sido
Νεοφερμένος
ενοειτε και φροντηστηριο να πηγαινεις χωρις διαβασμα δεν κανεις τπτακριβως....αλλα ενταξει και φροντιρτηρια να κανεις χρειαζεται μεγαλη προσπαθεια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ακριβώς όπως το λες. Γιαυτό έγραψα ότι:Η ύλη στη φυσικη είναι κανονική για τα πλάισια των πανελληνίων,αλλά έχουν πολλούς τύπους ασκήσεων.Αν δεις και τα βοηθήματα της φυσικής είναι αρκετά μεγαλύτερα απ'αυτά των άλλων μαθημάτων.......
Εξηγούμαι: Όλη η ύλη είναι 4 κεφάλαια. Ακριβώς, επειδή είναι πολύ μικρή ύλη έχει διογκωθεί τερατικά με τις ασκήσεις. Αυτό είναι ένα από τα αρνητικά της μικρής ύλης. Ψάχνουν και συνδυάζουν ότι νάναι για άσκηση. Έτσι χάνουμε την ουσία και ψυρίζουμε τη μαϊμού. Με την ατελείωτη και απίθανη αυτή ασκησιολογία έγινε δύσκολη η φυσική. Μπορείς να φανταστείς να ήταν όλη η ύλη 1 μόνο κεφάλαιο, τι τρελές ασκήσεις θα κατασκευάζονταν? Μόνο στην Ελλάδα (όπως θα έλεγε και κάποια ψυχή) υπάρχουν τέτοιες απίθανες ασκήσεις φυσικής. Ψάξε στα Αγγλικά και δεν θα βρεις....Εκεί που η ύλη είναι ελάχιστη είναι στη φυσική κατεύθυνσης, με όσα αρνητικά αυτό σημαίνει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
Και ναι, είναι εντελώς άκυρο να συγκρίνουμε με την ύλη που είχαν στις δέσμες, γιατί τότε μπορούσες να δίνεις ένα μάθημα τη χρονιά και να κρατάς τη βαθμολογία σου για την επόμενη.
Ps: Όποιος θέλει να ασχοληθεί με πρωτότυπα θέματα, ας τα αναζητήσει στον ιστότοπο της ένωσης Ελλήνων φυσικών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
1) Φυσικά, η συζήτηση αυτή (όπως έγραψε πιο πάνω μια φίλη) μόνο σκοπό έχει “κουβέντα να γίνεται”. Για μας που δίνουμε φέτος οι κανόνες του παιχνιδιού είναι γνωστοί και δεν θα αλλάξουν. Και οι κανόνες αυτοί είναι οι ίδιοι (σχεδόν) για όλους. Όμως, και η “κουβέντα” κακό δεν κάνει. Πάμε λοιπόν!Ποια ύλη είναι μικρή στη φυσική μωρέ; Έχετε ιδέα τί διδάσκονται οι πρωτοετείς στα αμερικάνικα πανεπιστήμια στην Αμερική; ........ 4 κεφάλαια είναι μια χαρά για Γ' λυκείου, ειδικά αν σκεφτείς ότι έχεις άλλα 5 (τουλάχιστον) να δώσεις....... Και ναι, είναι εντελώς άκυρο να συγκρίνουμε με την ύλη που είχαν στις δέσμες, γιατί τότε μπορούσες να δίνεις ένα μάθημα τη χρονιά και να κρατάς τη βαθμολογία σου για την επόμενη.
2) Προφανώς και είναι πολύ μικρή η ύλη της φυσικής. Είναι μόνον 3½κεφάλαια (ούτε καν 4). Αν μετρήσεις σελίδες του βιβλίου (αφαιρώντας ασκήσεις και ένθετα) θα τις βρεις 68 (!!!!).
3) Δεν είπα ότι επειδή είναι λίγη η ύλη, η φυσική είναι εύκολη. Εξήγησα και παραπάνω ότι η πολύ μικρή ύλη έχει σαν αποτέλεσμα να γίνονται πολύπλοκες και απίθανες οι ασκήσεις, άρα το μάθημα να δυσκολεύει. Έχει χαθεί η ουσία της φυσικής και έχει γίνει σκέτη ατελείωτη ασκησιολογία.
