Γενικό - [Παλιό Σύστημα] Βοήθεια/Απορίες στις AOΔE

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

frofru

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η frofru αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Αυτο το μαθημα μας εχει καταστρεψει ολους! Το ιδιο επαθα κι εγω, προσπαθουσα επι 3-4 μερες να διαβασω ΑΟΔΕ αφηνοντας ολα τα αλλα μαθηματα στην ακρη, και τελικα καταφερα να κανω επαναληψη το 1.2 και να μαθω τα 4/5 του 1.4 ... Ωσπου το παρατησα και θα δω μετα τι θα κανω.
Εσεις πως το μαθαινετε; προταση-προταση μετα παραγραφο-παραγραφο κλπ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
Good luck για αύριο κ καλό κουράγιο. Και να μη γράψεις, δε πειράζει. Στο τέλος μετράει οπότε...

Εγώ πρόταση πρόταση μαθαίνω και όσο προχωράω το λέω από την αρχή της παραγράφου ώσπου να την πω όλη απέξω 2-3 φορές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Good luck για αύριο κ καλό κουράγιο. Και να μη γράψεις, δε πειράζει. Στο τέλος μετράει οπότε...

Εγώ πρόταση πρόταση μαθαίνω και όσο προχωράω το λέω από την αρχή της παραγράφου ώσπου να την πω όλη απέξω 2-3 φορές.

Εντάξει, δυο τελευταία θέματα τα έγραψα με δικά μου λόγια σε γελοίο επίπεδο (κοινώς, δεν πιάνω τίποτα), γιατί δεν τα είχα διαβάσει καθόλου (πήγαν και έβαλαν τα ίδια οι άτιμοι :P).
Επίσης, από τη στιγμή ήρθα σπίτι μου έχει κολλήσει η ιδέα ότι ζητούσε Πολιτισμική διάσταση, ενώ έγραψα Πολιτισμικό περιβάλλον. Δεν είμαι σίγουρος, ωστόσο - δεν θυμάμαι την εκφώνηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Εντάξει, δυο τελευταία θέματα τα έγραψα με δικά μου λόγια σε γελοίο επίπεδο (κοινώς, δεν πιάνω τίποτα), γιατί δεν τα είχα διαβάσει καθόλου (πήγαν και έβαλαν τα ίδια οι άτιμοι :P).
Επίσης, από τη στιγμή ήρθα σπίτι μου έχει κολλήσει η ιδέα ότι ζητούσε Πολιτισμική διάσταση, ενώ έγραψα Πολιτισμικό περιβάλλον. Δεν είμαι σίγουρος, ωστόσο - δεν θυμάμαι την εκφώνηση.

Τι έπεσε στο αοδε οεφε που εγραφες σήμερα;Έπεσε το κίνημα ανθρώπινων σχέσεων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
Ναι όντως, ό,τι θυμάμαι αν μπορείς πες μας να αρχίσω να κοιτάζω σε περίπτωση που φτάσω σε emergency moment να αποκλείσω αυτά!
Ελπίζω να μην έπεσε το κίνημα γιατί το ξέρω πολύ καλά :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christos365

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Christos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Παιδια τι επεσε ΟΕΦΕ σημερα ? ??????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Έπεσε το κίνημα ρε γαμωτο στο διάολο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Έπεσε το κίνημα ρε γαμωτο στο διάολο


Χαχα, δηλαδή εσύ στο κίνημα βασιζόσουν για να γράψεις πανελλαδικές; :confused:
Άλλωστε νομίζω πως με αυτά που 'κάηκαν" από περσινές πανελλαδικές και τον φετινό ΟΕΦΕ από το 2ο κεφάλαιο μόνο εύκολα κομμάτια έμειναν να μπουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Asura97

Νεοφερμένος

Ο Asura97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Τι άλλο έπεσε σήμερα ΟΕΦΕ, εκτός από το κίνημα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Χαχα, δηλαδή εσύ στο κίνημα βασιζόσουν για να γράψεις πανελλαδικές; :confused:
Άλλωστε νομίζω πως με αυτά που 'κάηκαν" από περσινές πανελλαδικές και τον φετινό ΟΕΦΕ από το 2ο κεφάλαιο μόνο εύκολα κομμάτια έμειναν να μπουν.

