Laou_95
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παιδια ισως φανει χαζο αλλα οταν εννουμε φτιαχνουμε προγραμμα εννουμε ποσες ωρες θα διαβαζουμε η μεχρι ποτε θα εχουμε βγαλει την υλη?
Εγώ έβγαλα πρόγραμμα... Και όταν λέω πρόγραμμα εννοώ μέχρι πότε θα βγάλω την ύλη και τι θα έχω για διάβασμα κάθε μέρα!
Π.χ. Δευτέρα Λατινικά 2 κείμενα μεταφράσεις + τα πάντα για το κείμενο + επανάληψη στα ουσιαστικά!
Τρίτη Γνωστό Πρωταγόρα 1η και 2η ενότητα!
Πέμπτη Ιστορία Αγροτικό τα 1ο και 2ο μάθημα!
Και πάει λέγοντας!
Τελειώνω τέλος Φεβρουαρίου εκτός από το γνωστό που θα το βγάλω ως 4 Μαρτίου!
Κάθε μέρα θα διαβάζω και κάτι όπως το έφτιαξα....
Εγώ μπορώ να διαβάζω μόνο πρωινά 9 - 4 .... έχω δηλαδή στη διάθεση μου 7 ώρες τη μέρα
Το θέμα είναι πως επειδή θα δώσω 2η φορά....μου είναι ήδη γνωστά τα περισσότερα (μοναδική εξαίρεση αποτελεί η βιολογία).
Υ.Γ. Έχω φτιάξει αυτό το πρόγραμμα διότι δεν θα κάνω φροντιστήρια! Ξεκινάω διάβασμα 18 Αυγούστου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Metal Hammer
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παιδιά για φυσική κατ τι προτείνετε εκτός από μαθιου-παναγ?
Πενέση-Συνοδινού της Ελληνοεκδοτικής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΕλευθεριⒶκος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν καταλαβα ποιο ειναι το προβλημα στο παραδειγμα του thanoukos
Το Φο=π/6rad δεν ειναι σωστο?
Νομιζω οτι η u προηγειται του χ κατα π/2.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στις ταλαντώσεις,εξαιρετική δουλειά έχουν κάνει στο βοήθημά τους οι Αφοι Σαββάλα.Αν και δε τους χρησιμοποίησα στο Στερεό και στις Κρούσεις,πιστεύω ότι έχουν την καλύτερη δομή ασκήσεων σε σύγκριση με τα υπόλοιπα βοηθήματα(Μαθιού,Παλόγος..εξαιρείται το καινούργιο του Πενέση που δε το έχω μελετήσει για να διατυπώσω άποψη).Δε ξέρω αν τις μηχανικές τις έχεις δουλέψει και με κρούσεις,αλλά αν είσαι σε θέση να επεξεργάζεσαι τις ασκήσεις από την ενότητα 6 έως την 8(ρώτησε τον καθηγητή σου για τις ασκήσεις ποιες είναι-να στις βγάλει φωτοτυπία,δεν αξίζει να πληρώνεις για νέο συμπληρωματικό βοήθημα),είσαι έτοιμη για κάθε θέμα που μπορεί να αντιμετωπίσεις.Γενικά,οι Αφοι Σαββάλα έχουν ένα εξαιρετικό Τεύχος Α αλλά δυστυχώς τα κάνουν μαντάρα στο δεύτερο τεύχος τους(ιδιαίτερα στο Στερεό Σώμα) έχοντας ασκήσεις δυσκολίας κάτω από το προσδοκώμενο.Οπότε,θα σου πρότεινα να συντηρήσεις δυνάμεις γιατί δε χρειάζεται κάτι νέο/παράξενο να μελετήσεις.
Τώρα,στις Ηλεκτρικές Ταλαντώσεις αν είσαι σε θέση να:
είσαι και εκεί μια χαρά.Φθίνουσες,εξαναγκασμένες και σύνθεση δε νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα,σωστά;
- Βρίσκεις την πολικότητα του πυκνωτή και του πηνίου
- Βρίσκεις αν ο πυκνωτής φορτίζεται ή εκφορτίζεται
- Επιλύεις ασκήσεις με σύνθετα κυκλώματα
Πάντως το μάθημα,όσο καλά προετοιμασμένος και να είναι κάποιος,πάντοτε δε θα έχεις εξασφαλισμένο βαθμό.Γι' αυτό απαιτείται ποιοτικό διάβασμα.