4) Αν η ύλη ήταν περισσότερη (π.χ. και τα 7 κεφάλαια του βιβλίου), τότε το επίπεδο των ασκήσεων αναγκαστικά θα ήταν χαμηλότερο και το βάρος θα δινόταν στην πραγματική φυσική, δηλαδή στην κατανόηση των φαινομένων.
5) Θεωρώ λάθος το να βλέπουμε την ύλη μόνο σε σχέση με τις εξετάσεις. Με τη μικρή ύλη, φτάνουμε στα πανεπιστήμια μη έχοντας έρθει σε επαφή με βασικά κεφάλαια της φυσικής, όπως Ρευστομηχανική, Συστήματα αναφοράς, Κινήσεις σε βαρυτικά πεδία, Σχετικότητα, Κβαντομηχανική.
6) Ασφαλώς και δεν είναι άκυρη η σύγκριση με τις δέσμες. Το ότι τότε κρατούσαν μαθήματα είναι εντελώς άσχετο. Μήπως να κάνουμε σύγκριση της ύλης με την εποχή πριν τις δέσμες? Τότε η ύλη των πανελλαδικών ήταν η όλη η “διδακτέα” όλων των τάξεων γυμνασίου και λυκείου και ούτε τότε κρατούσαν μαθήματα. Στα αρχαία μάθαμε “διδακτέα” σημαίνει “αυτή που πρέπει να διδαχθεί”, δηλαδή όλο το βιβλίο, άσχετα αν οι μαθητές είχαν διδαχθεί μόνον τη μισή. Από όσα μου έχουν πει καθηγητές, όταν από τις δέσμες περάσαμε στο σημερινό σύστημα, φρόντισαν η ύλη των πανελληνίων να έχει την ίδια έκταση με πριν, αλλά για τα 14 μαθήματα που έδιναν το 2000. Τώρα τα μαθήματα από 14 έχουν γίνει 6 (για κάποιους 7), άρα η συνολική ύλη είναι σχεδόν η μισή από τότε.
7) Εντελώς άκυρη είναι η δική σου σύγκριση με την ...Αμερική(!). Και έλεος πια με αυτά τα παραμυθάκια του στυλ “στην Ελλάδα κάνουμε περισσότερα και πιο δύσκολα μαθήματα, ενώ οι ξένοι μπλα, μπλα, μπλα…”. Αντί να ακούμε τι μας είπε ο φίλος μας που η ξαδέρφη του περιπτερά του έχει μια κουνιάδα που σπούδασε στο εξωτερικό, ας το ψάξουμε μόνοι μας. Ο Γκούγκλης είναι φίλος μας. Μια αναζήτηση “physics high school” θα καταρρίψει τέτοιους μύθους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
1) Φυσικά, η συζήτηση αυτή (όπως έγραψε πιο πάνω μια φίλη) μόνο σκοπό έχει “κουβέντα να γίνεται”. Για μας που δίνουμε φέτος οι κανόνες του παιχνιδιού είναι γνωστοί και δεν θα αλλάξουν. Και οι κανόνες αυτοί είναι οι ίδιοι (σχεδόν) για όλους. Όμως, και η “κουβέντα” κακό δεν κάνει. Πάμε λοιπόν!
2) Προφανώς και είναι πολύ μικρή η ύλη της φυσικής. Είναι μόνον 3½κεφάλαια (ούτε καν 4). Αν μετρήσεις σελίδες του βιβλίου (αφαιρώντας ασκήσεις και ένθετα) θα τις βρεις 68 (!!!!).
3) Δεν είπα ότι επειδή είναι λίγη η ύλη, η φυσική είναι εύκολη. Εξήγησα και παραπάνω ότι η πολύ μικρή ύλη έχει σαν αποτέλεσμα να γίνονται πολύπλοκες και απίθανες οι ασκήσεις, άρα το μάθημα να δυσκολεύει. Έχει χαθεί η ουσία της φυσικής και έχει γίνει σκέτη ατελείωτη ασκησιολογία.
4) Αν η ύλη ήταν περισσότερη (π.χ. και τα 7 κεφάλαια του βιβλίου), τότε το επίπεδο των ασκήσεων αναγκαστικά θα ήταν χαμηλότερο και το βάρος θα δινόταν στην πραγματική φυσική, δηλαδή στην κατανόηση των φαινομένων.