Οχι ρε εσυ δεν δεν βασίζομαι μόνο στο κίνημα αλλα ήταν ένα ωραίο θέμα.Διαφωνεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Οχι ρε εσυ δεν δεν βασίζομαι μόνο στο κίνημα αλλα ήταν ένα ωραίο θέμα.Διαφωνεις;

Όχι, δεν διαφωνώ. Απλά το 2ο γενικά έχει "ωραία" θέματα. Άλλωστε απ' όσο έχω δει τα περισσότερα μπαίνουν από το τρίτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Metal Hammer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Metal Hammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Αυτο το τριτο θα μας καψει.:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 14,800 μηνύματα.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
Το τρίτο ναι δε παλεύεται... Ειδικά η επικοινωνία είναι αστα να πάνε. Γράφω και αύριο στο φροντ. Άντε να βγαίνει η ύλη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Έχω ξανακάνει παρόμοια ερώτηση, αλλά θέλω να σιγουρευτώ. Πόσο σημαντικό λάθος είναι αν αλλάξω μια λέξη με μια πολύ παρόμοια της, όπως π.χ. κάνω ένα "επίτευξη" σε "πραγματοποίηση" ή ένα "βασικά" σε "κύρια" ή ένα "σε μια επιχείρηση" σε "στην επιχείρηση" ή ένα "υλικών" σε "προϊόντων" ή ένα "ανάπτυξη" σε "εξέλιξη" ή αν ξεχάσω "υπηρεσιών" ή ένα "οργανισμών" (ειδικά αυτό που το πετάει σε παρενθέσεις μόνο όποτε θυμάται);
Καταλαβαίνω ότι αλλάζω τα λόγια του βιβλίου, αλλά επειδή είμαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να αποφύγω τέτοια λάθη θα ήθελα να ξέρω πόσο πρόθυμοι είναι να σου κόψουν από αυτά, και πόσο χάνεις από όλη την ερώτηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 627 μηνύματα.
Έχω ξανακάνει παρόμοια ερώτηση, αλλά θέλω να σιγουρευτώ. Πόσο σημαντικό λάθος είναι αν αλλάξω μια λέξη με μια πολύ παρόμοια της, όπως π.χ. κάνω ένα "επίτευξη" σε "πραγματοποίηση" ή ένα "βασικά" σε "κύρια" ή ένα "σε μια επιχείρηση" σε "στην επιχείρηση" ή ένα "υλικών" σε "προϊόντων" ή ένα "ανάπτυξη" σε "εξέλιξη" ή αν ξεχάσω "υπηρεσιών" ή ένα "οργανισμών" (ειδικά αυτό που το πετάει σε παρενθέσεις μόνο όποτε θυμάται);
Καταλαβαίνω ότι αλλάζω τα λόγια του βιβλίου, αλλά επειδή είμαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να αποφύγω τέτοια λάθη θα ήθελα να ξέρω πόσο πρόθυμοι είναι να σου κόψουν από αυτά, και πόσο χάνεις από όλη την ερώτηση.
Στα παραδείγματα που αναφέρεις, το 99,99% των βαθμολογητών δε θα σου "κόψει" μόρια. Το 0,01% είναι γιατί, αν και πιστεύω ότι οι συνάδελφοι βαθμολογητές στην συντριπτική τους πλειονότητα είναι ευσυνείδητοι και σωστοί στη δουλειά τους, πάντα υπάρχει ο αστάθμητος (ανθρώπινος) παράγοντας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Στα παραδείγματα που αναφέρεις, το 99,9% των βαθμολογητών δε θα σου "κόψει" μόρια. Το 0,01% είναι γιατί, αν και πιστεύω ότι οι συνάδελφοι βαθμολογητές στην συντριπτική τους πλειονότητα είναι ευσυνείδητοι και σωστοί στη δουλειά τους, πάντα υπάρχει ο αστάθμητος (ανθρώπινος) παράγοντας.

Χμ... χαίρομαι που μου απαντάει καθηγητής, ειδικά εφ' όσον μου λες πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Από την αρχή της χρονιάς τρώω τον περισσότερο χρόνο μου στο να μειώσω αυτές τις διαφορές στον λόγο μου σε σχέση με το βιβλίο, αλλά δεν μπορώ. Πλέον λέω καλύτερα να ξοδέψω 2 ώρες για να μάθω κάτι "όχι τόσο πιστά" στο βιβλίο, παρά να ξοδέψω 4 για να προσπαθήσω να το αντιγράψω σε κάθε του λέξη και τελικά να μην τα καταφέρω κι' όλας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Χμ... χαίρομαι που μου απαντάει καθηγητής, ειδικά εφ' όσον μου λες πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Από την αρχή της χρονιάς τρώω τον περισσότερο χρόνο μου στο να μειώσω αυτές τις διαφορές στον λόγο μου σε σχέση με το βιβλίο, αλλά δεν μπορώ. Πλέον λέω καλύτερα να ξοδέψω 2 ώρες για να μάθω κάτι "όχι τόσο πιστά" στο βιβλίο, παρά να ξοδέψω 4 για να προσπαθήσω να το αντιγράψω σε κάθε του λέξη και τελικά να μην τα καταφέρω κι' όλας.