Παράδειγμα:
Σώμα εκτελεί ΑΑΤ με εξίσωση χ=Αημ(ωt+π/6) (S.I.).
i)Η αρχική φάση της ταχύτητας u αυτής της ΑΑΤ είναι:
α.π/3rad β.π/6 rad γ.2π/3 rad
ii)Αιτιολογήστε την επιλογή σας.
Αν και το παραπάνω ερώτημα περιπλανάται μεταξύ του χώρου των μαθηματικών και της φυσικής για να είμαστε αντικειμενικοί,δε μπορώ να βρω κάποιο λόγο για να μην αποτελέσει ένα δεύτερο θέμα σε πανελλαδική εξέταση απροσδόκητης δυσκολίας(δηλαδή επιπέδου εφάμιλλου του 2005 και 2013 αν μιλάμε για τις πανελλαδικές εξετάσεις).Σιγά το δύσκολο,η χ=f(t) είναι της μορφής Aημ(ωt+φο),οπότε θα είναι και u=Umaxσυν(ωt+φο),με φο=π/6 rad,άρα όλα κομπλέ και επιλέγω το β.Ή μήπως όχι;
Αν το έριχναν αυτό το ερώτημα(όπως είναι δομημένο) στις πανελλαδικές θα γινόταν σφαγή.Δε ξέρω ποια είναι η γνώμη των υπόλοιπων μελών,αλλά θεωρώ ότι και αριστούχοι εξεταζόμενοι θα την πατούσαν.Μαζί με αυτούς και οι υπόλοιποι,κάνοντας όλοι τους τον ίδιο συλλογισμό που έχω παραπάνω.Ούτε «σφύριγμα» μπορεί να γίνει σε αυτό το ερώτημα για να πιάσει κάποιος το «Επιλέξτε» και να χάσει την αιτιολόγηση..γιατί πάλι θα έχει γίνει ζημιά.Γενικά,αν τη ψυλλιάζεσαι σε τέτοια ερωτήματα,είσαι εξοικειωμένη με τους ρυθμούς μεταβολής των μεγεθών,αναλώσου σε κάποιο άλλο μάθημα ή άλλη δραστηριότητα.
Συγχαρητήρια για την επιλογή σου!Δες κι αν θες το post #1242 αυτού του topic ώστε να μην το κάνω repost,από έναν που έκανε τη χαζομάρα να μη τη διαλέξει.
Αξιολόγηση επιχειρημάτων μπορεί να σας ζητήσουν(δε νομίζω να έχουν ζητήσει ποτέ),αξιολόγηση τεκμηρίων μπορεί να σας ζητήσουν(δεν έχει ζητηθεί ποτέ),εντοπισμό συλλογιστικής πορείας μπορεί να σας ζητήσουν,αξιολόγηση επαγωγικού συλλογισμού δεν πρόκειται να ζητήσουν λόγω του ότι είναι εξαιρετικά δύσκολη διαδικασία και συχνά οι διδάσκοντες φιλόλογοι εκφράζουν διαφωνία για αυτήν,επιστολή ως κειμενικό είδος για σύνταξη της έκθεσης μπορεί να ζητήσουν...ε ρε τι κλάμα έχει να πέσει(μόνο μία φορά είχαν ζητήσει αν θυμάμαι καλά και δε ξανά ζητήθηκε...guess why).