5) Θεωρώ λάθος το να βλέπουμε την ύλη μόνο σε σχέση με τις εξετάσεις. Με τη μικρή ύλη, φτάνουμε στα πανεπιστήμια μη έχοντας έρθει σε επαφή με βασικά κεφάλαια της φυσικής, όπως Ρευστομηχανική, Συστήματα αναφοράς, Κινήσεις σε βαρυτικά πεδία, Σχετικότητα, Κβαντομηχανική.
6) Ασφαλώς και δεν είναι άκυρη η σύγκριση με τις δέσμες. Το ότι τότε κρατούσαν μαθήματα είναι εντελώς άσχετο. Μήπως να κάνουμε σύγκριση της ύλης με την εποχή πριν τις δέσμες? Τότε η ύλη των πανελλαδικών ήταν η όλη η “διδακτέα” όλων των τάξεων γυμνασίου και λυκείου και ούτε τότε κρατούσαν μαθήματα. Στα αρχαία μάθαμε “διδακτέα” σημαίνει “αυτή που πρέπει να διδαχθεί”, δηλαδή όλο το βιβλίο, άσχετα αν οι μαθητές είχαν διδαχθεί μόνον τη μισή. Από όσα μου έχουν πει καθηγητές, όταν από τις δέσμες περάσαμε στο σημερινό σύστημα, φρόντισαν η ύλη των πανελληνίων να έχει την ίδια έκταση με πριν, αλλά για τα 14 μαθήματα που έδιναν το 2000. Τώρα τα μαθήματα από 14 έχουν γίνει 6 (για κάποιους 7), άρα η συνολική ύλη είναι σχεδόν η μισή από τότε.
7) Εντελώς άκυρη είναι η δική σου σύγκριση με την ...Αμερική(!). Και έλεος πια με αυτά τα παραμυθάκια του στυλ “στην Ελλάδα κάνουμε περισσότερα και πιο δύσκολα μαθήματα, ενώ οι ξένοι μπλα, μπλα, μπλα…”. Αντί να ακούμε τι μας είπε ο φίλος μας που η ξαδέρφη του περιπτερά του έχει μια κουνιάδα που σπούδασε στο εξωτερικό, ας το ψάξουμε μόνοι μας. Ο Γκούγκλης είναι φίλος μας. Μια αναζήτηση “physics high school” θα καταρρίψει τέτοιους μύθους.
Ας τα πιάσω 1 - 1.
1) Αυτός είναι και ο σκοπός ενός forum, άλλωστε.
2) Δε συνηθίζω να μετράω την ύλη σε σελίδες (έλεος), αλλά σε περιεχόμενο. Και το περιεχόμενο του βιβλίου της φυσικής είναι αρκετά μεγάλο για 4 μήνες (καθαρό) μάθημα. Άποψή σου, αρκεί να μην προσπαθείς να την επιβάλλεις.
3) Όποιος θέλει να μάθει παραπάνω πράγματα, ας ασχοληθεί με θέματα ολυμπιάδων φυσικής. Δόξα τω Θεώ, δεν είμαστε όλοι διάνοιες, ούτε χρειάζεται σε κανέναν η γνώση κβαντικής θεωρίας (6-7 κεφ. σχολικό) για τις μετέπειτα σπουδές του. Πρέπει να καταλάβεις ότι το λύκειο είναι η πόρτα για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Όταν μπαίνουν παιδιά σε ΑΕΙ δίχως να γνωρίζουν έστω τα βασικά από τα ολοκληρώματα, πώς γίνεται να ζητάμε να αυξηθεί η ύλη στα μαθηματικά; Για το τελευταίο, θα πειστείς όταν μπεις σε μια σχολή...
4) Ισχύει ό,τι και στο 3. Πολύ αμφιβάλλω για το συμπέρασμα που έβγαλες, btw.
