Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
αχχααχ ναι ιδεα του σχολικου βιβλιου...το ειχανε κανει ομως??για ρωτα αν το ειχανε κανει.εκεινα τα χρονια δεν δινοταν εμφαση οπως τωρα στο σχολικο βιβλιο.επισης ηταν με f'' οποτε το de l hospital δεν ηταν τοσο προφανης ιδεα με 2 μεταβλητες.μιλαμε για γ λυκειου!οι μαθητες δεν ειναι εξοικειωμενοι να εχουν μια ποσοτητα f(x+h)-2f(x)+f(x-h) και να σου λεει παραγωγισε ως προς h.σου λεω δεν το λυσανε τοτε.δες τα ποσοστα.δεν εχω λογο να σου πω ψεματα.η ιδεα με το ολοκληρωμα γνωστη για το 3% των υποψηφιων ομως το υπολοιπο 97% δεν το χε ξαναδει στη ζωη του
Λοιπόν παιδιά δεν ξέρω τι λέτε... ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΕΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΎΝ! *τέλος*
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
σε προκαλω ενα ερωτημα στο τριτο και τεταρτο θεμα του 13 που δεν ειναι στημενο και ειναι πρωτοτυπο.σε προκαλω!οσο και αν ψαχνω δεν βρισκω!πολλα ναι αλλα ο καλος τα γραφει.και τα σημερινα της φυσικης πολλα ητανε αλλα ο καλος παλι τα εγραφε!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1624373358719.png

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1624373387135.png

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1624373408125.png

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αυτο ηταν το αλυτο δ του 13.πρωτο ερωτημα κλεμμενο σε πιο απλη μορφη απο το οριο του 2008.κυριολεκτικα της πλακας για τον καλο.δ2 χιλιοπαιγμενο ερωτημα με τη συναρτηση ολοκληρωμα απλα ηθελε μια προσοχη στους περιορισμους.δ3 το χιλιοπαιγμενο ερωτημα με την κυρτοτητα και την εφαπτομενη!!ναι πολλα σε ποσοτητα,ουδεμια πρωτοτυπια ομως!ο καλος τα ελυνε και του μενε χρονος να παλεψει το ερωτημα των μιγαδικων!
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
σε προκαλω ενα ερωτημα στο τριτο και τεταρτο θεμα του 13 που δεν ειναι στημενο και ειναι πρωτοτυπο.σε προκαλω!οσο και αν ψαχνω δεν βρισκω!πολλα ναι αλλα ο καλος τα γραφει.και τα σημερινα της φυσικης πολλα ητανε αλλα ο καλος παλι τα εγραφε!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

View attachment 82624
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

View attachment 82625
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

View attachment 82626
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αυτο ηταν το αλυτο δ του 13.πρωτο ερωτημα κλεμμενο σε πιο απλη μορφη απο το οριο του 2008.κυριολεκτικα της πλακας για τον καλο.δ2 χιλιοπαιγμενο ερωτημα με τη συναρτηση ολοκληρωμα απλα ηθελε μια προσοχη στους περιορισμους.δ3 το χιλιοπαιγμενο ερωτημα με την κυρτοτητα και την εφαπτομενη!!ναι πολλα σε ποσοτητα,ουδεμια πρωτοτυπια ομως!ο καλος τα ελυνε και του μενε χρονος να παλεψει το ερωτημα των μιγαδικων!
Χριστέ ζαλίστηκα
 