Να εισαι σιγουρος οτι σε ενα τοσο απλο ερωτημα δεν θα γινοταν "σφαγη" στις εξετασεις.Χαμος γινεται σε αλλα πιο συνθετα ερωτηματα,δεν μιλαω για τους τουριστες που οτι και να τους βαλουν θα δωσουν λευκη,μιλαω για τους σοβαρους μαθητες που ξερουν 5 πραγματα.Σφαγη γινεται σε ερωτηματα τυπου β3(μαθ.κατ 2013),θεμα δ φυσικη 12-13 κλπ .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Σώμα εκτελεί ΑΑΤ με εξίσωση χ=Αημ(ωt+π/6) (S.I.).
i)Η αρχική φάση της ταχύτητας u αυτής της ΑΑΤ είναι:
α.π/3rad β.π/6 rad γ.2π/3 rad
ii)Αιτιολογήστε την επιλογή σας.
χ=Αημ(ωt+π/6)
u=ωΑσυν(ωt+π/6)
Σωστή απάντηση η β).
Πώς γίνεται κάποιος να την πατήσει σε ένα τέτοιο ερώτημα? Απλή εφαρμογή σε τύπου του βιβλίου είναι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Νομιζω οτι η u προηγειται του χ κατα π/2.
έχει περάσει λίγος καιρός,αλλά και εγώ έτσι νομίζω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
χ=Αημ(ωt+π/6)
u=ωΑσυν(ωt+π/6)
Σωστή απάντηση η β).
Πώς γίνεται κάποιος να την πατήσει σε ένα τέτοιο ερώτημα? Απλή εφαρμογή σε τύπου του βιβλίου είναι...
Λαθος νομιζω,για να βρεις την φαση πρεπει η εξισωση να ειναι ημιτονοειδης και με + μαλιστα.
Δηλαδη απλα γραφεις την ισοδυναμη εξισωση καθως : συνωτ=ημ(ωτ+ π/2)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Λυπάμαι, αλλά η ερώτηση δεν στέκει. Αρχική φάση έχει η ταλάντωση (και όχι η ταχύτητα ή η απομάκρυνση) και μάλιστα με την προϋπόθεση ότι ορίζουμε το πότε θεωρούμε την αρχική φάση ίση με μηδέν.Σώμα εκτελεί ΑΑΤ με εξίσωση χ=Αημ(ωt+π/6) (S.I.).
i)Η αρχική φάση της ταχύτητας u αυτής της ΑΑΤ είναι:
α.π/3rad ...... β.π/6rad ....... γ.2π/3 rad
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanoukos
Νεοφερμένος
i)Η αρχική φάση της ταχύτητας u αυτής της ΑΑΤ είναι:
α.π/3rad β.π/6 rad γ.2π/3 rad
ii)Αιτιολογήστε την επιλογή σας.
Δεν καταλαβα ποιο ειναι το προβλημα στο παραδειγμα του thanoukos
Το Φο=π/6rad δεν ειναι σωστο?
χ=Αημ(ωt+π/6)
u=ωΑσυν(ωt+π/6)
Σωστή απάντηση η β).
Πώς γίνεται κάποιος να την πατήσει σε ένα τέτοιο ερώτημα? Απλή εφαρμογή σε τύπου του βιβλίου είναι...
Προαπαιτούμενες γνώσεις:Η έννοια της φάσης υπάρχει για κάθε αρμονικά εναλλασσόμενο μέγεθος.Για να βρούμε τη φάση ενός αρμονικά εναλλασσόμενου μεγέθους,πρέπει να φέρουμε το μέγεθος σε μορφή ημιτόνου,δηλαδή στη μορφή Γ=Γοημ(ωt+φο).Το όρισμα του ημιτόνου είναι η φάση του μεγέθους κάθε χρονική στιγμή.Η φάση της ταλάντωσης ταυτίζεται μόνο με τη φάση του μεγέθους απομάκρυνση.
Απάντηση:
Σωστή επιλογή η:γ
Στην απλή αρμονική ταλάντωση η ταχύτητα προηγείται της απομάκρυνσης κατά π/2 rad,αφού:U=Umaxσυν(ωt+φo)=Umaxημ(ωt+φο+π/2).
Έχοντας ότι:φοχ=π/6 rad(δείκτης το χ στο 0 αλλά δε μπορώ να το πληκτρολογήσω σωστά) προκύπτει:φοu=φοχ+π/2=4π/6 rad=2π/3 rad.
