Πανελλήνιες 2019

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Άσχετο-σχετικό αλλά ταυτίστηκα με το "δεν έκανα τίποτα από όσα έλεγα μέσα στο Πάσχα" και ενθαρρύνθηκα από τα μηνύματα του κ. Μοσχόπουλου κι ας μη δίνω πανελλήνιες. :P

Το βρίσκω κι εγώ αυτοκαταστροφικό το...μοιρολόι. Οργανώστε τον χρόνο που σας μένει (που δεν είναι τόσο λίγος) και μη προδικάζετε καταστάσεις. Με ψυχολογία στα πατώματα είναι σαν να σαμποτάρετε τους εαυτούς σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,183 μηνύματα.
Η λογική ακολουθεί αυτά που λετε.. Η ψυχική μας κατάσταση όμως μας αποτρέπει από το να ακολουθήσουμε την σωστή πορεία...
Προσωπικά διάβαζα όλη την χρόνια φροντίζοντας να μην αφήνω κενά (Είμαι θετική με βιολογία).Ωστοσο οι αρνητικές σκέψεις το τελευταίο διάστημα περί αποτυχίας και άσκοπη προσπάθειας γίνονται όλο και πιο έντονες .. Στοχευω στην ιατρική (αλεξανδρουπολης) και καταβάλλω προσπάθειες ώστε να τελειοποιησω τόσο τις γνώσεις όσο και τα γραπτά μου(θελω να γράψω ΜΙΑ έστω φορά 20)κάτι το οποίο δε.συμβαινει ...χαρακτηριστικο παράδειγμα το σημερινό διαγωνισμα βιολογίας που συνειδητοποίησα πως έχω χάσει ένα πολλαπλής επιλογής ερώτημα που σημαίνει ότι αυτόματα ξεκινάω με άριστα το 19.Πώς να νιώσω λοιπόν όταν αυτό συμβαίνει όλη την χρόνια? Είμαι βέβαιη ότι κάτι ανάλογο και ελπίζω όχι χειρότερο θα συμβεί και κατά τη διάρκεια των πανελληνιων ..

Θα σου πω εγώ τι έχετε πάθει. Τα έχετε παίξει απο το πολυ διάβασμα οσοι διαβάζατε αλλα και επειδή καθώς πλησιάζουν οι εξετάσεις συνειδητοποιείτε πόσο σημαντικό είναι όλο αυτό για εσάς, εφόσον όλη η διαδρομή σας απο το νηπιαγωγείο εως τη τρίτη λυκείου οδηγεί στην τελική στιγμή των πανελλαδικών εξετάσεων . Η μόρφωση σε κάποια μέρη του πλανήτη είναι κόσμημα,στην Έλλαδα είναι ντροπή,λες και είμαστε σφαγείο.Αντί να νιώθει ο μέσος υποψήφιος οτι έχτισε υπόβαθρο γνώσεων,νιώθει σαν φοβησμένο γουρούνι που πάει για σφαγή :P .

Δεν έχετε εντελώς άδικο. Όλο το εκπαιδευτικό σύστημα είναι δομημένο με τέτοιον τρόπο ώστε μια ζωή να ακούς(και να πράττεις εαν περιμένεις να πας μπροστά) "δούλεψε τώρα χωρίς να ρωτάς γιατί".Αυτό δεν γίνεται με κακό σκοπό,διότι τις περισσότερες φορές πράγματι δεν υπάρχει ο κατάλληλος χρόνος για να σου εξηγήσει κάποιος πως αυτά που μαθαίνεις τώρα θα σε βοηθήσουν να έχεις την ζωή που θες η γενικά πως θα φανούν χρήσιμα. Δυστυχώς ομως έτσι χάνεται το κίνητρο. Το οποίο καλώς ή κακώς ανέκαθεν θα αποτελεί την κινητήριο δύναμη του ανθρώπου να καταφέρνει πράγματα. Τα δύσκολα εγχειρήματα απαιτούν ισχυρή θέληση και αυτή μπορεί να προέλθει μόνο οταν υπάρχει ισχυρός λόγος.Κάτσε λοιπόν και επανέφερε στο μυαλό σου τι πραγματικά θες και για ποιόν λόγο κουράζεσαι . Όλα έχουν μια τιμή,είσαι πρόθυμη να πληρώσεις το ανάλογο τίμημα; Έαν θες ίατρικη η οποία είναι μια σχολή που προσελκυεί αριστούχους θα πρέπει να προσαρμόσεις τον εαυτό σου ως ενας χαρακτήρας που θα ανταπεξέλθει αυτων των προσδοκιών. Μπορείς να απογοητευέσαι και να νιώθεις στρεσαρισμένη και να αναγνωρίζεις την κατάσταση ως δύσκολη αλλα θα πρέπει να λες οτι τελικα είσαι ανώτερη απο αυτή και θα τα βγάλεις πέρα,διότι δεν είσαι αποφασισμένη να χάσεις. Καθώς πράγματι αρκετές φορές αυτό που μας απομακρύνει απο τον φόβο της αποτυχίας είναι οτι η θέληση μας για επιτυχία επικρατεί.

