Dias
Επιφανές μέλος
Ο βαθμός του ΑΟΘ μετράει σε όλα τα πεδία και όχι μόνο στο 5ο. Απλά στο 5ο είναι και μάθημα βαρύτητας.πως γινεται να εβγαλες τοσο ρε μεγαλε? ενοω πως γινεται να εβγαλες στο 5ο 18.922 και στο 4ο και 5ο διαφορα 300 μορια ενω μονο απο την οικονομια περνεις 2.000 δλδ η αποκληση θα πρεπει να ειναι τουλαχιστον 2000 μορια..εξηγησε μ σε παρακαλω..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
πως γινεται να εβγαλες τοσο ρε μεγαλε? ενοω πως γινεται να εβγαλες στο 5ο 18.922 και στο 4ο και 5ο διαφορα 300 μορια ενω μονο απο την οικονομια περνεις 2.000 δλδ η αποκληση θα πρεπει να ειναι τουλαχιστον 2000 μορια..εξηγησε μ σε παρακαλω..
Τα μαθήματα βαρύτητας είναι διαφορετικά.
Στο 5 πεδίο μετριούνται δύο φορές η οικονομία και τα μαθ. γεν. , ενώ στο 2/4 τα μαθηματικά κατεύθυνσης και η φυσική κατεύθυνσης. Αυτό σημαίνει πως ΑΟΘ και Μαθ Γεν έγραψε καλύτερα από ότι Φυσ και Μαθ Κατ.
Γιατί στα υπόλοιπα που κάνω ιδιαίτερα,δεν θα κάνω διακοπές.Γιατί;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
loki8
Νεοφερμένος
Τα μαθήματα βαρύτητας είναι διαφορετικά.
Στο 5 πεδίο μετριούνται δύο φορές η οικονομία και τα μαθ. γεν. , ενώ στο 2/4 τα μαθηματικά κατεύθυνσης και η φυσική κατεύθυνσης. Αυτό σημαίνει πως ΑΟΘ και Μαθ Γεν έγραψε καλύτερα από ότι Φυσ και Μαθ Κατ.
Βασικά δεν ξέρω πως υπολογίζεται.
Έχω γράψει
Μαθ. Γενικής : 19
Φυσική Κατευθ : 20
Μαθ. Κατευθ : 16,5
ΑΟΘ : 19,9
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
natasoula...
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OLSon-X
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος
Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι δε θα δεχόταν... Ξέρω πολλούς καθηγητές που ενώ είνια καλοί στη δουλειά τους στο σχολείο δηλαδή βοηθάνε με παραπάνω ασκήσεις, λένε ότι δε χρειάζονται τα φροντιστήρια κτλ. κάνουν ιδιαίτερα και χρεώνουν και πολύ μάλιστα Και εγώ πίστεψέ με είχα εκπλαγεί όταν άκουσα πόσα παίρνουν την ώρα μερικοί για τους οποίους είχα σχηματίσει άλλη άποψη...Οπότε μη διστάσεις, δε θα σε πάρει με κακό μάτι... όλοι οι διορισμένοι κάνουν ιδιαίτερα λίγο πολύ...Ο καθηγητής ήταν στον 3 ή 4 χρόνο διορισμένος και πριν έκανε σε φροντιστήριο μάθημα. Αλλά στο σχολείο μας έλεγε ότι αυτά δεν χρειάζονται και ότι μπορούμε και μονοί μας. Με άλλα λόγια ουδέποτε έψαχνε για "πελάτες" όπως έχω ακούσει ότι κάνουν πολλοί. Εκεί, στο μάθημα του δημοσίου σχολείου όλα. Δεν του άρεσε το όλο θέμα" πληρώνω για να μάθω". Άρα και στην περίπτωση που τον φώναζα και συμφωνούσε είτε για να με βοηθήσει είτε για παραπάνω εισόδημα, δεν θα με χρέωνε πολύ. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω, αν και έχω την άποψη ότι δεν θα συμφωνούσε καν.