5) Θέλοντας και μη, μόνο έτσι τη βλέπουμε. Θεωρητικά μιλώντας, σαφώς και ΔΕΝ πρέπει να το βλέπουμε έτσι. Αλλά γιατί αναφέρεσαι μόνο στη φυσική, και δεν σχολιάζεις και το τί γίνεται σε ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ενδοσχολικά μαθήματα (Γ.Π.) μες στην τάξη; Εκείνα δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα και σε κανέναν; Ή μήπως γεννηθήκαμε παντογνώστες και δεν έχουμε ανάγκη τη γνώση;
6) Προφανώς, δεν κατάλαβες αυτό που άφησα να εννοηθεί στο προηγούμενο post μου. Παρόλο που στις δέσμες η ύλη ήταν σαφώς μεγαλύτερη απ' ότι τώρα, δίνονταν η δυνατότητα σε κάποιον να "κρατήσει" το βαθμό που ήθελε στα μαθήματα που έγραφε ικανοποιητικά ενδεχομένως, κατά συνέπεια δίνοντας την επόμενη χρονιά εξετάσεις, θα είχε να εξεταστεί σε άλλα μαθήματα που δεν πέτυχε το στόχο του την προηγούμενη εξεταστική περίοδο. Τώρα, αν αποτύχεις σε ένα, είναι ικανό να σε αναγκάσει να ξαναδώσεις ΚΑΙ τα 6 (minimum) μαθήματα από το 0. As simple as that. Αν σε εσένα φαίνεται ευκολότερο το παρόν σύστημα, ok. Όπως το δει κανείς...
Στο δια ταύτα, είναι εντελώς ανούσιο και άκυρο να συγκρίνεις 2 διαφορετικά συστήματα (Δέσμες/Πανελλαδικές) αφού υπάρχουν + και - εκατέρωθεν.
7) Όποιος γνωρίζει έστω λίγα πράγματα περί εκπαίδευσης, ούτε κατά διάνοια δεν μπορεί να αμφισβητήσει πανεπιστήμια όπως το MIT και το Caltech. Αντί λοιπόν να φοράμε παρωπίδες, ας συμβουλευτούμε όπως προτείνεις και συ την google. Εκεί είναι να διαψεύσει τον οποιονδήποτε, σχετικό ή μη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Superhuman
Δραστήριο μέλος
Πρέπει να καταλάβεις ότι το λύκειο είναι η πόρτα για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ.
Το λύκειο,κανονικά,δεν είναι η πόρτα για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ.Έτσι έχει καταντήσει.Η δευτεροβάθμια προσφέρει,αρχικά,μια γενικότερη εκπαίδευση και ύστερα σε προετοιμάζει για την τριτοβάθμια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
Το λύκειο,κανονικά,δεν είναι η πόρτα για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ.Έτσι έχει καταντήσει.Η δευτεροβάθμια προσφέρει,αρχικά,μια γενικότερη εκπαίδευση και ύστερα σε προετοιμάζει για την τριτοβάθμια.
Θα σου συνιστούσα να αλλάξεις τοποθεσία στο προφίλ σου τότε, και να βάλεις την πραγματική χώρα στην οποία μένεις. Αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές, το σχολείο έχει (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) το ρόλο του σκαλοπατιού για την τριτοβάθμια, εδώ στην Ελλάδα. Εκτός κι αν μόνο στο δικό μου σχολείο η γενική παιδεία είναι η ώρα του παιδιού, κατά το Μάρτιο οι τάξεις της Γ' λυκείου είναι άδειες κλπ κλπ...
Εκτός κι αν αναφέρεσαι σε θεωρητικό επίπεδο, οπότε δεν έχει νόημα να συζητάμε περαιτέρω για την τωρινή κατάσταση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Superhuman
Δραστήριο μέλος
Θα σου συνιστούσα να αλλάξεις τοποθεσία στο προφίλ σου τότε, και να βάλεις την πραγματική χώρα στην οποία μένεις. Αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές, το σχολείο έχει (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) το ρόλο του σκαλοπατιού για την τριτοβάθμια, εδώ στην Ελλάδα. Εκτός κι αν μόνο στο δικό μου σχολείο η γενική παιδεία είναι η ώρα του παιδιού, κατά το Μάρτιο οι τάξεις της Γ' λυκείου είναι άδειες κλπ κλπ...
Εκτός κι αν αναφέρεσαι σε θεωρητικό επίπεδο, οπότε δεν έχει νόημα να συζητάμε περαιτέρω για την τωρινή κατάσταση...
