Γενικό - [Παλιό Σύστημα] Πρόβλημα με τις AOΔΕ

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Manos4o

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Σέρρες (Σέρρες). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
2 ωρες ειναι αρκετες για να μαθεις 2 σελιδες περιπου πολυ καλα,οποτε αν εχεις αυτον τον ρυθμο εισαι μια χαρα,εγω το διαβαζα μονος μου και εγραψα 20!

χωρις να θελω να πω οτι τα μαθηματικα και η φυσικη ειναι λιγοτερο σημαντικα απο το αοδε,μην κανεις την ανοησια να δινεις βαρος μονοο στα τελευταια επειδη ειναι πιο δυσκολα,σκεψου οτι αεππ,βιλογια ,αοδε ειναι η τριλογια του 20,σε συμβουλεω να διαθετεις περιπου ισο χρονο σε καθε μαθημα,και να κανεις συχνες ερβδομαδιαιες επαναληψουλες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


χαιρομαι πολυ που τα περασα αυτα!!!!

Δεν κατάλαβες τι είπα. Κάνω 2 ώρες για να μάθω ένα ΜΙΚΡΟ κομμάτι τις σελίδας... Για να μάθω 2 σελίδες που λες εσύ χρειάζομαι ένα σαββατοκύριακο..

Και εννοείτε πως ξέρω ότι τα μαθηματικά και η φυσική είναι μαθήματα που γενικά χρειάζονται παρα πολύ διάβασμα (+ τύχη) για να γράψεις παρα πολύ καλά ενώ τα τρία που είπες είναι μαθήματα για να σε ανεβάσουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
ε τοτε θελεις περιπου 25 σκ ~6 μηνες!!!!!!


τι να πω ο καθενας διαβαζει συμφωνα με τ δικο του προγραμμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Ξέρω ότι είναι ακόμα αρχή αλλα έχω μεγάλο πρόβλημα με το AOΔΕ..! Γενικά δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ τις θεωρίας, παίζει να μην έχω διαβάσει ιστορία σε όλη μου τι ζωή και εκτος αυτού, το βιβλίο ως τώρα μου φαίνεται πολύ κακογραμμένο (Αυτό το συμπέρασμα το έβγαλα από το ότι δεν έχω τόσο μεγάλο πρόβλημα στο να διαβάζω την βιολογία και από το ότι πολλές φορες, ενώ δεν έχω ούτε άγνωστη λέξη, ούτε έχει κάποιο περίεργο ορο κλπ δεν μπορώ να βγάλω νόημα από αυτά που λέει).. Έχετε καμια ιδέα στο πως μπορώ να το περάσω αυτό το πρόβλημα, με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο διαβάσματος η κάτι τέτοιο?

Ευχαριστώ εκ των προτερων.

Καταρχας, δεν πρεπει να βλεπεις το καθε μαθημα μονο του.Σκεψου ποσο καλος εισαι στα υπολοιπα και ποσο περιπου θα γραψεις, σκεψου τι σχολη θες να πετυχεις, και αναλογα πραξε.

Π.χ. Αν εισαι καλος στα μαθηματικα,φυσικη, προγραμματισμο και θες να περασεις μαθηματικο, τοτε θα σου προτινα απλως να προσεχεις να ξερεις στο περιπου τι λεει το καθε κομματι, για να πας να γραψεις ενα 12-15.

Αν τωρα, θες υψηλοβαθμες σχολες, δυστυχως θα πρεπει να υποστεις το μαρτυριο που λεγεται αποστηθιση.Διαβαζε ΑΠΕΞΩ το καθε κομματι και μην προχωρας αν δεν εχεις πει 2 φορες μονος σου το προηγουμενο.Ετσι πας για σιγουρο 20.
:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Η αληθεια ειναι πως το βιβλιο της ΑΟΔΕ ειναι πολυ, πολυ κακογραμμενο. Αυτο δυσκολευει ακομη και τους καθηγητες, μη νομιζεις... Για να φανταστεις, απο αυτο το μαθημα, που το ειχα καποτε ως μαθητης, δεν μου εχει μεινει ΤΙΠΟΤΑ, σε αντιθεση με ολα τα αλλα μαθηματα που διαβαζα...

