Πανελλήνιες 2013

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Isom1312

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Isom1312 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 254 μηνύματα.
εγω προσωπικα δεν υποστηριξα οτι πχ η δικη μας κατευθυνση ειναι καλυτερη ή της τεχνολογικης κτλ.. απλα ειναι ενοχλητικο να βλεπεις καποια ατομα να κατηγορουν τη θεωρητικη

μιλαω γενικοτερα,οχι για σενα η για καποιον συγκεκριμενο..οπως ειπα ο καθενας εχει τους στοχους του και με τον τροπο που ο ιδιος θελει τους πετυχαινει.Δεν εχει σημασια το ποια κατευθυνση ακολουθησες στο λυκειο για το αν αγαπας και κανεις καλα το επαγγελμα που κανεις,αυτη ειναι η γνωμη μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
μιση υλη λατινικων και μισο αμαρτημα εξω καλη η σημερινη μερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Πάει η έκθεση :D Χημεία αύριο <3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katy95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η katy95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 248 μηνύματα.
Αχ! και η ιστορια μου εχει μεινει :) αντε να δουμε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Κριτική ικανότητα δεν απαιτούν ΜΟΝΟ τα μαθηματικά, αλλα και πολλά μαθήματα της θεωρητικής αν γνωρίζεις.

Nop.Αλλα αμα επιμενεις,ποιος ειμαι εγω να πω οχι?The stage is yours :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimijim

Διάσημο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,762 μηνύματα.

Το 'πε και το έκανε ο κλέφτης!
Θέλω τα copyrights ρεεεεεεε!!!
Δείτε εδώ να καταλάβετε...


(θετικές όχι στου Ιορδάνη, μόνο στο original παρακαλώ...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
Το 'πε και το έκανε ο κλέφτης!
Θέλω τα copyrights ρεεεεεεε!!!
Δείτε εδώ να καταλάβετε...


(θετικές όχι στου Ιορδάνη, μόνο στο original παρακαλώ...)
χαχαχαχαχα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
καλα τα λεει...
πισω στο διαβασμα ομως τωρα, γιατι αν δεν περασω χανεται το μελλον μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
καλα τα λεει...
πισω στο διαβασμα ομως τωρα, γιατι αν δεν περασω χανεται το μελλον μου...
κουλαρε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Το 'πε και το έκανε ο κλέφτης!
Θέλω τα copyrights ρεεεεεεε!!!
Δείτε εδώ να καταλάβετε...


(θετικές όχι στου Ιορδάνη, μόνο στο original παρακαλώ...)

Και με έλεγες και ότι είχες πάρει κοντά 20 like σαν δεν ντρέπεσε! :mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Κατι τετοια αρθρα φταινε που εχουν μυθοποιηθει τοσο οι πανελληνιες...απλα δειτε τις σαν οποιεσδηποτε αλλες εξετασεις, δεν ειναι κατι διαφορετικο.Αν μπειτε στο τρυπακι "το μελλον μου" το χασατε το παιχνιδι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BILL4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BILL4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 309 μηνύματα.
true,και είναι άδικο από την μία γιατί δεν είμαστε στο ίδιο επίπεδο...αλλά εμείς αν διαβάσουμε καλά έχουμε σχεδόν εξασφαλήσει υψηλό βαθμό στα άλλα μαθήματα,οπότε "σώζουμε" τον χαμηλό βαθμό στα μαθηματικά ,ενώ στους θετικοτεχνολογικους βάζουν κανά περίεργο θέμα και τους γαμάνε.
Αρα παραδεχεσαι οτι στη θεωρητικη αν εισαι καλα διαβασμενος γραφεις σιγουρα.

