Πειθαρχική συμπεριφορά

mission possible

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο mission possible αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
αν του γινει επιπληξη με μαλακο τροπο υπαρχει περιπτωσει να πεισει τον μαθητη,΄οχι ομως με την εξαντληση της αυστηροτητας. ημαρτον ρε παιδια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M4dn3sS

Δραστήριο μέλος

Ο M4dn3sS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 746 μηνύματα.
Ναι εγω ομως δε μιλαω για συστηματικη χρηση βοηθειας...Το ειπα και παραπανω στο Γιωργο...φιλικα:)


η παραθεση ομως ηταν απο το δικο μου ποστ και εγω μιλησα γενικως για βοηθεια,3 πουλακια καθονταν :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Να προτείνω μια λύση για το πρόβλημα; Έστω και ας πω βλακεία. Να μιλήσει στους μαθητές, μέσα από το διάλογο μπορούμε να κάνουμε θαύματα. Με το μηδενισμό, τι κατάφερε; Απλώς στεναχώρησε τα παιδιά για ένα, δύο, τρεις (; ) μήνες; Σε λίγα χρόνια θα λένε "Α αυτή η μαλακισμένη μου είχε μηδενίσει το γραπτό". Δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα με το μηδενισμό.

Δεν θα το έλεγα, τα παιδιά πάνε 3η γυμνασίου. Μέχρι να τελειώσουν και το λύκειο, πολλά θα αλλάξουν. Προσωπικά στην 1η λυκείου μία με είχε μηδενίσει. Το είχα πάρει στραβά τότε, τώρα το θυμάμαι και γελάω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mission possible

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο mission possible αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
καλα ολοι δεν εχουν τον ισχυρο χαρακτηρα το δικο σου:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Σε καμία περίπτωση αυτό δε δείχνει πως έχω ισχυρό χαρακτήρα. Τα χρόνια περνάνε και οι άνθρωποι αλλάζουν. Στη τελική όταν πάει κάποιος 20-30 χρονών και αποκτήσει πραγματικά προβλήματα, θα χαλιέται για έναν μηδενισμό κάποτε στο τέξας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
καλα ολοι δεν εχουν τον ισχυρο χαρακτηρα το δικο σου:)
δεν ειναι θεμα ισχυρου χαρακτηρα αλλα διαφορετικη οψη των πραγματων με το περασμα του χρονου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mission possible

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο mission possible αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
μπορει ο μαθητης να εχει πολυ αυστηρους γονεις που να μην ανεχονται μικρο βαθμο στα γραπτα του. ας μην ειμαστε απολιτοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
μπορει ο μαθητης να εχει πολυ αυστηρους γονεις που να μην ανεχονται μικρο βαθμο στα γραπτα του. ας μην ειμαστε απολυτοι

Μεγάλη κουβέντα είπες τώρα.

Θες να αναλύσουμε και το θέμα με τους γονείς; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mission possible

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο mission possible αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
όχι, αλλα δε μπορουμε να τα ξερουμε ολα. βασιζομαστε μονο σ αυτο που εγραψε ο νικος. νομιζω οτι δε φτανει. οι συμμαθητες ξερουν σιγουρα πιο πολλα και για τους μαθητες και για τους καθηγητες. καληνυχτα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foreverfreak

Διάσημο μέλος

Ο Βαγγελας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αροανία (Αχαΐα). Έχει γράψει 2,618 μηνύματα.
Το ότι στην αρχή δεν είπε τίποτα και στη συνέχεια συμβουλεύτηκε την υπεύθυνη καθηγήτρια δε λέει κάτι; Δεν εξάντλησε την επιείκεια της; Γενικότερα δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να θεωρηθεί κακή η επιτηρήτρια επειδή έκανε σωστά τη δουλειά της. Όταν κάποιος κάνει σωστά τη δουλειά του αλλά ενδεχομένως θίγει κάποια προσωπικά μας συμφέροντα είναι κακός; Και μετά έχουμε παράπονο για όσους δημοσίους υπαλλήλους δε κάνουν σωστά τη δουλειά τους; Το ότι οι περισσότεροι καθηγητές κάνουν μια επίπληξη οφείλεται συνήθως στο ότι γνωρίζουν τους μαθητές, έχουν καλές σχέσεις με λίγα λόγια και στο ότι όπως και με το σκονάκι, έχει επικρατήσει μια συγκεκριμένη νοοτροπία.



