτικό πρέπει να μάθουν να χειρίζονται την γλώσσα μας να γνωρίζουν, την ιστρορία, να κάνουν τα πρώτα βήματα στην λογοτεχνία. Ενα παιδί του 2ου πεδίου πιθανότατα δε γνωρίζει αρχαιά, δε διαβάζει λογοτεχνία και με λίγα λόγια δε κάνει για δάσκαλος.
Στην σχολή των δασκάλων κάνουν τα απαραίτητα μαθηματικά για να μπορούν να διδάξουν στα παιδιά.

Και ποια σχολή έχει πλέον αποκατάσταση στην Ελλάδα;
το μεταφραστικό, το γεωπονικό (ελεύθερος επαγγελματιάς), η ιατρική, η κτηνιατρική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sher_locked

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Διαφωνώ πλήρως τα παιδιά στο Δημοτικό πρέπει να μάθουν να χειρίζονται την γλώσσα μας να γνωρίζουν, την ιστρορία, να κάνουν τα πρώτα βήματα στην λογοτεχνία. Ενα παιδί του 2ου πεδίου πιθανότατα δε γνωρίζει αρχαιά, δε διαβάζει λογοτεχνία και με λίγα λόγια δε κάνει για δάσκαλος.
Στην σχολή των δασκάλων κάνουν τα απαραίτητα μαθηματικά για να μπορούν να διδάξουν στα παιδιά.


το μεταφραστικό, το γεωπονικό (ελεύθερος επαγγελματιάς), η ιατρική, η κτηνιατρική.

Και θα περιοριστούμε όλοι διαλέγοντας ανάμεσα σε 4 σχολές; Απλά δε γίνεται να έχεις ως κύριο κριτήριο την επαγγελματική αποκατάσταση κατά τη γνώμη μου
Άσε που η επαγγελματική αποκατάσταση δεν αφορά ΜΟΝΟ το αντικείμενο των σπουδών, εξαρτάται και από εσένα, τι θα κάνεις μετά, τι θα ψάξεις και που
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Στην σχολή των δασκάλων κάνουν τα απαραίτητα μαθηματικά για να μπορούν να διδάξουν στα παιδιά..
Οι όροι χρήσης μου απαγορεύουν να χαρακτηρίσω τα Μαθηματικά που κάνουν οι δάσκαλοι στη σχολή τους και το πώς οι φοιτητές τα περνάνε. Όμως το θέμα δεν είναι αυτό. Ο δάσκαλος πρέπει να βάλει τα παιδιά στον τρόπο σκέψης των Μαθηματικών και να τους κάνει να τα αγαπήσουν. Προφανώς, αυτός που από μικρός μισούσε και φοβόταν τα Μαθηματικά, για το λόγο αυτό διάλεξε θεωρητική κατεύθυνση και τελικά έγινε δάσκαλος, είναι ο πλέον ακατάλληλος για τη δουλειά αυτή. Σήμερα το 90% των δασκάλων προέρχονται από τη θεωρητική κατεύθυνση (πρώην 3η δέσμη). Εδώ πριν λίγα χρόνια θεώρησαν "δύσκολα" τα καινούργια βιβλία Μαθηματικών του δημοτικού, αλλά το πρόβλημα δεν το είχαν οι μαθητές αλλά οι δάσκαλοι. Θυμηθείτε πώς μας έκαναν οι δάσκαλοι εμάς τα Μαθηματικά και ρωτήστε και τους σημερινούς πιτσιρικάδες. Έκανε η δασκάλα όλες τις πρώτες ώρες "Ελληνικά" και την τελευταία ώρα μας έλεγε να ανοίξουμε τα βιβλία των Μαθηματικών και να συμπληρώσουμε μόνοι μας τα κουτάκια. Έτσι φτάσαμε να είμαστε μαθηματικά αναλφάβητοι και στον πάτο των διεθνών διαγωνισμών. Το νέο σύστημα είναι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά να δούμε αν θα εφαρμοστεί τελικά, αλλά και αν εφαρμοστεί θα χρειαστούν πολλά χρόνια για να βελτιωθεί η κατάσταση.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pikos