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 567 μηνύματα.
Κόβω λίγο το νέο θέμα αλλά συμφωνώ με όποιον είπε παραπάνω ότι το καλύτερο πρώτο βήμα για να γίνουν καλύτερες οι πανελλήνιες θα ήταν να δώσουν το ελεύθερο στις σχολές να θέτουν οι ίδιες τα μαθήματα που οι υποψήφιοι πρωτοετείς τους θα δώσουν. Ίσως αυτό θα ήταν πρόβλημα για κάποιον που δεν έχει αποφασίσει σε ποια σχολή θέλει να μπει αλλά κατά τ'άλλα πιστεύω θα επωφελούμασταν από μια τέτοια αλλαγή στο σύστημα. Τι άλλα μειονεκτήματα σκέφτεστε ότι θα παρουσιάζονταν σε μία τέτοια περίπτωση; Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω σκεφτεί σε βάθος αλλά σε πρώτη φάση νομίζω βγάζει περισσότερο νόημα απ' το να δίνουμε όλοι μιας κατεύθυνσης τα ίδια μαθήματα ενώ οι σχολές στις οποίες στοχεύουμε πολύ συχνά έχουν περισσότερες διαφορές παρά ομοιότητες.
 

Mary Jane

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
στο Δ1 στην ιστορια τι βαλατε απο το βιβλιο;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
Χριστέ ζαλίστηκα
πιστεψε με ο αριστος που ειχε κανει σωστη προετοιμασια ηταν σαν ιστορια για αυτον.το ελυνε χωρις να σκεφτει καν
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

για να μαι δικαιος το μονο πονηρο σημειο στο δ4 ηταν η κυρτοτητα αλλα σιγα 5 μορια θα πιανε!!τα υπολοιπα 20 μορια βγαινανε νερακι!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
αχχααχ ναι ιδεα του σχολικου βιβλιου...το ειχανε κανει ομως??για ρωτα αν το ειχανε κανει.εκεινα τα χρονια δεν δινοταν εμφαση οπως τωρα στο σχολικο βιβλιο.επισης ηταν με f'' οποτε το de l hospital δεν ηταν τοσο προφανης ιδεα με 2 μεταβλητες.μιλαμε για γ λυκειου!οι μαθητες δεν ειναι εξοικειωμενοι να εχουν μια ποσοτητα f(x+h)-2f(x)+f(x-h) και να σου λεει παραγωγισε ως προς h.σου λεω δεν το λυσανε τοτε.δες τα ποσοστα.δεν εχω λογο να σου πω ψεματα.η ιδεα με το ολοκληρωμα γνωστη για το 3% των υποψηφιων ομως το υπολοιπο 97% δεν το χε ξαναδει στη ζωη το
και επειδη δεν ανοιγατε σχολικο σημαινει οτι το θεμα το κανει δυσκολο.. σε αυτο ειμαι καθετος σαν ιδεα υπαρχει σαν ασκηση στο σχολικο και με αυτο ξεκινας παντα.. και εφοσον υπαρχει στο σχολικο θα υπαρχει αντιστοιχη 10000% σε βοηθηματα στο αντιστοιχο κεφαλαιο που αυτα τα ανοιγατε εκτος αν κανατε skip κατευθειαν στην ασκησιολογια στις μονοτονιες κτλπ.. Τωρα το θεμα Δ του 13 δεν εχει κατι το πονηρο αλλα ειναι τεχνικα θεματα και εχει αρκετο γραψιμο.. το προβλημα κυριως ειναι η ψυχολογια που ειχε ενας υποψηφιος που τα βρηκε μπαστουνια στο β3 και πιθανως σπαταλησε εναν y χρονο εκει.. τωρα ειναι αστειο να συγκρινεις τα θεματα του 2008 με του 13 τα οποια ηταν πιο τεχνικα και ογκωδη.. προσπαθησε να λυσεις το θεμα δ του 13 αιτιολογωντας ΠΛΗΡΩΣ τα παντα και κανε το αντιστοιχο στου 2008 και δες ποσο χρονο θα σου παρει.. το θεμα δ του 2008 μπορεις να το γραψεις και σε μια σελιδα α4 .
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
και επειδη δεν ανοιγατε σχολικο σημαινει οτι το θεμα το κανει δυσκολο.. σε αυτο ειμαι καθετος σαν ιδεα υπαρχει σαν ασκηση στο σχολικο και με αυτο ξεκινας παντα.. και εφοσον υπαρχει στο σχολικο θα υπαρχει αντιστοιχη 10000% σε βοηθηματα στο αντιστοιχο κεφαλαιο που αυτα τα ανοιγατε εκτος αν κανατε skip κατευθειαν στην ασκησιολογια στις μονοτονιες κτλπ.. Τωρα το θεμα Δ του 13 δεν εχει κατι το πονηρο αλλα ειναι τεχνικα θεματα και εχει αρκετο γραψιμο.. το προβλημα κυριως ειναι η ψυχολογια που ειχε ενας υποψηφιος που τα βρηκε μπαστουνια στο β3 και πιθανως σπαταλησε εναν y χρονο εκει.. τωρα ειναι αστειο να συγκρινεις τα θεματα του 2008 με του 13 τα οποια ηταν πιο τεχνικα και ογκωδη.. προσπαθησε να λυσεις το θεμα δ του 13 αιτιολογωντας ΠΛΗΡΩΣ τα παντα και κανε το αντιστοιχο στου 2008 και δες ποσο χρονο θα σου παρει.. το θεμα δ του 2008 μπορεις να το γραψεις και σε μια σελιδα α4 .
μαλλον δεν διαβαζεις τι λεω.δεν σου ειπα οτι δεν ηθελε χρονο,σου ειπα οτι δεν ηθελε καμια σκεψη.ναι του 2008 δεν ειχανε πολυ γραψιμο ομως αν δεν σου ερθει η ιδεα με το ολοκληρωμα τελειωσες.τρως χρονο στη σκεψη.που για μενα αυτο μετραει στις πανελληνιες.η σκεψη μετραει.αν το ξερεις οκ θα σου φαει χρονο αν θελει γραψιμο αλλα αν δεν το ξερεις φινιτο.στο δ θεμα του 13 δεν βλεπω κανενα φοβερα τεχνικο ερωτημα οπως λες.ειναι πολυ κλασσικη μεθοδολογια.το μονο πονηρο σημειο ειναι να βγαλεις την κυρτοτητα στο δ4 που ηθελες θμτ.εκει ναι ηθελε σκεψη ομως μιλαμε για το πολυ 5 μορια απο τα 25!
 