Η πλειοψηφία αφού περάσει σε μια σχολή μετα μπαίνει σε νιρβάνα και ξέρεις τι κάνει ; Ανανεώνεται για όλες τις στιγμές άγχους κατα την διάρκεια των πανελλαδικών(λεγόμενη φοιτητική ζωή). Υπάρχει πάλι η ψευδαίσθηση οτι υπάρχει χρόνος να προσαρμοστούν και κάπως έτσι τα χρόνια φοίτησης χτυπάνε διψήφια νούμερα και τα αμφιθέατρα γεμίζουν κάθε Σεπτέμβρη. Ξέρεις πόσα μαθήματα θα έχεις να περάσεις που θα βαριέσαι ; Στο λέω ως κάποιος που έχει δώσει αρκετά τέτοια και η πραγματικότητα είναι οτι εαν δεν στρώθεις η δουλειά δεν βγαίνει είτε σου αρέσει είτε όχι και πιστεψέ με οι πειρασμοί είναι τόσο μεγάλοι που θές να κάνεις οτιδήποτε άλλο απο το να στρωθείς.Το ποιντ μου είναι μερικές νοοτροπίες θα σε κυνηγάνε μια ζωή...τώρα είναι που θα τις ρυθμίσεις ή οταν θα είναι αργά και θα σου έχει ήδη κοστίσει. Σε αυτό αποσκοπεί το διάβασε τώρα και θα καταλάβεις αργότερα το γιατί,στο να μην χρειαστεί να πάθεις για να μάθεις .Διότι όλοι μαθαίνουν στο τέλος απλά κάποιοι μένουν έκπληκτοι οταν συνειδητοποιήσουν τι ήξεραν και άλλοι απογοητευμένοι μόλις καταλάβουν τι θα έπρεπε να είχαν μάθει . Θες να είσαι απο τους πρώτους η απο τους δεύτερους;

Με υπομονή,θέληση,αποφασιστικότητα και πάνω απο όλα πειθαρχεία λοιπόν θα καταφέρεις τον στόχο σου. Μέχρι τώρα έκανες όνειρα και σχέδια,ο σοβαρός άνθρωπος ολοκληρώνει οτι ξεκίνησε με πράξεις. Εύχομαι οτι καλύτερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Έγραψες αυτά που χρειαζόταν να ακούσω. Ευχαριστώ .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Akapo

Νεοφερμένος

Ο Akapo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Καλησπερα.Ειμαι μαθητης 3ης λυκειου και θα ηθελα να μπω στην σχολη μηχανικων βιοιατρικης στο αιγαλεω .Βεβαια ισως να μην καταφερω να βγαλω 15.000 μορια και γι’αυτο εχω δυο επιλογες .Ειτε να περασω σε κατωτερη μηχανολογων η ηλεκτρολογων και μετα να ειδικευτω μεσω μεταπτυχιακου στην κατασκευη προσθετικων μελων ειτε να φυγω στο εξωτερικο ακριβως αφου δωσω πανελληνιες .Ωστοσο η δευτερη επιλογη επιφερει διαφορες αποριες .1)χρειαζεται να εχω περασει σε σχολη για να σπουδασω στο εξωτερικο;.2)τι πτυχια κοιταω (πχ MSc,undergraduate postgraduate) γιατι εχω μπερδευτει.3)αν λυθουν ολα αυτα πως θα βρω χρηματοδοτουμενο προγραμμα ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria200

Νεοφερμένος

Η maria200 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Τι πιστεύετε ότι έχει περισσότερες πιθανότητες να πέσει φέτος γνωστό και εκθεση;Επίσης στις πηγές στην ιστορία ποια μέθοδο είναι καλύτερο να χρησιμοποιούμε συνθετική ή παραγωγική;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jowanna