Νεοφερμένος

Ο Pikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Και θα περιοριστούμε όλοι διαλέγοντας ανάμεσα σε 4 σχολές; Απλά δε γίνεται να έχεις ως κύριο κριτήριο την επαγγελματική αποκατάσταση κατά τη γνώμη μου
Άσε που η επαγγελματική αποκατάσταση δεν αφορά ΜΟΝΟ το αντικείμενο των σπουδών, εξαρτάται και από εσένα, τι θα κάνεις μετά, τι θα ψάξεις και που


Δεν είναι μόνο αυτές οι σχολές είναι και τόσες άλλες απλά οι περισσότεροι από δω θεωρούν αποκατάσταση να διοριστούν κάπου και να παίρνουν έναν σταθερό μισθό....

ένας γεωπόνος στην Ελλάδα μπορεί να γίνει να έχει τουλάχιστον σταθερό μισθό ακόμα και χωρίς μεταπτυχιακό. Τώρα αν ο γεωπόνος αντι να ανοίξει κάτι δικό του προσπαθεί να γίνει υπάλληλος σε μαγαζί ή παλιότερα στην αγροτική τράπεζα τότε δε τους φταίει η σχολή.

Ο ιατρός εάν έχει μια εξειδικευμένη εκπαίδευση για λίγα χρόνια στο εξωτερικό μπορεί να βγάλει πολλά λεφτά, αλλά ακόμα και αν δε πάει αν αγαπάει την δουλειά και είναι επικοινωνιακός μπορεί να ζήσει σχετικά άνετη ζωή (π.χ. παιδίατρός).

Ένας φυσικός είναι αστείο να λεμε ότι δεν έχει αποκατάστασή.... (αν θέλετε με το φυσικό απλά να διοριστείτε σε ένα δημόσιο σχολείο και να κοροδεύετε την κοινωνία και τα παιδιά λυπάμαι χάσετε αυτές οι εποχές περάσανε....

Λοιπόν όλες οι σχολες έχουν αποκατάσταση αρκεί να το ψάξετε.... αν κάποπι μπαίνουν μαθηματικό και φυσικό χωρίς να είναι για αυτές τις σχολές απλά διότι πιάσανε την βάση τότε δε τους φταίει το φυσικό ούτε το μαθηματικό αυτοί οι ίδιοι ειναι.

Για μένα το φυσικό και το μαθηματικό ειναι από τις πιο δύσκολες που υπάρχουν και θαυμάζω τα παιδιά αυτά.


Οι όροι χρήσης μου απαγορεύουν να χαρακτηρίσω τα Μαθηματικά που κάνουν οι δάσκαλοι στη σχολή τους και το πώς οι φοιτητές τα περνάνε. Όμως το θέμα δεν είναι αυτό. Ο δάσκαλος πρέπει να βάλει τα παιδιά στον τρόπο σκέψης των Μαθηματικών και να τους κάνει να τα αγαπήσουν. Προφανώς, αυτός που από μικρός μισούσε και φοβόταν τα Μαθηματικά, για το λόγο αυτό διάλεξε θεωρητική κατεύθυνση και τελικά έγινε δάσκαλος, είναι ο πλέον ακατάλληλος για τη δουλειά αυτή. Σήμερα το 90% των δασκάλων προέρχονται από τη θεωρητική κατεύθυνση (πρώην 3η δέσμη). Εδώ πριν λίγα χρόνια θεώρησαν "δύσκολα" τα καινούργια βιβλία Μαθηματικών του δημοτικού, αλλά το πρόβλημα δεν το είχαν οι μαθητές αλλά οι δάσκαλοι. Θυμηθείτε πώς μας έκαναν οι δάσκαλοι εμάς τα Μαθηματικά και ρωτήστε και τους σημερινούς πιτσιρικάδες. Έκανε η δασκάλα όλες τις πρώτες ώρες "Ελληνικά" και την τελευταία ώρα μας έλεγε να ανοίξουμε τα βιβλία των Μαθηματικών και να συμπληρώσουμε μόνοι μας τα κουτάκια. Έτσι φτάσαμε να είμαστε μαθηματικά αναλφάβητοι και στον πάτο των διεθνών διαγωνισμών. Το νέο σύστημα είναι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά να δούμε αν θα εφαρμοστεί τελικά, αλλά και αν εφαρμοστεί θα χρειαστούν πολλά χρόνια για να βελτιωθεί η κατάσταση.


