Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Όχι αλλά με όσους άλλους επέλεξαν την Σχολή Επιστημών Υγείας με τμήματα (ιατρικής, φαρμακευτικής, κτηνιατρικής, οδοντιατρικής, νοσηλευτικής, στρατιωτικής ιατρικής)
Ναι αλλά υπάρχουν και ανεξάρτητα τμήματα, όπως τα ΕΜΜΕ ή τα ΤΕΦΑΑ...Αυτά θα κάνουν από ένα έτος μόνα τους...;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ναι αλλά υπάρχουν και ανεξάρτητα τμήματα, όπως τα ΕΜΜΕ ή τα ΤΕΦΑΑ...Αυτά θα κάνουν από ένα έτος μόνα τους...;
Όχι. Απλά θα εισάγονται στην Σχολή Επιστημών Υγείας και θα προχωρούν στο 2ο έτος αφού έπιασαν κάποια ECTS σύμφωνα με τους κανονισμούς του 1ου έτους. Για τους αποτυχημένους του 1ου έτους δεν ξέρω τι θα κάνουν...γιατί δεν ακούστηκε πουθενά το δικαίωμα επανάληψης του 1ου έτους σε περίπτωση αποτυχίας. Μάλιστα το έθεσε και σαν ερώτημα ο Μπαμπινιώτης. Η Ελλάδα δεν έχει βιομηχανίες για να απορροφήσει όσους δεν "παίρνουν" τα γράμματα. Δεν είναι κακό να μην πάνε όλοι Πανεπιστήμιο...αλλά πού θα τους στείλουμε; Για να βοσκήσουν πρόβατα;
Στην συνέχεια οι επιτυχόντες πρωτοετείς φοιτητές, αφού έπιασαν τα απαιτούμενα ECTS, στο 2ο έτος θα επιλέγουν το πρόγραμμα σπουδών για πτυχίο γιατρού ή φαρμακοποιού ή...κοκ. Εν τω μεταξύ, θα έχουν και δικαίωμα αλλαγής προγράμματος σπουδών στην πορεία των σπουδών αν δεν μπορούν να φέρουν εις πέρας αυτό που επέλεξαν ή και ακόμη συνδυασμό μαθημάτων επιλογής από τα άλλα προγράμματα σπουδών της ίδιας σχολής...κτλ. Γενικότερα θα υπάρχει μια κινητικότητα εν διάρκεια φοίτησης. Αυτό με προβληματίζει με δεδομένη την δυσκολία των σπουδών αλλά το χαμηλό επίπεδο των φοιτητών. Βέβαια όλα αυτά περί ελευθερίας κίνησης, επιλογών,...κτλ υπό περιορισμένα έτη φοίτησης, αφού θα μπει μαχαίρι στην "αιώνια" φοίτηση.
Ρεβέκκα μπέρδεμα...Εδώ θα είμαστε να δούμε τα καραγκιοζιλίκια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Αυτό ακούγεται πιο λογικό από αυτό που είπα...Όχι αλλά με όσους άλλους επέλεξαν την Σχολή Επιστημών Υγείας με τμήματα (ιατρικής, φαρμακευτικής, κτηνιατρικής, οδοντιατρικής, νοσηλευτικής).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Γιατί δεν αφήνουν την κάθε σχολή να κάνει τις εξετάσεις μόνη της;Οκ, θα υπάρχουν και εκεί κίνδυνοι, αλλά τουλάχιστον θα είναι πιο κατανοητή η διαδικασία αφού θέλουν σώνει και καλά να κάνουν αλλαγή...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Όχι στον Νόμο Διαμαντοπούλου = Ναι στον Νόμο Γιαννάκου
Πώς αλλάζουν οι καιροί...
Εκεί κι αν θα πέσει χοντρό μέσο... Θα μπαίνουν πρώτα-πρώτα τα παιδιά/ανήψια/γνωστοί των καθηγητών κι ύστερα ό,τι περισσέψει...Καλά, θα γίνει μακελειό παιδιά....
Γιατί δεν αφήνουν την κάθε σχολή να κάνει τις εξετάσεις μόνη της;Οκ, θα υπάρχουν και εκεί κίνδυνοι, αλλά τουλάχιστον θα είναι πιο κατανοητή η διαδικασία αφού θέλουν σώνει και καλά να κάνουν αλλαγή...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Εκεί κι αν θα πέσει χοντρό μέσο... Θα μπαίνουν πρώτα-πρώτα τα παιδιά/ανήψια/γνωστοί των καθηγητών κι ύστερα ό,τι περισσέψει...