Μπράβο ρε ωραίος!Νομιζω οτι η u προηγειται του χ κατα π/2.
Να εισαι σιγουρος οτι σε ενα τοσο απλο ερωτημα δεν θα γινοταν "σφαγη" στις εξετασεις.Χαμος γινεται σε αλλα πιο συνθετα ερωτηματα,δεν μιλαω για τους τουριστες που οτι και να τους βαλουν θα δωσουν λευκη,μιλαω για τους σοβαρους μαθητες που ξερουν 5 πραγματα.Σφαγη γινεται σε ερωτηματα τυπου β3(μαθ.κατ 2013),θεμα δ φυσικη 12-13 κλπ .
Μήπως να το ξανά σκεφτείς;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ξερω τι λεω και ειμαι σιγουρος για την δυσκολια καποιων ερωτηματων.Ποσταρες μια πολυ "γνωστη" ασκηση που κυκλοφορει σε καθε βοηθημα οποτε σταματα να λες οτι θα γινοταν σφαγη και ριξε μια ματια σε πραγματικα δυσκολα ερωτηματα και συγκρινε με αυτο που εδωσες.Η ταχυτητα εχει φαση,οχι αρχικη φαση,καλυτερα να σβησεις το "αρχικη" οπως ειπε και ο zeusΣώμα εκτελεί ΑΑΤ με εξίσωση χ=Αημ(ωt+π/6) (S.I.).
i)Η αρχική φάση της ταχύτητας u αυτής της ΑΑΤ είναι:
α.π/3rad β.π/6 rad γ.2π/3 rad
ii)Αιτιολογήστε την επιλογή σας.
Προαπαιτούμενες γνώσεις:Η έννοια της φάσης υπάρχει για κάθε αρμονικά εναλλασσόμενο μέγεθος.Για να βρούμε τη φάση ενός αρμονικά εναλλασσόμενου μεγέθους,πρέπει να φέρουμε το μέγεθος σε μορφή ημιτόνου,δηλαδή στη μορφή Γ=Γοημ(ωt+φο).Το όρισμα του ημιτόνου είναι η φάση του μεγέθους κάθε χρονική στιγμή.Η φάση της ταλάντωσης ταυτίζεται μόνο με τη φάση του μεγέθους απομάκρυνση.
Απάντηση:
Σωστή επιλογή η:γ
Στην απλή αρμονική ταλάντωση η ταχύτητα προηγείται της απομάκρυνσης κατά π/2 rad,αφού:U=Umaxσυν(ωt+φo)=Umaxημ(ωt+φο+π/2).
Έχοντας ότι:φοχ=π/6 rad(δείκτης το χ στο 0 αλλά δε μπορώ να το πληκτρολογήσω σωστά) προκύπτει:φοu=φοχ+π/2=4π/6 rad=2π/3 rad.
Μπράβο ρε ωραίος!
Μήπως να το ξανά σκεφτείς;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Ναι,καλά,μην είσαι και τόσο σίγουρος Σε κάτι τέτοια ερωτήματα γίνεται χαμός, επειδή τα παιδιά νομίζουν ότι το ξέρουν, τους φαίνεται εύκολο και απαντούν την πιο προφανή απάντηση χωρίς να σκεφτούν.Ξερω τι λεω και ειμαι σιγουρος για την δυσκολια καποιων ερωτηματων.Ποσταρες μια πολυ "γνωστη" ασκηση που κυκλοφορει σε καθε βοηθημα οποτε σταματα να λες οτι θα γινοταν σφαγη και ριξε μια ματια σε πραγματικα δυσκολα ερωτηματα και συγκρινε με αυτο που εδωσες.Η ταχυτητα εχει φαση,οχι αρχικη φαση,καλυτερα να σβησεις το "αρχικη" οπως ειπε και ο zeus
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelos97
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pkat876
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καλησπεραα παιδια!!!!! Εχω ενα μεγαλο προβλημα με τον καθηγητη της εκθεσης!! Καθε φορα πο γραφω περιληψη μου λεει οτι γραφω το νοημα και βγαινω εξω. απο τα ρουχα μου!!! Γενικα ταπαω καλα στην εκθεση κι δη στη παραγωγη λογου!!! Αν οντως γραφω το νοημα τι κυρωσεις θα εχω στην βαθμολογια ;
Όταν λες ότι γράφεις το νόημα; Δηλαδή δεν κάνεις πλαγιότιτλο σε κάθε παράγραφο ή θεματική ενότητα και υπογραμμίζεις τις σημαντικές πληροφορίες σαν προεργασία, αλλά διαβάζεις το κείμενο και αρχίζεις να γράφεις την περίληψη αναλύοντας αυτά που θεωρείς σημαντικά;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σώμα εκτελεί ΑΑΤ με εξίσωση x=Αημ(ωt + π/6) (S.I.)
