το φροντηστηριο δεν θα ελεγα οτι καλλιεργει με το πιο σωστο τροπο την γνωση διοτι ουσιαστικα σου δινει ''συνταγες'' γνωσεις και σου στερει την αυτενεργεια.
ωστωσο αν πεσεις πανω σε σωστους ανθρωπους και ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ (με την βαρυτητα που εχει ο ορος ''δασκαλος'') παιρνεις αρκετα πραγματα.
το σχολειο ,εαν το προσεξεις σου δινει απιστευτα πραγματα κα ολο και λιγοτερα παιδια παιρνουν αυτα τα ερεθισματα που , δυστυχως ,το σχολειο εχει καλα κριμενα μεσα σε καταστασεις ευτραπελες που σε αποσυντονιζουν.
το σχολειο εχει πολλα να δωσει ,δυστυχως σε λιγους ομως.
σε εκεινους που εχουν την υπομονη να κατσουν και να σκεφτουν πολυ την ολη κατασταση,κατι που δεν συναντας σε παιδια 15-16 χρονων ευκολα.
πχ ,ας μιλησουμε γ αρχαια,ποσοι περασαν απο το σχολειο και ποσοι τελικα θα διαβασουν εστω και απο μεταφραση πχ θουκιδιδη ,που μιλαει για την ιστορια μας ?
αυτη ειναι η αποτυχια του σχολειου και οχι οι πανελληνιες,οι πανελληνιες ειναι διαγωνισμος που στο κατω κατω δεν θα πρεπει να ευθυνεται το σχολειο πετυχεις δεν πετυχεις.
κανονικα θα επρεπε εισαγωγικες να δινεις σε καθε πανεπιστημιο ,εχοντας ενα στανταρ επιπεδο γνωσεων απο το σχολειο και οχι οπως τωρα.
εχουν μπερδευτει αδικα οι θεσμοι ,και τωρα να δουμε ποιος θα τους ξεμπερδεψει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.