Νεοφερμένος

Η Jowanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Γεια σας είμαι καινούργιο μέλος,καιρό τώρα σκεφτόμουν να κάνω εγγραφή Είμαι στην κατεύθυνση οικονομίας και πληροφορικής.Ειναι η πρώτη μου ανάρτηση και νιώθω περίεργα :hello:
Η φετινή χρονιά για εμένα ήταν πολύ δύσκολη κυρίως στο ψυχολογικό κομμάτι...Πριν λίγο καιρό έφυγε από την ζωή ο καθηγητής που μου έκανε μάθημα εξαιτίας μιας σοβαρής ασθένειας...Δεν θέλω να αναφέρω τίποτα παραπάνω γιατί θέλω να παραμείνω ανώνυμη...

Αυτό που κατάλαβα τελικά είναι ότι εμείς οι ίδιοι αποφασίζουμε πόσο σημαντικό είναι κάτι για εμάς και πως οι πανελλήνιες δεν είναι το τέλος του κόσμου...Ένα "κολπο" είναι να πείσετε τον εαυτό σας ότι αυτα τα διαγωνίσματα των πανελληνίων είναι κάτι ασήμαντο,ένα διαγώνισμα σαν τον εξετάσεων του σχολείου,κάτι αδιάφορο...Εμένα με βοηθάει αυτό πολύ με ηρεμεί και σκέφτομαι πιο καθαρά:pleasantry:
Ξέρω πόσο σημαντικές είναι για πολλούς από εσάς οι πανελληνιες και αυτό σας δημιουργείται άγχος και φόβους..Δεν πρέπει να αφήνετε όμως αυτο να σας γεμίζει αυτό με αρνητικές σκέψεις!
Πολλές φορές σκέφτηκα να τα παρατήσω και μετά από την απώλεια που είχα ήμουν ένα βήμα να τα παρατήσω...Όμως συνέχισα και συνεχίζω ακόμα για εμένα και την μνήμη του καθηγητή μου!
Θέλω όσοι θέλετε να τα παρατήσετε ή τον τελευταίο καιρό έχετε αφεθεί να παλέψετε αυτό το συναίσθημα,να συνεχίσετε λίγο ακόμα!Και εμένα με πιάνουν άσχημες σκέψεις και νιώθω όταν βλέπω τον όγκο της ύλης ότι ο,τι και αν κάνω είναι μάταιο να κάνω επανάληψη σε όλα αυτά και να τα βγάλω όλα καλά...Όμως κάθε μέρα λίγο λίγο κάτι παραπάνω μπορεί να είναι αυτό που στο τέλος θα κάνει την διαφορά!

Όλα αυτά τα γράφω γιατί θέλω να σας πω ότι τελικά όλα είναι στο μυαλό μας... Εξαιτίας του διαβάσματος νιωθουμε όταν κοιτάμε το βιβλίο ανήμποροι...Σας συμβουλευω εκείνη την στιγμή σταματήστε την σκέψη σας και πείτε "Θα λύσω απλά αυτή την άσκηση " και όταν το κάνετε θα νιώσετε καλύτερα!

Επειδή είναι το πρώτο μου ποστ και έχω γράψει ήδη πολλά σταματάω εδώ!Θα γράφω οπότε μπορώ μηνύματα υποστήριξης πιστεύω μας βοηθάει όλους μας αυτό!

Υ.Γ.Σε ένα μήνα και κάτι μέρες όλα αυτά θα τελειώσουν και θα είμαστε ελεύθεροι να απολαύσουμε το καλοκαίρι που μας έρχεται!Αυτός ο μήνας θα είναι ο πιο δύσκολος από όλους όμως είναι και ο πιο σημαντικός για αυτό κρατάτε ψηλά το κεφάλι!

