nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Selestian
Δραστήριο μέλος
Δεν ζούμε στο 1950 αλλά ζούμε όμως στην Ελλάδα!Δεν ζούμε στο 1950.
Δυστυχώς το όλο εκπαιδευτικό σύστημα είναι ένα αχούρι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sher_locked
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Και πολύ καλά έκανες. Ακόμα και να ήξερες τις επαγγελματικές διεξόδους, δεν θα μπορούσες να είσαι σίγουρος ότι θα είναι οι ίδιες όταν θα βγεις στην αγορά εργασίας. Πάντως, στην Ελλάδα οι προοπτικές για το Φυσικό είναι όπως για όλες (σχεδόν) τις σχολές, δηλαδή ...Φυσική για την αγαπώ, δήλωσα το τμήμα χωρίς καν να ξέρω τις επαγγελματικές διεξόδους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Μην ανησυχείς, αν το ενδιαφέρον σου για τη Φυσική είναι γνήσιο τότε δεν θα πας χαμένη. Εγώ πάντως δήλωσα το τμήμα μου επειδή επίσης μου άρεσε και όταν βγήκαν οι βάσεις όλοι μου λέγανε "Γιατί δεν πήγες ΛΟΧΡΗ ρε βλάκα, τόσα μόρια πέταξες στα σκουπίδια με την επιλογή σου".Φυσική για την αγαπώ, δήλωσα το τμήμα χωρίς καν να ξέρω τις επαγγελματικές διεξόδους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sher_locked
Νεοφερμένος
Και πολύ καλά έκανες. Ακόμα και να ήξερες τις επαγγελματικές διεξόδους, δεν θα μπορούσες να είσαι σίγουρος ότι θα είναι οι ίδιες όταν θα βγεις στην αγορά εργασίας. Πάντως, στην Ελλάδα οι προοπτικές για το Φυσικό είναι όπως για όλες (σχεδόν) τις σχολές, δηλαδή ...ΣΚΑΤΑ
Μην ανησυχείς, αν το ενδιαφέρον σου για τη Φυσική είναι γνήσιο τότε δεν θα πας χαμένη. Εγώ πάντως δήλωσα το τμήμα μου επειδή επίσης μου άρεσε και όταν βγήκαν οι βάσεις όλοι μου λέγανε "Γιατί δεν πήγες ΛΟΧΡΗ ρε βλάκα, τόσα μόρια πέταξες στα σκουπίδια με την επιλογή σου".
Και ποια σχολή έχει πλέον αποκατάσταση στην Ελλάδα; Τουλάχιστον θα ξέρω ότι κάνω αυτό που γουστάρω και αγαπώ, το να ξυπνάω κάθε πρωί και να πηγαίνω σε μία σχολή που δε μου αρέσει και μετέπειτα σε μία δουλειά που απεχθάνομαι θα ήταν βασανιστήριο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Equilibria
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παρ'όλα αυτά η πίεση που δέχθηκα από γονείς εκείνη τη περίοδο να δηλώσω ΕΜΠ με είχε καταστρέψει ψυχολογικά.
Περασμένα ξεχασμένα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Με το υφιστάμενο πλαίσιο το Τμήμα Παιδαγωγικής Εκπαίδευσης θα έπρεπε να είναι προσβάσιμο μόνο από την Τεχνολογική κατεύθυνση και να υπάρχει στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο. Εννοείται ότι οι Κοινωνικές και Παιδαγωγικές Επιστήμες έπρεπε να έχουν δική τους κατεύθυνση στο Λύκειο. Δεν νοείται δάσκαλος και να προέρχεται από τη θεωρητική κατεύθυνση με δομικές αδυναμίες στα Μαθηματικά και Πληροφορική. Ακόμη και ο Κοινωνιολόγος χρειάζεται Στατιστική, Πληροφορική. Δεν ζούμε στο 1950.
Διαφωνώ πλήρως τα παιδιά στο Δημοτικό πρέπει να μάθουν να χειρίζονται την γλώσσα μας να γνωρίζουν, την ιστρορία, να κάνουν τα πρώτα βήματα στην λογοτεχνία. Ενα παιδί του 2ου πεδίου πιθανότατα δε γνωρίζει αρχαιά, δε διαβάζει λογοτεχνία και με λίγα λόγια δε κάνει για δάσκαλος.
Στην σχολή των δασκάλων κάνουν τα απαραίτητα μαθηματικά για να μπορούν να διδάξουν στα παιδιά.