Εγώ είπα μερικά κομμάτια με δικά μου λόγια, έδωσα δικά μου παραδείγματα που δε θυμόμουν από το βιβλίο και ενώ οι καθηγήτριες μου στο φροντιστήριο και στο σχολείο μου έλεγαν ότι πάνω από 18 δεν παίρνω, μου'ρθε το 19,7 (98 99), που μάλιστα το 1 μόριο το έχασα στην 2η κουκίδα με τις τυπικές άτυπες ομάδες, που δεν την θυμόμουν.

Καλό είναι βέβαια να ακολουθείται πιστά το βιβλίο για να μην σου κόψει κανείς τίποτα.
Απόδωσε όσο καλύτερα μπορείς το κείμενο. Ο νορμάλ βαθμολογητής δεν θα σου κόψει τίποτα.

Εγώ προσωπικά, ως ένας εν δυνάμει βαθμολογητής, θα έκοβα περισσότερο από τα παπαγαλάκια που δεν καταλαβαίνουν τι γράφουν από την πολύ παπαγαλία παρά από κάποιον που απόδωσε διαφορετικά, ίσως και πιο περιγραφικά το κείμενο. Θα βαθμολογούσα και στο ΑΟΘ και στο ΑΟΔΕ, την κατανόηση παρά την παπαγαλία και κάποια απρόσεχτα λάθη. Βέβαια εκεί που χωράει αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

trelomogolo

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο trelomogolo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 147 μηνύματα.
γεια σας.η υλη απο το δευτερο κεφαλαιο σταματα στους συντελεστες του management? (διοικητικα στελεχη.η τελευταια λεξη)
και η υλη απο το τριτο ειναι μεχρι την ενσυναισθηση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
γεια σας.η υλη απο το δευτερο κεφαλαιο σταματα στους συντελεστες του management? (διοικητικα στελεχη.η τελευταια λεξη)
και η υλη απο το τριτο ειναι μεχρι την ενσυναισθηση?

Δημοσιεύθηκε στο φύλλο της κυβερνήσεως (1938 / 17-07-2014) η ύλη του μαθήματος τεχνολογικής κατεύθυνσης της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου "Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων". Αφορά τους μαθητές που θα εξεταστούν πανελλαδικά το Μάιο του 2015.
(σε παρένθεση οι σελίδες του βιβλίου έκδοσης 2014)

Αναλυτικά είναι η ακόλουθη :



Από το βιβλίο «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών» της Γ τάξης Ενιαίου Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης των Δ. Μπουραντά, Α. Βάθη, Χ. Παπακωνσταντίνου, Π. Ρεκλείτη.

Κεφάλαιο 1: Επιχειρήσεις και Οργανισμοί

1.2 Η Επιχείρηση (σ. 25-29) (έκδοση 2014 : σ. 22-26)
1.3 Λειτουργίες της Επιχείρησης (σ. 30-34) (έκδοση 2014 : σ. 27-31)
1.4 Η Επιχείρηση και το Περιβάλλον της (σ. 34-37) (έκδοση 2014 : σ. 32-35)
1.5 Η Αποτελεσματικότητα των Επιχειρήσεων (σ. 37-43) (έκδοση 2014 : σ. 36-41)

Κεφάλαιο 2: Η Επιστήμη της Διοίκησης των Επιχειρήσεων

2.1 Εισαγωγικές Έννοιες (σ. 55) (έκδοση 2014 : σ. 52)
2.2 Οργάνωση και Διοίκηση (σ. 56-61) (έκδοση 2014 : σ. 53-58 )

[και οι ερωτήσεις στην σελίδα 63 (έκδοση 2014 : σ. 60) που αναφέρονται στις σελίδες 55 - 61 (έκδοση 2014 : σ. 53-58 )]

Κεφάλαιο 3: Διοικητικές Λειτουργίες

3.3 Διεύθυνση (σ. 123-156) (έκδοση 2014 : σ. 118-151)
3.3.1 Ηγεσία - Βασικές έννοιες
3.3.2 Παρακίνηση
3.3.3 Δυναμική Ομάδων
3.3.4 Επικοινωνία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top