Λες να είναι καλή ιδέα να του ζητήσω να μου κάνει ιδιαίτερα, ή θα με πάρει με κακό μάτι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Πρώτα όμως θα σας πω πως πήγε σήμερα το μάθημα. Τα κατάλαβα όλα (ίσως επειδή δεν είπαμε πολλά καινούρια). Οπότε είμαι εντάξει, θα μπορέσω να κάνω ασκήσεις χωρίς να ξοδέψω μια ώρα διαβάσματος για να κατανοήσω από μόνος μου το μάθημα όπως έκανα σήμερα. Συνεχίζει να μην μου αρέσει ο τρόπος του μαθήματος όμως. Αισθάνομαι πως οι σημειώσεις μου (όπως αναγκάζομαι να κάνω στο μάθημα) θα είναι άχρηστες για επανάληψη, και χάνομαι που και που στο μάθημα (AKA δεν πιάνω τα όχι λίγα υπονοούμενα που ρίχνει μέσα στην τάξη). Ίσως κάποιος πει ότι πάει πιο χαλαρά, αλλά εγώ δεν πληρώνω για χαλαρότητα και ούτε για βιασύνη μέσα στο μάθημα. Μπορεί κάποια παιδιά να βολεύονται με αυτό το σύστημα αλλά προσωπικά δεν βολεύομαι εγώ. Θέλω ουσιαστικό μάθημα και όχι πλαγιασμούς (υπάρχει τέτοια λέξη?).
Οπότε, θα συνεχίσω να κάνω μαζί της το καλοκαίρι. Αν ο καθηγητής μου είναι στο σχολείο μου, θα συζητήσω μαζί του και μάλλον δεν θα κάνω ούτε ιδιαίτερα ούτε φροντιστήρια. Αν δεν είναι στο σχολείο μου, θα τον ψάξω και θα του πω για ιδιαίτερα από Σεπτέμβρη. Προϋπόθεση να κάνω το καλοκαίρι με την τωρινή καθηγήτρια μου είναι φυσικά να μην μου σπάσει τα νεύρα τον Αύγουστο και να μην κάνει το χθεσινό.
Πως σας φαίνεται? Μήπως θα είναι πολύ αργά αν περιμένω μέχρι τότε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος
Επίσης, τι είδους μάθημα γίνεται στο φροντιστήριο; Εξήγα λίγο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
massa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Οπότε, θα συνεχίσω να κάνω μαζί της το καλοκαίρι.
Πως σας φαίνεται? Μήπως θα είναι πολύ αργά αν περιμένω μέχρι τότε?
Τριχες κατσαρες...Αγορινα θα σου προτεινα να τρεξεις να τον βρεις τωρα.
Ρε τα καλοκαιρινα ειναι σημαντικα.Δεν ειναι να τα αφηνεις αυτα για Σεπτεμβρη.Εκει που κανεις απο οτι καταλαβα ειναι χεσε μεσα οποτε βουρ στον καθηγητη αν με ρωτας!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Επίσης, τι είδους μάθημα γίνεται στο φροντιστήριο; Εξήγα λίγο...
Μπαίνουμε μέσα στην τάξη και μας ρωτάει αν είχαμε πρόβλημα με τις ασκήσεις. Μετά αυτή μας λέει τι να γράψουμε στο τετράδιο. Συγκεκριμένα με τα όρια που κάνουμε, μας λέει 1... 2... 3... και κάτω από αυτά κάνει και ένα παράδειγμα σε ένα φύλλο μπροστά της και το αντιγράφουμε. Που είναι το πρόβλημα? Τα λέει γρήγορα, δεν καταλαβαίνω τι κολπάκια κάνει στην αρχή, ίσα που προλαβαίνω να αντιγράψω το παράδειγμα και βουτάμε σε δική μας άσκηση. Την προηγούμενη μέρα μας έβαλε άσκηση την οποία δεν μας είχε δείξει πως να την λύσουμε αφού ήταν πολύ πιο περίπλοκη απο το παράδειγμα και δεν είχαμε ξανακάνει τέτοιο τύπο άσκησης, και βγήκε έξω στο μπαλκόνι για μπλα μπλα. Μετά από 5 λεπτά περίπου μπαίνει, βλέπει ότι κανένας δεν την έλυσε και τότε την κάνει μόνη της. Αντιγράφουμε χωρίς να έχουμε πιάσει τι στο διάολο έκανε και μετά φεύγει γιατί τελειώνει η ώρα και μένω εγώ να αντιγράφω μόνος κάτι που δεν ξέρω τι είναι. Αυτά.
