miro2
Δραστήριο μέλος
Φίλοι/φίλες νοιώθω την ανάγκη να γράψω για κάτι που μου μετέφερε μαθήτριά μου και δεν έχω λόγο να αμφισβητώ την ορθότητα όσων μου είπε.
Σε κάποιο μάθημα (μαθηματικά ή φυσική) στις ερωτήσεις σωστού-λάθους απάντησε γράφοντας μόνο το αρχικό γράμμα και όχι ολόκληρη τη λέξη, δηλαδή π.χ. Α1 Σ , Α2 Λ ...΄και όχι Α1 Σωστό , Α2 Λάθος. Οι δύο βαθμολογητές θεώρησαν ότι κακώς τα έγραψε έτσι, τα θεώρησαν λάθος και μηδένησαν όλες τις σχετικές απαντήσεις.
Προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο και ντρέπομαι ως βαθμολογητής γνωρίζοντας ότι υπάρχουν συνάδελφοι που ενεργούν κατά αυτό τον τρόπο, αν και εφόσον ισχύει κάτι τέτοιο.
Φυσικά να μην αναφερθώ στην ψυχολογία της κοπέλας γιατί είναι αυτονόητο.
Ζητώ συγνώμη που ανάμεσα στα μηνύματα επιτυχίας των μελών του φόρουμ τοποθέτησα το δικό μου μήνυμα.
αν και συμφωνω οτι κακως της εκοψαν, η εκφωνηση παρ' ολα αυτα ειναι 3εκα8αρη...:
Να χαρακτηρίσετε τις προτάσεις που ακολουθούν, γράφοντας στο τετράδιό σας δίπλα στο γράμμα που αντιστοιχεί σε κάθε πρόταση τη λέξη Σωστό, αν η πρόταση είναι σωστή, ή Λάθος, αν η πρόταση είναι λανθασμένη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος
και ο σουροτηρι ενα μελος του ischool και καθηγητης αοθ μου ανεφερε τετοιο περιστατικοΑν υποθέσουμε ότι η υποψία σου έχει βάση, τότε σε διαβεβαιώνω ότι ο τρίτος θα επέλεγε τη σολομώντια λύση δηλαδή 75, οπότε μήπως έκανε λάθος ο δεύτερος, λάθος όμως που σε ευνόησε; Ίσως αντί να τα βάζεις με τον τρίτον, καλύτερα να ευγνωμονείς τον δεύτερον
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
Η εκφώνηση είναι όπως αναφέρεις και έχεις δίκιο. Απλά εγώ διαμαρτύρομαι γιατί κολλάμε στους τύπους και χάνουμε την ουσία. Ωστόσο θέλω να επισημάνω ότι μπορεί ο συντονιστής να προτείνει διάφορους τρόπους αντιμετώπισης λαθών στους βαθμολογητές αλλά ότι λέει δεν είναι οπωσδήποτε δεσμευτικό.αν και συμφωνω οτι κακως της εκοψαν, η εκφωνηση παρ' ολα αυτα ειναι 3εκα8αρη...:
Θα σου αναφέρω περιστατικό των περσινών εξετάσεων: στο μάθημα ΑΟΘ ένα θέμα ζητούσε από τα παιδιά να σχεδιάσουν ένα σχήμα στο μιλιμετρέ στο τέλος του τετραδίου. Ο συντονιστής μας είπε ότι αν ο μαθητήσ το σχεδιάσει στο κύριο μέρος του γραπτού είναι λάθος. Ωστόσο μας ζήτησε σε μία τέτοια περίπτωση να πράξουμε κατά συνείδηση όπως και έγινε. Αν ο μαθητής το σχεδίαζε πολύ καλά στο κύριο μέρος του γραπτού έπαιρνε τις περισσότερες μονάδες.
Στην περίπτωση που συζητάμε εγώ θα έβαζα όλους τους βαθμούς και ας πήγαινε το γραπτό για αναβαθμολόγηση. Προσωπικά θα είχα τη συνείδησή μου ήσυχη ότι ένας τυπολάτρης δεν επηρέασε αρνητικά το μέλλον ενός παιδιού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spieler
Νεοφερμένος
Γενικά οι βαθμοί μου ήταν μέτριοι.