Καλό βράδυ <3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Avalon12

Νεοφερμένος

Η Avalon12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 101 μηνύματα.
Καλησπερα.Ειμαι μαθητης 3ης λυκειου και θα ηθελα να μπω στην σχολη μηχανικων βιοιατρικης στο αιγαλεω .Βεβαια ισως να μην καταφερω να βγαλω 15.000 μορια και γι’αυτο εχω δυο επιλογες .Ειτε να περασω σε κατωτερη μηχανολογων η ηλεκτρολογων και μετα να ειδικευτω μεσω μεταπτυχιακου στην κατασκευη προσθετικων μελων ειτε να φυγω στο εξωτερικο ακριβως αφου δωσω πανελληνιες .Ωστοσο η δευτερη επιλογη επιφερει διαφορες αποριες .1)χρειαζεται να εχω περασει σε σχολη για να σπουδασω στο εξωτερικο;.2)τι πτυχια κοιταω (πχ MSc,undergraduate postgraduate) γιατι εχω μπερδευτει.3)αν λυθουν ολα αυτα πως θα βρω χρηματοδοτουμενο προγραμμα ;
Για να σου απαντήσω στα ερωτήματα σου:
1. Όχι αρκεί το απολυτήριο (και αναλόγως το πανεπιστήμιο ίσως και ο βαθμός στις πανελληνιες)
2. Σε αυτή την φάση θα κοιτάξεις για undergraduate ή bsc(=bachelor of science)/bachelor. Τα master/msc(=master of science)/postgraduate αναφέρονται σε μεταπτυχιακές σπουδές.
3. Τι εννοείς πως θα βρεις χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα? Πώς θα κάνεις εγγραφή στο τμήμα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blackmamba

Νεοφερμένος

Ο blackmamba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Καλησπέρα ,θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση.Στα διαγωνίσματα του ΟΕΦΕ όσοι γράφεται πως σας φαίνονται (4ο πεδίο ..) Μερικές φορές ξεπερνάνε την έννοια της διδασκαλίας και προσπαθούν να σου δείξουν ότι πιο δύσκολο έχουν ..Σε τι βαθμούς κυμαινεσται περίπου ;Ευχαριστώ !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημ.Μοσχόπουλος

Νεοφερμένος

Ο Δημ.Μοσχόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Μουδανιά (Χαλκιδική). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Καλησπέρα ,θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση.Στα διαγωνίσματα του ΟΕΦΕ όσοι γράφεται πως σας φαίνονται (4ο πεδίο ..) Μερικές φορές ξεπερνάνε την έννοια της διδασκαλίας και προσπαθούν να σου δείξουν ότι πιο δύσκολο έχουν ..Σε τι βαθμούς κυμαινεσται περίπου ;Ευχαριστώ !


Τα περί ων ο λόγος διαγωνίσματα δεν αποτελούν μέτρο σύγκρισης. Είναι ωραία θέματα σε γενικές γραμμές, ενίοτε δύσκολα (και καλά κάνουν), αλλά υπάρχουν άπειρα ωραία θέματα παρόμοιου ύφους τόσο σε βιβλία όσο και στο διαδίκτυο. Δεν είναι αφρόκρεμα, διότι δεν υπάρχει αφρόκρεμα. Δεν υπάρχουν «τα καλύτερα» θέματα, διότι όλα έχουν να προσφέρουν κάτι.

Επί τη ευκαιρία, μην μασάτε με τον τίτλο «Θέματα Προσομοίωσης»! Δεν είναι τίποτα διαφορετικό απ' ό,τι ήδη γνωρίζετε υπό τον κλασικό τίτλο «Διαγώνισμα». Βαφτίζονται «Θέματα Προσομοίωσης» για λόγους εντυπωσιασμού και μόδας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Akapo

Νεοφερμένος

Ο Akapo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Για να σου απαντήσω στα ερωτήματα σου:
1. Όχι αρκεί το απολυτήριο (και αναλόγως το πανεπιστήμιο ίσως και ο βαθμός στις πανελληνιες)
2. Σε αυτή την φάση θα κοιτάξεις για undergraduate ή bsc(=bachelor of science)/bachelor. Τα master/msc(=master of science)/postgraduate αναφέρονται σε μεταπτυχιακές σπουδές.
3. Τι εννοείς πως θα βρεις χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα? Πώς θα κάνεις εγγραφή στο τμήμα?


Καταρχας σε ευχαριστω για την απαντηση γιατι ηδη με εχεις βοηθησει αρκετα .Επειδη απ’οτι βλεπω τα undergraduate και bsc ειναι αρκετα ακριβα και θα ηθελα να μαθω αν υπαρχει καποια υποτροφια που θα μπορει να καλυψει το κοστος καθως περα απο την πληρωμη των σπουδων συνυπαρχει και η ακριβη φοιτητικη ζωη του εξωτερικου.Επισης εχω proficiency αλλα θελει και ielts χρειαζομαι καποια ειδικη προετοιμασια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blackmamba

Νεοφερμένος

Ο blackmamba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Τα περί ων ο λόγος διαγωνίσματα δεν αποτελούν μέτρο σύγκρισης. Είναι ωραία θέματα σε γενικές γραμμές, ενίοτε δύσκολα (και καλά κάνουν), αλλά υπάρχουν άπειρα ωραία θέματα παρόμοιου ύφους τόσο σε βιβλία όσο και στο διαδίκτυο. Δεν είναι αφρόκρεμα, διότι δεν υπάρχει αφρόκρεμα. Δεν υπάρχουν «τα καλύτερα» θέματα, διότι όλα έχουν να προσφέρουν κάτι.