Ποια είναι η αρχική φάση της ταχύτητας;
i) π/3 ii) π/6 iii) 2π/3
Αιτιολογήστε την απάντησή σας
--------------
Αρχικά, να πούμε πως η φ = ωt + φ0 (με φ0 = π/6) είναι η φάση της ΑΑΤ και η φ0 η τιμή της για t=0, δηλαδή η αρχική φάση της ταλάντωσης. Οι εξισώσεις της απομάκρυνσης, της ταχύτητας και της επιτάχυνσης της ίδιας ταλάντωσης έχουν το ίδιο φ0 στις εξισώσεις τους. Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για αρχική φάση ταχύτητας. Ο τύπος στην συγκεκριμένη περίπτωση θα γραφόταν u = umaxσυν(ωt + π/6). Μπορούμε όμως να μιλήσουμε για διαφορές φάσεων. Συγκρίνοντας τις φάσεις της απομάκρυνσης και της ταχύτητας:
x=Aημ(ωt + φ0) , u=umaxσυν(ωt + φ0) = umaxημ(ωt + φ0 + π/2) . Δηλαδή, η φάση της απομάκρυνσης συνδέεται με την φάση της ταχύτητας ως εξής: φu - φx = π/2 ...(φάση ταχύτητας - φάση απομάκρυνσης)
Σε αυτή την περίπτωση, διαγράφοντας την λέξη "αρχική", για t=0, σωστή απάντηση είναι η iii) , όπως αιτιολογήθηκε παραπάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelos97
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όταν λες ότι γράφεις το νόημα; Δηλαδή δεν κάνεις πλαγιότιτλο σε κάθε παράγραφο ή θεματική ενότητα και υπογραμμίζεις τις σημαντικές πληροφορίες σαν προεργασία, αλλά διαβάζεις το κείμενο και αρχίζεις να γράφεις την περίληψη αναλύοντας αυτά που θεωρείς σημαντικά;;;
Βγάζω κανονικά τους πλαγιοτίτλους μου αλλά ισχυρίζεται ότι είναι ελεύθερου νοήματος... αλλά προσπαθώ να συμπυκνώσω την παραγραφο όσο το δυνατον πιο μεστά και σωστά.. Αν τό έκανα με την τακτική του 200 λέξεις δεν θα ήταν αρκετες για την περιληψηηη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Για να είναι σωστή η (iii) δεν αρκεί να διαγραφεί η λέξη "αρχική". Πρέπει να προστεθεί και "...τη χρονική στιγμή μηδέν".διαγράφοντας την λέξη "αρχική", σωστή απάντηση είναι η iii)
Δεν υπάρχει περίπτωση να μπει σε εξετάσεις κάτι τέτοιο που δεν έχει νόημα. "Ερωτήσεις" σαν αυτή, αποτελούν απλά εξυπνακισμούς (συνήθως φιγουρατζήδων φροντιστών) χωρίς ουσία, με τους οποίους δεν υπάρχει λόγος να ασχολούνται οι υποψήφιοι.Σε κάτι τέτοια ερωτήματα γίνεται χαμός
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pkat876
Εκκολαπτόμενο μέλος
Βγάζω κανονικά τους πλαγιοτίτλους μου αλλά ισχυρίζεται ότι είναι ελεύθερου νοήματος... αλλά προσπαθώ να συμπυκνώσω την παραγραφο όσο το δυνατον πιο μεστά και σωστά.. Αν τό έκανα με την τακτική του 200 λέξεις δεν θα ήταν αρκετες για την περιληψηηη
