Πανελλήνιες 2018

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Alex_t

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,500 μηνύματα.
Υπολογίζω πως κάτι θα διαβάζω, όχι για όλα τα μαθήματα όμως, αλλά ιστορία γενικής λόγου χάρη, που είναι και αρκετά ενδιαφέρουσα, ή λογοτεχνία γενικής και κατεύθυνσης ξέρω 'γω, θα κάνω μια μικρή προσπάθεια στο διάλειμμα και στα διαγωνίσματα, αλλά μέχρι εκεί. Σίγουρα όμως την ώρα της παράδοσης δε θα διαβάζω για το φροντιστήριο γιατί εκτός του ότι μου φαίνεται τελείως άκομψο, δεν μπορώ να συγκεντρωθώ κιόλας :P. Προφανώς όμως, αν δεν υπάρχει χρόνος για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα δε θα κάτσω να αφιερώσω χρόνο στα υπόλοιπα μαθήματα, εννοείται αυτό.

Για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα αλλάζει το πράγμα, θα ήθελα να εκμεταλλευτώ και τη βοήθεια του σχολείου, ειδικά από τη στιγμή που γίνεται και αρκετά καλή δουλειά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

#LoveMaths

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Νέα Μάκρη (Αττική). Έχει γράψει 233 μηνύματα.
Από την φετινή μου εμπειρία σας λέω ότι δεν προλάβαινα να διαβάσω φέτος ΚΑΘΟΛΟΥ τα Μαθήματα Γενικής Παιδείας.
Και οι καθηγητές, τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο δεν μας ρώταγαν αν έχουμε διαβάσει, απλά προχωρούσαν παρακάτω.

Αυτό που σας προτείνω να κάνετε είναι να πάρετε ό,τι μπορείτε από τον καθηγητή της Έκθεσης που έχετε στο σχολείο και από τα μαθήματα της Κατεύθυνσης για να τεστάρετε και τους εαυτούς σας. ;)
Tέλος, αν σας ενδιαφέρει τόσο ο βαθμός του Απολυτηρίου σας απλά να διαβάσετε λίγο πριν το διαγώνισμα Τετραμήνου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Καλό κουράγιο! Μη σπαταλάτε το χρόνο σας σε μαθήματα Γ.Π.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,783 μηνύματα.
Δίκιο εχεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mary99

Νεοφερμένος

Η Mary99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Οι καθηγητες στο σχολειο μου εδειχναν, γενικα, κατανοηση και συνηθως δεν εξεταζαν, με εξαιρεση τα Μαθηματικα γενικης οπου ο καθηγητης εξεταζε καθε φορα ΚΑΝΟΝΙΚΑ και με καταλογο :P Αν οι καθηγητες σας δεν ανηκουν στην κατηγορια του τελευταιου, τοτε μπορειτε απλως να διαβαζετε πριν το διαγωνισμα τετραμηνου :)

Οσον αφορα τα πανελλαδικως εξεταζομενα μαθηματα, σας προτεινω να παρακολουθειτε την ωρα της παραδοσης των μαθηματων κατευθυνσης και της Εκθεσης στο σχολειο (και οχι να λυνετε τις ασκησεις του φροντιστηριου :P ) γιατι, ετσι, θα κανετε επαναληψη, θα εντοπισετε καποιες "ελλειψεις" και μπορει να μαθετε και κατι καινουριο που δεν σας εχουν πει στο φροντιστηριο (πχ. εναν διαφορετικο τροπο επιλυσης μιας ασκησης).