Καποιοι τροποι που ισως σε βοηθουσαν είναι οι εξης:

α) Να γραφεις. Καθε μικρο κομματακι της υλης, καθε ορισμος, που εμπεριεχει απο κατω α-β-γ-δ, να το γραφεις. Ειναι συνηθες το φαινομενο, ενας μαθητης να μπορει να μαθαινει καλυτερα κατι απο δικες του σημειωσεις παρα απο το βιβλιο, ακομη κι αν οι λεξεις ειναι ιδιες.

β) Κανε την αναγνωση σου δυνατοφωνα και ηχογραφησε τον εαυτο σου. Αν μπορεις ακομη, ολα οσα διαβαζεις και ηχογραφεις, να τα διαβαζεις με ρυθμο, σαν χιπ-χοπ τραγουδακι, ακομη και αν δεν μπορεις να κανεις ριμα. Μετα, μετεφερε τις ηχογραφησεις σε ενα φορητο player, πηγαινε καμια βολτα και βαλτο στο repeat :)

γ) Περαν ομως απο ολα αυτα, επισης πολυ σημαντικο ειναι, στην προσπαθεια σου να μαθεις απ'εξω ολα οσα σου λεει το σχολικο βιβλιο, να τα καταλαβεις κιολας. Στην κατανοηση βοηθουν πολυ οι ερωτησεις πολλαπλης επιλογης, τα σωστο-λαθος, οι αντιστοιχισεις, κτλ. Ενα βοηθημα με τετοιου τυπου ασκησεις θα σε βοηθουσε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Manos4o

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Σέρρες (Σέρρες). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Η αληθεια ειναι πως το βιβλιο της ΑΟΔΕ ειναι πολυ, πολυ κακογραμμενο. Αυτο δυσκολευει ακομη και τους καθηγητες, μη νομιζεις... Για να φανταστεις, απο αυτο το μαθημα, που το ειχα καποτε ως μαθητης, δεν μου εχει μεινει ΤΙΠΟΤΑ, σε αντιθεση με ολα τα αλλα μαθηματα που διαβαζα...

Καποιοι τροποι που ισως σε βοηθουσαν είναι οι εξης:

α) Να γραφεις. Καθε μικρο κομματακι της υλης, καθε ορισμος, που εμπεριεχει απο κατω α-β-γ-δ, να το γραφεις. Ειναι συνηθες το φαινομενο, ενας μαθητης να μπορει να μαθαινει καλυτερα κατι απο δικες του σημειωσεις παρα απο το βιβλιο, ακομη κι αν οι λεξεις ειναι ιδιες.

β) Κανε την αναγνωση σου δυνατοφωνα και ηχογραφησε τον εαυτο σου. Αν μπορεις ακομη, ολα οσα διαβαζεις και ηχογραφεις, να τα διαβαζεις με ρυθμο, σαν χιπ-χοπ τραγουδακι, ακομη και αν δεν μπορεις να κανεις ριμα. Μετα, μετεφερε τις ηχογραφησεις σε ενα φορητο player, πηγαινε καμια βολτα και βαλτο στο repeat :)

γ) Περαν ομως απο ολα αυτα, επισης πολυ σημαντικο ειναι, στην προσπαθεια σου να μαθεις απ'εξω ολα οσα σου λεει το σχολικο βιβλιο, να τα καταλαβεις κιολας. Στην κατανοηση βοηθουν πολυ οι ερωτησεις πολλαπλης επιλογης, τα σωστο-λαθος, οι αντιστοιχισεις, κτλ. Ενα βοηθημα με τετοιου τυπου ασκησεις θα σε βοηθουσε.

Τα 2 πρώτα μπορώ να πω ότι με βοήθησαν! Έκανα ηχογράφηση τον εαυτό μου και τον άκουγα καθώς πήγαινα στο φροντιστήριο και όντως βοηθησε! Βεβαια δεν το έκανα ρυθμικά αλλα ένταξη :P ! Thanks a million.

Π.χ. Αν εισαι καλος στα μαθηματικα,φυσικη, προγραμματισμο και θες να περασεις μαθηματικο, τοτε θα σου προτινα απλως να προσεχεις να ξερεις στο περιπου τι λεει το καθε κομματι, για να πας να γραψεις ενα 12-15.