Την επόμενη μέρα διαβάζω μόνος μου και καταλαβαίνω τι έκανε. Ε εντάξει, δεν ήταν και τίποτα φοβερό αλλά μέσα στο μάθημα δεν το κατάλαβα. Και είμαστε λίγο "χαλαροί" μέσα, πετάνε και ένα άκυρο που και που.
Επίσης δεν μου αρέσει το κλίμα μέσα, γιατί ο ρυθμός είναι διαφορετικός από αυτόν που είχα συνηθίσει. Είναι φιλικοί όλοι, απλά οι άλλοι γνωρίζονται (3 μαθητές και η καθηγήτρια) για τουλάχιστον έναν χρόνο απο την Β και εγώ είμαι ξένος. Άρα μένω λίγο πίσω απο τους άλλους όταν γράφουν την θεωρία που έχει γράψει στο φύλλο μπροστά της.
Σήμερα πχ λέει στην διπλανή μου:
"Δεν με ξέρει" γελώντας και κοιτάζοντας εμένα. Φυσικά δεν είναι τίποτα άσχημο αυτό, ούτε παρεξηγήθηκα δεν είμαστε κομπλεξικοί. Απλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το πόσο δίκιο είχε.
Μπορεί να μην σας φαίνεται τίποτα παράξενο, δεν ξέρω το πρόγραμμά σας. Αλλά είμαι σίγουρος πως αν κάνουμε πιο περίπλοκα πράγματα μετά (που αυτό είναι σίγουρο), τότε θα έχω πρόβλημα μαζί της. Αυτή μπορεί να είναι καλή μιας και οι άλλοι κάνουν 2η χρονιά μαζί της, αλλά εμένα δεν μου ταιριάζει.
Εγώ έχω συνηθίσει:
1) Να μου φέρνουν έτοιμη την θεωρία σε φυλλάδιο και να διαβάζουμε μαζί για να μην έχω ελλείψεις και ούτε να βιάζομαι να αντιγράψω χωρίς να ξέρω τι αντιγράφω. Μετά παραδείγματα και ασκήσεις.
2) Να γράφει εκείνη την ώρα την θεωρία και να την εξηγεί πλήρως, και μετά να αντιγράφω, αφού την έχω καταλάβει. Ή να μου δίνει φυλλάδιο με την θεωρία και να την αντιγράφω σπίτι (όπως κάνω στην φυσική).
Και πάνω από όλα σωστό μάθημα και όχι βιαστικό και μη κατανοητό.
Είμαι λίγο διστακτικός τύπος οπότε σκέφτηκα να κάνω υπομονή μπας και το συνηθίσω, αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι δίκιο έχετε. Θα δω τι θα μπορέσω να κάνω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
........ Οπότε, θα συνεχίσω να κάνω μαζί της το καλοκαίρι. Αν ο καθηγητής μου είναι στο σχολείο μου, θα συζητήσω μαζί του και μάλλον δεν θα κάνω ούτε ιδιαίτερα ούτε φροντιστήρια. Αν δεν είναι στο σχολείο μου, θα τον ψάξω και θα του πω για ιδιαίτερα από Σεπτέμβρη. Προϋπόθεση να κάνω το καλοκαίρι με την τωρινή καθηγήτρια μου είναι φυσικά να μην μου σπάσει τα νεύρα τον Αύγουστο και να μην κάνει το χθεσινό. Πως σας φαίνεται? Μήπως θα είναι πολύ αργά αν περιμένω μέχρι τότε?