Τελος, θα ηθελα να ευχηθω στους φετινους 'πανελληνιομαχους' καλη δυναμη και καλη επιτυχια!! Να θυμαστε πως με υπομονη και επιμονη μπορειτε να πετυχετε καθε στοχο σας!!!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stark21

Νεοφερμένος

Ο Stark21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Σαν μαθητής και εγώ της γ'λυκειου που θα δώσει φέτος πανελλήνιες,έχω την εξής απορία:"Υπάρχουν άτομα τα οποία εύχονται καλή επιτυχία σε εμάς έχοντας την αισιοδοξία ότι θα εισαχθούμε στην σχολή μας(σας ευχαριστούμε πολύ και πιστεύουμε και εμείς στον εαυτό μας <3),ωστόσο υπάρχουν μαθητές οι οποίοι ξεσκίζονται στο διάβασμα για 8-10 ώρες και καταλήγουν να μην περνάνε σε καμία σχολή.Που πιστεύετε ότι οφείλεται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

"Κωστας"

Νεοφερμένος

Ο "Κωστας" αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αγρίνιο (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
εγω πιστευω οτι σε ολα χρειαζεται μετρο,και σιγουρα καποιος που διαβαζει τοσες ωρες τη μερα ,καθε μερα, το εχει χασει μαλον,γιατι διαβαζοντας τοσες ωρες σπαταλα ολες του τις δυναμεις και στο τελος κουραζεται,γενικα πιστευω ειναι υπερβολη τοσο διαβασμα αλλα μας εχουν περασει το μηνυμα οτι οι πανελλαδικες ειναι το πιο δυσκολο πραγμα στον κοσμο ,δεν ειναι ομως,και με σωστο διαβασμα ,ξεκουραση και χωρις αγχος εγω πιστευω οτι μπορει να τα καταφερει ο καθενας,οποτε η δικη μου αποψη ειναι οτι οφειλεται στην υπερβολη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

odytheology

Νεοφερμένος

Ο Menandros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Σαν μαθητής και εγώ της γ'λυκειου που θα δώσει φέτος πανελλήνιες,έχω την εξής απορία:"Υπάρχουν άτομα τα οποία εύχονται καλή επιτυχία σε εμάς έχοντας την αισιοδοξία ότι θα εισαχθούμε στην σχολή μας(σας ευχαριστούμε πολύ και πιστεύουμε και εμείς στον εαυτό μας <3),ωστόσο υπάρχουν μαθητές οι οποίοι ξεσκίζονται στο διάβασμα για 8-10 ώρες και καταλήγουν να μην περνάνε σε καμία σχολή.Που πιστεύετε ότι οφείλεται;

1) αγχος
2) χαμηλο ηθικο
3) υπερβολικη καταναλωση δυναμεων (για ολοκληρη την χρονια)

αποψη μου;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
...ωστόσο υπάρχουν μαθητές οι οποίοι ξεσκίζονται στο διάβασμα για 8-10 ώρες και καταλήγουν να μην περνάνε σε καμία σχολή.Που πιστεύετε ότι οφείλεται;

Μεγάλη συζήτηση άνοιξες φίλε μου! Είναι ειλικρινά πάααρα πολλές οι παράμετροι μιας (φαινομενικής) "αποτυχίας". Και λέω φαινομενικής, γιατί όπως έχω εκφράσει και στο παρελθόν εδώ, Αποτυχία είναι μόνο να μην προσπαθήσεις.

Σε spoiler, γιατί είναι παράπλευρη 'απάντηση' στην ερώτηση σου: :P

Κάθε προσπάθεια κρύβει μέσα της την επιτυχία, γιατί είναι συνυφασμένη με Αγώνα. Και κάθε αγώνας, είτε 'κερδισμένος' είτε όχι, σου δίνει κάτι. Σε πριμοδοτεί με κάτι. Μαθαίνεις από αυτόν. Γίνεσαι καλύτερος, εξοικειώνεσαι, 'μεταφράζεις' τη διαδρομή και αποκτάς εμπειρία και γνώση για τη μετέπειτα συνέχεια σου. Μπορεί να σου φαίνεται βλακώδες αυτό που λέω, καθώς είναι απόλυτα φυσιολογικό όταν μπαίνεις τώρα στη μάχη (τη γνωστή καλέ, την Πανελληνιομάχη!) να μη μπορείς ακόμα να αποκρυσταλλώσεις το "τι" είναι αυτές οι περίφημες Πανελλαδικές, και το τι 'αποτύπωμα' μπορούν να σου αφήσουν.