Συνεπώς δε φταίνε τα παιδιά αλλά οι σχολές παιδαγωγικών.... εκεί πρέπει να υπάρχει αυστηρότητα και όχι να είναι ίσως η πιο εύκολη σχολή που υπάρχει. Παράλληλα με τα μαθηματικά πρέπει να μάθουν να διαβάζουν και την γλώσσα και προφανώς ούτε αυτό μαθαίνουν......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
205 ψήφισαν ότι τους ενδιαφέρει το αντικείμενο της σχολής τους και μόνο 9 ότι ενδιαφέρονταν για το κύρος;;; :whatever:

:rolleyes:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sher_locked

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 25 μηνύματα.
205 ψήφισαν ότι τους ενδιαφέρει το αντικείμενο της σχολής τους και μόνο 9 ότι ενδιαφέρονταν για το κύρος;;; :whatever:



:rolleyes:

Ναι κι εγώ δεν το πολυπιστεύω :p

Δεν είναι μόνο αυτές οι σχολές είναι και τόσες άλλες απλά οι περισσότεροι από δω θεωρούν αποκατάσταση να διοριστούν κάπου και να παίρνουν έναν σταθερό μισθό....

ένας γεωπόνος στην Ελλάδα μπορεί να γίνει να έχει τουλάχιστον σταθερό μισθό ακόμα και χωρίς μεταπτυχιακό. Τώρα αν ο γεωπόνος αντι να ανοίξει κάτι δικό του προσπαθεί να γίνει υπάλληλος σε μαγαζί ή παλιότερα στην αγροτική τράπεζα τότε δε τους φταίει η σχολή.

Ο ιατρός εάν έχει μια εξειδικευμένη εκπαίδευση για λίγα χρόνια στο εξωτερικό μπορεί να βγάλει πολλά λεφτά, αλλά ακόμα και αν δε πάει αν αγαπάει την δουλειά και είναι επικοινωνιακός μπορεί να ζήσει σχετικά άνετη ζωή (π.χ. παιδίατρός).

Ένας φυσικός είναι αστείο να λεμε ότι δεν έχει αποκατάστασή.... (αν θέλετε με το φυσικό απλά να διοριστείτε σε ένα δημόσιο σχολείο και να κοροδεύετε την κοινωνία και τα παιδιά λυπάμαι χάσετε αυτές οι εποχές περάσανε....

Λοιπόν όλες οι σχολες έχουν αποκατάσταση αρκεί να το ψάξετε.... αν κάποπι μπαίνουν μαθηματικό και φυσικό χωρίς να είναι για αυτές τις σχολές απλά διότι πιάσανε την βάση τότε δε τους φταίει το φυσικό ούτε το μαθηματικό αυτοί οι ίδιοι ειναι.

Για μένα το φυσικό και το μαθηματικό ειναι από τις πιο δύσκολες που υπάρχουν και θαυμάζω τα παιδιά αυτά.




Συνεπώς δε φταίνε τα παιδιά αλλά οι σχολές παιδαγωγικών.... εκεί πρέπει να υπάρχει αυστηρότητα και όχι να είναι ίσως η πιο εύκολη σχολή που υπάρχει. Παράλληλα με τα μαθηματικά πρέπει να μάθουν να διαβάζουν και την γλώσσα και προφανώς ούτε αυτό μαθαίνουν......

