smartusers
Νεοφερμένος
και αν ηταν να καναμε παλι υποχρεωτικα θα μπορουσε να ηταν 1 ωρα η το πολυ 2 ωρες την εβδομαδα !!! ελεος δηλαδη !!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
τωρα μουσικη καλλιτεχνικα πιστευω θα επρεπε να ηταν προαιρετικα ...
τα υπολοιπα δεν εχουν καποιο προβλημα σαν μαθηματα αλλα το επιπεδο, ο τροπος διδασκαλιας, οι ωρες διδασκαλιες μπορει να ειναι καπως...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
ε ναι! η τεχνολογια ειναι αχρηστη! πως να το κανουμε δηλαδη?
τωρα μουσικη καλλιτεχνικα πιστευω θα επρεπε να ηταν προαιρετικα ...
τα υπολοιπα δεν εχουν καποιο προβλημα σαν μαθηματα αλλα το επιπεδο, ο τροπος διδασκαλιας, οι ωρες διδασκαλιες μπορει να ειναι καπως...
Θεωρείς πιο χρήσιμα τα κείμενα (το πιο άχρησο για μένα μαθημα) από την Μουσική ή την τεχνολογία;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Πάντως, κανένα μάθημα δεν πιάνει την τεχνολογία, όσον αφορά τα περιττά μαθήματα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Μου άρεσε ο Όμηρος, η Ελένη, ο Ηρόδοτος.
Θα προτιμούσαν να φύγουν τα άχρηστα μαθήματα Αρχαία- Κείμενα και να αντικαταστηθούν από Όμηρο (από το πρωτότυπό) και από Αρχαίες Τραγωδίας (πάλι από το πρωτότυπο).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Συνεχίζω να σου λέω, ότι η τεχνολογία έχει τα πρωτεία στα πιο άχρηστα μαθήματα
Τεχνολογία είναι γαμάτο μάθημα αλλά δεν ξέρουν να την διδάξουν μερικόί. Εγώ είχα φτιάξει ολόκληρο σπίτι με ξυλάκια. ΄΄Ενας φιλος μου ειχε φτιάξει ραδιοφωνο, ένας άλλος μικρόφωνος.
Ο καθηγητης μας εδινε οδηγίες. Ήταν το καλυτερο μάθημα ever
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Τεχνολογία είναι γαμάτο μάθημα αλλά δεν ξέρουν να την διδάξουν μερικόί. Εγώ είχα φτιάξει ολόκληρο σπίτι με ξυλάκια. ΄΄Ενας φιλος μου ειχε φτιάξει ραδιοφωνο, ένας άλλος μικρόφωνος.
Ο καθηγητης μας εδινε οδηγίες. Ήταν το καλυτερο μάθημα ever
και γω στο νηπιαγωγείο έφτιαχνα σπιτάκια με σπίρτα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
και γω στο νηπιαγωγείο έφτιαχνα σπιτάκια με σπίρτα...
εμείς μόνο ζωγραφίζαμε στο νήπιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τεχνολογία είναι γαμάτο μάθημα αλλά δεν ξέρουν να την διδάξουν μερικόί. Εγώ είχα φτιάξει ολόκληρο σπίτι με ξυλάκια. ΄΄Ενας φιλος μου ειχε φτιάξει ραδιοφωνο, ένας άλλος μικρόφωνος.
Ο καθηγητης μας εδινε οδηγίες. Ήταν το καλυτερο μάθημα ever
Ε μην τρελαθούμε κιόλας,σπιτάκια φτιάχνει και το σκατό () η αδερφή μου στο παιδικό τώρα ,ενώ η η ανάλυση των κειμένων στο μάθημα της λογοτεχνίας έχει πολλά περισσότερα να προσφέρει από το πως να κολλάς τα ξυλλάκια και να κρατάς τα εργαλεία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Ε μην τρελαθούμε κιόλας,σπιτάκια φτιάχνει και το σκατό () η αδερφή μου στο παιδικό τώρα ,ενώ η η ανάλυση των κειμένων στο μάθημα της λογοτεχνίας έχει πολλά περισσότερα να προσφέρει από το πως να κολλάς τα ξυλλάκια και να κρατάς τα εργαλεία
Αυτό είναι το κακό με την Ελληνική νοοτροπία των μαθητών. Σνομπάρουνε τις καταστευές κατι που στο εξωτερικό είναι απαραίτητο κομμάτι της εκπαίδευσης.
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μελετήσεις την στατική ενός κτιρίου από το να κτίσεις ένα σπιτάκι (με τα πρότυπα των αληθινών).
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να καταλάβεις την κρούση από το να παίξεις μπιλιάρδο
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μάθεις χημέια από το να κάνεις πειράματα..
Δεν υπάρχει καλυτερος τρόπος να καταλάβεις ενα γαλβανικό στοιχειο από το να φτιάξεις ένα.
Το μοναδικό μάθημα που το προσφέρει αυτό το θεωρείτε άχρηστο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αυτό είναι το κακό με την Ελληνική νοοτροπία των μαθητών. Σνομπάρουνε τις καταστευές κατι που στο εξωτερικό είναι απαραίτητο κομμάτι της εκπαίδευσης.
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μελετήσεις την στατική ενός κτιρίου από το να κτίσεις ένα σπιτάκι (με τα πρότυπα των αληθινών).
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να καταλάβεις την κρούση από το να παίξεις μπιλιάρδο
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μάθεις χημέια από το να κάνεις Χημεία.