Είναι απόλυτα λογικό, να προσεγγίζεται -από τα νέα παιδιά- η χρονιά αυτή ως η Χρονιά ... Μονόδρομος. Που ή θα σε οδηγήσει στο πολυπόθητο Προορισμό/Στόχο (τουτέστιν σχολή που για τώρα μοιάζει επιθυμητή στα μάτια του) ή που θα σε οδηγήσει στο δρομάκι που γράφει Αδιέξοδο (τουτέστιν είτε σχολή μη επιθυμητή, είτε ακόμα και μη είσοδος στη τριτοβάθμια).
Και όμως σε διαβεβαιώ, ότι δεν είναι η χρονιά Μονόδρομος. Είναι η Χρονιά Δίαυλος. Είναι η χρονιά που θα θα σου ανοίξει νέους δρόμους, μέσα από τους οποίους θα μάθεις τον Εαυτό σου, θα αναμετρηθείς με τις δυνάμεις σου, θα αποκτήσεις πρόσβαση σε έναν καινούριο τρόπο σκέψης. Μη μπερδεύεσαι. Όλα αυτά δεν έρχονται απαραίτητα μέσα από την εισαγωγή στην τάδε σχολή. Έρχονται μέσα από τη διαδικασία που περνάς. Από τη διαδρομή (συναισθηματική, ψυχική και μη) που θα κάνεις φέτος.

Οι πανελλήνιες, δεν είναι όπως εσκεμμένα τις παρουσιάζουν (για πολλούς λόγους, άλλο θέμα αυτό) ως Do or Die υπόθεση. Δεν έχουν είτε αρνητικό είτε θετικό πρόσημο, ανάλογα με το τελικό αποτέλεσμα. Ανεξάρτητα από αυτό, στο τέλος, Κάτι θα σου δώσουν. Σαν εμπειρία; Σαν τρόπο σκέψης; Σαν πέρασμα στην αυτογνωσία; Σαν... ένα σωρό άλλα στοιχεία.
Δε θα σε 'ρίξουν', κατακερματίσουν συναισθηματικά δηλαδή;; Βεβαίως και θα το κάνουν! Αλλά ακόμα και μέσα από αυτό το 'κανάλι' που θα σε ρίξουν, κάτι θα κερδίσεις για τη μετέπειτα ζωή σου. Ότι είναι δύσκολο/επίπονο, δε σημαίνει ότι οδηγεί είτε στο Ναδίρ, είτε στο Ζενίθ. Αλλά μόνο και μόνο το ότι μπαίνεις στη διαδικασία να βιώσεις όλο αυτό το ιδιόμορφο ταξίδι, ανεξάρτητα από το φαινομενικό αποτέλεσμα, δε γίνεται να βγεις χαμένος. Άρα ακόμα και αν δε πετύχεις το κεντρικό 'στόχο' σου, έχεις σίγουρα πετύχει μέσω της προσπάθειας ένα σωρό 'περιμετρικούς'.

Και στο λέει ένας άνθρωπος που έδωσε 2 φορές Πανελλήνιες (και ήρθε αντιμέτωπος με θέματα υγείας στο διάστημα αυτό), πέρασε/άλλαξε 2 σχολές, φοίτησε στη μία για 1.5 χρόνο, απογοητεύτηκε, ξαναπροσπάθησε, έκανε 10% και εν τέλει έφτασε στο 'κεντρικό' στόχο (Χημεία ΕΚΠΑ), ο οποίος πλέον φαντάζει πολύ μικρός εν συγκρίσει με τους 'περιμετρικούς'!

Πού μπορεί να οφείλεται η μη είσοδος στη Τριτοβάθμια;;

Το διάβασμα δε συνεπάγεται πάντα και σίγουρη ανταπόκριση στις εξετάσεις. Μπορεί ένας μαθητής να έχει ...λιώσει την καρέκλα του γραφείου του διαβάζοντας και προετοιμάζοντας τον εαυτό του, και την ώρα των εξετάσεων να μην αποδώσει τα αναμενόμενα.