Ο καθηγητής του σχολείου σου τι λέει γι'΄αυτό; Ξέρεις είναι πολύ σημαντική η γνώμη του ειδικά αν είναι διορθωτής πανελληνίων. Εγώ για παράδειγμα στο φροντιστήριο άλλαξα δύο καθηγήτριες! Ήταν παντελώς άχρηστες και ανίδεες και δεν είμαι καθόλου υπερβολική!!! Η μία μου έλεγε να γράφω στην ίδια παράγραφο 2-3 επιχειρήματα χωρίς να τεκμηριώνω και η άλλη δεν μου εξηγούσε ποτέ πού έκανα λάθος, αλλά έβαζε μόνο έναν σκέτο βαθμό! Ευτυχώς ο καθηγητής του σχολείου ήταν άψογος. Συντονιστής στο δεύτερο μεγαλύτερο βαθμολογικό κέντρο της Ελλάδας και με πολυετή πείρα! Φέτος πήρε σύνταξη, του ζήτησα να μου κάνει ιδιαίτερα και πραγματικά σε κάθε μάθημα γίνομαι όλο και καλύτερη. Αρχικά λοιπόν θα πρέπει να του ζητήσεις μία υποδειγματική περίληψη, εφόσον πιστεύεις ότι αυτά που σου λέει δεν είναι εφαρμόσιμα. Έπειτα, αν δεις ότι δεν σε καλύπτει και ότι αισθάνεσαι ότι σου δίνει λάθος συμβουλές άλλαξε καθηγητή! Η έκθεση δεν είναι μαθηματικά, που ξέρεις ότι 1+1=2, αλλά ένα πολύ σύνθετο μάθημα, το οποίο όσο κι αν ακούγεται παράξενο έχει μία πολύ μεγάλη δόση αντικειμενικότητας!!! Υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια! Ο καθηγητής μου, που κάνει αναβαθμολογήσεις, μου έχει πει ότι στο 98% των γραπτών που βαθμολογεί συμπίπτει με απόκλιση 1-2 μορίων με τον ένα από τους 2 βαθμολογητές. Είχε μαθητές στο σχολείο που δεν έγραφαν θεματικό κέντρο στην περίληψη , γιατι τους είχαν πει στο φροντιστήριο ότι πρέπει να παραλειφθεί αν αυτή ξεπερνά το όριο των λέξεων!!! Όμως από περίληψη χωρίς ΘΚ αφαιρούνται αυτόματα 3 μόρια, σύμφωνα με το υπουργείο!!!! Πρέπει λοιπόν αν αισθάνεσαι σίγουρος για την μέθοδο που ακολουθείς στην περίληψη και δεν σε καλύψουν οι απαντήσεις του μην κάθεσαι να τον ακούς χάνοντας τον χρόνο σου. Δυστυχώς στα περισσότερα φροντιστήρια οι περισσότεροι είναι άσχετοι! Άλλωστε τα θερινά μαθήματα είναι μαθήματα πειραματισμού... Οπότε μην αγχώνεσαι Όλα θα πάνε καλά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alireza
Τιμώμενο Μέλος
Καλησπεραα παιδια!!!!! Εχω ενα μεγαλο προβλημα με τον καθηγητη της εκθεσης!! Καθε φορα πο γραφω περιληψη μου λεει οτι γραφω το νοημα και βγαινω εξω. απο τα ρουχα μου!!! Γενικα ταπαω καλα στην εκθεση κι δη στη παραγωγη λογου!!! Αν οντως γραφω το νοημα τι κυρωσεις θα εχω στην βαθμολογια ;
Εγω θα ήθελα να δω μια ενδεικτική περίληψη σου κι ας μην βλέπω το κείμενο να δω αν ειναι πασιφανές το πρόβλημα που σου βρίσκει ή λέει μπαρούφες.. Αν έδινε μια θα βοηθούσε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelos97