Πιο πετυχημένο παράδειγμα δεν μπορούσες να φέρεις, τα βρήκες ακριβώς. Καλός στα μαθηματικά φυσική και προγραμματισμό, και θέλω να περάσω μαθηματικό... Μαντης ρε παιδί μου :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Αν καταφερεις παντως να το κανεις ρυθμικα ΚΑΙ με ριμα, στειλε μου ενα δειγμα να ακουσω :Ρ

Χαιρομαι που βοηθησα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anna_md

Δραστήριο μέλος

Η αννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 414 μηνύματα.
Σε κανεναν δεν αρεσει να μαθαινει παπαγαλια...Μπορεις παντως, ενα κομματι οπως πχ "Η παραγωγικη λειτουργεια" να το χωρισεις σε 4 μερη και να μαθεις καποιες λεξεις "κλειδια" για το καθενα και ετσι οταν κληθεις να πεις αυτο το κομματι θα το αναπτυξεις με δικα σου λογια χωρις ομως να ξεχασεις τιποτα.:no1:

Επειδη ξεχνιεται ευκολα προσπαθησε να διαβαζεις οχι μονο πριν το φροντιστηριο αλλα 3-4 φορες την εβδομαδα. Επισης εκτος απο το καινουργιο κομματι που θα διαβασεις δες και τα προηγουμενα, αυτα τουλαχιστον που σε δυσκολευουν

με συστηματικο διαβασμα και ΠΟΛΛΕΣ επαναληψεις θα γραψεις πολυ καλα. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Τα 2 πρώτα μπορώ να πω ότι με βοήθησαν! Έκανα ηχογράφηση τον εαυτό μου και τον άκουγα καθώς πήγαινα στο φροντιστήριο και όντως βοηθησε! Βεβαια δεν το έκανα ρυθμικά αλλα ένταξη :P ! Thanks a million.



Πιο πετυχημένο παράδειγμα δεν μπορούσες να φέρεις, τα βρήκες ακριβώς. Καλός στα μαθηματικά φυσική και προγραμματισμό, και θέλω να περάσω μαθηματικό... Μαντης ρε παιδί μου :P
ΛΟΛ:D:lol:
Παντως θα σου προτινα να μην αφηερωσεις πολυ χρονο στο ΑΟΔΕ. Βγαινε βολτες, να'σαι χαλαρος, και θα δεις θα τα πηγαινεις περιφημα στα υπολοιπα μαθηματα.Οσον αφορα αυτο το "μαθημα", με ενα 12-15 περνας οπως σου ειπα.:)


Υ.Γ. Σκεψου και τη ΣΕΜΦΕ.;)


Τωρα που το ξανασκεφτομαι, δεν πρεπει να ξαναδωσω συμβουλες για ΑΟΔΕ... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ektor

Νεοφερμένος

Ο ektor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
μην αγχωνεσαι...διαβαζε οσο καλυτερα μπορεισ για το μαθημα σ...κ κανε επαναληψεισ για τα διαγωνισματα και ειδικα πολλεσ προσ το τελοσ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
Τωρα που το ξανασκεφτομαι, δεν πρεπει να ξαναδωσω συμβουλες για ΑΟΔΕ... :P

οντως!:P

αλλα περα απο την πλακα αποψη μου ειναι οτι ολα τα μαθηματα πρεπει να διαβαστουν τοσο ωστε να ειναι σιγουρος οτι θα γραψει πολυ καλα και να μην βαλει στοχο ενα 12-15,γιατι αυτο πολυ ευκολα γινεται 10 ή ακομα και κατω απο την βαση.εξ αλλου φυσικη μαθηματικα οπως και να το κανουμε ειναι μαθηματα που μπορει να μην σου ''κατσουν'' ακομα και αν εισαι πολυ καλος,εχω προσωπικη πειρα!