Πιθανοί λόγοι;; (οι σημαντικότεροι τουλάχιστον)

  • Συναισθηματική κατάσταση (Άγχος, πίεση, στρες, έλλειψη ψυχραιμίας, ένταση, πανικός ... κοκ)
  • Λόγοι Υγείας (yeap, that's a reason too, ακόμα και αν κάποιοι το θεωρούν δικαιολογία. Δεν είναι. Ρωτήστε κάποιον που έχει βιώσει τέτοιες ...ευχάριστες καταστάσεις)
  • Ανορθόδοξη... Μελέτη (το να διαβάζεις απλά με τις ώρες, δεν εξασφαλίζει την 'επιτυχία' που θες. Δεν είναι ποσοτικό το θέμα, αλλά ποιοτικό. Τι θα διαβάσεις, πού θα δώσεις βάση, τι θα κατανοήσεις, πώς θα το συνδέσεις με την υπόλοιπη 'ύλη' ώστε πρώτα και κύρια να εμπεδώσεις τη γνώση και όχι να την παπαγαλίσεις, πώς θα συντάξεις σωστά τη γνώση σου κοκ...)
  • Έλλειψη γνωστικού υποβάθρου (ε, ναι! Δεν γίνεσαι 'μάγκας' μόνο από τη Γ -άντε και τη Β- Λυκείου! Αν δεν έχεις μάθει να μελετάς συστηματικά, δε έχεις προηγούμενες βασικές γνώσεις, το οικοδόμημα που θα πας να χτίσεις θα είναι 'σαθρό'. Δίχως έρεισμα, θα γκρεμιστεί. Η προετοιμασία δε γίνεται μόνο στο τελικό στάδιο. Η εκπαίδευση του μαθητή, δε ξεκινά στα 16-17 του...)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Καταρχάς το ότι κάποιος που διάβαζε 8-10 ωρε ς και δεν πέρασε πουθενά είναι υπερβολή γιατί υπάρχουν σχολές που περνά και η κουτσή Μαρία. Ένα πράγμα που είναι σημαντικό να θυμάσαι είναι ότι δεν έχουν όλοι τις ίδιες ικανότητες άρα σε κάποιον οι 8 ωρε ς διάβασμα μπορεί να συνεπάγονται με τις 4 που χρειάζεται κάποιος άλλος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,783 μηνύματα.
Άποψη μου,πιστεύω πτι ο καλός ο μαθητής θα διαβάσει 3-5 ώρες αυτοί που διαβάζουν 10 ώρες είναι αυτοί που τόσα χρόνια δεν έχουν ανοίξει βιβλίο και τωρα κατάλαβαν ότι πρέπει να διαβάσουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιππολύτη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιππολύτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,972 μηνύματα.
Το διάβασμα είναι πολύ προσωπική υπόθεση και δεν μπαίνει σε καλούπια. Ο καθένας διαβάζει όσο θέλει και μπορεί. Εγώ σε όλη τη Β Λυκείου διάβαζα 3 ώρες τη μέρα που ήταν υπεραρκετες. Στη Γ Λυκείου διάβαζα 6 και 7 ώρες για να μπορέσω να ανταπεξέλθω στο καθημερινό πρόγραμμα, και μόνο τους 3 τελευταίους μήνες, λόγω κούρασης κυρίως, περιορίστηκα στις 1-2 γιατί το κεφάλι μου είχε πραγματικά μπουκωσει. Η μόνη συνταγή είναι να ακούτε τον εαυτό σας κι όχι τα προγράμματα των άλλων! Το "πρόγραμμα" που λένε μπορεί να εφαρμοστεί μόνο με τη μορφή του καθημερινού διαβάσματος για το φροντιστήριο. Αν διαβάζετε ΟΛΑ όσα σας βάζουν οι καθηγητές καθημερινά, δε χρειάζεται τίποτα παραπάνω. Ο,τι παραλείψετε να διαβάσετε όμως, μένει κενό, και ίσως φανεί στο τελικό αποτέλεσμα. Να κοιτάτε κάθε βράδυ πριν κοιμηθείτε να είστε ευχαριστημένοι με το διάβασμα του εαυτού σας εκείνης της ημέρας! Και να κοιμάστε, πουλιά μου. Τουλάχιστον 6 ώρες. Αφήστε τα social media για το σχολείο. :P