το μεταφραστικό, το γεωπονικό (ελεύθερος επαγγελματιάς), η ιατρική, η κτηνιατρική.Και ποια σχολή έχει πλέον αποκατάσταση στην Ελλάδα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sher_locked
Νεοφερμένος
Διαφωνώ πλήρως τα παιδιά στο Δημοτικό πρέπει να μάθουν να χειρίζονται την γλώσσα μας να γνωρίζουν, την ιστρορία, να κάνουν τα πρώτα βήματα στην λογοτεχνία. Ενα παιδί του 2ου πεδίου πιθανότατα δε γνωρίζει αρχαιά, δε διαβάζει λογοτεχνία και με λίγα λόγια δε κάνει για δάσκαλος.
Στην σχολή των δασκάλων κάνουν τα απαραίτητα μαθηματικά για να μπορούν να διδάξουν στα παιδιά.
το μεταφραστικό, το γεωπονικό (ελεύθερος επαγγελματιάς), η ιατρική, η κτηνιατρική.
Και θα περιοριστούμε όλοι διαλέγοντας ανάμεσα σε 4 σχολές; Απλά δε γίνεται να έχεις ως κύριο κριτήριο την επαγγελματική αποκατάσταση κατά τη γνώμη μου
Άσε που η επαγγελματική αποκατάσταση δεν αφορά ΜΟΝΟ το αντικείμενο των σπουδών, εξαρτάται και από εσένα, τι θα κάνεις μετά, τι θα ψάξεις και που
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Οι όροι χρήσης μου απαγορεύουν να χαρακτηρίσω τα Μαθηματικά που κάνουν οι δάσκαλοι στη σχολή τους και το πώς οι φοιτητές τα περνάνε. Όμως το θέμα δεν είναι αυτό. Ο δάσκαλος πρέπει να βάλει τα παιδιά στον τρόπο σκέψης των Μαθηματικών και να τους κάνει να τα αγαπήσουν. Προφανώς, αυτός που από μικρός μισούσε και φοβόταν τα Μαθηματικά, για το λόγο αυτό διάλεξε θεωρητική κατεύθυνση και τελικά έγινε δάσκαλος, είναι ο πλέον ακατάλληλος για τη δουλειά αυτή. Σήμερα το 90% των δασκάλων προέρχονται από τη θεωρητική κατεύθυνση (πρώην 3η δέσμη). Εδώ πριν λίγα χρόνια θεώρησαν "δύσκολα" τα καινούργια βιβλία Μαθηματικών του δημοτικού, αλλά το πρόβλημα δεν το είχαν οι μαθητές αλλά οι δάσκαλοι. Θυμηθείτε πώς μας έκαναν οι δάσκαλοι εμάς τα Μαθηματικά και ρωτήστε και τους σημερινούς πιτσιρικάδες. Έκανε η δασκάλα όλες τις πρώτες ώρες "Ελληνικά" και την τελευταία ώρα μας έλεγε να ανοίξουμε τα βιβλία των Μαθηματικών και να συμπληρώσουμε μόνοι μας τα κουτάκια. Έτσι φτάσαμε να είμαστε μαθηματικά αναλφάβητοι και στον πάτο των διεθνών διαγωνισμών. Το νέο σύστημα είναι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά να δούμε αν θα εφαρμοστεί τελικά, αλλά και αν εφαρμοστεί θα χρειαστούν πολλά χρόνια για να βελτιωθεί η κατάσταση.Στην σχολή των δασκάλων κάνουν τα απαραίτητα μαθηματικά για να μπορούν να διδάξουν στα παιδιά..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Και θα περιοριστούμε όλοι διαλέγοντας ανάμεσα σε 4 σχολές; Απλά δε γίνεται να έχεις ως κύριο κριτήριο την επαγγελματική αποκατάσταση κατά τη γνώμη μου
Άσε που η επαγγελματική αποκατάσταση δεν αφορά ΜΟΝΟ το αντικείμενο των σπουδών, εξαρτάται και από εσένα, τι θα κάνεις μετά, τι θα ψάξεις και που
Δεν είναι μόνο αυτές οι σχολές είναι και τόσες άλλες απλά οι περισσότεροι από δω θεωρούν αποκατάσταση να διοριστούν κάπου και να παίρνουν έναν σταθερό μισθό....