EiriniS20

Νεοφερμένος

Η EiriniS20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Ξέρω πως το ερώτημα μου δε θα έχει νόημα, αλλά θα το κάνω παραυτα. Υπάρχει περιπτωση το ημμυ ΑΠΘ να ξεπεράσει τα 18.200?
 

jimis2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η jimis2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Κόβω λίγο το νέο θέμα αλλά συμφωνώ με όποιον είπε παραπάνω ότι το καλύτερο πρώτο βήμα για να γίνουν καλύτερες οι πανελλήνιες θα ήταν να δώσουν το ελεύθερο στις σχολές να θέτουν οι ίδιες τα μαθήματα που οι υποψήφιοι πρωτοετείς τους θα δώσουν. Ίσως αυτό θα ήταν πρόβλημα για κάποιον που δεν έχει αποφασίσει σε ποια σχολή θέλει να μπει αλλά κατά τ'άλλα πιστεύω θα επωφελούμασταν από μια τέτοια αλλαγή στο σύστημα. Τι άλλα μειονεκτήματα σκέφτεστε ότι θα παρουσιάζονταν σε μία τέτοια περίπτωση; Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω σκεφτεί σε βάθος αλλά σε πρώτη φάση νομίζω βγάζει περισσότερο νόημα απ' το να δίνουμε όλοι μιας κατεύθυνσης τα ίδια μαθήματα ενώ οι σχολές στις οποίες στοχεύουμε πολύ συχνά έχουν περισσότερες διαφορές παρά ομοιότητες.
Πιστεύω θα ήταν ένα βήμα σε σωστή κατεύθυνση, αν και μπορεί να μην έχει ουσία. Αυτό το γνωρίζω από εμπειρία στην δική μου σχολή. Η γνώση που πήρα από Φυσική Βιολογία και Χημεία στις Πανελλήνιες ήταν χρήσιμη στην σχολή αλλά μόνο σπασματικα. Δεν ήταν όλη η ύλη που έδωσα βοηθητική για την σχολή, αντιθέτως πράγματα που ήταν εκτός ύλης μπορεί και να ήταν περισσότερο βοηθητικά αν τα διάβαζα για τις πανελλαδικές. Επίσης γνωρίζω πως οι καθηγητές στην σχολή μου δεν γνωρίζουν για το τι γίνεται στα σχολεία, δεν τους ενδιαφέρει τι δώσαμε στις πανελλήνιες, τους ενδιαφέρει το μάθημα που διδάσκουν και αυτό καθιστά δύσκολο για μια σχολή να βγάλει δική της απόφαση πάνω στα μαθήματα που πρέπει να εξετάζονται. Γενικά αν πάνε να κάνουνε ένα τέτοιο σύστημα, θα πρέπει να αντιμετωπίσουν αρκετές παγίδες και να επικοινωνήσουν με τις σχολές, διαδικασίες τις οποίες το υπουργείο Παιδείας τείνει να αποφεύγει.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,184 μηνύματα.
οξυδερκεια μαθηματικου διαγωνισμου οχι αλλα ξερω γω αμα ειναι καποιος χαζος μπορει?