η θεωρητική είναι η πιο δύσκολη κατεύθυνση για τον μαθητή και το ξέρω γιατί δίνω και μαθηματικά γενικής και αοθ και γι αυτά καταλαμβάνω ελάχιστο χρόνο σε σχέση με θεωρητικά... η θεωρία είναι ελάχιστη σε αυτά τα μαθήματα κ το μόνο που χρειάζεται είναι να λύνεις ασκήσεις που για κάποιον που του αρέσει δεν είναι κ τόσο κουραστικό,κάποιοι είναι κ πορωμένοι,ενώ εμείς άντε βγάλε τόσες σελίδες παπαγαλία...
Δεν καταλαβα συγκρινεις κατευθυνσεις με βαση τα μαθ γεν και το αοθ ? lol

Η θεωρητική είναι η πιο εύκολη κατεύθυνση; Μάλιστα. Αν θεωρείς οτι συμβαίνει αυτό επειδή πρέπει να αποστηθίσεις και μόνο, έλα να αποστηθίσεις εσύ ιστορία,βιολογία,εισαγωγές,αρχικούς κλπ και μετά θα σου πω αν είναι εύκολο να μάθεις τόσα πράγματα απέξω, αλήθεια θα μπορούσες; :D Και το οτι στη λογοτεχνία μόνο υπάρχει υποκειμενική βαθμολόγηση είναι λάθος γιατί και στην ιστορία στις πηγές ο μαθητής καλείται να αξιοποιήσει την κριτική του σκέψη, με τον δικό του λόγο κλπ και βαθμολογείται 50/100.
Πρωτον εχω επισης βιολογια ως μαθημα γενικης. Δευτερον το ξερεις οτι και η θετικη θελει πολλη αποστηθιση? Εχεις δει τι εστι βιολογια κατευθυνσης? Το ξερεις οτι σε ολα τα μαθηματα της κατευθυνσης πρεπει να γνωριζεις αριστα τη θεωρια αφου ενα σημαντικο μερος στις εξετασεις καλυπτει η θεωρια? Δεν ειπα οτι η θεωρητικη ειναι ευκολη αλλα... Τεσπα το σταματω εδω, καλη επιτυχια σε ΟΛΟΥΣ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

alexalchemist

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Ρε παρτε το χαμπαρι η θετικη ειναι μακραν δυσκολοτερη απ ολες τις αλλες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Misstzw3

Νεοφερμένος

Η Misstzw3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λιτόχωρο (Πιερία). Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Ρε παρτε το χαμπαρι η θετικη ειναι μακραν δυσκολοτερη απ ολες τις αλλες

ε αν ειναι ΤΟΣΟ δυσκολη η θετικη σου ας πηγαινες θεωρητικη ρε μεγαλε! Που ειναι και ευκολα οπως λενε μερικοι :) !Και η φαση ειναι οτι αυτοι που κατηγορουν τη θεωρητικη για τα ευκολα μαθηματα της ( γελαστε ελευθερα) στην πλειονοτητα δεν μπορουν να λυσουν μια ασκηση στα μαθηματικα φυσικη δν ξερω τι αλλο! ευκολακι η θεωρητικη, ευκολακι λενε και μια ασκησουλα ουτε καν να την παλεψουν δν μπορουν καποιοι... εγω θα πηγαινα θετικη αν με ενδιεφεραν σχολες απο τα αλλα πεδια..ουτε σκεφτηκα οτι ειναι δυσκολοτερη ! σε οποια κατευθυνση και να πας εχει διαβασμα.. και για εναν μαθητη π δεν χειριζεται καλα το λογο και δυσκολευεται να διαβασει ΑΠΕΙΡΕΣ ΜΑ ΑΠΕΙΡΕΣ σελιδες και καποιες απο αυτες να τις απομνημονευσει, ε σε πληροφορω οτι η θεωρητικη για αυτον γινεται μαρτυριο...και για καποιον που εχει δουλεψει μαθηματικα και φυσικη τις προηγουμενες χρονιες η θετικη θα του αρεσει και θα τα παει πολυ καλα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,002 μηνύματα.
Ναι αλλά πώς γίνεται η θεωρητική να επιλέγεται με μοναδικό κριτήριο την απέχθεια προς τα φυσικομαθηματικά λόγω κακού προηγούμενου; :confused: Όχι, ότι αναπτύσσεται έρωτας για μελέτη αρχαίων κειμένων,..κλπ. Περάσαμε και εμείς από μαθητές και κάποια πράγματα νοοτροπίας δεν αλλάζουν ποτέ: διότι τα παιδιά, είναι παιδιά..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Misstzw3

Νεοφερμένος

Η Misstzw3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λιτόχωρο (Πιερία). Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Ναι αλλά πώς γίνεται η θεωρητική να επιλέγεται με μοναδικό κριτήριο την απέχθεια προς τα φυσικομαθηματικά λόγω κακού προηγούμενου; :confused: Όχι, ότι αναπτύσσεται έρωτας για μελέτη αρχαίων κειμένων,..κλπ. Περάσαμε και εμείς από μαθητές και κάποια πράγματα νοοτροπίας δεν αλλάζουν ποτέ: διότι τα παιδιά, είναι παιδιά..