Σαφέστατα, εδώ το θέμα αφορά την κρίση αξιών που υπάρχει. Προσωπικά θεωρώ πως είναι πολύ δύσκολο να αλλάξουν τα πράγματα, απ' τη στιγμή που κάποιοι επικροτούν παράνομες πράξεις (είτε είναι σκονάκια, είτε φοροδιαφυγή, είτε οτιδήποτε).



Όλοι είναι ίσοι απέναντι στους νόμους. Κανονικά μέσω της ποινής μαθαίνει κάποιος. Ο καθένας έχει μυαλό και πράττει ότι αυτός νομίζει σωστό. Αν ξαναεπιχειρήσει να αντιγράψει, ενδέχεται να τιμωρηθεί ξανά. Γνωρίζει τις ενδεχόμενες συνέπειες των πράξεων του και πράττει αναλόγως.



Η σύγκριση ληστεία-αντιγραφής δεν έγινε για να εξισώσω τα δύο πράγματα. Ίσως να μην κατάλαβες το συλλογισμό μου.
1: Μεχρι στιγμης εχεις αναφερει δυο φορες οτι υποστηριζουμε τη μαθητρια επειδη εχουμε τυψεις η γιατι θιγονατι προσωπικα μας συμφεροντα... Δηλαδη αποκλειεις το ενδεχομενο καποιος εδω μεσα να μην εχει ποτε αντιγραψει και απλως να παιρνει το μερος των μαθητων επειδη θεωρη αδικη και υπερβολικα σκληρη την ποινη?? Δεν ειναι καλο να φτανεις στην υπερβολη με τα λεγομενα σου... Βεβαια το ενδεχομενως που χρησιμοποιεις μετριαζει καπως τη θεση σου,οποτε εισαι οκ!! Οσο γαι τη χρυση και αγια επιτηρητρια, την προστατρια των νομων και της ταξης, το οτι δεν πηγε κατευθειαν στην υπευθυνη καθηγητρια δεν το κανε για να βοηθησει τους μαθητες, αλλα για να μην υποψιαστουν τιποτα!! Ουτως η αλλως το σκονακι ειχε ηδη δωθει!!!

2:Το να φτανουμε απο ενα απλο σκονακι στην κριση αξιων που επικρατει στην εποχη μας ειναι τουλαχιστον γελοιο!! Και για να προλαβω τους αρνητικους χαρακτηρισμους, προσωπικα και ιδεολογικα και κομματικα ειμαι κατα της καταστασης που επικρατει στη σημερινη Ελλαδα, αλλα δε νομιζω πως το θεμα αυτο πρεπει να συζητηθει εδω...

3:Ολοι ειναι ισοι απεναντι στους νομους?? Μα που ζεις?? Μηπως εχεις πλασει με τη φαντασια σου εναν ιδανικο κοσμο στον οποιο ολοι ειναι ισοτιμοι και αντιμετωπιζονται δικαια?? Τουλαχιστον στο δικο μου σχολειο αυτο δεν ισχυει, αλλα ο καθηγητης τιμωρει ειτε με ωριαια αποβολη ειτε με μηδενισμο συνηθως τους μαθητες απεναντι στους οποιους ειναι αρνητικα προδιαθετειμενος!! Συμφωνω οτι μεσω της ποινης μαθαινει καποιος, αλλα αν πριν απο την ποινη δεν υπαρχει η συμβολη και η επιπληξη τοτε η ποινη θεωρειται παραλογη... Επισης μια τετοιου ειδους ποινη δεν μπορει να κανει τιποτα παραπανω απο το να τσακισει το ηθικο του μαθητη!! Ας μην ξεχναμε πως οι <θυτες> ειναι ακομη παιδια!!