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο καθηγητής του σχολείου σου τι λέει γι'΄αυτό; Ξέρεις είναι πολύ σημαντική η γνώμη του ειδικά αν είναι διορθωτής πανελληνίων. Εγώ για παράδειγμα στο φροντιστήριο άλλαξα δύο καθηγήτριες! Ήταν παντελώς άχρηστες και ανίδεες και δεν είμαι καθόλου υπερβολική!!! Η μία μου έλεγε να γράφω στην ίδια παράγραφο 2-3 επιχειρήματα χωρίς να τεκμηριώνω και η άλλη δεν μου εξηγούσε ποτέ πού έκανα λάθος, αλλά έβαζε μόνο έναν σκέτο βαθμό! Ευτυχώς ο καθηγητής του σχολείου ήταν άψογος. Συντονιστής στο δεύτερο μεγαλύτερο βαθμολογικό κέντρο της Ελλάδας και με πολυετή πείρα! Φέτος πήρε σύνταξη, του ζήτησα να μου κάνει ιδιαίτερα και πραγματικά σε κάθε μάθημα γίνομαι όλο και καλύτερη. Αρχικά λοιπόν θα πρέπει να του ζητήσεις μία υποδειγματική περίληψη, εφόσον πιστεύεις ότι αυτά που σου λέει δεν είναι εφαρμόσιμα. Έπειτα, αν δεις ότι δεν σε καλύπτει και ότι αισθάνεσαι ότι σου δίνει λάθος συμβουλές άλλαξε καθηγητή! Η έκθεση δεν είναι μαθηματικά, που ξέρεις ότι 1+1=2, αλλά ένα πολύ σύνθετο μάθημα, το οποίο όσο κι αν ακούγεται παράξενο έχει μία πολύ μεγάλη δόση αντικειμενικότητας!!! Υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια! Ο καθηγητής μου, που κάνει αναβαθμολογήσεις, μου έχει πει ότι στο 98% των γραπτών που βαθμολογεί συμπίπτει με απόκλιση 1-2 μορίων με τον ένα από τους 2 βαθμολογητές. Είχε μαθητές στο σχολείο που δεν έγραφαν θεματικό κέντρο στην περίληψη , γιατι τους είχαν πει στο φροντιστήριο ότι πρέπει να παραλειφθεί αν αυτή ξεπερνά το όριο των λέξεων!!! Όμως από περίληψη χωρίς ΘΚ αφαιρούνται αυτόματα 3 μόρια, σύμφωνα με το υπουργείο!!!! Πρέπει λοιπόν αν αισθάνεσαι σίγουρος για την μέθοδο που ακολουθείς στην περίληψη και δεν σε καλύψουν οι απαντήσεις του μην κάθεσαι να τον ακούς χάνοντας τον χρόνο σου. Δυστυχώς στα περισσότερα φροντιστήρια οι περισσότεροι είναι άσχετοι! Άλλωστε τα θερινά μαθήματα είναι μαθήματα πειραματισμού... Οπότε μην αγχώνεσαι Όλα θα πάνε καλά
Ιδιαιτερο κανω και ειναι χρονια βαθμολογητης! Ωστοσο δεν θεωρω οτι αυτα που μου διορθωνει βασιζονται σε καποιες ικανοτητες που εχει βαθμολογητης… παντα βαζω Θκ και βγαζω καλους πλαγιοτιλους απλα αυτος μου τα τραγικοποιει και θεωρει οτι καοιοι πλαγιοτιτλοι ειναααι πιο γενικοι
Εγω θα ήθελα να δω μια ενδεικτική περίληψη σου κι ας μην βλέπω το κείμενο να δω αν ειναι πασιφανές το πρόβλημα που σου βρίσκει ή λέει μπαρούφες.. Αν έδινε μια θα βοηθούσε.
Πραγματικα παιδια αν θελετε να σας στειλω την πιο προσφατη μου για να μου πειτε μια γνωμηηη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 14 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.