Ποια ήταν τα λάθη σας στην Γ λυκείου;

thanosnt

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thanosnt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 399 μηνύματα.
Ένα μεγάλο λάθος & ίσως χρήσιμη και πρακτική συμβουλή! Διπλωματική σχέση με τους καθηγητές του σχολείου! Αν στοχεύεις για πάνω από 18.000 μόρια, οι βαθμοί του σχολείου παίζουν ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ρόλο, καθώς το παιχνίδι για τις σχολές παίζεται σε πολύ λίγα μόρια. Φρόντισε, με κάθε τρόπο, να σου βάλλουν όλοι 20.
Εγώ ήμουν καθικάκι και την πάτησα. Στο τέλος, κάποια άτομα που είχαν γράψει αισθητά χειρότερα από εμένα, πήραν περισσότερα μόρια! Να ξέρεις, πως το 20 ο καθηγητής, αν δεν σε συμπαθεί ή δε σε εμπιστεύεται, δε στο βάζει!
Δε ξέρω τα στατιστικά, αλλά αν ο μαθητής που γράψει 17 έχει 20, και εσύ που γράψεις 20 έχεις 17, θα έρθετε επικίνδυνα κοντά στα μόρια!
νομιζω δεν ειναι ιδιατερα δυσκολο να παρεις 20 προφορικο στο σχολειο μου(δημοσιο) στην φυσικη βιολογια κατ και γενικης οι καθηγητες σε ολους 20 βαλανε και στα αλλα τα 20 ηταν πολλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
Και εγώ το ίδιο έλεγα! Μάλιστα εκ του ασφαλούς γιατί δεν με ενδιέφεραν τα μόρια! Μετά όμως έμαθα για τα βραβεία των κληροδοτημάτων που παίρνει το 1%, και τελικά μου έτριψαν τους προφορικούς στη μούρη, καθώς, ο τρίτος στη σειρά (τουλάχιστον) του 1% είχε γράψει χαμηλότερα! Η δική μου αποτυχία ήταν πρακτική και με επηρέασε, του καθηγητή μου θεωρητική & στο κάτω-κάτω, αμφιβάλλω αν κοίταξε τους βαθμούς μου!

Πάντως, έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Το γεγονός όμως ότι οι ευνοημένοι έχουν καλύτερες προοπτικές δεν αλλάζει :S.
Εγώ τουλάχιστον φέτος δεν έκανα κάτι τέτοιο. Είχα παρουσία μέσα στην τάξη, έγραφα καλά στα διαγωνίσματα, αν δεν ήθελαν να μου βάλουν τον βαθμό που άξιζα, δεν μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω. Εν τέλει δεν με αδίκησαν βαθμολογικά σε σχέση με αυτους που τους "έγλειφαν" φέτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πικάπα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πικάπα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
To μέγιστο λάθος ήταν ότι άφησα τη Βιολογία Γενικής, και την ξεκίνησα μια εβδομάδα πριν τις Πανελλήνιες.



Δε θα έρθουν και επικίνδυνα κοντά, απλώς, αυτός που έγραψε 17 θα πάει 17.6, ενώ αυτός που έγραψε 20, θα πάει 19,4.
Είναι, όντως, βλακεία να χάσει κανείς μόρια από τους προφορικούς βαθμούς.:/:

Ναι.. και όταν μικραίνει η κλίμακα, η ψαλίδα μικραίνει αντίστοιχα φαντάζομαι. Αλλά μην ξεχνάμε πως τα μαθήματα είναι πολλά, οπότε αν η διαφορά του 17-20 είναι σε ένα μάθημα, αυτή η μικρή διαφορά μορίων μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο...

Εγώ τουλάχιστον φέτος δεν έκανα κάτι τέτοιο. Είχα παρουσία μέσα στην τάξη, έγραφα καλά στα διαγωνίσματα, αν δεν ήθελαν να μου βάλουν τον βαθμό που άξιζα, δεν μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω. Εν τέλει δεν με αδίκησαν βαθμολογικά σε σχέση με αυτους που τους "έγλειφαν" φέτος.