Αν και φαινεσαι εξυπνος ανθρωπος και ειμαι σιγουρος πως το εχεις καταλαβει, ολα τα παραπανω δεν τα λεω για να σου παω κοντρα, αλλα για να υποστηριξω την αποψη μου, που τυχαινει να ειναι αντιθετη!! Αλλωστε μεσω μιας ωριμης διαφωνιας προκυπτει ενας εποικοδομητικος διαλογος και τελικα ενα γενικο συμπερασμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
μπορει ο μαθητης να εχει πολυ αυστηρους γονεις που να μην ανεχονται μικρο βαθμο στα γραπτα του. ας μην ειμαστε απολιτοι

Αυτό είναι πρόβλημα των γονέων, από που κι ως που πουλάνε νταβατζιλίκι στο παιδί τους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mission possible

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο mission possible αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
γιατι δεν υπαρχουν γονεις που το κανουν αυτο; γεννημενοι νταβατζηδες ειναι καποιοι. και καποιοι καθηγητες απο ότι φαινεται



για foreverfreak μ αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Σε σχέση με τα άλλα προβλήματα, αυτό μοιάζει ασήμαντο. Γιατί μπορεί να επηρεάζει την κοινωνία, λέω εγώ τώρα, όχι όμως στον ίδιο βαθμό με την απανθρωπιά που υπάρχει (παράδειγμα).

Να προτείνω μια λύση για το πρόβλημα; Έστω και ας πω βλακεία. Να μιλήσει στους μαθητές, μέσα από το διάλογο μπορούμε να κάνουμε θαύματα. Με το μηδενισμό, τι κατάφερε; Απλώς στεναχώρησε τα παιδιά για ένα, δύο, τρεις (; ) μήνες; Σε λίγα χρόνια θα λένε "Α αυτή η μαλακισμένη μου είχε μηδενίσει το γραπτό". Δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα με το μηδενισμό.

Και επειδή γράφεις με έναν τρόπο μοναδικό (εμένα μου αρέσει, ασχέτως αν δεν ταιριάζουν οι απόψεις μας) , αυτά που λες μένουν στον άλλον, ας επιχειρήσω και εγώ κάτι τέτοιο.

Ένας τοίχος φτιάχνεται λιθαράκι λιθαράκι αλλά ένας δυνατός αέρας μπορεί να γκρεμίσει έναν τέτοιον τοίχο την ώρα που χτίζεται.

:)

Χμμ, ένα δέντρο, σάπιο εσωτερικά, ίσως να είναι και χάσιμο χρόνου να προσπαθήσεις να το γιατρέψεις και να το σώσεις. Το νεαρό όμως δέντρο, που προέκυψε από τον σπόρο του σάπιου, οφείλεις και πρέπει να το προστατέψεις, να το φροντίσεις και να το βοηθήσεις να αναπτυχθεί. Αυτό αναφορικά με την κοινωνία τα προβλήματά της σήμερα. Δεν αποτελεί σαφώς το σάπιο δέντρο, μιας και υπάρχει ακόμα χρόνος και τρόπος να την βελτιώσουμε, να την οργανώσουμε και γιατί όχι, να την ξαναχτίσουμε όπου χρειαστεί. Ωστόσο, το μικρό δέντρο, δηλαδή οι νέοι άνθρωποι και η νέα αυριανή κοινωνία, το νέο αυριανό δέντρο, υπάρχει και πρέπει να ασχοληθούμε και με αυτό. Μπορεί λοιπόν πράγματι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σήμερα να χρίζουν άμεσης προσοχής, νομίζω όμως πως πρέπει να σκεφτούμε και το αύριο και να επενδύσουμε το ίδιο, ίσως και περισσότερο, στους νέους ανθρώπους.

Η λύση που προτείνεις δεν είναι βλακεία. Ωστόσο θα την τοποθετούσα πριν το παράπτωμα. Ο διάλογος οφείλει να το αποτρέψει και όχι να το διορθώσει. Για εμένα καλώς εφαρμόστηκαν οι κανόνες. Σκληροί μεν, κανόνες δε. Ευθύνη ωστόσο ρίχνω εκτός από το μαθητή και στην καθηγήτριά του, στο σύστημα τέλος πάντων. Το παιδί αυτό προφανώς θα πιάστηκε και άλλες φορές να προσπαθεί να αντιγράψει. Κακώς λοιπόν δεν έγινε συζήτηση τότε και όχι κατόπιν εορτής.

