Τίποτα δεν αποτελεί καταστροφή αν γίνει το σωστό διάβασμα. Οι κατευθύνσεις δεν αποτελούν δείκτη ικανότητας και εξυπνάδας κάθε μαθητή, όπως πολλοί λανθασμένα πιστεύουν. Δεν παίζει ρόλο το υπόβαθρο για να δηλώσει κάποιος μια κατεύθυνση, από την στιγμή που δεν απαιτούνται εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις αλλά μια καλή γενική παιδεία στα πλαίσια πάντα της σχολικής επιφανειακής προσέγγισης της εξεταστέας ύλης. Δεν είναι απαραίτητο πάντα, ότι διδάσκεται κάποιος να έχει το υπόβαθρο για να το διδαχτεί. Αυτό θα το διαπιστώσεις και μόνη σου στο Πανεπιστήμιο, όπου το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι στα "μέτρα" και στις "δυνατότητες" του φοιτητή, πράγμα που σημαίνει ότι ο φοιτητής πολλές φορές θα έρθει σε επαφή με άγνωστα πράγματα και θα πρέπει να ξεκινήσει διάβασμα από μηδενική βάση, με χρονοδιάγραμμα 2-3 μήνες. Όπως ανέφερα παραπάνω το οποίο μάλλον δεν διαβάστηκε, σε παλιότερες εποχές, δεν ήταν το διαδίκτυο τόσο διαδεδομένο. Αυτό είχε ως συνέπεια, η μόνη πηγή διαβάσματος να είναι η..«αυθεντία» του διδάσκοντα στο σχολείο και στο φροντιστήριο. Σήμερα, υπάρχει η δυνατότητα της μελέτης με τη χρήση νέων τεχνολογιών: βιντεοδιαλέξεις στο you tube, ελεύθερες σημειώσεις θεωρίας και ασκήσεων στο google σε μορφή pdf,..κ.α. τόσο στα Ελληνικά όσο και στα Αγγλικά. Όποιος θέλει βρίσκει. Οπότε, η δικαιολογία ότι "δεν ήμουν καλός στα μαθηματικά σε προηγούμενες τάξεις" δεν έχει νόημα. Σημασία έχει τι κάνεις από εκεί και πέρα: δηλ., πόσο είσαι διατεθειμένος να καλύψεις το κενό μόνος σου με την βοήθεια του καθηγητή. Το λέω αυτό διότι πολλά παιδιά, λόγω αυτού του εσφαλμένου και του κατά φαντασίαν φόβου, επέλεξαν μια άλλη κατεύθυνση (π.χ. θεωρητική) νομίζοντας ότι θα πάνε πολύ καλά επειδή θα αποφύγουν τον "βραχνά" των άλλων κατευθύνσεων, αλλά τελικά έκαναν μια τρύπα στο νερό. Η λογική της επιλογής με κριτήριο το εύκολο ή εκείνο που νομίζω ότι κατέχω καλά είναι πολλές φορές μια πλάνη διότι όσο συνεχίζεις κάποια πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο ήταν..ή νομίζαμε για x,y,z λόγους ότι ήταν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.