Δεν μιλάω μόνο για γλύψιμο! Η παρουσία μέσα στην τάξη, που αναφέρεις, είναι σημαντικότατη. Αν και έχει περάσει καιρός, θυμάμαι πως δεν ήμουν ο μόνος που διάβαζα για το φροντιστήριο τις ώρες του σχολικού μαθήματος. Μερικοί καθηγητές εξοργίζονται με αυτό. Εγώ αδιαφορούσα για την οργή τους.

Γι'αυτό, μίλησα γενικά! Να κάνεις ό,τι είναι δυνατόν για να πάρεις το 20. Αν αυτό είναι δυνατόν μόνο με διαγωνίσματα και παρακολούθηση, εννοείται πως δεν θα κάνεις κάτι παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
Δεν μιλάω μόνο για γλύψιμο! Η παρουσία μέσα στην τάξη, που αναφέρεις, είναι σημαντικότατη. Αν και έχει περάσει καιρός, θυμάμαι πως δεν ήμουν ο μόνος που διάβαζα για το φροντιστήριο τις ώρες του σχολικού μαθήματος. Μερικοί καθηγητές εξοργίζονται με αυτό. Εγώ αδιαφορούσα για την οργή τους.

Γι'αυτό, μίλησα γενικά! Να κάνεις ό,τι είναι δυνατόν για να πάρεις το 20. Αν αυτό είναι δυνατόν μόνο με διαγωνίσματα και παρακολούθηση, εννοείται πως δεν θα κάνεις κάτι παραπάνω.
Ούτε εγώ διάβαζα ιδιαίτερα για το σχολείο! Αλλα αφού τα είχα κάνει στο φροντιστήριο, τα θυμόμουν και στο σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLaZy8

Δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 462 μηνύματα.
Λοιπόν εμένα το λάθος μου ήταν το υπερβολικό άγχος. Έκανα τόσο κόπο και προσπάθεια και στο τέλος τα κατέστρεψα ΟΛΑ!!!
τις 2 βδομάδες των Πανελλαδικών κυριολεκτικά κλάταρα.
Βέβαια το μεγαλύτερο μου λάθος ήταν πως δεν δούλεψα ποτέ τη ψυχολογία μου. Τελικά αποδείχτηκα ψυχολογικά ανέτοιμη και ανώριμη, δεν μπόρεσα να διαχειριστώ την πίεση... άφηνα εξωτερικούς παράγοντες να με επηρεάζουν.
Σκοτωνόμουν στο διάβασμα, να μαθαίνω πράγματα, να μη βγαίνω να μη κάνω αυτά που θέλω... ποτέ δεν φαντάστηκα πως πρώτα έπρεπε να φτιάξω τον εαυτό μου, το είναι μου, και πως τελικά εγώ με κατέστρεψα!
Ο μεγαλύτερος μου εχθρός δεν ήταν ούτε ο χρόνος, ούτε τα θέματα, ούτε η εξεταστική επιτροπή, ούτε τα άτομα που άθελα τους πολλές φορές με πίεζαν... ο μεγαλύτερος μου εχθρός ήμουν εγώ xD

Για αυτό από εδώ και πέρα θα φροντίσω να αλλάξω, ή έστω να προσπαθήσω να αλλάξω. Δεν θα επιτρέψω να συμβεί κάτι τέτοιο ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!
Δεν θα επιτρέψω ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ να πάνε στράφη τόσοι κόποι και αγώνες!

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!

Αυτό που θα συμβούλευα εγώ τα επόμενα παιδιά που δίνουν, είναι να προσπαθήσουν να δουλέψουν την διάθεση τους, να σκέφτονται πως τίποτα δεν τους σταματά... αυτό μόνο. Όταν είσαι ψύχραιμος με καθαρό μυαλό και 10 λιγότερες ασκήσεις να έχεις κάνει... πάλι θα τα καταφέρεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OChemist

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 999 μηνύματα.
ο μεγαλύτερος μου εχθρός ήμουν εγώ xD