Τέλος, είναι αλήθεια πως ένας τοίχος που φτιάχνεται λίθος λίθος, είναι ευάλωτος στους ανέμους κατά τη διάρκεια κατασκευής του. Όταν όμως ολοκληρωθεί αισίως, έπειτα από μεγάλη προσπάθεια, τότε θα είμαστε σίγουροι πως δεν έγινε κανένα λάθος και καμία παράλειψη όσον αφορά την ανέγερσή του. Έτσι δε θα έχουμε πρόβλημα όσο δυνατοί άνεμοι και αν φυσήξουν ύστερα. Αντίθετα, μπορεί ένας ''γρήγορος'' τοίχος να αντιμετωπίζει έξυπνα τους ''ανέμους κατασκευής'', δεν μας απαλάσσει όμως από το συνεχές άγχος μιας και μπροστά στην αναμπουμπούλα μας να τον τελειώσουμε μπορεί να κάναμε κάτι λάθος, κάτι να ξεχάσαμε και έτσι, να παραμένει ευάλωτος. Και στην τελική, καλύτερα ο τοίχος μας να καταρρεύσει την ώρα που τον φτιάχνουμε, για να δούμε τι έφταιξε και να το διορθώσουμε για τον επόμενο τοίχο παρά να πέσει ολόκληρος ύστερα από την κατασκευή του. :)

(έχει να κάνει και με τη φυσική τάξη των πραγμάτων. Όλα αναπτύσσονται και καλλιεργούνται σταδιακά, άνθρωποι, ζώα, φυτά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
Αυτό είναι πρόβλημα των γονέων, από που κι ως που πουλάνε νταβατζιλίκι στο παιδί τους;
ο γονιος εχει την πεποιθηση οτι η γνωμη του θα περναει παντα στο παιδι του.επειδη νομιζει οτι του ανηκει,ξεχνωντας ολα αυτα που εκανε και ηθελε οταν ηταν μικρος.
αλλα ας μην τους κατηγορουμε γιατι θα βρεθουμε στη θεση τους καποια στιγμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foreverfreak

Διάσημο μέλος

Ο Βαγγελας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αροανία (Αχαΐα). Έχει γράψει 2,618 μηνύματα.
για foreverfreak μ αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι
Σε ευχαριστω πολυ, αλλα αυτο δε σημαινει πως εχω και δικαιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
ο γονιος εχει την πεποιθηση οτι η γνωμη του θα περναει παντα στο παιδι του.επειδη νομιζει οτι του ανηκει,ξεχνωντας ολα αυτα που εκανε και ηθελε οταν ηταν μικρος.
αλλα ας μην τους κατηγορουμε γιατι θα βρεθουμε στη θεση τους καποια στιγμη.

επεκτεινεται κι αλλο το θεμα:P

το οτι ολοι ισως γινουμε καποτε γονεις δε σημαινει απαραιτητα πως θα μεγαλοσουμε τα παιδια μας με τον ιδιο τροπο-απαιτώντας βαθμους
αυτο δεν ειναι δικαιολογια για τη συμπεριφορα καποιων