'Ετσι ήταν στα χρόνια του πατέρα μου και από ότι μου είχε πει, δούλευε..Αλλά ήταν και άλλες εποχές...Αν βρεθεί ο τρόπος να υπάρχει διαφάνεια, θα ήταν καλύτερα να γίνει έτσι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
euler92
Νεοφερμένος
Εεεετσι.Πανεπιστήμια στην υπηρεσία των επιχειρήσεων και όχι της γνώσης και αμέτοχοι-ζώα φοιτητές.Ηρεμία να υπάρχει,ε;Η είσοδος manager και η οικονομική (αυτοτέλεια) και συνεργασία με ερευνητικά κέντρα τα βρίσκω πολύ θετικά αρκεί να μην επιλέγονται με κομματικά κρητήρια όπως γίνονται στα νοσοκομεία τώρα. Επίσης θετικό βρίσκω και την απομάκρυνση των φοιτητών από την διοίκηση του πανεπιστημίου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Την γνώση δεν την παράγεις για να μείνει, ξέρεις, αλλά για να εφαρμοστεί ...Εεεετσι.Πανεπιστήμια στην υπηρεσία των επιχειρήσεων και όχι της γνώσης και αμέτοχοι-ζώα φοιτητές.Ηρεμία να υπάρχει,ε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
euler92
Νεοφερμένος
Η ανάγκη για γνώαση είναι θεμελιώδης για έναν άνθρωπο,ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι.Τώρα αν εσύ δεν έχεις ενδιαφέροντα και σκέφετσαι καθαρά οφελιμιστικά,bad for you.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Επίσης, δεν διδάσκονται στα πανεπιστήμια (διδάσκω με την έννοια του μαθαίνω). Και όπου γίνεται, και πάλι χρήματα βγάζεις από αυτό, δεν το κάνεις για την ψυχή της μάνας σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Mε αυτήν την πεζή λογική σου ,η ποίηση,η μουσική,η τέχνη γενικότερα,είναι άχρηστη
Η ανάγκη για γνώαση είναι θεμελιώδης για έναν άνθρωπο,ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι.Τώρα αν εσύ δεν έχεις ενδιαφέροντα και σκέφετσαι καθαρά οφελιμιστικά,bad for you.
η ρομαντική χρήση της Πανεπιστημιακής γνώσης και η ανικανότητα των νέων πτυχιούχων λόγω πεπαλαιωμένης θεωρητικούρας χωρίς νόημα (πίσω από τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις) έφερε μια Ελληνική αγορά εργασίας στην εποχή του χαλκού. Μηδέν βιομηχανική ανάπτυξη. Μηδέν επενδύσεις. Μηδέν διασύνδεση των Ελληνικών Πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας. Μηδέν εις στο πηλίκό ή πηλίκιο όπως το λέει ο George Papandreou...
...προσωπικά δεν με τραβάει η Ελληνική αγορά εργασίας και αυτή η υπάρχουσα παθογένεια των Ελληνικών Πανεπιστημίων. Καμία προοπτική ανανέωσης και μηδέν κίνητρο για μάθηση. Πεπαλαιωμένες διδακτικές μέθοδοι παπαγαλίας και μια "γραμμή παραγωγής" μορφωμένων φοιτητών-ανέργων και ανίκανων για εργασία. Πού είναι τα εξαμηνιαία projects ανά μάθημα; Πού είναι η πρακτική εξάσκηση σε ερευνητικά κέντρα, σχολεία, βιομηχανίες,...κτλ; Πού είναι ένα σωρό πράγματα σωστής διδακτικής διαδικασίας που θα τα βρεις μόνο αν σκάσεις 60.000 $ σε καλά Πανεπιστήμια στις ΗΠΑ; Το δωρεάν Πανεπιστήμια με το δημόσιο χαρακτήρα δεν μου έδωκε κάτι πέραν από κάτι κακογραμμένα βιβλία και κάτι διδάσκοντες με κόμπλεξ, εμμονές και φουλ κομματικό φανατισμό. Ένα Πανεπιστήμιο δημόσιο, δωρεάν με τα βρώμικα και ανήλιαγα αμφιθέατρα...ανίσχυρο και ανίκανο να ανταπεξέλθει στο μέλλον της τεχνολογίας. Δεν φτιάχνεις μαγνητικούς τομογράφους με θεωρητικές αποδείξεις σε ανάλυση Fourier. Θέλεις και άλλα πιο πρακτικά πράγματα..