Καλά δεν εννούμε ο άλλος να είναι μπετό εννοείται. Αλλά και το οτι γράφει δεν σημαίνει οτι είναι καμία ιδιοφυία ή πιο έξυπνος απο όσους είχαν πιο εύκολα θέματα :P .

Πάντως δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε μόνο ένα μάθημα. Άλλα όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα της εκάστοτε χρονιάς όπως και τις συνθήκες(π.χ. ύπαρξη πανδημίας ή όχι).

Εν τω μεταξύ μην το ψάχνετε γιατί παλιά το επίπεδο ήταν πιο ψηλά. Δεν υπήρχαν τηλέφωνα τόσο εξελιγμένα(ή και καθόλου) όπως σήμερα, για να αποσπάται η προσοχή τόσο εύκολα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,627 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι φέτος υπάρχει το νέο κ το παλαιο σύστημα για αυτοίς που ξανα δίνουμ. ?? Του χρόνου πάλι θα είναι έτσι ; Εννοώ ότι όσοι θα ξανά δώσουν θα έχουν διαφορετικές βάσεις ;; Η όλοι μαζί ?? Επειδή θα είναι κ η κοινωνιολογία...
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι φέτος υπάρχει το νέο κ το παλαιο σύστημα για αυτοίς που ξανα δίνουμ. ?? Του χρόνου πάλι θα είναι έτσι ; Εννοώ ότι όσοι θα ξανά δώσουν θα έχουν διαφορετικές βάσεις ;; Η όλοι μαζί ?? Επειδή θα είναι κ η κοινωνιολογία...
Νομίζω πως καταργείται το παλιο-νέο σύστημα κ θα δίνουν όλοι με το νέο. Τώρα για την κοινωνιολογία που αντικαθίσταται από Λατινικά δεν ξέρω τι θα γίνει και αν θα μπορούν οι απόφοιτοι να εξεταστούν στην κοινωνιολογία
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,627 μηνύματα.
Α οκκ! Ευχαριστώ πολύ
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Καλά δεν εννούμε ο άλλος να είναι μπετό εννοείται. Αλλά και το οτι γράφει δεν σημαίνει οτι είναι καμία ιδιοφυία ή πιο έξυπνος απο όσους είχαν πιο εύκολα θέματα :P .

Πάντως δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε μόνο ένα μάθημα. Άλλα όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα της εκάστοτε χρονιάς όπως και τις συνθήκες(π.χ. ύπαρξη πανδημίας ή όχι).

Εν τω μεταξύ μην το ψάχνετε γιατί παλιά το επίπεδο ήταν πιο ψηλά. Δεν υπήρχαν τηλέφωνα τόσο εξελιγμένα(ή και καθόλου) όπως σήμερα, για να αποσπάται η προσοχή τόσο εύκολα.
1624398164547.png
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,969 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top