γιατι αν δεν τα εχεις παει καλα σε αυτα τα θεματα δεν γινεται να διαλεξεις τετοιες κατευθυνσεις στη γ λυκειου.. θα ειναι καταστροφη.. και θελει να εξασκηθεις σε αυτα τα μαθηματα, για αυτο και οσοι δεν τα δουλευαν τα απεχθανονταν :worry: ! εγω θα πηγαινα θετικη αν με ενδιεφερε καποια σχολη απο τα αλλα πεδια, διαβαζα τισ προηγουμενες χρονιες και δν ειχα προβλημα αλλα η8ελα αγγλικη φιλολογια και διαλεξα 1ο πεδιο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,002 μηνύματα.
Τίποτα δεν αποτελεί καταστροφή αν γίνει το σωστό διάβασμα. Οι κατευθύνσεις δεν αποτελούν δείκτη ικανότητας και εξυπνάδας κάθε μαθητή, όπως πολλοί λανθασμένα πιστεύουν. Δεν παίζει ρόλο το υπόβαθρο για να δηλώσει κάποιος μια κατεύθυνση, από την στιγμή που δεν απαιτούνται εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις αλλά μια καλή γενική παιδεία στα πλαίσια πάντα της σχολικής επιφανειακής προσέγγισης της εξεταστέας ύλης. Δεν είναι απαραίτητο πάντα, ότι διδάσκεται κάποιος να έχει το υπόβαθρο για να το διδαχτεί. Αυτό θα το διαπιστώσεις και μόνη σου στο Πανεπιστήμιο, όπου το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι στα "μέτρα" και στις "δυνατότητες" του φοιτητή, πράγμα που σημαίνει ότι ο φοιτητής πολλές φορές θα έρθει σε επαφή με άγνωστα πράγματα και θα πρέπει να ξεκινήσει διάβασμα από μηδενική βάση, με χρονοδιάγραμμα 2-3 μήνες. Όπως ανέφερα παραπάνω το οποίο μάλλον δεν διαβάστηκε, σε παλιότερες εποχές, δεν ήταν το διαδίκτυο τόσο διαδεδομένο. Αυτό είχε ως συνέπεια, η μόνη πηγή διαβάσματος να είναι η..«αυθεντία» του διδάσκοντα στο σχολείο και στο φροντιστήριο. Σήμερα, υπάρχει η δυνατότητα της μελέτης με τη χρήση νέων τεχνολογιών: βιντεοδιαλέξεις στο you tube, ελεύθερες σημειώσεις θεωρίας και ασκήσεων στο google σε μορφή pdf,..κ.α. τόσο στα Ελληνικά όσο και στα Αγγλικά. Όποιος θέλει βρίσκει. Οπότε, η δικαιολογία ότι "δεν ήμουν καλός στα μαθηματικά σε προηγούμενες τάξεις" δεν έχει νόημα. Σημασία έχει τι κάνεις από εκεί και πέρα: δηλ., πόσο είσαι διατεθειμένος να καλύψεις το κενό μόνος σου με την βοήθεια του καθηγητή. Το λέω αυτό διότι πολλά παιδιά, λόγω αυτού του εσφαλμένου και του κατά φαντασίαν φόβου, επέλεξαν μια άλλη κατεύθυνση (π.χ. θεωρητική) νομίζοντας ότι θα πάνε πολύ καλά επειδή θα αποφύγουν τον "βραχνά" των άλλων κατευθύνσεων, αλλά τελικά έκαναν μια τρύπα στο νερό. Η λογική της επιλογής με κριτήριο το εύκολο ή εκείνο που νομίζω ότι κατέχω καλά είναι πολλές φορές μια πλάνη διότι όσο συνεχίζεις κάποια πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο ήταν..ή νομίζαμε για x,y,z λόγους ότι ήταν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Aν κάνεις φροντιστήρια από την Α Λυκείου στα μαθήματα της 3ης με παράλληλη εναχόληση στο σχολέιο στα μαθήματα του έτους ώστε όταν το παιδί φτάσει στην 3η λυκεύου να κάνει επαναλήψεις τότε μπορεί να πιάσει και την πιο υψηλόβαθμη σχολή χωρίς κόπο.

