hale
Δραστήριο μέλος
εχει να κανει μ' αυτο
απλως πρεπει να "δειξεις" (να δεις) οτι ο ογκος δινεται απο τα δυο μελη αρα θα ειναι ισα!
(η παρασταση α*β*γ δεν εχει νοημα [αν εχει πες μας πώς την εννοεις])
Μηπως θέλετε σχήμα με @@@????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
[
Μηπως θέλετε σχήμα με @@@????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
13diagoras
Δραστήριο μέλος
αυτο ειπα και γω αλλα.....οκ...θα προσπαθησω αλλιως
για a,b 0 εστω οτι ισχυει
διαιρουμε και τα δυο μελη με το b
και εχουμε
a=a που ισχυει αρα και το αρχικο....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hale
Δραστήριο μέλος
Γιατι άν θέλεται δυστυχώς δεν μπορώ (τρισδυάστατο με @ είναι δυσκολο)![
Μηπως θέλετε σχήμα με @@@????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
μα εγω παλι δεν εχω καταλαβει....ισως ειμαι διανοητικα καθυστερημενο τι να πω....αφου το ''βα'' δεν ειναι συλλαβη αλλα γινομενο δυο μεταβλητων γτ οταν διαιρουμε με το ''α'' δεν γινεται απλοποιηση ενω στο ''αβ'' οταν διαιρουμε γινεται?:xixi:αυτο ειπα και γω αλλα.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hale
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ε ναι γιατι και ο κυριος αμαλφι εκανε τα βηματα και εφτασε στο εξης:1β=1/αβαΑυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση που μάλλον θα μείνει χωρίς απάντηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
13diagoras
Δραστήριο μέλος
μα εγω παλι δεν εχω καταλαβει....ισως ειμαι διανοητικα καθυστερημενο τι να πω....αφου το ''βα'' δεν ειναι συλλαβη αλλα γινομενο δυο μεταβλητων γτ οταν διαιρουμε με το ''α'' δεν γινεται απλοποιηση ενω στο ''αβ'' οταν διαιρουμε γινεται?:xixi:
τελος παντων και γω αυτο υποστηριζω :no1: και γω στο σχημα που ειδα
@@@@@
@@@@@
@@@@@
λεω με τη σειρα μου γιατι να ισχυει για τους 1222321*33222
αυτα (χωρις να θελω να το συνεχισω τελειωνει εδω)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hale
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ωστοσο δεν ειδα κανενα παιδι β γυμνασιου να ασχολειται με αυτο..
οκ δεν θα μας ζητηθει κατι τετοιο ,απλα πιστευω πως ηθελε να μας δειξει το ποσο μηχανικα σκεφτομαστε...
πιστευω πως καποια θεματα ειναι ''ανεξηγητα''..πχ ''+επι +=+'' περιμενω ααποδειξη απο τον αμαλφι καθως χτες μου ειπατε να το αποδειξω εγω!
δεν το λεω απο κακια η με ειρωνικο τονο απλα μου κινειθηκε η περιεργεια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hale
Δραστήριο μέλος
Είπαμε οτι ο πολ/μος είναι μικρογραφια της πρόσθεσης π.χ. 12 επι 3 που είναι και οι δυο ''+'' είναι σαν να προσθέτουμε θετικούς αριθμούς δλδ 12+12+12=36 ''+''. Ελπίζω να σε κάλυψα και ας μην είμαι ο amalfi!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
12 επι 3 = 12 φορες το 3+ επι +=+
Είπαμε οτι ο πολ/μος είναι μικρογραφια της πρόσθεσης π.χ. 12 επι 3 που είναι και οι δυο ''+'' είναι σαν να προσθέτουμε θετικούς αριθμούς δλδ 12+12+12=36 ''+''. Ελπίζω να σε κάλυψα και ας μην είμαι ο amalfi!
το ''-επι- =+'' πως παει?
οκ το + επι - με τν τροπο που ειπες....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hale
Δραστήριο μέλος
Δεν μπορώ να το ''βγάλω'' τώρα αλλά θα το ψάξω και θα σου πω όταν το βρώ!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hale
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τελικα μονο εγω δεν εχω λογικη..:fss:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hale
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hantzos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
amalfi
Δραστήριο μέλος
αυτο ειναι πολυ καλοδεν το λεω απο κακια η με ειρωνικο τονο απλα μου κινειθηκε η περιεργεια...
(αν βοηθησα να σας ανοιξει η ορεξη για νεα προβληματα κατι καταφεραμε )
[αν θελετε κατι αλλο "βασικο" δειτε γιατι οταν φευγει η παρενθεση και εχουμε "-" αλλαζουν τα προσημα]
η ασκηση δε μπηκε για να σας δειξει κατι. Ειναι μια κανονικη, "τυπικη για καποιους" ασκηση κατανοησης για την α γυμνασιου. Σε παιδια α γυμνασιου που εχω διδαξει τη θετω παντα {οι μισοι την εχουν λυσει} - και αν αφηναμε "ησυχους" τους μικρους μαθητες πολλοι θα την ελυναν κι εδω [φανταζομαι πώς μπορει να ενιωσαν με ολα αυτα ] --στο δημοτικο τη λυνουν ολοι γιατι ειναι στο βιβλιο
παντως τα τελευταια χρονια τα σχολικα βιβλια (μαθηματικα - φυσικη) του γυμνασιου εχουν βελτιωθει και ασχολουνται περισσοτερο με την ουσια !
οποιου του αρεσουν τα "βαθια" ας προσπαθησει να δειξει ποσο κανει (αβ):α και (βα):α
[οι γνωσεις δημοτικου ειναι αρκετες]
στους μαθητες μου "δεν επιτρεπω" να "διαγράφουν" - (απο στοιχειωδη σεβασμο στους ανθρωπους που εχω μπροστα μου / θεωρω οτι εχω να κανω με ανθρωπους δηλαδη [μικρους, αλλα ανθρωπους])
αν το κατανοησεις βεβαια, σου γινεται συνηθεια και διαγραφεις καποια στιγμη (δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι "καλο", εγω το κανω παντως καμια φορα)
αν εχεις μια καλυτερη κατανοηση μετα αντιμετωπιζεις πιο αποτελεσματικα "νεα" προβληματα που μπορει να σου τεθουν [αν βεβαια ολη η χρονια ειναι παραλλαγες πεντε ασκησεων που επαναλαμβανονται, ε τοτε τις "λυνεις μια χαρα" και αριστευεις κιολας {το χω παθει κι εγω ως μαθητης - σε καποιο βαθμο}
αλλα το σημαντικοτερο: αν εχεις καλυτερη κατανοηση το φχαριστιεσαι... τα μαθηματικα ειναι ωραια οταν δε γινονται συνηθεια!
{ποτε δε θα ελεγα οτι φταιει καποιος -και ιδιαιτερα μαθητης! για μενα δεν υπαρχει φταιξιμο! υπαρχει ομως αισθημα ευθυνης (αυτο ειναι μια προσωπικη υποθεση. δεν ειναι ευθυνη "της υποχρεωσης" ....ουτε "του καταλογισμου" αν κατι παει στραβα) }
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος
12 επι 3 = 12 φορες το 3
το ''-επι- =+'' πως παει?
οκ το + επι - με τν τροπο που ειπες....
Διπλή άρνηση ισούται με κατάφαση. Π.χ.: "Δεν πρόκειται να μην πάω βόλτα σήμερα!"
(Το βλέπω από τη φιλοσοφική πλευρά )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.