φυσική(κ):16,5
χημεία:18,2
βιολογία(κ):17,2
μαθηματικά(κ)12,7
βιολογία(γπ):18,9
έκθεση:16
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
Πρέπει να γνωρίζετε ότι μαζί με τους βαθμούς τα σχολεία παραλαμβάνουν και απόκομμα απο το τετράδιο με την αναλύτική βαθμολογία στα υποερωτήματα. Ίσως να λυθούν οι απορίες σου βλέποντας τα αποκόμματα. Το μόνο που δεν γνωρίζω είναι αν επιτρέπεται να τα δείτε. Να διευκρινίσω ότι μιλάω για αποκόμματα και όχι για ολόκληρα τετράδια.Εμένα στη φυσική κατ ο 1ος μου έβαλε 89 και ο 2ος 69.Τελικά ο 3ος έβαλε 76 αλλά πώς γίνεται να υπάρχει τόση μεγάλη διαφορά?Στην έκθεση να το καταλάβω αλλά στη φυσική δεν μπορώ να το εξηγήσω.Τόση υποκειμενικότητα πλέον?
Γενικά οι βαθμοί μου ήταν μέτριοι.
φυσική(κ):16,5
χημεία:18,2
βιολογία(κ):17,2
μαθηματικά(κ)12,7
βιολογία(γπ):18,9
έκθεση:16
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
queen v
Νεοφερμένος
Πως γινεται αλλη Βαθμολογια να μου βγαζουν απο το σχολειο και αλλη να βγαζω εδω????
Τι να κανω τωρα?Εχω μπερδευτει!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ναι έχω εμπάθεια μαζί σου το βρήκες.
Εξάλλου κανείς από τους άλλους δε χαρακτήρισε "ταπεινά" τα μόρια του.Συγγνώμη αλλά αυτό έτσι πως το καταλαβαίνω εγώ είναι η μια πιο αστεία αντιμετώπιση του γεγονότος ή προσπάθεια εξύψωσης σου.
(Βέβαια για να μην συνεχίζουμε το οφφ τοπικ καλύτερα να το λύσουμε το θέμα με Pm:)
φιλε καλυτερα αστο....αυτη η συζητηση δεν οδηγει πουθενα...και δεν ξερω γιατι σταθηκες τοσο σ'αυτο το post....ειναι σαφες πως παρεξηγησες τα λεγομενα μου...αλλα don't worry δεν παρεξηγουμαι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
Η εκφώνηση είναι όπως αναφέρεις και έχεις δίκιο. Απλά εγώ διαμαρτύρομαι γιατί κολλάμε στους τύπους και χάνουμε την ουσία. Ωστόσο θέλω να επισημάνω ότι μπορεί ο συντονιστής να προτείνει διάφορους τρόπους αντιμετώπισης λαθών στους βαθμολογητές αλλά ότι λέει δεν είναι οπωσδήποτε δεσμευτικό.
Θα σου αναφέρω περιστατικό των περσινών εξετάσεων: στο μάθημα ΑΟΘ ένα θέμα ζητούσε από τα παιδιά να σχεδιάσουν ένα σχήμα στο μιλιμετρέ στο τέλος του τετραδίου. Ο συντονιστής μας είπε ότι αν ο μαθητήσ το σχεδιάσει στο κύριο μέρος του γραπτού είναι λάθος. Ωστόσο μας ζήτησε σε μία τέτοια περίπτωση να πράξουμε κατά συνείδηση όπως και έγινε. Αν ο μαθητής το σχεδίαζε πολύ καλά στο κύριο μέρος του γραπτού έπαιρνε όλες τις μονάδες.
Στην περίπτωση που συζητάμε εγώ θα έβαζα όλους τους βαθμούς και ας πήγαινε το γραπτό για αναβαθμολόγηση. Προσωπικά θα είχα τη συνείδησή μου ήσυχη ότι ένας τυπολάτρης δεν επηρέασε αρνητικά το μέλλον ενός παιδιού.
στο περιστατικο που αναφερεις προσωπικα πιστευω οτι δεν επρεπε να παρει ολες τις μοναδες ο μα8ητης...απο τη στιγμη που η ασκηση ζητουσε μιλιμιτρε, ΤΕΛΟΣ, εκει πρεπει να γινει...δε 8α το χαρακτηριζα τυπολατρια, αλλα κατανοηση των ζητουμενων της εκφωνησης...υπαρχουν καποιοι κανονες που πρεπει ολοι μας να τηρουμε, οχι κατα βουληση...