ένας γεωπόνος στην Ελλάδα μπορεί να γίνει να έχει τουλάχιστον σταθερό μισθό ακόμα και χωρίς μεταπτυχιακό. Τώρα αν ο γεωπόνος αντι να ανοίξει κάτι δικό του προσπαθεί να γίνει υπάλληλος σε μαγαζί ή παλιότερα στην αγροτική τράπεζα τότε δε τους φταίει η σχολή.
Ο ιατρός εάν έχει μια εξειδικευμένη εκπαίδευση για λίγα χρόνια στο εξωτερικό μπορεί να βγάλει πολλά λεφτά, αλλά ακόμα και αν δε πάει αν αγαπάει την δουλειά και είναι επικοινωνιακός μπορεί να ζήσει σχετικά άνετη ζωή (π.χ. παιδίατρός).
Ένας φυσικός είναι αστείο να λεμε ότι δεν έχει αποκατάστασή.... (αν θέλετε με το φυσικό απλά να διοριστείτε σε ένα δημόσιο σχολείο και να κοροδεύετε την κοινωνία και τα παιδιά λυπάμαι χάσετε αυτές οι εποχές περάσανε....
Λοιπόν όλες οι σχολες έχουν αποκατάσταση αρκεί να το ψάξετε.... αν κάποπι μπαίνουν μαθηματικό και φυσικό χωρίς να είναι για αυτές τις σχολές απλά διότι πιάσανε την βάση τότε δε τους φταίει το φυσικό ούτε το μαθηματικό αυτοί οι ίδιοι ειναι.
Για μένα το φυσικό και το μαθηματικό ειναι από τις πιο δύσκολες που υπάρχουν και θαυμάζω τα παιδιά αυτά.
Οι όροι χρήσης μου απαγορεύουν να χαρακτηρίσω τα Μαθηματικά που κάνουν οι δάσκαλοι στη σχολή τους και το πώς οι φοιτητές τα περνάνε. Όμως το θέμα δεν είναι αυτό. Ο δάσκαλος πρέπει να βάλει τα παιδιά στον τρόπο σκέψης των Μαθηματικών και να τους κάνει να τα αγαπήσουν. Προφανώς, αυτός που από μικρός μισούσε και φοβόταν τα Μαθηματικά, για το λόγο αυτό διάλεξε θεωρητική κατεύθυνση και τελικά έγινε δάσκαλος, είναι ο πλέον ακατάλληλος για τη δουλειά αυτή. Σήμερα το 90% των δασκάλων προέρχονται από τη θεωρητική κατεύθυνση (πρώην 3η δέσμη). Εδώ πριν λίγα χρόνια θεώρησαν "δύσκολα" τα καινούργια βιβλία Μαθηματικών του δημοτικού, αλλά το πρόβλημα δεν το είχαν οι μαθητές αλλά οι δάσκαλοι. Θυμηθείτε πώς μας έκαναν οι δάσκαλοι εμάς τα Μαθηματικά και ρωτήστε και τους σημερινούς πιτσιρικάδες. Έκανε η δασκάλα όλες τις πρώτες ώρες "Ελληνικά" και την τελευταία ώρα μας έλεγε να ανοίξουμε τα βιβλία των Μαθηματικών και να συμπληρώσουμε μόνοι μας τα κουτάκια. Έτσι φτάσαμε να είμαστε μαθηματικά αναλφάβητοι και στον πάτο των διεθνών διαγωνισμών. Το νέο σύστημα είναι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά να δούμε αν θα εφαρμοστεί τελικά, αλλά και αν εφαρμοστεί θα χρειαστούν πολλά χρόνια για να βελτιωθεί η κατάσταση.
Συνεπώς δε φταίνε τα παιδιά αλλά οι σχολές παιδαγωγικών.... εκεί πρέπει να υπάρχει αυστηρότητα και όχι να είναι ίσως η πιο εύκολη σχολή που υπάρχει. Παράλληλα με τα μαθηματικά πρέπει να μάθουν να διαβάζουν και την γλώσσα και προφανώς ούτε αυτό μαθαίνουν......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 712911
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sher_locked
Νεοφερμένος
205 ψήφισαν ότι τους ενδιαφέρει το αντικείμενο της σχολής τους και μόνο 9 ότι ενδιαφέρονταν για το κύρος;;;
Ναι κι εγώ δεν το πολυπιστεύω :p
Δεν είναι μόνο αυτές οι σχολές είναι και τόσες άλλες απλά οι περισσότεροι από δω θεωρούν αποκατάσταση να διοριστούν κάπου και να παίρνουν έναν σταθερό μισθό....