Επί τη ευκαιρία, μην μασάτε με τον τίτλο «Θέματα Προσομοίωσης»! Δεν είναι τίποτα διαφορετικό απ' ό,τι ήδη γνωρίζετε υπό τον κλασικό τίτλο «Διαγώνισμα». Βαφτίζονται «Θέματα Προσομοίωσης» για λόγους εντυπωσιασμού και μόδας.

Από ότι κατάλαβα θέλουν βαθιά κατανόηση της ύλης σε σημείο αναπτυγμένης κρίσης ,κάτι το οποίο δεν συναντάται στις πανελλήνιες σε τέτοιο βαθμό ...Η δυσκολία τους είναι σαφώς πιο μεγάλη και σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να λαμβάνονται ως πλήρη προσομοίωση ούτε ως προετοιμασία για τις πανελλήνιες ,είναι κάτι διαφορετικό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The Unforgiven

Νεοφερμένος

Ο The Unforgiven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Mporei kapoios na anevasei ta themata tou oefe b fashs sth viologia?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Avalon12

Νεοφερμένος

Η Avalon12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 101 μηνύματα.
Καταρχας σε ευχαριστω για την απαντηση γιατι ηδη με εχεις βοηθησει αρκετα .Επειδη απ’οτι βλεπω τα undergraduate και bsc ειναι αρκετα ακριβα και θα ηθελα να μαθω αν υπαρχει καποια υποτροφια που θα μπορει να καλυψει το κοστος καθως περα απο την πληρωμη των σπουδων συνυπαρχει και η ακριβη φοιτητικη ζωη του εξωτερικου.Επισης εχω proficiency αλλα θελει και ielts χρειαζομαι καποια ειδικη προετοιμασια;
Υποτροφίες από ότι ξέρω ειτε παίρνουν αυτοί που έχουν γράψει εξωφρενικά υψηλούς βαθμούς στις πανελληνιες ή αυτοι που πάνε παρά πολύ καλά στο ΑΕΙ φοίτησής τους(βοηθοί καθηγητών κλπ).
Βέβαια δεν ειμαι πολύ ψαγμένη σε αυτό το θέμα, και δεν ξέρω τυχόν άλλη περίπτωση. Η βαθμολογία που ζητούν στο ielts είναι σχετικά δύσκολη(να επιτευχθεί), οπότε ναι,προτείνεται περεταίρω προετοιμασία (εκτός και Αν έχεις μεγαλώσει σε αγλλοφωνο περιβάλλον, τότε θα είσαι κομπλε). Θα σου προτεινα πάντως να κοίταζες Και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια του εσωτερικού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημ.Μοσχόπουλος

Νεοφερμένος

Ο Δημ.Μοσχόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Μουδανιά (Χαλκιδική). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Από ότι κατάλαβα θέλουν βαθιά κατανόηση της ύλης σε σημείο αναπτυγμένης κρίσης ,κάτι το οποίο δεν συναντάται στις πανελλήνιες σε τέτοιο βαθμό ...Η δυσκολία τους είναι σαφώς πιο μεγάλη και σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να λαμβάνονται ως πλήρη προσομοίωση ούτε ως προετοιμασία για τις πανελλήνιες ,είναι κάτι διαφορετικό


Κάθε συνδυαστικό θέμα το απαιτεί, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Επίσης, ΚΑΙ στις Πανελλήνιες έχουν συναντηθεί τέτοια θέματα (εννοώ βαθιάς κατανόησης της ύλης) και κάλλιστα μπορεί να τεθεί κάτι τέτοιο και φέτος!

Σε κάθε περίπτωση, όποιο διαγώνισμα (ή «θέματα προσομοίωσης», σύμφωνα με την νέα μόδα...) κι αν ανατεθεί σε έναν μαθητή ή ο μαθητής δει λυμένο από τον καθηγητή του ή στο διαδίκτυο, πρέπει να του δίνει πολύ μεγάλη προσοχή! Κάθε άσκηση, κάθε ερώτημα, κάθε δομημένο θέμα με ερωτήματα έχει κάτι να προσφέρει, καθετί από αυτά θα μπορούσε να βρεθεί στον δρόμο του εξεταζόμενου.