Αυτά είναι ημίμετρα. Μια μέρα θα είναι έτσι και μια αλλιώς, θα το σκέφτεσαι ξανά και ξανά και ο καιρός θα χαθεί. Ό,τι έχεις να κάνεις, να το κάνεις γρήγορα. (Κουΐζ: ποιος είπε τη φράση αυτή και σε ποιον?)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Προσωπικά θεωρώ αυτή που εφαρμοΕι την καλύτερη μέθοδο, εκνευριζει τους μαθητές γιατί θεωρούν ότι σπαταλαται χρόνος στις εξετάσεις όμως αποδεικνύεται η αξία της.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
massa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μπαίνουμε μέσα στην τάξη και μας ρωτάει αν είχαμε πρόβλημα με τις ασκήσεις. Μετά αυτή μας λέει τι να γράψουμε στο τετράδιο. Συγκεκριμένα με τα όρια που κάνουμε, μας λέει 1... 2... 3... και κάτω από αυτά κάνει και ένα παράδειγμα σε ένα φύλλο μπροστά της και το αντιγράφουμε. Που είναι το πρόβλημα? Τα λέει γρήγορα, δεν καταλαβαίνω τι κολπάκια κάνει στην αρχή, ίσα που προλαβαίνω να αντιγράψω το παράδειγμα και βουτάμε σε δική μας άσκηση. Την προηγούμενη μέρα μας έβαλε άσκηση την οποία δεν μας είχε δείξει πως να την λύσουμε αφού ήταν πολύ πιο περίπλοκη απο το παράδειγμα και δεν είχαμε ξανακάνει τέτοιο τύπο άσκησης, και βγήκε έξω στο μπαλκόνι για μπλα μπλα. Μετά από 5 λεπτά περίπου μπαίνει, βλέπει ότι κανένας δεν την έλυσε και τότε την κάνει μόνη της. Αντιγράφουμε χωρίς να έχουμε πιάσει τι στο διάολο έκανε και μετά φεύγει γιατί τελειώνει η ώρα και μένω εγώ να αντιγράφω μόνος κάτι που δεν ξέρω τι είναι. Αυτά.
Επίσης δεν μου αρέσει το κλίμα μέσα, γιατί ο ρυθμός είναι διαφορετικός από αυτόν που είχα συνηθίσει. Είναι φιλικοί όλοι, απλά οι άλλοι γνωρίζονται (3 μαθητές και η καθηγήτρια) για τουλάχιστον έναν χρόνο απο την Β και εγώ είμαι ξένος. Άρα μένω λίγο πίσω απο τους άλλους όταν γράφουν την θεωρία που έχει γράψει στο φύλλο μπροστά της.
Σήμερα πχ λέει στην διπλανή μου:
"Δεν με ξέρει" γελώντας και κοιτάζοντας εμένα. Φυσικά δεν είναι τίποτα άσχημο αυτό, ούτε παρεξηγήθηκα δεν είμαστε κομπλεξικοί. Απλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το πόσο δίκιο είχε.
Kαι μετα αναρωτιουνται μερικοι πως ειναι δυνατον να υπαρχουν βαθμοι απο 0-5 στις πανελληνιες.
να ειναι καλα τετοια φροντιστηρια του κωλου.......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Kαι μετα αναρωτιουνται μερικοι πως ειναι δυνατον να υπαρχουν βαθμοι απο 0-5 στις πανελληνιες.
να ειναι καλα τετοια φροντιστηρια του κωλου.......
Διαφωνώ η καθηγήτρια πρέπει να είναι κορυφή. Εγώ θα συνεχιζα με 1000
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Διαφωνώ η καθηγήτρια πρέπει να είναι κορυφή. Εγώ θα συνεχιζα με 1000
Αυτό εννοώ. Εσένα σου φαίνεται κορυφή, αλλά εγώ στο σχολειό μου δεν έχω ξανακάνει παρόμοιο μάθημα, ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια που δεν έχει καμία σχέση ο ένας με τον άλλον τρόπο μαθήματος. Προτιμώ πιο σταθερό μάθημα, και όχι πολύ γράψιμο θεωρίας μέσα στην τάξη, αυτήν την κάνω και μόνος μου.
Και είναι λίγο επικίνδυνη χρονιά για ρίσκα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
massa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αυτό εννοώ. Εσένα σου φαίνεται κορυφή, αλλά εγώ στο σχολειό μου δεν έχω ξανακάνει παρόμοιο μάθημα, ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια που δεν έχει καμία σχέση ο ένας με τον άλλον τρόπο μαθήματος. Προτιμώ πιο σταθερό μάθημα, και όχι πολύ γράψιμο θεωρίας μέσα στην τάξη, αυτήν την κάνω και μόνος μου.
Και είναι λίγο επικίνδυνη χρονιά για ρίσκα.
Νομιζω οτι ο fockos το λεει ειρωνικα......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Νομιζω οτι ο fockos το λεει ειρωνικα......
Σας λέω τον πόνο μου και ειρωνεύεστε
Καλά focko, θα δεις τρολάρισμα σε δικά σου post
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.