ένας γεωπόνος στην Ελλάδα μπορεί να γίνει να έχει τουλάχιστον σταθερό μισθό ακόμα και χωρίς μεταπτυχιακό. Τώρα αν ο γεωπόνος αντι να ανοίξει κάτι δικό του προσπαθεί να γίνει υπάλληλος σε μαγαζί ή παλιότερα στην αγροτική τράπεζα τότε δε τους φταίει η σχολή.
Ο ιατρός εάν έχει μια εξειδικευμένη εκπαίδευση για λίγα χρόνια στο εξωτερικό μπορεί να βγάλει πολλά λεφτά, αλλά ακόμα και αν δε πάει αν αγαπάει την δουλειά και είναι επικοινωνιακός μπορεί να ζήσει σχετικά άνετη ζωή (π.χ. παιδίατρός).
Ένας φυσικός είναι αστείο να λεμε ότι δεν έχει αποκατάστασή.... (αν θέλετε με το φυσικό απλά να διοριστείτε σε ένα δημόσιο σχολείο και να κοροδεύετε την κοινωνία και τα παιδιά λυπάμαι χάσετε αυτές οι εποχές περάσανε....
Λοιπόν όλες οι σχολες έχουν αποκατάσταση αρκεί να το ψάξετε.... αν κάποπι μπαίνουν μαθηματικό και φυσικό χωρίς να είναι για αυτές τις σχολές απλά διότι πιάσανε την βάση τότε δε τους φταίει το φυσικό ούτε το μαθηματικό αυτοί οι ίδιοι ειναι.
Για μένα το φυσικό και το μαθηματικό ειναι από τις πιο δύσκολες που υπάρχουν και θαυμάζω τα παιδιά αυτά.
Συνεπώς δε φταίνε τα παιδιά αλλά οι σχολές παιδαγωγικών.... εκεί πρέπει να υπάρχει αυστηρότητα και όχι να είναι ίσως η πιο εύκολη σχολή που υπάρχει. Παράλληλα με τα μαθηματικά πρέπει να μάθουν να διαβάζουν και την γλώσσα και προφανώς ούτε αυτό μαθαίνουν......
Εκεί θέλω να καταλήξω κι εγώ, απλά οι εναλλακτικές που πάρχουν στην Ελλάδα είναι ελάχιστες σε σχέση με το εξωτερικό
Θα μιλήσω για τον τομέα μου (φυσική) μιας και αυτό έχω ψάξει
Πέρυσι που βγήκαν οι βάσεις όλοι με αντιμετώπιζαν ως μία ακόμη καθηγήτρια σχολείου, αμφιβάλλω αν κανείς ξέρει τι πραγματικά είναι η φυσική και τι μπορεί να κάνει ένας φυσικός
Αλλά και ο τομέας που με ενδιαφέρει εμένα (νανοεπιστήμες και νανοτεχνολογία) κακά τα ψέματα, στην Ελλάδα δεν έχει μέλλον, δε ξέρω καν αν έχει παρόν δηλαδή αν βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή
Οπότε ναι, εναλλακτικές υπάρχουν γενικά και μάλιστα πολλές, στην Ελλάδα όμως δε ξέρω αν μπορείς να ακολουθήσεις έστω τις μισές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ασφαλώς και δεν φταίνε τα παιδιά, αλλά ούτε είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνη η "ευκολία" των παιδαγωγικών σχολών. Το να διδάξεις Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες στα παιδάκια, δεν απαιτούνται πολλές γνώσεις. Δηλαδή δεν χρειάζεται να ξέρει ο δάσκαλός διαφορικό λογισμό και αριθμητική ανάλυση, αλλά ούτε και τις τόσες θεωρίες παιδαγωγικής διδακτικής που αντιγράφουμε από τους Αμερικάνους παιδαγωγούς. Πάνω από όλα θέλει να βρίσκεται πρώτα ο δάσκαλος μέσα στον τρόπο σκέψης των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών και να έχει για τις επιστήμες αυτές μεράκι και κυρίως ΑΓΑΠΗ. Τα στοιχεία αυτά συνήθως λείπουν από τους απόφοιτους της θεωρητικής κατεύθυνσης. Με το νέο σύστημα οι υποψήφιοι δάσκαλοι θα εξετάζονται σε Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία, Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες (και όχι αρχαία και λατινικά). Νομίζω ότι αυτό είναι και το αυτονόητο που οι κυβερνώντες άργησαν πολλές δεκαετίες να το ανακαλύψουν.Συνεπώς δε φταίνε τα παιδιά αλλά οι σχολές παιδαγωγικών.... εκεί πρέπει να υπάρχει αυστηρότητα και όχι να είναι ίσως η πιο εύκολη σχολή που υπάρχει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρχικά ήθελα ΤΕΦΑΑ ή Προσχολική Αγωγή τελικά δεν πέρασα σε καμία σχολή έτσι βρέθηκα να είμαι απόφοιτος Ιεκ προσχολικης Αγωγης ΑΜΕΑ.