Ναι σε θεωρητικό επίπεδο μιλούσα.Απλά το ανέφερα γιατί έτσι έχει καταντήσει το λύκειο και επειδή έχει επικρατήσει αυτή η κατάσταση δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ssalex
Εκκολαπτόμενο μέλος
λίγοοοο άσχετο όμως λοιπόν αν θέλετε την γνώμη μου ναι συμφωνώ πως η ύλη της φυσικής γ κατέυθυνσης και γενικής είναι κατά πολύ μικρότερη απ'ότι τα περσινα αντίστοιχα μαθήματα....όμως όπως ο συνάδελφος είπε η ασκησιολογία είναι τεράστια και πολύ μεγαλύτερη της β έτσι αυτό καθιστά την φυσική της γ δύσκολη..η γενικής είναι πολύ πιο απλή βέβαια..αλλά σαν σύνολο φαίνεται καθαρά το επίπεδο δυσκολίας....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alexpant
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alexpant
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αύριο γράφω διαγώνισμα σε όλον τον πρωταγόρα (7 ενότητες) και έχω διαβάσει μόνο την μισή ύλη και δεν μπορώ να διαβάσω άλλο ! Έχω αγχωθεί τελείως ! Δεν ξέρω τι να κάνω...Μόνο που τα κοιτάζω αγχώνομαι !
Απλό.
Πας άλλη μέρα και το γράφεις διαβασμένος..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alexpant
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
1) Δεν απάντησες σε τίποτα από όσα έγραψα. Απλώς επανέλαβες τα ίδια με πριν. Έτσι κι εγώ σε παραπέμπω στην προηγούμενη απάντηση μου.Ας τα πιάσω 1 - 1.
1) Αυτός είναι και ο σκοπός ενός forum, άλλωστε.
2) Δε συνηθίζω να μετράω την ύλη σε σελίδες (έλεος), αλλά σε περιεχόμενο. Και το περιεχόμενο του βιβλίου της φυσικής είναι αρκετά μεγάλο για 4 μήνες (καθαρό) μάθημα. Άποψή σου, αρκεί να μην προσπαθείς να την επιβάλλεις.
3) Όποιος θέλει να μάθει παραπάνω πράγματα, ας ασχοληθεί με θέματα ολυμπιάδων φυσικής. Δόξα τω Θεώ, δεν είμαστε όλοι διάνοιες, ούτε χρειάζεται σε κανέναν η γνώση κβαντικής θεωρίας (6-7 κεφ. σχολικό) για τις μετέπειτα σπουδές του. Πρέπει να καταλάβεις ότι το λύκειο είναι η πόρτα για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Όταν μπαίνουν παιδιά σε ΑΕΙ δίχως να γνωρίζουν έστω τα βασικά από τα ολοκληρώματα, πώς γίνεται να ζητάμε να αυξηθεί η ύλη στα μαθηματικά; Για το τελευταίο, θα πειστείς όταν μπεις σε μια σχολή...
4) Ισχύει ό,τι και στο 3. Πολύ αμφιβάλλω για το συμπέρασμα που έβγαλες, btw.
5) Θέλοντας και μη, μόνο έτσι τη βλέπουμε. Θεωρητικά μιλώντας, σαφώς και ΔΕΝ πρέπει να το βλέπουμε έτσι. Αλλά γιατί αναφέρεσαι μόνο στη φυσική, και δεν σχολιάζεις και το τί γίνεται σε ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ενδοσχολικά μαθήματα (Γ.Π.) μες στην τάξη; Εκείνα δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα και σε κανέναν; Ή μήπως γεννηθήκαμε παντογνώστες και δεν έχουμε ανάγκη τη γνώση;
6) Προφανώς, δεν κατάλαβες αυτό που άφησα να εννοηθεί στο προηγούμενο post μου. Παρόλο που στις δέσμες η ύλη ήταν σαφώς μεγαλύτερη απ' ότι τώρα, δίνονταν η δυνατότητα σε κάποιον να "κρατήσει" το βαθμό που ήθελε στα μαθήματα που έγραφε ικανοποιητικά ενδεχομένως, κατά συνέπεια δίνοντας την επόμενη χρονιά εξετάσεις, θα είχε να εξεταστεί σε άλλα μαθήματα που δεν πέτυχε το στόχο του την προηγούμενη εξεταστική περίοδο. Τώρα, αν αποτύχεις σε ένα, είναι ικανό να σε αναγκάσει να ξαναδώσεις ΚΑΙ τα 6 (minimum) μαθήματα από το 0. As simple as that. Αν σε εσένα φαίνεται ευκολότερο το παρόν σύστημα, ok. Όπως το δει κανείς...