προτεινω να συνεχισουμε στα οφφ:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Όλοι είναι ίσοι απέναντι στους νόμους. Κανονικά μέσω της ποινής μαθαίνει κάποιος. Ο καθένας έχει μυαλό και πράττει ότι αυτός νομίζει σωστό. Αν ξαναεπιχειρήσει να αντιγράψει, ενδέχεται να τιμωρηθεί ξανά. Γνωρίζει τις ενδεχόμενες συνέπειες των πράξεων του και πράττει αναλόγως.
Εντελως θεωρητικα ειναι ολοι απεναντι στους νομους ισοι , απο τοτε που οι ανθρωποι πλησιασαν ο ενας τον αλλον υπαρχει ανισοτητα , η δομη του συστηματος απλα εκφραζει αυτο το αποφθεγμα.
Δεν ειμαστε ζωα να μαθαινουμε το καθε μαθημα που θεωρει ο εκαστοτε νομος σωστο , εχουμε νοηση και θα σκεφτουμε αναλογα με το τι ειμαστε εαν η αποφαση ειναι σωστη ή οχι.Οι νομοι δεν ειναι κανουν κατι το διαφορετικο απο το να διαιωνίζουν την κοινωνια , δεν εκφραζουν το ειναι σωστο αλλα τι πρεπει να γινει ωστε να υπαρχει αυτο μεσα στο οποιο ζουμε.
Πιστευω λοιπον οτι ειναι τουλαχιστον αυθαιρετο συμπερασμα να λεμε πως επειδη υπαρχουν ποινες που διαδασκουν το να μην γινει μια "παρανομη" πραξη ο ανθρωπος θα καταλαβει οτι αυτη η πραξη ειναι λαθος και θα προσαρμοστει στις απαιτησεις τις κοινωνιας , δεν ειναι τοσο απλη η ανθρωπινη νοηση , με βαση το τι ειναι και τι συμβαινει μπορει να προσπαθησει να δει περα απο αυτο και να την παραβιασει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foreverfreak

Διάσημο μέλος

Ο Βαγγελας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αροανία (Αχαΐα). Έχει γράψει 2,618 μηνύματα.
Εντελως θεωρητικα ειναι ολοι απεναντι στους νομους ισοι , απο τοτε που οι ανθρωποι πλησιασαν ο ενας τον αλλον υπαρχει ανισοτητα , η δομη του συστηματος απλα εκφραζει αυτο το αποφθεγμα.
Δεν ειμαστε ζωα να μαθαινουμε το καθε μαθημα που θεωρει ο εκαστοτε νομος σωστο , εχουμε νοηση και θα σκεφτουμε αναλογα με το τι ειμαστε εαν η αποφαση ειναι σωστη ή οχι.Οι νομοι δεν ειναι κανουν κατι το διαφορετικο απο το να διαιωνίζουν την κοινωνια , δεν εκφραζουν το ειναι σωστο αλλα τι πρεπει να γινει ωστε να υπαρχει αυτο μεσα στο οποιο ζουμε.
Πιστευω λοιπον οτι ειναι τουλαχιστον αυθαιρετο συμπερασμα να λεμε πως επειδη υπαρχουν ποινες που διαδασκουν το να μην γινει μια "παρανομη" πραξη ο ανθρωπος θα καταλαβει οτι αυτη η πραξη ειναι λαθος και θα προσαρμοστει στις απαιτησεις τις κοινωνιας , δεν ειναι τοσο απλη η ανθρωπινη νοηση , με βαση το τι ειναι και τι συμβαινει μπορει να προσπαθησει να δει περα απο αυτο και να την παραβιασει.
Τhat's my point!! Με καλυψες σχεδον στα παντα...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
1: Μεχρι στιγμης εχεις αναφερει δυο φορες οτι υποστηριζουμε τη μαθητρια επειδη εχουμε τυψεις η γιατι θιγονατι προσωπικα μας συμφεροντα... Δηλαδη αποκλειεις το ενδεχομενο καποιος εδω μεσα να μην εχει ποτε αντιγραψει και απλως να παιρνει το μερος των μαθητων επειδη θεωρη αδικη και υπερβολικα σκληρη την ποινη?? Δεν ειναι καλο να φτανεις στην υπερβολη με τα λεγομενα σου... Βεβαια το ενδεχομενως που χρησιμοποιεις μετριαζει καπως τη θεση σου,οποτε εισαι οκ!! Οσο γαι τη χρυση και αγια επιτηρητρια, την προστατρια των νομων και της ταξης, το οτι δεν πηγε κατευθειαν στην υπευθυνη καθηγητρια δεν το κανε για να βοηθησει τους μαθητες, αλλα για να μην υποψιαστουν τιποτα!! Ουτως η αλλως το σκονακι ειχε ηδη δωθει!!!