Εκεί θέλω να καταλήξω κι εγώ, απλά οι εναλλακτικές που πάρχουν στην Ελλάδα είναι ελάχιστες σε σχέση με το εξωτερικό
Θα μιλήσω για τον τομέα μου (φυσική) μιας και αυτό έχω ψάξει
Πέρυσι που βγήκαν οι βάσεις όλοι με αντιμετώπιζαν ως μία ακόμη καθηγήτρια σχολείου, αμφιβάλλω αν κανείς ξέρει τι πραγματικά είναι η φυσική και τι μπορεί να κάνει ένας φυσικός
Αλλά και ο τομέας που με ενδιαφέρει εμένα (νανοεπιστήμες και νανοτεχνολογία) κακά τα ψέματα, στην Ελλάδα δεν έχει μέλλον, δε ξέρω καν αν έχει παρόν δηλαδή αν βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή:P
Οπότε ναι, εναλλακτικές υπάρχουν γενικά και μάλιστα πολλές, στην Ελλάδα όμως δε ξέρω αν μπορείς να ακολουθήσεις έστω τις μισές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Συνεπώς δε φταίνε τα παιδιά αλλά οι σχολές παιδαγωγικών.... εκεί πρέπει να υπάρχει αυστηρότητα και όχι να είναι ίσως η πιο εύκολη σχολή που υπάρχει
Ασφαλώς και δεν φταίνε τα παιδιά, αλλά ούτε είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνη η "ευκολία" των παιδαγωγικών σχολών. Το να διδάξεις Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες στα παιδάκια, δεν απαιτούνται πολλές γνώσεις. Δηλαδή δεν χρειάζεται να ξέρει ο δάσκαλός διαφορικό λογισμό και αριθμητική ανάλυση, αλλά ούτε και τις τόσες θεωρίες παιδαγωγικής διδακτικής που αντιγράφουμε από τους Αμερικάνους παιδαγωγούς. Πάνω από όλα θέλει να βρίσκεται πρώτα ο δάσκαλος μέσα στον τρόπο σκέψης των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών και να έχει για τις επιστήμες αυτές μεράκι και κυρίως ΑΓΑΠΗ. Τα στοιχεία αυτά συνήθως λείπουν από τους απόφοιτους της θεωρητικής κατεύθυνσης. Με το νέο σύστημα οι υποψήφιοι δάσκαλοι θα εξετάζονται σε Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία, Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες (και όχι αρχαία και λατινικά). Νομίζω ότι αυτό είναι και το αυτονόητο που οι κυβερνώντες άργησαν πολλές δεκαετίες να το ανακαλύψουν.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jov7

Νεοφερμένος

Η Jov7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Λοιπόν ας παραθέσω και γω τον λόγο για τον οποίο επέλεξα την Ειδική Αγωγή.

Αρχικά ήθελα ΤΕΦΑΑ ή Προσχολική Αγωγή τελικά δεν πέρασα σε καμία σχολή έτσι βρέθηκα να είμαι απόφοιτος Ιεκ προσχολικης Αγωγης ΑΜΕΑ.
Τώρα θα με ρωτήσετε κατά τύχη; Όχι φυσικά. Ηθελα προσχολική αγωγή αλλά τότε είχα δηλώσει 3 σχολές άρα με πήραν στην 2η επιλογή μου η οποία ήταν αυτή.
Είπα μπας και αναφέρεται μόνο για παιδιά προσχολικής και όχι για μεγαλύτερες ηλικίες αλλά δεν ήταν έτσι. Από την σχολή αυτή πέρασα από όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τέλος από ιδρύματα. Την 6μηνη πρακτική μου βέβαια την έκανα σε κανονικό παιδικό σταθμό. Είπα να δοκιμάσω και αυτό. Όταν ήμουν 18 ετών είχα πει κάποτε ότι ποτέ δεν θα έκανα αυτή την δουλειά. Κι όμως. Μερικές φορές δεν μπορείς να ξέρεις αν δεν δοκιμάσεις κάτι. Ηδη είμαι σε άλλη σχολή ιέκ σχετικά πάντα πάνω στο αντικείμενο που με ενδιαφέρει. Κατάλαβα λοιπόν ότι αυτό είναι το αντικείμενο που τελικά θέλω να ασχοληθώ στην ζωή μου και να εξελιχθώ πάνω σε αυτό. Φετος ξανα δίνω με στόχο την Ειδική Αγωγή! Μακάρι να τα καταφέρω! Εύχομαι ότι καλύτερο σε όλους σας! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.Quantum