Αυτό που θα συμβούλευα εγώ τα επόμενα παιδιά που δίνουν, είναι να προσπαθήσουν να δουλέψουν την διάθεση τους, να σκέφτονται πως τίποτα δεν τους σταματά... αυτό μόνο. Όταν είσαι ψύχραιμος με καθαρό μυαλό και 10 λιγότερες ασκήσεις να έχεις κάνει... πάλι θα τα καταφέρεις!
Δυστυχως Μαρακι δεν ειχες καποιον να στο πει αυτο νωριτερα!!!!Αλλα ευτυχως που το καταλαβες ΤΩΡΑ.."Καλιο αργα παρα ποτε!!!"...εμενα αυτο ΜΟΝΟ μου ειχε τονισει η μαθηματικος/φιλη μου...Τα ειχε περασει και μου ειχε πει πως η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ τουατομου ειναι το Α και το Ω στην επιτυχια!!!!....Ειχε χασει ΟΛΟΚΛΗΡΗ εξεταστικη στο πανεπιστημιο λογω κακης ψυχολογιας.....
Αρα σε ολους οσους αποφασισουν τα κατηφορισουν το μονοπατι των Πανελλαδικων καλο θα ειναι να τα εχουν καλα με τον εαυτο τους πρωτίστως...Εξ΄ αλλου ειναι καλυτερο να τον εχεις ΣΥΜΜΑΧΟ παρα ΑΝΤΙΠΑΛΟ..!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
.. Αν έγραφα αισθητά καλύτερα απο τον προφορικό, θα του έτριβα τον γραπτό στην μούρη, που λέει ο λόγος.
Περίπτωση που συνέβη όταν ήμουν μαθητής:
Βιολογία γενικής παιδείας. Συμμαθητής μου αδιαφορούσε εντελώς όλη τη χρονιά. Δεν συμμετείχε με κανένα τρόπο στο μάθημα, έκανε φασαρία, διάβαζε άλλα μαθήματα. Στο διαγώνισμα του τετραμήνου είπε "βαριέμαι να γράψω", έδωσε λευκή κόλλα και έφυγε. Στα τεστάκια έκανε μερικές μουτζούρες και έβγαινε έξω. Η καθηγήτρια του έβαλε χαριστικά προφορικό 15. Έγραψε στις πανελλήνιες 17,6. Πήγε σχολείο και επιτέθηκε στην καθηγήτρια ότι τον αδίκησε.
ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποιος έχει δίκιο, ο μαθητής ή η καθηγήτρια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Ναι.. και όταν μικραίνει η κλίμακα, η ψαλίδα μικραίνει αντίστοιχα φαντάζομαι. Αλλά μην ξεχνάμε πως τα μαθήματα είναι πολλά, οπότε αν η διαφορά του 17-20 είναι σε ένα μάθημα, αυτή η μικρή διαφορά μορίων μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο...

Σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο αυτή η διαφορά.
Σκέψου ότι ο προφορικός βαθμός σου δίνει ή σου αφαιρεί ως 600 μόρια.
Π.χ. Έχω γράψει σε όλα 18 και έχω 20 προφορικά. Ο βαθμός μου θα γίνει 18.6.

Γενικά, έτσι όπως είναι το σύστημα, θεωρώ μεγάλη βλακεία να μη βάλουν 20άρια οι καθηγητές στα τετράμηνα, ιδίως σε μαθητές που έχουν πολλές πιθανότητες να γράψουν 18.;)


Περίπτωση που συνέβη όταν ήμουν μαθητής:
Βιολογία γενικής παιδείας. Συμμαθητής μου αδιαφορούσε εντελώς όλη τη χρονιά. Δεν συμμετείχε με κανένα τρόπο στο μάθημα, έκανε φασαρία, διάβαζε άλλα μαθήματα. Στο διαγώνισμα του τετραμήνου είπε "βαριέμαι να γράψω", έδωσε λευκή κόλλα και έφυγε. Στα τεστάκια έκανε μερικές μουτζούρες και έβγαινε έξω. Η καθηγήτρια του έβαλε χαριστικά προφορικό 15. Έγραψε στις πανελλήνιες 17,6. Πήγε σχολείο και επιτέθηκε στην καθηγήτρια ότι τον αδίκησε.
ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποιος έχει δίκιο, ο μαθητής ή η καθηγήτρια?

Κι εγώ αδιαφορούσα όλη τη χρονιά στη Βιολογία, γιατί δεν πήγαινα φροντιστήριο, και πίστευα ότι μόνος μου δε θα κατάφερνα τίποτα. Η καθηγήτρια, παρ'όλα αυτά, μου έβαλε 20 και στα 2 τετράμηνα, σκεπτόμενη ότι είναι ένα εύκολο μάθημα, που και τελευταία στιγμή να το διαβάσεις, γράφεις.