Όσον αφορά τις "τύψεις" δεν είπα ευθέως πως όποιος υποστηρίζει τη μαθήτρια τις έχει. Ρώτησα, αναρωτήθηκα αν την υπερασπίζονται επειδή κάνουν κι αυτοί το ίδιο.

Όσον αφορά τη καθηγήτρια τώρα, θεωρώ πως απ' τη στιγμή που κάνει τη δουλειά της (εντολές ακολουθεί στη περίπτωση μας) και υπάρχει οποιαδήποτε αντίδραση, γίνεται επειδή θίγονται τα όποια συμφέροντα κάποιου. Αν εγώ αντιγράψω και τιμωρηθώ, αν αντιδράσω θα είναι επειδή δεν με άφησαν να αντιγράψω και μηδενίστηκα, πως να το κάνουμε. Δεν είναι κακό να το παραδεχτεί κανείς.

2:Το να φτανουμε απο ενα απλο σκονακι στην κριση αξιων που επικρατει στην εποχη μας ειναι τουλαχιστον γελοιο!! Και για να προλαβω τους αρνητικους χαρακτηρισμους, προσωπικα και ιδεολογικα και κομματικα ειμαι κατα της καταστασης που επικρατει στη σημερινη Ελλαδα, αλλα δε νομιζω πως το θεμα αυτο πρεπει να συζητηθει εδω...

Μα κάτι ωθεί κάποιον να κάνει ένα σκονάκι, αυτό είναι ξεκάθαρο. Κατά τη γνώμη σου τι είναι αυτό το "κάτι";

3:Ολοι ειναι ισοι απεναντι στους νομους?? Μα που ζεις?? Μηπως εχεις πλασει με τη φαντασια σου εναν ιδανικο κοσμο στον οποιο ολοι ειναι ισοτιμοι και αντιμετωπιζονται δικαια?? Τουλαχιστον στο δικο μου σχολειο αυτο δεν ισχυει, αλλα ο καθηγητης τιμωρει ειτε με ωριαια αποβολη ειτε με μηδενισμο συνηθως τους μαθητες απεναντι στους οποιους ειναι αρνητικα προδιαθετειμενος!! Συμφωνω οτι μεσω της ποινης μαθαινει καποιος, αλλα αν πριν απο την ποινη δεν υπαρχει η συμβολη και η επιπληξη τοτε η ποινη θεωρειται παραλογη... Επισης μια τετοιου ειδους ποινη δεν μπορει να κανει τιποτα παραπανω απο το να τσακισει το ηθικο του μαθητη!! Ας μην ξεχναμε πως οι <θυτες> ειναι ακομη παιδια!!

Επαναδιατυπώνω λοιπόν... Όλοι πρέπει να είναι ίσοι απέναντι στους νόμους. Αν ο καθηγητής στο σχολείο σου, κάνει όντως ότι λές τότε είναι κατακριτέος και δεν κάνει σωστά τη δουλειά του.

Οι μαθητές γνωρίζουν ότι σε περίπτωση αντιγραφής ενδέχεται να μηδενιστούν. Αυτό από μόνο του είναι μια μορφή υπενθύμησης. Επίσης οι καθηγητές πολλές φορές, πρίν την έναρξη του διαγωνήσματος ή ακριβώς τη στιγμή της έναρξης λένε στους μαθητές "Δεν αντιγράφουμε, μόνοι μας" και τέτοια.

Αν και φαινεσαι εξυπνος ανθρωπος και ειμαι σιγουρος πως το εχεις καταλαβει, ολα τα παραπανω δεν τα λεω για να σου παω κοντρα, αλλα για να υποστηριξω την αποψη μου, που τυχαινει να ειναι αντιθετη!! Αλλωστε μεσω μιας ωριμης διαφωνιας προκυπτει ενας εποικοδομητικος διαλογος και τελικα ενα γενικο συμπερασμα...

Αλίμονο διάλογο κάνουμε, ούτε πρόκειται να πλακωθούμε ούτε τίποτα.
-----------------------------------------
Δεν ειμαστε ζωα να μαθαινουμε το καθε μαθημα που θεωρει ο εκαστοτε νομος σωστο , εχουμε νοηση και θα σκεφτουμε αναλογα με το τι ειμαστε εαν η αποφαση ειναι σωστη ή οχι.