Τώρα θα με ρωτήσετε κατά τύχη; Όχι φυσικά. Ηθελα προσχολική αγωγή αλλά τότε είχα δηλώσει 3 σχολές άρα με πήραν στην 2η επιλογή μου η οποία ήταν αυτή.
Είπα μπας και αναφέρεται μόνο για παιδιά προσχολικής και όχι για μεγαλύτερες ηλικίες αλλά δεν ήταν έτσι. Από την σχολή αυτή πέρασα από όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τέλος από ιδρύματα. Την 6μηνη πρακτική μου βέβαια την έκανα σε κανονικό παιδικό σταθμό. Είπα να δοκιμάσω και αυτό. Όταν ήμουν 18 ετών είχα πει κάποτε ότι ποτέ δεν θα έκανα αυτή την δουλειά. Κι όμως. Μερικές φορές δεν μπορείς να ξέρεις αν δεν δοκιμάσεις κάτι. Ηδη είμαι σε άλλη σχολή ιέκ σχετικά πάντα πάνω στο αντικείμενο που με ενδιαφέρει. Κατάλαβα λοιπόν ότι αυτό είναι το αντικείμενο που τελικά θέλω να ασχοληθώ στην ζωή μου και να εξελιχθώ πάνω σε αυτό. Φετος ξανα δίνω με στόχο την Ειδική Αγωγή! Μακάρι να τα καταφέρω! Εύχομαι ότι καλύτερο σε όλους σας!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr.Quantum
Δραστήριο μέλος
Μπορώ να επιλέξω μέσα από μια κατηγορία τίτλων πτυχείου που να περιέρχουν τη φυσική. Περιόρισα τις επιλογές μου και βρίσκομαι ανάμεσα σε 2. Η μία είναι "Physics with Theoretical Physics [MPhys]" και η άλλη είναι "Mathematics and Physics [MMath&MPhys]"
H δεύτερη επιλογή είναι joint degree και παίρνω accreditation και από τα 2 τμήματα του πανεπιστημίου. Δηλαδή θα είναι σαν να έχω μάστερ και στα μαθηματικά και τη φυσική απ' ότι κατάλαβα. Παρ'όλα αυτά, εγώ με θεωρητική φυσική θέλω να ασχοληθώ και εκεί πιστεύω πως είναι το πάθος μου.
Αν και θα το συζητήσω και με tutors καθώς πλησιάζει η στιγμή, έχει κανείς που ασχολείται με το αντικείμενο άποψη πάνω στο θέμα; Θέλω να ασχοληθώ με έρευνα - δεν ενδιαφέρομαι τόσο ,παρά μόνο σε ανάγκη, για industrial occupation (σε εταιρίες κτλ).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr. No
Δραστήριο μέλος
Λυπάμαι για τις νέες γενιές δασκάλων όπως επίσης λυπάμαι τα καημένα τα παιδάκια που για μια ακόμη φορά θα έχουν ανύπαρκτη θετική παιδεία. Μετά μας φταίει η Τρόϊκα (=Θεσμοί, με συγχωρείτε) και η Μέρκελ.
Δυστυχώς οι νέοι δάσκαλοι βαδίζουν στα χνάρια των παλιών. Αν και τα παιδαγωγικά τμήματα έχουν εντάξει κάποια στοιχειώδη θετικά μαθηματα στο προπτυχιακό τους, εν συγκρίσει με τα προγράμματα σπουδών που είχαν οι πάλαι ποτέ διετείς παιδαγωγικές ακαδημίες, προερχόμενους από τις οποίες δασκάλους, είχαμε εσύ κι εγώ, συνεπώς τα νέα παιδιά είναι σε κάπως καλύτερη μοίρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 18 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.