Συμβουλεύω με έμφαση όλους τους μαθητές που θα δώσουν εξετάσεις σύντομα να αποφεύγουν (καλύτερα, να μην κάνουν καν!) εκτιμήσεις, υποθέσεις ή... ελπίδες για το τι μπορεί να πέσει, τι να μην πέσει, τι είναι sos, τι δεν είναι sos, τι μπήκε πέρισυ και δεν θα μπει φέτος ( ποιος το λέει; ) και γενικώς να μπαίνουν σε αυτήν την άκρως επικίνδυνη παραφιλολογία!

Προετοιμαστείτε για πολλά πιθανά ενδεχόμενα! Τα πάντα είναι πιθανά! Πάρα πολλοί έχουν καεί από εκτιμήσεις, υποθέσεις και τα συναφή (ο γράφων είναι ένας από αυτούς!) και μετά το φυσούσαν και δεν κρύωνε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,785 μηνύματα.
Κάθε συνδυαστικό θέμα το απαιτεί, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Επίσης, ΚΑΙ στις Πανελλήνιες έχουν συναντηθεί τέτοια θέματα (εννοώ βαθιάς κατανόησης της ύλης) και κάλλιστα μπορεί να τεθεί κάτι τέτοιο και φέτος!

Σε κάθε περίπτωση, όποιο διαγώνισμα (ή «θέματα προσομοίωσης», σύμφωνα με την νέα μόδα...) κι αν ανατεθεί σε έναν μαθητή ή ο μαθητής δει λυμένο από τον καθηγητή του ή στο διαδίκτυο, πρέπει να του δίνει πολύ μεγάλη προσοχή! Κάθε άσκηση, κάθε ερώτημα, κάθε δομημένο θέμα με ερωτήματα έχει κάτι να προσφέρει, καθετί από αυτά θα μπορούσε να βρεθεί στον δρόμο του εξεταζόμενου.

Συμβουλεύω με έμφαση όλους τους μαθητές που θα δώσουν εξετάσεις σύντομα να αποφεύγουν (καλύτερα, να μην κάνουν καν!) εκτιμήσεις, υποθέσεις ή... ελπίδες για το τι μπορεί να πέσει, τι να μην πέσει, τι είναι sos, τι δεν είναι sos, τι μπήκε πέρισυ και δεν θα μπει φέτος ( ποιος το λέει; ) και γενικώς να μπαίνουν σε αυτήν την άκρως επικίνδυνη παραφιλολογία!

Προετοιμαστείτε για πολλά πιθανά ενδεχόμενα! Τα πάντα είναι πιθανά! Πάρα πολλοί έχουν καεί από εκτιμήσεις, υποθέσεις και τα συναφή (ο γράφων είναι ένας από αυτούς!) και μετά το φυσούσαν και δεν κρύωνε!


Αν επιτρέπεται τι μαθήματα διδάσκετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημ.Μοσχόπουλος

Νεοφερμένος

Ο Δημ.Μοσχόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Μουδανιά (Χαλκιδική). Έχει γράψει 68 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,785 μηνύματα.

Δημ.Μοσχόπουλος

Νεοφερμένος

Ο Δημ.Μοσχόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Μουδανιά (Χαλκιδική). Έχει γράψει 68 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,785 μηνύματα.
Ασφαλώς! Αν μπορώ να βοηθήσω.


Στην μελέτη συναρτησης στην γραφική παράσταση έστω ότι ξεκινά από το μείον άπειρο πως μπορώ να γνωρίζω αν ξεκινά πάνω η κάτω από τον άξονα του χ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημ.Μοσχόπουλος

Νεοφερμένος

Ο Δημ.Μοσχόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Μουδανιά (Χαλκιδική). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Στην μελέτη συναρτησης στην γραφική παράσταση έστω ότι ξεκινά από το μείον άπειρο πως μπορώ να γνωρίζω αν ξεκινά πάνω η κάτω από τον άξονα του χ;


Απλό. Βρείτε το πρόσημο της συνάρτησης είτε λύνοντας την ανίσωση f(x) > 0 (οπότε θα βρείτε πότε είναι πάνω από τον x΄x, κατά τα γνωστά) είτε μέσω της μονοτονίας της συνάρτησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top