Βεβαίως, αν εγώ αποφασίσω πως δε θέλω να μάθω αρχαία σημαίνει πως δεν με ενδιαφέρουν οπότε δεν με ενδιαφέρει και ο βαθμός. Συνεπώς αν προσπαθήσω να αντιγράψω απλά και μόνο για να πάρω βαθμό, είμαι υποκριτής.

Οι νομοι δεν ειναι κανουν κατι το διαφορετικο απο το να διαιωνίζουν την κοινωνια , δεν εκφραζουν το ειναι σωστο αλλα τι πρεπει να γινει ωστε να υπαρχει αυτο μεσα στο οποιο ζουμε.
Πιστευω λοιπον οτι ειναι τουλαχιστον αυθαιρετο συμπερασμα να λεμε πως επειδη υπαρχουν ποινες που διαδασκουν το να μην γινει μια "παρανομη" πραξη ο ανθρωπος θα καταλαβει οτι αυτη η πραξη ειναι λαθος και θα προσαρμοστει στις απαιτησεις τις κοινωνιας , δεν ειναι τοσο απλη η ανθρωπινη νοηση , με βαση το τι ειναι και τι συμβαινει μπορει να προσπαθησει να δει περα απο αυτο και να την παραβιασει.

Ε ναι, επειδή δεν υπάρχουν φυσικοί νόμοι να δεσμεύσουν τον άνθρωπο, δημιούργησε δικούς του και βάση αυτών των νόμων θεωρούμε κάτι σωστό, ηθικό, παράνομο. Βάση λογικής όμως δε μπορεί να καταλάβει κάποιος πως η αντιγραφή δεν είναι σωστή;

Ωραία, εγώ είπα πριν πως η ποινή θα μπορούσε να είναι διαφορετική. Ο μηδενισμός δεν είναι ένα μέσω "σωφρονισμού";
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foreverfreak

Διάσημο μέλος

Ο Βαγγελας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αροανία (Αχαΐα). Έχει γράψει 2,618 μηνύματα.
Μα κάτι ωθεί κάποιον να κάνει ένα σκονάκι, αυτό είναι ξεκάθαρο. Κατά τη γνώμη σου τι είναι αυτό το "κάτι";
Θα σου πω το πρωτο που μου ηρθε στο μυαλο, απλα και μονο σαν ιδεα... Τα παιδια στο γυμνασιο, επειδη ακριβως δεν εχουν την απαιτουμενη ωριμοτητα, πολλες φορες γινονται πολλοι σκληρα με τους αλλους!! Θεωρουν τον εαυτο τους ανωτερο, σνομπαρουν και συχνα αποκλειουν απο το κοινωνικο συνολο τους μαθητες που δεν τα καταφερνουν εξισου καλα... Χαρακτηριστικα θυμαμαι την περιπτωση μιας κοπελας στο φορουμ, candygirl πρεπει να λεγοτανε, που επεδειξε παρομοια συμπεριφορα αν και μετα βεβαια εδειξε πως μετανιωσε!! Ακομα και καποιοι κομπλεξικοι γονεις δινουν συμβουλες στα παιδια τους να κανουν παρεα με τους καλους μαθητες και οχι με τους αδυναμους, για να μην τους χαλασουν... Ελεος πια!! Ενας αλλος πιθανος λογος ειναι οτι ισως προσπαθουν να αποδειξουν στον κοινωνικο περιγυρο (ειτε μιλαμε για συγγενεις, ειτε για φιλους) οτι μπορουν να τα καταφερουν, επειδη λανθασμενα πιστευουν πως απο αυτο κρινεται η αξια τους ως ανθρωποι... Οπως καταλαβαινεις το καθε παιδι σκεφτεται διαφορετικα και σε καμια περιπτωση δε μπορουμε να συγκρινουμε το σκονακι με αλλες σοβαροτερες παρανομιες, οπως π.χ τη φοροδιαφυγη!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top