στα δικα μας τωρα, οπως ειπα κακως κοπηκαν τα Σ-Λ και ειμαι μαζι σου...πραγματικα μπραβο σου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος
Για το περσινό περιστατικό έχεις δίκιο και ζητώ συγνώμη για τη λανθασμένη διατύπωση. Ο μαθητής έπαιρνε τις περισσότερες μονάδες αλλά όχι όλες. Πάντως δεν έχανε όλες τις μονάδες. Όσο για την ύπαρξη και την απόλυτη εφαρμογή των κανόνων έχεις κάποιο δίκιο και δεν θα προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμηστο περιστατικο που αναφερεις προσωπικα πιστευω οτι δεν επρεπε να παρει ολες τις μοναδες ο μα8ητης...απο τη στιγμη που η ασκηση ζητουσε μιλιμιτρε, ΤΕΛΟΣ, εκει πρεπει να γινει...δε 8α το χαρακτηριζα τυπολατρια, αλλα κατανοηση των ζητουμενων της εκφωνησης...υπαρχουν καποιοι κανονες που πρεπει ολοι μας να τηρουμε, οχι κατα βουληση...
στα δικα μας τωρα, οπως ειπα κακως κοπηκαν τα Σ-Λ και ειμαι μαζι σου...πραγματικα μπραβο σου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petrosod
Εκκολαπτόμενο μέλος
μπορεις να μου πεις με ποιο κριτηριο καθιστας αυτον τον μαθητη λιγοτερο αξιο ολων των μοναδων απο καποιον αλλον που το εκανε στο μιλιμετρε?? και οι δυο σωστο δεν το ειχαν??μπορεις να αποδειξεις οτι αυτο το παιδι δεν εχει γνωσεις να μπει στο οικονομικο επειδη δεν το εκανε στο μιλιμετρε???μπορεις να μου αποδειξεις οτι αυτο το παιδι δεν ηξερε πως να κανει το διαγραμμα?μπορεις να μου αποδειξεις οτι αυτο το παιδι δεν ηξερε να το απαντησει ή δεν ειχε τις γνωσεις να το απαντησει σωστα? διοτι οι οδηγιες φασκουν και αντιφασκουν...απο την μια μην χρησιμοποιησετε το μιλιμετρε απο την αλλη χρησιμοποιηστε το...και στο εξεταστικο του κεντρο μπορει να ζητησε διευκρινηση και να μην του δοθηκε...ας αφησουμε λοιπον αυτες τις ανοησιες διοτι περι αυτου προκειται και ας μην λεμε οτι να'ναι...θα μπουν τοσα και τοσα αλλα ζωαδια σε μια σχολη και αυτος που το αξιζε μπορει να μην μπει γιατι καποιος του εκοψε απο ενα σχεδιαγραμμα που το εκανε σωστα και απλα δεν το εκανε στο μιλιμετρε..και μπραβο του πιο δυσκολο ειναι να κανεις διαγραμμα στο κανονικο...στο περιστατικο που αναφερεις προσωπικα πιστευω οτι δεν επρεπε να παρει ολες τις μοναδες ο μα8ητης...απο τη στιγμη που η ασκηση ζητουσε μιλιμιτρε, ΤΕΛΟΣ, εκει πρεπει να γινει...δε 8α το χαρακτηριζα τυπολατρια, αλλα κατανοηση των ζητουμενων της εκφωνησης...υπαρχουν καποιοι κανονες που πρεπει ολοι μας να τηρουμε, οχι κατα βουληση...
στα δικα μας τωρα, οπως ειπα κακως κοπηκαν τα Σ-Λ και ειμαι μαζι σου...πραγματικα μπραβο σου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pasipoy
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petrosod
Εκκολαπτόμενο μέλος
πες μας και πεδιο...Eγω εβγαλα 18650 ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
φιλε καλυτερα αστο....αυτη η συζητηση δεν οδηγει πουθενα...και δεν ξερω γιατι σταθηκες τοσο σ'αυτο το post....ειναι σαφες πως παρεξηγησες τα λεγομενα μου...αλλα don't worry δεν παρεξηγουμαι!
Νόμιζα ότι κάναμε συζήτηση.Λυπάμαι αν όντως σε παρεξήγησα.
Ρε παιδιά,να ρωτήσω κάτι¨
Είναι δυνατόν να γράφει δίπλα μαθητής 1ης ή 2ας λυκειου και να γράφετε βαθμολογία πανελληνίων?
Ε ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ
ΥΓ φυσικα δεν αναφερομαι σε όλους αλλά στους περισσοτερους!!!!!!!!!!!!!
Όχι δε τρως.Πολλοί δεν αλλάζουν την ιδιότητα τους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catgirlbarbara
Δραστήριο μέλος
Πήγα σήμερα στο σχολείο που έδωσα να δω γενικά το επίπεδο. Ένα θα σας πω..εψαχνα να βρω βαθμό πάνω από τη βάση.