Καλή αρχή! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stark21

Νεοφερμένος

Ο Stark21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι αυτή την ερώτηση την παραθέτω ως εμπειρία από άτομα στο περίγυρο μου,οι οποίοι πράττοντας έτσι 'κατάφεραν'
και έγραψαν 8-9.Η αλήθεια είναι,απο δίκης μου άποψη,ο κύριος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι δεν κατανοούν την ύλη με την οποία ασχολούνται.Λχ δεν μπορείς στη φυσική να διαβάζεις δίχως να έχει υπόψη μια εικόνα της ασκήσεις ή του φαινομένου που μελετάς.Και αυτό,στην τελική, έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος με τους προαναφερόμενους πιθανούς λόγους αποτυχίας στις Πανελελε,αλλά και το άτομο να χάνει το χαρακτηριστικό της αυτοπεποίθησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VirusX

Νεοφερμένος

Ο VirusX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Σαν μαθητής και εγώ της γ'λυκειου που θα δώσει φέτος πανελλήνιες,έχω την εξής απορία:"Υπάρχουν άτομα τα οποία εύχονται καλή επιτυχία σε εμάς έχοντας την αισιοδοξία ότι θα εισαχθούμε στην σχολή μας(σας ευχαριστούμε πολύ και πιστεύουμε και εμείς στον εαυτό μας <3),ωστόσο υπάρχουν μαθητές οι οποίοι ξεσκίζονται στο διάβασμα για 8-10 ώρες και καταλήγουν να μην περνάνε σε καμία σχολή.Που πιστεύετε ότι οφείλεται;
1) στο μυαλό 2) στο ότι μετά από ένα χρονικό διάστημα και πέρα τσάμπα διαβάζεις.Το μυαλό δεν απορροφά καμία πληροφορία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Άποψη μου,πιστεύω πτι ο καλός ο μαθητής θα διαβάσει 3-5 ώρες αυτοί που διαβάζουν 10 ώρες είναι αυτοί που τόσα χρόνια δεν έχουν ανοίξει βιβλίο και τωρα κατάλαβαν ότι πρέπει να διαβάσουν.

Δηλαδή εσύ θεωρείς ότι είσαι καλός μαθητής και θα διαβάζεις 3 ώρες εν αντιθέσει με αυτούς που θα διαβάζουν 10(? δεν ξέρω αν αυτό γίνεται) που τόσα χρόνια δεν έχουν ανοίξει βιβλίο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Άποψη μου,πιστεύω πτι ο καλός ο μαθητής θα διαβάσει 3-5 ώρες αυτοί που διαβάζουν 10 ώρες είναι αυτοί που τόσα χρόνια δεν έχουν ανοίξει βιβλίο και τωρα κατάλαβαν ότι πρέπει να διαβάσουν.

Δεν ξέρω καν πώς είναι εφικτό με 7 ώρες σχολείο την ημέρα και 3-4 ώρες φροντιστήριο να διαβάζεις και 10 ώρες μόνος σου. Δηλαδή 7+4=11, βάλε και 2 ώρες πήγαινε-έλα από σχολείο/φροντιστήριο, φαγητό, τουαλέτα, μπάνιο, λίγο να καθαρίσει το κεφάλι (και λίγες λέω), μένουν 11 ώρες για να ολοκληρωθεί το 24ωρο. 1 ώρα κοιμούνται αυτοί που λες δηλαδή;:confused:

Άλλο διάβασμα και άλλο "διάβασμα"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,783 μηνύματα.
Αυτο λέω και εγώ πως γίνεται να διαβάζει 10 ώρες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,492 μηνύματα.
Disclaimer: Μερικοί μέσα στο "διάβασμά" τους βάζουν τις ώρες του φροντιστηρίου ή/και του σχολείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,783 μηνύματα.
Α καλά και εγώ έτσι διαβάζω 8 ώρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VirusX

Νεοφερμένος

Ο VirusX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Όσοι πάτε τεχνολογική τι βοηθήματα χρησιμοποιείται;(ΑΟΘ,ΑΕΠΠ,Μαθ.Κατευ.,Έκθεση)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Top