Τίποτα στις πανελλαδικές δεν είναι θέμα εξυπνάαδας τα πάντα είναι θέμα προπόνησης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Misstzw3

Νεοφερμένος

Η Misstzw3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λιτόχωρο (Πιερία). Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Τίποτα δεν αποτελεί καταστροφή αν γίνει το σωστό διάβασμα. Οι κατευθύνσεις δεν αποτελούν δείκτη ικανότητας και εξυπνάδας κάθε μαθητή, όπως πολλοί λανθασμένα πιστεύουν. Δεν παίζει ρόλο το υπόβαθρο για να δηλώσει κάποιος μια κατεύθυνση, από την στιγμή που δεν απαιτούνται εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις αλλά μια καλή γενική παιδεία στα πλαίσια πάντα της σχολικής επιφανειακής προσέγγισης της εξεταστέας ύλης. Δεν είναι απαραίτητο πάντα, ότι διδάσκεται κάποιος να έχει το υπόβαθρο για να το διδαχτεί. Αυτό θα το διαπιστώσεις και μόνη σου στο Πανεπιστήμιο, όπου το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι στα "μέτρα" και στις "δυνατότητες" του φοιτητή, πράγμα που σημαίνει ότι ο φοιτητής πολλές φορές θα έρθει σε επαφή με άγνωστα πράγματα και θα πρέπει να ξεκινήσει διάβασμα από μηδενική βάση, με χρονοδιάγραμμα 2-3 μήνες. Όπως ανέφερα παραπάνω το οποίο μάλλον δεν διαβάστηκε, σε παλιότερες εποχές, δεν ήταν το διαδίκτυο τόσο διαδεδομένο. Αυτό είχε ως συνέπεια, η μόνη πηγή διαβάσματος να είναι η..«αυθεντία» του διδάσκοντα στο σχολείο και στο φροντιστήριο. Σήμερα, υπάρχει η δυνατότητα της μελέτης με τη χρήση νέων τεχνολογιών: βιντεοδιαλέξεις στο you tube, ελεύθερες σημειώσεις θεωρίας και ασκήσεων στο google σε μορφή pdf,..κ.α. τόσο στα Ελληνικά όσο και στα Αγγλικά. Όποιος θέλει βρίσκει. Οπότε, η δικαιολογία ότι "δεν ήμουν καλός στα μαθηματικά σε προηγούμενες τάξεις" δεν έχει νόημα. Σημασία έχει τι κάνεις από εκεί και πέρα: δηλ., πόσο είσαι διατεθειμένος να καλύψεις το κενό μόνος σου με την βοήθεια του καθηγητή. Το λέω αυτό διότι πολλά παιδιά, λόγω αυτού του εσφαλμένου και του κατά φαντασίαν φόβου, επέλεξαν μια άλλη κατεύθυνση (π.χ. θεωρητική) νομίζοντας ότι θα πάνε πολύ καλά επειδή θα αποφύγουν τον "βραχνά" των άλλων κατευθύνσεων, αλλά τελικά έκαναν μια τρύπα στο νερό. Η λογική της επιλογής με κριτήριο το εύκολο ή εκείνο που νομίζω ότι κατέχω καλά είναι πολλές φορές μια πλάνη διότι όσο συνεχίζεις κάποια πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο ήταν..ή νομίζαμε για x,y,z λόγους ότι ήταν.

ξερω ατομα π εχουν διαλεξει θετικη - τεχνολογικη κατευθυνση και δεν τα πανε καλα παρολο π προσπαθουν διοτι και τις προηγουμενες χρονιες δεν ξερανε τι τους γινεται.. αυτο π λες ειναι αμφιλεγομενο, εαν δεν ξερεις ηδη απο την δευτερα λυκειου μαθηματικα τις δυναμεις και πως να λυνεις εξισωσεις κτλ στην γ λυκειου θα τα βρεις πολυ δυσκολα.. παρα πολυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top