Και στο δικο μου το ιδιο. Ξερεις ποσοι αριστουχοι μαθητες εγραψαν κατω απο τη βαση! Οσο για τα μαθηματικα γενικης, οι μισοι δεν ειχαν γραψει πανω απο 5.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαρια43
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
μπορεις να μου πεις με ποιο κριτηριο καθιστας αυτον τον μαθητη λιγοτερο αξιο ολων των μοναδων απο καποιον αλλον που το εκανε στο μιλιμετρε?? και οι δυο σωστο δεν το ειχαν??μπορεις να αποδειξεις οτι αυτο το παιδι δεν εχει γνωσεις να μπει στο οικονομικο επειδη δεν το εκανε στο μιλιμετρε???μπορεις να μου αποδειξεις οτι αυτο το παιδι δεν ηξερε πως να κανει το διαγραμμα?μπορεις να μου αποδειξεις οτι αυτο το παιδι δεν ηξερε να το απαντησει ή δεν ειχε τις γνωσεις να το απαντησει σωστα? διοτι οι οδηγιες φασκουν και αντιφασκουν...απο την μια μην χρησιμοποιησετε το μιλιμετρε απο την αλλη χρησιμοποιηστε το...και στο εξεταστικο του κεντρο μπορει να ζητησε διευκρινηση και να μην του δοθηκε...ας αφησουμε λοιπον αυτες τις ανοησιες διοτι περι αυτου προκειται και ας μην λεμε οτι να'ναι...θα μπουν τοσα και τοσα αλλα ζωαδια σε μια σχολη και αυτος που το αξιζε μπορει να μην μπει γιατι καποιος του εκοψε απο ενα σχεδιαγραμμα που το εκανε σωστα και απλα δεν το εκανε στο μιλιμετρε..και μπραβο του πιο δυσκολο ειναι να κανεις διαγραμμα στο κανονικο...
σορυ, αλλα ολα αυτα περι α3ιου κλπ δε με συγκινουν, οποτε ας τα απ ε3ω...
πρεπει να καταλαβουμε οτι σ αυτον το διαγωνισμο ολοι ειμαστε ισοι και ''παιζουμε'' με τους ιδιους κανονες...απο τη στιγμη που εχεις μπροστα σου μια ακριβη διατυπωση και επιλεγεις να την αγνοησεις, δε 8α εχεις την ιδια αντιμετωπιση/α3ιολογηση με εκεινον που και την ειδε και την εφαρμοσε...εν ολιγοις, δε 8α παρεις το 100% της ασκησης...φυσικα, ολα αυτα ειναι η γνωμη μου, αν και απο την απαντηση του κυριου κα8ηγητη αποδεικνυεται οτι δεν ειναι μονο η δικια μου...(κομματι εντονο και υπογραμμισμενο)
Για το περσινό περιστατικό έχεις δίκιο και ζητώ συγνώμη για τη λανθασμένη διατύπωση. Ο μαθητής έπαιρνε τις περισσότερες μονάδες αλλά όχι όλες. Πάντως δεν έχανε όλες τις μονάδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
Πήγα σήμερα στο σχολείο που έδωσα να δω γενικά το επίπεδο. Ένα θα σας πω..εψαχνα να βρω βαθμό πάνω από τη βάση.
Και εδώ ψάχνεις να βρεις βαθμό κάτω από τη βάση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Συγχαρητήρια λοιπόν σε όσους πέτυχαν τους στόχους τους όποιοι κι αν ήταν αυτοί. Σε όσους απέτυχαν προφανώς δεν αξίζουν συγχαρητήρια ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Είναι το πλέον υποκριτικό ο άλλος να κλαίει κι εσύ να αραδιάζεις ό,τι cliche σου κατέβει γνωρίζοντας ότι ΔΕΝ θα τον κάνεις να νιώσει καλύτερα. Σε αυτούς συγχαρητήρια για την προσπάθεια και την πορεία μέχρι εδώ. Σε όσους δεν προσπάθησαν και ξύπνησαν τώρα, συγχαρητήρια για τη συνειδητοποίηση και καλή δύναμη για το redo.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spakon
Εκκολαπτόμενο μέλος
19,7. τα ψηφία 0,1,2,3,4 στρογγυλοποιούνται προς τα κάτω και τα ψηφία 5,6,7,8,9 στρογγυλοποιούνται προς τα πάνωΠαιδια, μια ερωτηση για τους βαθμους προσβασης...
Σε ενα μαθημα, εχω βαθμο προσβασης 19,65.. Ξερω οτι οι βαθμοι προσβασης στρογγυλοποιουνται ωστε να εχουν 1 δεκαδικο ψηφιο..
Το θεμα ειναι.. Σε ενα μαθημα ειχα ακριβη βαθμο προσβασης 18,88 (ο οποιος προφανως θα γινεται 18,9)
Όμως σε αυτο με το 19,65 , θα παει 19,6 ή 19,7??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.