οποτε ολα τα μαθηματα τα διαβαζουμε εξισου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ρε ποσες ειναι οι σελιδες, 60; Γυρω στις 60 περιπου.
Σε θεατρικο δεν εχετε παιξει ποτε; Δεν πειραζει. Καιρος να παιξετε!
Παρτο και μαθε το σαν ρολο. Δες σαν να παιζεις σε θεατρο του παραλογου, οπου κανεις δεν καταλαβαινει τι λεει ο αλλος. Να ερμηνευεις κι ολας, σαν να βγαζεις λογο, εχει πολυ πλακα, εγω ετσι μπορω και μαθαινω απ'εξω κομματια.
Καλη μας επιτυχια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitriS4Real

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Κατά καιρούς ακούω διάφορες απόψεις για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να διαβάζω το ΑΟΔΕ,ένα μάθημα 50 σελίδων που όμως είναι και αυτό σημαντικό για την επίτευξη των στόχων μου,και το οποίο πρεπει να γνωρίζω τόσο καλά ώστε να μην μου ξεφεύγει λέξη....Θα ήθελα παρακαλώ την γνώμη σας επι του θέματος..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Δημητρη, δυστυχως, σε αυτο το μαθημα πρεπει να παπαγαλισεις. Σε καποιο αλλο θεμα που ειχε ανοιξει ενα παιδι με παρομοιους προβληματισμους, του ειχα γραψει καποια πραγματα που θα μπορουσε να δοκιμασει:
Καποιοι τροποι που ισως σε βοηθουσαν είναι οι εξης:

α) Να γραφεις. Καθε μικρο κομματακι της υλης, καθε ορισμος, που εμπεριεχει απο κατω α-β-γ-δ, να το γραφεις. Ειναι συνηθες το φαινομενο, ενας μαθητης να μπορει να μαθαινει καλυτερα κατι απο δικες του σημειωσεις παρα απο το βιβλιο, ακομη κι αν οι λεξεις ειναι ιδιες.

β) Κανε την αναγνωση σου δυνατοφωνα και ηχογραφησε τον εαυτο σου. Αν μπορεις ακομη, ολα οσα διαβαζεις και ηχογραφεις, να τα διαβαζεις με ρυθμο, σαν χιπ-χοπ τραγουδακι, ακομη και αν δεν μπορεις να κανεις ριμα. Μετα, μετεφερε τις ηχογραφησεις σε ενα φορητο player, πηγαινε καμια βολτα και βαλτο στο repeat :)

γ) Περαν ομως απο ολα αυτα, επισης πολυ σημαντικο ειναι, στην προσπαθεια σου να μαθεις απ'εξω ολα οσα σου λεει το σχολικο βιβλιο, να τα καταλαβεις κιολας. Στην κατανοηση βοηθουν πολυ οι ερωτησεις πολλαπλης επιλογης, τα σωστο-λαθος, οι αντιστοιχισεις, κτλ. Ενα βοηθημα με τετοιου τυπου ασκησεις θα σε βοηθουσε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DimitrisMat

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο DimitrisMat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Περαν ομως απο ολα αυτα, επισης πολυ σημαντικο ειναι, στην προσπαθεια σου να μαθεις απ'εξω ολα οσα σου λεει το σχολικο βιβλιο, να τα καταλαβεις κιολας.

Το σημαντικότερο.Να φέρνεις μια εικόνα,ένα παράδειγμα στο μυαλό σου.Το βιβλίο δεν μιλάει για εξωπραγματικά πράγματα,απλά στο μεγαλύτερο μέρος του αναλύει ορισμούς τα οποία από την φύση τους απαιτούν εξειδικευμένο λεξιλόγιο έτσι ώστε να αποδοθεί πλήρως η κάθε έννοια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
το βιβλιο περα του οτι ειναι ενα εκτρωμα, απο καθε αποψη ,αναφερεται σε εννοιες που ο μεσος μαθητης δεν μπορει ευκολα να κατανοησει (Μιγματα-σχεδιασμος παραγωγης και αλλα που τα εχω ξεχασει)
προσωπικα προσπαθουσα να το καταλαβαινω αλλα σταθηκε σχεδον αδυνατο,σε αυτο συντελεσε και το γεγονος οτι το εν λογω μαθημα το μισουσα καθως το θεωρω ξεκαρφωτο και ανουσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
Ξέρω ότι είναι ακόμα αρχή αλλα έχω μεγάλο πρόβλημα με το AOΔΕ..! Γενικά δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ τις θεωρίας, παίζει να μην έχω διαβάσει ιστορία σε όλη μου τι ζωή και εκτος αυτού, το βιβλίο ως τώρα μου φαίνεται πολύ κακογραμμένο (Αυτό το συμπέρασμα το έβγαλα από το ότι δεν έχω τόσο μεγάλο πρόβλημα στο να διαβάζω την βιολογία και από το ότι πολλές φορες, ενώ δεν έχω ούτε άγνωστη λέξη, ούτε έχει κάποιο περίεργο ορο κλπ δεν μπορώ να βγάλω νόημα από αυτά που λέει).. Έχετε καμια ιδέα στο πως μπορώ να το περάσω αυτό το πρόβλημα, με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο διαβάσματος η κάτι τέτοιο?