Αλλά...το μόνο που μας καίει είναι το πως θα εξασφαλίσουμε κεκτημένα αεργίας. Με κούρασε ο αέρας της υποβάθμισης εδώ στην Ελλάδα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Μωρέ πάσο. Αλλά κοίτα, αν εσύ έχεις μπαμπά εργοστασιάρχη και δεν έχεις ανάγκη να δουλέψεις be my guest. Η έρευνα για την έρευνα, η γνώση για την γνώση.Mε αυτήν την πεζή λογική σου ,η ποίηση,η μουσική,η τέχνη γενικότερα,είναι άχρηστη
Η ανάγκη για γνώαση είναι θεμελιώδης για έναν άνθρωπο,ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι.Τώρα αν εσύ δεν έχεις ενδιαφέροντα και σκέφετσαι καθαρά οφελιμιστικά,bad for you.
Αλλά επειδή ξέρεις υπάρχουμε κι εμείς που δεν έχουμε τα προς το ζην μας εξασφαλισμένα, θα πρέπει κάποιος να μας χρηματοδοτήσει. Κι επειδή το κράτος δεν έχει λεφτά, ποιος μπορεί να χρηματοδοτήσει την έρευνα εκτός από τις εταιρίες; Ο φούφουτος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο υποψήφιος θα εισάγεται για παράδειγμα στην Σχολή Θετικών Επιστημών και θα διδάσκεται εισαγωγικά μαθήματα ευρέου φάσματος όπως μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία, πληροφορική, γεωλογία, επιστήμη υλικών. Σύμφωνα με τους κανονισμούς της σχολής, θα είναι υποχρεωμένος να πιάσει έναν αριθμό ECTS (σύστημα πιστωτικών μονάδων στην Ε.Ε. πλην Ευρωπαϊκής χώρας Ελλάδας) για να εισέλθει στο 2ο έτος. Ανάλογα με τους βαθμούς του στο πρώτο έτος, η σχολή θα τον κατατάσσει σε ένα πρόγραμμα σπουδών και όχι σε Τμήμα (αφού το Τμήμα καταργείται σαν διοικητική μονάδα) π.χ. πρόγραμμα σπουδών για πτυχιούχους φυσικής. Από εκεί και έπειτα, θα είναι ελεύθερος να συνθέσει μόνος του το πρόγραμμα σπουδών του με επιπλέον μαθήματα επιλογής από άλλα προγράμματα σπουδών της σχολής π.χ. βιολογία, μαθηματικά, χημεία,...κτλ. Ο στόχος θα είναι να πιάσει έναν απαιτούμενο συνολικό αριθμό ECTS για να λάβει το πτυχίο. Σαν επιστήμονας θα εξάγεται με ευρύ προφίλ και δεν θα είναι καταρτισμένος σε ένα γνωστικό αντικείμενο (π.χ. μόνο φυσική). Επίσης θα μπει μαχαίρι και στην "αίωνια" φοίτηση με ειδικές ρυθμίσεις που θα γνωστοποιηθούν όταν εφαρμοστεί η μεταρρύθμιση. Επιπλέον θα υπάρχει η δυνατότητα μεταπίδησης σε άλλο πρόγραμμα σπουδών της ίδιας σχολής μετά το 2ο έτος αν ο φοιτητής δεν μπορεί να ανταπεξέλθει ή δεν του αρέσει στο πρώτο πρόγραμμα που το επέλεξε η σχολή (βάση βαθμών του).
Όσοι κόβονται στο πρώτο έτος, θα διαγράφονται από φοιτητές. Η ουσία είναι ότι το Νέο Πανεπιστήμιο θα έχει μια σειρά προγραμμάτων σπουδών ανά ενότητες (π.χ. οικονομικά, επιστήμες υγείας,...κτλ) με μια ελεγχόμενη επιλογή και "ελευθερία" κινήσεων εκ μέρους του φοιτητή.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι: τι πτυχιούχοι θα βγαίνουν μετά στην αγορά εργασίας;
* Η Σχολή Θετικών Επιστημών δομείται από τα ακαδημαϊκά Τμήματα:
Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας, Πληροφορικής, Επιστήμης Υλικών
* Η Σχολή Επιστημών Υγείας δομείται από τα ακαδημαϊκά Τμήματα:
Ιατρικής, Κτηνιατρικής, Οδοντιατρικής, Νοσηλευτικής, Φαρμακευτικής
κτλ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ἅλς
Διάσημο μέλος
..................................
Αν αυτο συνδιαστει με μια πολιτικη προσελκυσης εταιριων που να ευνοει το πανεπιστημιο και οχι μονο τον ιδιωτη,τοτε θα εχει γινει ενα αποφαστικο βημα προς τα εμπρος.