Δεν υπάρχει καλυτερος τρόπος να καταλάβεις ενα γαλβανικό στοιχειο από το να φτιάξεις ένα.
Το μοναδικό μάθημα που το προσφέρει αυτό το θεωρείτε άχρηστο.
Συγκρίνονται οι κατασκευές του εξωτερικού με αυτές τις μλκς που κάνουμε εμείς στα σχολεία μας?
Σιγά μην κάνουν ανεμόμυλους και σπιτάκια οι γερμανοί
Ναι ρε ο άλλος στην πρώτη γυμνασίου θέλει να χτίσει σπίτι,πως να μην ξερει την στατική του κτηρίου? Απαράδεκτο.
Μωρ'μπας και είναι ιδιοφυίες τα 2/3 των μαθητών που τις καταλαβαίνουν και χωρίς μπιλιάρδο?
Εμμ βέβαια θα καταλάβει περισσότερα ένα παιδί αν δει άνθρακα στο μικροσκόπιο από ότι στο σχολικό του βιβλίο.
Τι είναι το γαλβανικό στοιχείο και πότε το κάναμε στο γυμνάσιο αυτό?
ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ.Δεν προσφέρει τίποτα,τουλάχιστον με τον τρόπο που διδάσκεται.
Και Φόκο όλα τα παραδείγματα που έφερες αφορούν το εκπαιδευτικό σύστημα όχι το μάθημα της τεχνολογίας,γιατί ούτε κρούσεις ούτε χημείες μαθαίνουμε εκεί
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Δε φταίει η τεχνολογία που το πρόγραμμα στην ελληνική παιδεία έχει γεμίσει με μαθηματα σαβούρα. Το μάθημα είναι υποτιμημένο και πρέπει να πάρει την θέση που του αξίζει.
Καλό είναι να μπουν και τα οικοκυρικά στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ZETAXA
Δραστήριο μέλος
Υπαρχει καποιο μαθημα που πιστευετε πως δν ειναι αναγκαιο να διδασκεται? (μν γραφετε μαθηματα που δν σας αρεσουν μονο αλλα που πιστευετε πως δν ειν πολυ χρησιμα)
εγω νομιζω πως ειναι: μουσικη κ οικ. οικ.
Μα τι λες τωρα? Τα περισσοτερα δεν ειναι αναγκαια! Κι οχι καποιο, καποια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Καθηγητής: Σήμερα θα πλένουμε τα ρούχα μας παιδιά!!
(Δεν είμαστε off-topic;)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 019112
Επισκέπτης
Τα ποιήματα είναι πολύ ενδιαφέροντα και συναρπαστικά αν αναλογιστούμε την εποχή που γράφτηκαν, αλλά δε χρειάζεται να τα αναλύουμε και να τα κάνουμε μάθημα. Εξάλλου, υπάρχει ήδη το μάθημα τον Ν.Ε. Κειμένων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
D!m!TR@
Νεοφερμένος
μαλλον τα αρχαια υπαρχουν γιατι αυτοι που τα εβαλαν ως μαθημα στο γυμνασιο ηθελαν να μας ''βασανισουν'' και να μας κανουν να το μισησουμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Δεν είναι αναγκαίο τα μαθήματα να έχουν χρηστική αξία.
Πρέπει να συμβάλλουμε στην γενική παιδεία και στην διαβίου μόρφωση ενός ανθρώπου.
Η αρχαία Ελληνική Γραμματεία (όπως έχω ξαναπεί) μας δίνει φοβερά νοήματα για το ευζείν. Οι θετικές επιστήμες σε ευρύτερο πλαίσιο (όχι τα θετικά μαθήματα μόνο του σχολείου) μας δίνουν τρόπο σκέψης και απαντήσεις για την φύση μας. Συνεπώς, χρειαζόμαστε όλες τις γνώσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grotesque_mask
Πολύ δραστήριο μέλος
Πιστευω πως τα Αρχαια ειναι εντελως αχρηστα και δεν μας οφελουν σε κατι αφου δεν προκειται ποτε να τα χρησιμοποιησουμε...για ποιο λογο δηλαδη να καθομαστε να μαθαινουμε τις καταληξεις οοοολων των χρονων και των εγκλισεων των ομαλών , ανώμαλων , συνηρημένων ρηματων αφου δεν θα τα συναντησουμε ποτεεε στην καθημερινη γλωσσα...??? γιατι να μαθαινουμε και τις τρεις κλισεις των ουσιαστικων και επιθετων αφου δεν μας χρειαζονται?? δεν μπορω να το καταλαβω... εαν υπαρχουν μαθητες που θελουν να τα ξερουν αυτα μπορουν να επιλεξουν την θεωρητικη κατευθυνση οπου θα τα μαθουν οοολα αυτα....τι χρωσταμε εμεις που θελουμε να επιλεξουμε θετικη ή τεχνολογικη κατευθυνση?? χρειαζονται τα αρχαια στους γιατρους και τους οικονομολόγους?? μαλλον οχι......
μαλλον τα αρχαια υπαρχουν γιατι αυτοι που τα εβαλαν ως μαθημα στο γυμνασιο ηθελαν να μας ''βασανισουν'' και να μας κανουν να το μισησουμε...
το σχολείο, τουλάχιστον θεωρητικά, δεν έχει στόχο την στείρα εξειδίκευση, αλλά την σφαιρική μόρφωση και την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας...μπορεί να μην σου μένουν όλα όσα κάνεις, αλλά παίρνεις κάποια ερεθίσματα, κρατάς κάτι απ' όλα αυτά. θα το συνειδητοποιησεις αργοτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.