Στο δια ταύτα, είναι εντελώς ανούσιο και άκυρο να συγκρίνεις 2 διαφορετικά συστήματα (Δέσμες/Πανελλαδικές) αφού υπάρχουν + και - εκατέρωθεν.
7) Όποιος γνωρίζει έστω λίγα πράγματα περί εκπαίδευσης, ούτε κατά διάνοια δεν μπορεί να αμφισβητήσει πανεπιστήμια όπως το MIT και το Caltech. Αντί λοιπόν να φοράμε παρωπίδες, ας συμβουλευτούμε όπως προτείνεις και συ την google. Εκεί είναι να διαψεύσει τον οποιονδήποτε, σχετικό ή μη.
2) Είδες τη χρησιμότητα του spoiler?
3) Βαθμολόγησα το μήνυμα σου με -1. Δεν μου αρέσει να το κάνω χωρίς να το λέω και απορώ γιατί η αρνητική βαθμολόγηση πρέπει να είναι ανώνυμη.
--- Φιλικά πάντα...
Δεν θα το έλεγα κακό το λύκειο να είναι πόρτα για τα ΑΕΙ. Αλλά δυστυχώς ούτε καλή πόρτα είναι...Το λύκειο,κανονικά,δεν είναι η πόρτα για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ.Έτσι έχει καταντήσει.Η δευτεροβάθμια προσφέρει,αρχικά,μια γενικότερη εκπαίδευση και ύστερα σε προετοιμάζει για την τριτοβάθμια.
Θα μας βάλεις καλό βαθμό στην έκθεση? Τον Koum τον παραδέχομαι κι εγώ. Στην αρχή από τον τρόπο γραφής του νόμιζα ότι είναι φοιτητής ή καθηγητής και όχι μαθητής.μάγκες καλά τα λέτε έχετε και πολυ ωραίο λεξιλόγιο..Συνάδελφε Δία για σένα το φανταζόμουν αλλά η γραπτή έκφραση του koum δεν υπάρχει!
Αυτό ακριβώς λέω και ο φίλος μου δεν συμφωνεί...ναι συμφωνώ πως η ύλη της φυσικής γ κατέυθυνσης και γενικής είναι κατά πολύ μικρότερη απ'ότι τα περσινα αντίστοιχα μαθήματα....όμως όπως ο συνάδελφος είπε η ασκησιολογία είναι τεράστια και πολύ μεγαλύτερη της β έτσι αυτό καθιστά την φυσική της γ δύσκολη..η γενικής είναι πολύ πιο απλή βέβαια..αλλά σαν σύνολο φαίνεται καθαρά το επίπεδο δυσκολίας....
Υ.Γ. Συνάδελφε χάθηκες και με άφησες μοναδικό εκπρόσωπο της Τ-1...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Πες τα! Ήδη είναι, για εμάνα τουλάχιστον, μεγάλη η ύλη σε Φυσική και Μαθηματικά, αν αυξηθεί κι άλλο, καήκαμε! Μαθητής Λυκείου ήμουν πέρυσι, όχι σπουδαστής Τμήματος Μαθηματικών ή Φυσικής για να μάθω ένα σωρό δύσκολα και αχρείαστα - για τις σπουδές μου - πράγματα. Ήδη μου τη σπάει το γεγονός που η Φυσική (κυρίως) είναι ένα από τα μαθήματα που δίνω για να περάσω σε σχολή του 5ου πεδίου, ενώ είναι εντελώς άσχετη με τις σχολές αυτές. Έλεος. Δηλαδή αν δεν γνωρίζω τα κύματα δεν θα μπορέσω να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης (όχι τυχαία επιλογή γιατί εκεί στοχεύω φέτος);3) Όποιος θέλει να μάθει παραπάνω πράγματα, ας ασχοληθεί με θέματα ολυμπιάδων φυσικής. Δόξα τω Θεώ, δεν είμαστε όλοι διάνοιες, ούτε χρειάζεται σε κανέναν η γνώση κβαντικής θεωρίας (6-7 κεφ. σχολικό) για τις μετέπειτα σπουδές του. Πρέπει να καταλάβεις ότι το λύκειο είναι η πόρτα για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Όταν μπαίνουν παιδιά σε ΑΕΙ δίχως να γνωρίζουν έστω τα βασικά από τα ολοκληρώματα, πώς γίνεται να ζητάμε να αυξηθεί η ύλη στα μαθηματικά; Για το τελευταίο, θα πειστείς όταν μπεις σε μια σχολή...