Εμπρός; Αν αυτό είναι εμπρός το πίσω ποιο είναι;
Σημείωση: Το μήνυμα προήλθε από το θέμα ''Συγχώνευση και κατάργηση Πανεπιστημίων''.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ἅλς
Διάσημο μέλος
Να μπερδεύεται η γνώση με τους εργοδότες δεν είναι καλό και είναι ηλίου φαεινώτερο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Να γίνουμε Σοβιετική Ένωση. Ως πτυχιούχος θα ήθελα να είχα επαγγελματικές επιλογές στην χώρα μου και στην βιομηχανία, στις οποίες να με κατευθύνει το ίδιο το Πανεπιστήμιο μέσω ειδικών μεταπτυχιακών σπουδών...και όχι σπουδάζουμε, για να σπουδάζουμε στο φλου με φόντο τον ΟΑΕΔ. Κακό είναι να αναζητάμε επιπλέον εργασιακές επιλογές; Για ποιο λόγο τότε να κουραζόμαστε να πάρουμε το πτυχίο; ε;
Αν ο στόχος σου εξαρχής είναι καμιά καλή θεσούλα στη "βιομηχανία" να πήγαινες σε κάνα ΤΕΙ. Δουλειά του πανεπιστημίου δεν είναι να σε καταρτίσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Προσωπικά θεωρώ πρωτόγονο και ανεπαρκές ένα σύγχρονο δημόσιο Πανεπιστήμιο το οποίο αδυνατεί να συνδέσει τους πτυχιούχους του με την αγορά εργασίας χάριν μικροκομματικών σκοπιμοτήτων. Τους μπουκώνει με γνώση θεωρητική και τους στέλνει στο διάολο της ανεργίας με έλλειψη παραγωγικής ικανότητας. Η σκέψη του μέχρι ώρας Έλληνα πτυχιούχου είναι πως θα διοριστεί μόνο σε κάτι που μοιράζει μισθούς, δεν ελέγχει την εργασιακή του απόδοση και όχι πως θα παράγει υπηρεσίες, βιομηχανικά προϊόντα,..κτλ.
Μπουχτίσαμε από μαλακίες τεμπελχανάδων αερολόγων. Δουλειά μπορείτε να βρείτε; Είστε ικανοί; Όχι, γι' αυτό σωπάστε. Αφήστε κάποιους να πάνε λίγο μπροστά μέσω της επιστήμης τους. Μην βάζετε όρια στην γνώση και αυτοσκοπούς.
Ναι, και η βιομηχανία είναι μοχλός ανάπτυξης αρκεί να βλέπουμε και την θετική της πλευρα: έρευνα, θέσεις εργασίας και τεχνολογία. Η βιομηχανία ήταν εκείνη που έδωσε ώθηση για παράδειγμα, στον διάσημο εφαρμοσμένο κλάδο της θεωρητικής ρευστομηχανικής: computational fluid dynamics (CFD) που χρησιμοποιείται από την θεωρία πτήσης αεροσκαφών μέχρι την δυναμική μελέτη της ροής του αίματος. Κακό έκανε;
Μήπως θέλετε να κάνουμε και «εμπάργκο» στις επιστήμες ανάλογα με το ποιες θεωρούνται καπιταλιστικές, ποιες σοσιαλιστικές και ποιες κομμουνιστικές; Μήπως θέλετε να γίνουμε Κίνα του Μάο, η οποία είχε απαγορεύσει ότι σχετιζόταν με εφαρμοσμένα μαθηματικά (π.χ. ο θεμελειακός μαθηματικός κλάδος των συνήθων διαφορικών εξισώσεων) επειδή έδιναν απαντήσεις και σε εφαρμογές «καπιταλιστικών» προβλημάτων (π.χ. παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας);
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
Προσωπικά θεωρώ πρωτόγονο και ανεπαρκές ένα σύγχρονο δημόσιο Πανεπιστήμιο το οποίο αδυνατεί να συνδέσει τους πτυχιούχους του με την αγορά εργασίας χάριν μικροκομματικών σκοπιμοτήτων. Τους μπουκώνει με γνώση θεωρητική και τους στέλνει στο διάολο της ανεργίας με έλλειψη παραγωγικής ικανότητας. Η σκέψη του μέχρι ώρας Έλληνα πτυχιούχου είναι πως θα διοριστεί μόνο σε κάτι που μοιράζει μισθούς, δεν ελέγχει την εργασιακή του απόδοση και όχι πως θα παράγει υπηρεσίες, βιομηχανικά προϊόντα,..κτλ.
συμφωνώ απόλυτα...επίσης, πόσες ''ξεπερασμένες'' γνώσεις παίρνουμε από τα ελληνικά πανεπιστήμια με αποτέλεσμα βγαίνοντας στην αγορά να πρέπει να τα πάρουμε όλα από την αρχή αφού δε θα μπορούμε να ανταποκριθούμε σε ό,τι ζητάει?!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.