Τελικά με μια βδομάδα διάβασμα έγραψα 14,9 - με δύσκολα θέματα.

Είναι περίεργο περιστατικό αυτό που αναφέρεις. Πιστεύω ότι από τη στιγμή που το δίνει στις Πανελλήνιες έπρεπε να του βάλει, έστω, ένα 19.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
Περίπτωση που συνέβη όταν ήμουν μαθητής:
Βιολογία γενικής παιδείας. Συμμαθητής μου αδιαφορούσε εντελώς όλη τη χρονιά. Δεν συμμετείχε με κανένα τρόπο στο μάθημα, έκανε φασαρία, διάβαζε άλλα μαθήματα. Στο διαγώνισμα του τετραμήνου είπε "βαριέμαι να γράψω", έδωσε λευκή κόλλα και έφυγε. Στα τεστάκια έκανε μερικές μουτζούρες και έβγαινε έξω. Η καθηγήτρια του έβαλε χαριστικά προφορικό 15. Έγραψε στις πανελλήνιες 17,6. Πήγε σχολείο και επιτέθηκε στην καθηγήτρια ότι τον αδίκησε.
ΕΡΩΤΗΣΗ : Ποιος έχει δίκιο, ο μαθητής ή η καθηγήτρια?

Επειδή έγινε λόγος για "διπλωματική σχέση" με τους καθηγητές, γι'αυτό ανέφερα και την συγκεκριμένη φράση που παρέθεσες.

Θεωρώ αλαζονική την συμπεριφορά του συγκεκριμένου μαθητή και κάποτε έπρεπε να πληρώσει και το τίμημα! Όμως όταν ο μαθητής είναι άψογος, και ο καθηγητής δεν του βάζει τον βαθμό που αξίζει γιατι πολύ απλά δεν τον πάει(σε μια γνωστή μου που έδωσε πέρυσι της συνέβη αυτό), τότε θεωρώ πως ο μαθητής δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο απο το να του τρίψει τον γραπτό βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick18

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nick18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Άγναντα (Άρτα). Έχει γράψει 324 μηνύματα.
Σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο αυτή η διαφορά.
Σκέψου ότι ο προφορικός βαθμός σου δίνει ή σου αφαιρεί ως 600 μόρια.
Π.χ. Έχω γράψει σε όλα 18 και έχω 20 προφορικά. Ο βαθμός μου θα γίνει 18.6.

Γενικά, έτσι όπως είναι το σύστημα, θεωρώ μεγάλη βλακεία να μη βάλουν 20άρια οι καθηγητές στα τετράμηνα, ιδίως σε μαθητές που έχουν πολλές πιθανότητες να γράψουν 18.;)




Κι εγώ αδιαφορούσα όλη τη χρονιά στη Βιολογία, γιατί δεν πήγαινα φροντιστήριο, και πίστευα ότι μόνος μου δε θα κατάφερνα τίποτα. Η καθηγήτρια, παρ'όλα αυτά, μου έβαλε 20 και στα 2 τετράμηνα, σκεπτόμενη ότι είναι ένα εύκολο μάθημα, που και τελευταία στιγμή να το διαβάσεις, γράφεις.

Τελικά με μια βδομάδα διάβασμα έγραψα 14,9 - με δύσκολα θέματα.

Είναι περίεργο περιστατικό αυτό που αναφέρεις. Πιστεύω ότι από τη στιγμή που το δίνει στις Πανελλήνιες έπρεπε να του βάλει, έστω, ένα 19.
nafasskata περιμενεις να πιστεψει καποιος οτι διαβασες μια εβδομαδα βιολογια και εγραψες 15?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πικάπα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πικάπα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
nafasskata περιμενεις να πιστεψει καποιος οτι διαβασες μια εβδομαδα βιολογια και εγραψες 15?

Γιατί όχι? Εμένα ένας συμμαθητής μου δεν διάβασε ούτε φρασούλα επειδή δεν ενδιαφερόταν, απλώς παρακολουθούσε και αφομοίωνε, και έγραψε σχεδόν 17. Η απόλυτη παπαγαλία είναι εν μέρει μύθος. Απλά είναι ο πιο εύκολος και σίγουρος τρόπος για να πάρεις το 20.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
nafasskata περιμενεις να πιστεψει καποιος οτι διαβασες μια εβδομαδα βιολογια και εγραψες 15?