Ευχαριστώ εκ των προτερων.

και γω εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με την αποστηθιση κ ενα παραπανω με τ αοδε το μυστικο ειναι να διαβαζεις το καθε κομματι αρκετες φορες αλλα και να το γραφεις!! μονο ετσι σωθηκα εγω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hale

Δραστήριο μέλος

Ο Δημητρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 616 μηνύματα.
Και εγώ είμαι οπτικός τύπος με την έννοια ότι μόλις διάβαζα μια σελίδα μετά την είχα σαν φωτό στο μυαλό μου οπότε όταν ξέχναγα κάτι επανέφερα τη σελιδα στο μυαλό και ήταν σαν να το διάβαζα εκείνη την ώρα! Αυτό μου χρησήμεψε πολύ γιατί δε διέθεσα όσο χρόνο έπρεπε για να το διαβάσω (για την ακρίβεια μόλις 2 μέρες, αυτές πριν δώσω παν.). Το καλύτερα, κατα την γνώμη μου, είναι κάθε κομμάτι που θα παπαγαλίζεις (είναι ο μοναδικός τρόπος να το μάθεις, δυστυχώς) να πηγαίνεις και να το λες σε κάποιον. Με αυτόν τον τρόπο θα σου μείνουν πιο εύκολα στη μνήμη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Εγω λεω μια μια τις σειρες φωναχτα, μετα ολες μαζι. Αυτο το κανω παραγραφο παραγραφο, μου παιρνει ενα μισαωρακι-3 τεταρτα να μαθω νερο την παραγραφο. Ομως οταν λεω ΝΕΡΟ εννοω ΝΕΡΟ, ουτε καν κομπιαζω.
Μετα λεω στη μανα μου να κραταει το βιβλιο και να της λεω, μου διορθωνει ακομα και το ''ή'' που το ειπα ''και'', μεσα απο τις διορθωσεις τις δεν ξαναξεχναω τις σωστες λεξεις. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
Εγω λεω μια μια τις σειρες φωναχτα, μετα ολες μαζι. Αυτο το κανω παραγραφο παραγραφο, μου παιρνει ενα μισαωρακι-3 τεταρτα να μαθω νερο την παραγραφο. Ομως οταν λεω ΝΕΡΟ εννοω ΝΕΡΟ, ουτε καν κομπιαζω.
Μετα λεω στη μανα μου να κραταει το βιβλιο και να της λεω, μου διορθωνει ακομα και το ''ή'' που το ειπα ''και'', μεσα απο τις διορθωσεις τις δεν ξαναξεχναω τις σωστες λεξεις. :)
και εγω το ιδιο θα κανω του χρονου για την βιολογια,με εξαιρεση την μανα:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
ρε παιδια αυτο το μαθημα με κουρασε πολυ!
αλλα πιστευω οτι καποιος που ξερει να διαβαζει μπορει να το βγαλει και μονος του!
χωρις φροντ εγραψα 20αρι , και η αποψη μου ειναι οτι φροντιστηριο σε αυτο το μαθημα δεν χρειαζεται,ωστοσο εξαρταται απο τον χαρακτηρα και την ικανοτητα να μαθαινει καποιος.
κατι που διαπιστωσα ειναι οτι δυστυχως καποια φροντιστηρια δεν ειχαν δωσει ως σος την χρηματοοικονομικη με αποτελεσμα να χασουν ορισμενοι πολλες πολυτιμες μοναδες!

αυτο οποιοι πανε φροντιστηριο να το προσεξουν,δεν υπαρχουν σος στις πανελληνιες
παντως καλο κουραγιο ,εγω ειχα καψει τον εγκεφαλο μου αλλα το ξεσκισα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top