Δραστήριο μέλος

Ο Dr.Quantum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 512 μηνύματα.
Aυτή τη στιγμή κάνω foundation year σε πανεπιστήμιο της Αγγλίας. Του χρόνου και δεδομένου ότι θα έχω τον απαιτούμενο βαθμό, θα προχωρήσω σε σπουδές σχετικές με τη φυσική - μαθηματικά. Το πρόβλημά μου είναι το εξής:

Μπορώ να επιλέξω μέσα από μια κατηγορία τίτλων πτυχείου που να περιέρχουν τη φυσική. Περιόρισα τις επιλογές μου και βρίσκομαι ανάμεσα σε 2. Η μία είναι "Physics with Theoretical Physics [MPhys]" και η άλλη είναι "Mathematics and Physics [MMath&MPhys]"

H δεύτερη επιλογή είναι joint degree και παίρνω accreditation και από τα 2 τμήματα του πανεπιστημίου. Δηλαδή θα είναι σαν να έχω μάστερ και στα μαθηματικά και τη φυσική απ' ότι κατάλαβα. Παρ'όλα αυτά, εγώ με θεωρητική φυσική θέλω να ασχοληθώ και εκεί πιστεύω πως είναι το πάθος μου.

Αν και θα το συζητήσω και με tutors καθώς πλησιάζει η στιγμή, έχει κανείς που ασχολείται με το αντικείμενο άποψη πάνω στο θέμα; Θέλω να ασχοληθώ με έρευνα - δεν ενδιαφέρομαι τόσο ,παρά μόνο σε ανάγκη, για industrial occupation (σε εταιρίες κτλ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Τυχαία διάβασα σε κάποιο group Τμήματος Παιδαγωγικών ότι αρκετοί φοιτητές δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν ένα Πανεπιστημιακό σύγγραμμα που ξεφεύγει από τις προοπτικές της παπαγαλίας όπως ένα βιβλίο Μαθηματικών ή Φυσικής. Μάλιστα λένε ότι ζορίζονται και προτρέπουν άλλους συμφοιτητές τους, να μη τα δηλώσουν στον Εύδοξο ή αν τα δηλώσουν να μην τα διαβάσουν και να σταθούν μόνο σε σημειώσεις της τάξης για τα αντίστοιχα μαθήματα. Λυπάμαι για τις νέες γενιές δασκάλων όπως επίσης λυπάμαι τα καημένα τα παιδάκια που για μια ακόμη φορά θα έχουν ανύπαρκτη θετική παιδεία. Μετά μας φταίει η Τρόϊκα (=Θεσμοί, με συγχωρείτε) και η Μέρκελ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr. No

Δραστήριο μέλος

Ο Dr. No αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Λυπάμαι για τις νέες γενιές δασκάλων όπως επίσης λυπάμαι τα καημένα τα παιδάκια που για μια ακόμη φορά θα έχουν ανύπαρκτη θετική παιδεία. Μετά μας φταίει η Τρόϊκα (=Θεσμοί, με συγχωρείτε) και η Μέρκελ.

Δυστυχώς οι νέοι δάσκαλοι βαδίζουν στα χνάρια των παλιών. Αν και τα παιδαγωγικά τμήματα έχουν εντάξει κάποια στοιχειώδη θετικά μαθηματα στο προπτυχιακό τους, εν συγκρίσει με τα προγράμματα σπουδών που είχαν οι πάλαι ποτέ διετείς παιδαγωγικές ακαδημίες, προερχόμενους από τις οποίες δασκάλους, είχαμε εσύ κι εγώ, συνεπώς τα νέα παιδιά είναι σε κάπως καλύτερη μοίρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top