1. Δεν έγραψα 15, αλλά 14,9. Έχει διαφορά. Στην κλίμακα των στατιστικών βρίσκομαι μεταξύ 10-14,9 αν δεν κάνω λάθος.:P

2. Γιατί να μην το πιστέψεις; Δεν έχω λόγο να πω ψέματα.:worry:
Μπορείς να το επιβεβαιώσεις ρωτώντας τον DrHouse.:P
O DrHouse μου έλυνε απορίες την τελευταία εβδομάδα που ξεκίνησα να διαβάζω.
Απλώς, ήταν λίγο ριψοκίνδυνο, επειδή ψιλοπαράτησα τα υπόλοιπα και έδωσα βάση κυρίως στη Βιολογία.
Δεν είναι δύσκολο μάθημα.:confused:

Δια του λόγου το αληθές: View attachment 46833
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
εγώ θεωρώ πως οι καθηγητές που κάνουν μάθημα στην γ λυκείου οφείλουν να βάλουν 20αρια σε όλους του μαθητές -ανεξαρτήτως με το αν το αξίζουν ή οχι- έτσι ώστε η ευθύνη να πέφτει στον μαθητή.....παρά να βάλει καποιος καθηγητής 17 σε ένα παιδί και εκείνο να γράψει 20 και να μην περάσει στην σχολή που ήθελε.....
Στο σχολείο μου πάντως έχουμε έναν πάρα πολύ περίεργο καθηγητή οικονομικών....αφου να φανταστείτε ότι βάζει πανδύσκολα διαγωνίσματα στο ΑΟΘ με ερωτήσεις που ούτε καν υπάρχουν στο βιβλίο, κόβει μονάδες αν έχεις αφήσει κλάσμα για παράδειγμα αν έχεις αφήσει κάπου 5/2 θα σου κόψει τη μισή άσκηση(έχει συμβεί σε συμμαθητή μου) και άλλα τετοια χαζά....με αποτέλεσμα πολύ καλοί μαθητές να γράφουν 16 στο διαγων. να τους βάζει 16 στον έλεγχο και να γράφουν 20 στις πανελλήνιες.....αυτό τωρα δεν είναι αδικία και μεγάλη μ@λακία???????? εμένα η ξαδέρφη μου έχασε το ΣΣΑΣ οικονομικό από αυτόν τον καθηγητή..........ΕΛΕΟΣ...και κάθε χρόνο που πηγαίνουν οι γονείς να διαμαρτυρυθούν αυτός λέει συνέχεια τα ίδια..."τόσο θα γράψει, είμαι σίγουρος"

Δια του λόγου το αληθές: View attachment 46833
δεν βγάζει τπτ..λέει λάθος συνημμένο αρχείο..:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Εγω παλι απορω γιατι δεν βαζουν 20αρια αν οχι σε ολα τα μαθηματα που δινουμε πανελληνιες εστω στο αοδε και αοθ,θα τους πεσει ο κωλος ή θα διαμαρτηρηθουν οι υπολοιποι μαθητες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick18

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nick18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Άγναντα (Άρτα). Έχει γράψει 324 μηνύματα.
1. Δεν έγραψα 15, αλλά 14,9. Έχει διαφορά. Στην κλίμακα των στατιστικών βρίσκομαι μεταξύ 10-14,9 αν δεν κάνω λάθος.:P

2. Γιατί να μην το πιστέψεις; Δεν έχω λόγο να πω ψέματα.:worry:
Μπορείς να το επιβεβαιώσεις ρωτώντας τον DrHouse.:P
O DrHouse μου έλυνε απορίες την τελευταία εβδομάδα που ξεκίνησα να διαβάζω.
Απλώς, ήταν λίγο ριψοκίνδυνο, επειδή ψιλοπαράτησα τα υπόλοιπα και έδωσα βάση κυρίως στη Βιολογία.
Δεν είναι δύσκολο μάθημα.:confused:

Δια του λόγου το αληθές: View attachment 46833
πραγματικα αυτο το 0,1 κανει την διαφορα τι να σχολιασω:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:Pκαι δεν εκανα λογο για το που βρισκεσαι στην κλιμακα nafasskata
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick18

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nick18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Άγναντα (Άρτα). Έχει γράψει 324 μηνύματα.
εγώ θεωρώ πως οι καθηγητές που κάνουν μάθημα στην γ λυκείου οφείλουν να βάλουν 20αρια σε όλους του μαθητές -ανεξαρτήτως με το αν το αξίζουν ή οχι- έτσι ώστε η ευθύνη να πέφτει στον μαθητή.....παρά να βάλει καποιος καθηγητής 17 σε ένα παιδί και εκείνο να γράψει 20 και να μην περάσει στην σχολή που ήθελε.....
Στο σχολείο μου πάντως έχουμε έναν πάρα πολύ περίεργο καθηγητή οικονομικών....αφου να φανταστείτε ότι βάζει πανδύσκολα διαγωνίσματα στο ΑΟΘ με ερωτήσεις που ούτε καν υπάρχουν στο βιβλίο, κόβει μονάδες αν έχεις αφήσει κλάσμα για παράδειγμα αν έχεις αφήσει κάπου 5/2 θα σου κόψει τη μισή άσκηση(έχει συμβεί σε συμμαθητή μου) και άλλα τετοια χαζά....με αποτέλεσμα πολύ καλοί μαθητές να γράφουν 16 στο διαγων. να τους βάζει 16 στον έλεγχο και να γράφουν 20 στις πανελλήνιες.....αυτό τωρα δεν είναι αδικία και μεγάλη μ@λακία???????? εμένα η ξαδέρφη μου έχασε το ΣΣΑΣ οικονομικό από αυτόν τον καθηγητή..........ΕΛΕΟΣ...και κάθε χρόνο που πηγαίνουν οι γονείς να διαμαρτυρυθούν αυτός λέει συνέχεια τα ίδια..."τόσο θα γράψει, είμαι σίγουρος"


δεν βγάζει τπτ..λέει λάθος συνημμένο αρχείο..:worry:
οχι δεν θα παρουν ολοι 20:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:Pδεν μπορει να βαζεις 20 σε καποιον που στο τελος γραφει αριστα και σε καποιν που γραψει 0,................αυτο δεν γινεται.και δεν εχει και νοημα γιατι αυτο που γραφει 0,..... δεν θα σωθει απο το 20 του σχολειου.20 πρεπει να παιρνουν αυτοι που εχουν τη δυνατοτητα να κοινιθουν σε ενα βαθμο ανω του 17
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

carpe_nochtem

Πολύ δραστήριο μέλος

Η carpe_nochtem αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 943 μηνύματα.
οχι δεν θα παρουν ολοι 20:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:Pδεν μπορει να βαζεις 20 σε καποιον που στο τελος γραφει αριστα και σε καποιν που γραψει 0,................αυτο δεν γινεται.και δεν εχει και νοημα γιατι αυτο που γραφει 0,..... δεν θα σωθει απο το 20 του σχολειου.20 πρεπει να παιρνουν αυτοι που εχουν τη δυνατοτητα να κοινιθουν σε ενα βαθμο ανω του 17

Αυτός που θα γράψει 0 θα του κατέβει ούτως ή άλλως ο προφορικός,για να έχουν διαφορά γραπτός-προφορικός 2 μονάδες. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evi07larissa

Πολύ δραστήριο μέλος

Η evi07larissa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 841 μηνύματα.
Αν δεν είχα το άγχος και την απροσεξία της πρώτης φοράς που έδωσα πανελλήνιες, τώρα θα πήγαινα για 2ο έτος στην σχολή που ήθελα πιθανώς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gata_eisai

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η gata_eisai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
και μενα το λαθος μου ηταν οι απειρες απροσεξιες στα γραπτα ...προφανως λογω αγχους..αλλα τιποτα δεν γινεται τυχαια..οποτε παρτε το ετσι..ισως και να παρηγορουμαστε μ αυτο..εγω ξανα εδωσα και το πιστευω ακραδαντα οτι τιποτα δεν γινεται τυχαια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iratus

Δραστήριο μέλος

Ο Iratus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Ότι δε διάβαζα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top