Επίσης, θα συμφωνήσω και με το ότι στο εξωτερικό, αυτά που μαθαίνουμε εμείς στο Λύκειο, τα μαθαίνουν εκεί στα Πανεπιστήμια. Έτσι μου έχουν πει οι καθηγητές μου, ο ίδιος δεν το έχω ψάξει, αλλά αν κρίνω από την δυσκολία των μαθημάτων αυτών - για τον μέσο μαθητή - τους πιστεύω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
Το ότι βαθμολόγησες το μήνυμά μου με -1 δε θα με απασχολήσει ιδιαίτερα, αυτό που με στεναχωρεί είναι που κρίνεις κάτι που δεν καταλαβαίνεις.Δεν απάντησες σε τίποτα από όσα έγραψα. Απλώς επανέλαβες τα ίδια με πριν. Έτσι κι εγώ σε παραπέμπω στην προηγούμενη απάντηση μου.
Βαθμολόγησα το μήνυμα σου με -1. Δεν μου αρέσει να το κάνω χωρίς να το λέω και απορώ γιατί η αρνητική βαθμολόγηση πρέπει να είναι ανώνυμη.
--- Φιλικά πάντα...
Και εννοείται πως δε θα βαθμολογήσω το δικό σου αντίστοιχα, καθώς το θεωρώ ανούσιο.
Είδες τη χρησιμότητα του spoiler?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ssalex
Εκκολαπτόμενο μέλος
πες μου που εισαι και πως πας??? και για τους αλλους ισχυει αυτο βεβαια
μαθηματικά τελειώσαμε και τυπικά με κάτι λεπτομέρειες από μπάρλα στα ΘΜΕΤ ΚΑΙ ΘΕΤ το "πρώτο" κεφάλαιο (εισαγωγικά γιατί στην ουσία δεν ειναι ενα κεφάλαιο αφου εχει πολλές υποδιαιρέσεις) και αύριο μπαίνουμε παραγώγους αν και τα έχουμε κάνει συνοπτικά το καλοκαίρι B-) ωραία τα μαθηματικα τα πάω πάρα πολύ καλά και αν θες το δυνατό μου σημείο B-)
φυσική είμαστε στην συμβολή ψιλο κάπως τα βλέπω αλλά δεν βαριέσαι θα το πιάσω που θα πάει
χημεία είμαστε στην 16 παράγραφο του σαλτερή, την τελειώσαμε βασικα μιλάμε υπερβολικά εύκολα και οδυνηρά μονότονα και προβλέψιμα :O
βιοχημεία κάναμε και το έβδομο και θα το γράψω διαγώνισμα την πέμπτη κάθε μάθημα μας το παραδιδει και την επόμενη φορά το γράφουμε..ακούγεται φριχτο????? αλλά είναι πολύ gg Β-) απλά τα πράγματα και εδώ
ηλεκτρολογία ειμαστε στο εναλασσόμενο....μιλάμε μέχρι και αυτή την παρασκευή δεν μπορούσα να το χωνέψω με τίποτα !!!!!!!!!!!! το διάγραμμα μόνο τους άξονες ήξερα να κάνω αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο παρασκευή έκατσα ένα 2ωράκι και τα έμαθα!!!!!! έχω γίνει εξπέρ!!!! έχω κάνει τα θέματα του 2009 και του 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B-)
φυσική γενικής τελείωσαμε το 2ο και απο εβδομάδα μπαίνουμε 3 να τα συνηθίσεις είναι μόνο πιστευω και βγαίνουν εδώ..
έκθεση δεν γνωρίζω δεν απαντώ
γενικά μ'αρέσουν και πιστευω πως όσο περνάει ο καιρος γίνομαι όλο και καλύτερος B-)
σε ακουω λοιπόν συνάδελφε
αλλά και τους άλλους συμμαθητές μας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι θέλω να πω. (Ίσως δεν ήμουν σαφής). Θα το πω πιο απλά: Τι θα προτιμούσες: μια μικρή ύλη φυσικής με τεράστια και απίθανη ασκησιολογία σαν τη σημερινή ή περισσότερη σε αντικείμενα αλλά με χαμηλότερο επίπεδο ασκήσεων, όπως είναι στο εξωτερικό? (και όποιος αμφιβάλει για το εξωτερικό μια αναζήτηση "physics high school" αρκεί...).....αυτό που με στεναχωρεί είναι που κρίνεις κάτι που δεν καταλαβαίνεις.....
-- Δεν θα συνεχίσω, ανακυκλώνουμε πάλι τα ίδια, αν θέλεις υπάρχουν και τα προσωπικά μηνύματα.
1) Για την ποσότητα της ύλης, σε σχέση πάντα με το βαθμό δυσκολίας, απάντησα πιο πάνω.Πες τα! Ήδη είναι, για εμάνα τουλάχιστον, μεγάλη η ύλη σε Φυσική....... μου τη σπάει το γεγονός που η Φυσική (κυρίως) είναι ένα από τα μαθήματα που δίνω για να περάσω σε σχολή του 5ου πεδίου, ενώ είναι εντελώς άσχετη με τις σχολές αυτές. Έλεος. Δηλαδή αν δεν γνωρίζω τα κύματα δεν θα μπορέσω να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης ......Επίσης, θα συμφωνήσω και με το ότι στο εξωτερικό, αυτά που μαθαίνουμε εμείς στο Λύκειο, τα μαθαίνουν εκεί στα Πανεπιστήμια. Έτσι μου έχουν πει οι καθηγητές μου, ο ίδιος δεν το έχω ψάξει, αλλά αν κρίνω από την δυσκολία των μαθημάτων αυτών - για τον μέσο μαθητή - τους πιστεύω.
2) Για το γιατί να δίνεις φυσική για οικονομική σχολή έχεις απόλυτο δίκιο. Και αυτός που θέλει να γίνει φυσικός, τι το θέλει το ΑΟΔΕ? Ίσως θα έπρεπε να υπάρχουν πιο πολλές και εξειδικευμένες κατευθύνσεις.
3) Για το εξωτερικό, ψάξτο μόνος σου και μην ακούς ανεύθυνα πράγματα.
Μέχρι τώρα καλά τα πάω. Δεν έχω περιορίσει τίποτα από όσα έκανα ως πέρυσι. Ίσως επειδή έριξα διάβασμα το καλοκαίρι, ίσως επειδή δεν πάω φροντιστήριο και έχω μόνο 7 ώρες ιδιαίτερο την εβδομάδα, δεν νοιώθω πίεση προς το παρόν και έχω ελεύθερο χρόνο. Αργότερα θα δείξει...συνάδελφε έχω χαθεί στο κόσμο μου αλλά ας κάνουμε μια ανασκόπηση πες μου που εισαι και πως πας??? και για τους αλλους ισχυει αυτο βεβαια ....ηλεκτρολογία ειμαστε στο εναλασσόμενο....φυσική γενικής τελείωσαμε το 2ο και απο εβδομάδα μπαίνουμε 3 να τα συνηθίσεις είναι μόνο πιστευω και βγαίνουν εδώ.....σε ακουω λοιπόν συνάδελφε αλλά και τους άλλους συμμαθητές μας
Στην ηλεκτρολογία και μένα τα εναλλασσόμενα μου αρέσουν πολύ. Φυσική γενικής (τη δίνεις κι εσύ?) έχουμε έναν πανύβλακα φλούφλη και είμαστε ακόμα στη σελίδα 18.
Πέρυσι υπήρχαν μερικά παιδιά της Τ-1. Φέτος νομίζω είμαστε μόνο οι 2 μας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 21 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.