Eukleidis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ntonebts
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zip_unzip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Οντως θα το αλλάξω
-----------------------------------------
Να και μια άλλη
Άρα: x=-4 ή x=-1 ή x=-7
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eukleidis
Πολύ δραστήριο μέλος
q.e.d
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zip_unzip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αγαπητε zip. Πριν λύσουμε μια άσκηση τη σκεφτόμαστε καλα. Και αυτό γιατί.Μπορεί να υπάρχει τρόπος να λύνεται γρηγορόρτερα. Περισσοτερες πράξεις περισσότερος χρόνος:'
q.e.d
Ναι, τώρα που το παρατηρώ θα μπορούσα να τη λύσω με λιγότερες πράξεις, αλλά την ώρα που έλυνα την άσκηση δεν ήμουν πολύ συγκεντρωμένος και έτσι δεν έδωσα και πολύ σημασία στην άσκηση, ώστε να παρατηρήσω ότι λύνεται και με λιγότερες πράξεις, επειδή διάβαζα "ταυτόχρονα" ένα άρθρο στο Internet
Ευχαριστώ για την υπόδειξη:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eukleidis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zip_unzip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Με καθόλου πράξεις
Στην υπόδειξή σου, πάντως, κι εσύ έκανες πράξεις Μη ξεχνάς ότι ακόμα και το να μεταφέρουμε έναν όρο μιας εξίσωσης από την άλλη μεριά, απαιτεί πράξεις-απλά είναι υπερβολικά απλές και συνήθως ούτε που τις γράφουμε.
Με αφορμή αυτό που είπες για τις "καθόλου πράξεις", θέλω να πω ότι καλό θα ήταν όταν λύνουμε μια άσκηση-και ειδικά σε αυτό το thread-να τη λύνουμε όσο πιο απλά και κατανοητά μπορούμε. Αυτό το thread απευθείνεται σε μαθητές της Β' Γυμνασίου που ενδεχωμένος δεν έχουν την ίδια "εμπειρία" με τα μαθηματικά με τους μεγαλύτερους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eukleidis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
- Με το να δεις μια άσκηση και μετά κατ' ευθείαν τη λύση της χωρίς να πολυσκεφτείς δεν θα κερδίσεις τίποτα
- Με το να δεις μια άσκηση, να την προσπαθήσεις αρκετά, να μην καταλήγεις πουθενά και μετά να δεις τη λύση θα κερδίσεις κάτι (αυτό πάει ανάλογα με την προσπάθεια που κατέβαλες πάντα)
- Με το να δεις μια άσκηση και να τη λύσεις (σωστά) κερδίζεις πολλά + σου ανεβαίνει το ηθικό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cel
Δραστήριο μέλος
Είναι νομίζω γνωστό ότι
- Με το να δεις μια άσκηση και μετά κατ' ευθείαν τη λύση της χωρίς να πολυσκεφτείς δεν θα κερδίσεις τίποτα
- Με το να δεις μια άσκηση, να την προσπαθήσεις αρκετά, να μην καταλήγεις πουθενά και μετά να δεις τη λύση θα κερδίσεις κάτι (αυτό πάει ανάλογα με την προσπάθεια που κατέβαλες πάντα)
- Με το να δεις μια άσκηση και να τη λύσεις (σωστά) κερδίζεις πολλά + σου ανεβαίνει το ηθικό
+1
Αλλα το επιπεδο των ασκησεων ξεφευγει καπως απο τα πλαισια της δευτερας(σχολικα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eukleidis
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν είναι πραγματικοί με νδο η εξίσωση εχει 2 ρίζες ανισες
Βασική αλγεβρα που κάθε μαθητης β γυμνασιου σε καλυτερες ασκήσεις πρέπει να ξέρει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
Η απάντηση είναι πιο κάτω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zip_unzip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μια πράξη εκανα. Και συμφωνώ περι απλότητος κλπ. Και να ρποσθέσω κάτι αλλο. Οι μαθητές της Β γυμνασίου να προσπαθουν να τις λύνουν μόνοι τους και όχι να κοιτανε τις λύσεις καθώς αυτό σιγουρα δεθα τους βοηθήσει.
Σε αυτήν αναφερόμουν
Είναι νομίζω γνωστό ότι
- Με το να δεις μια άσκηση και μετά κατ' ευθείαν τη λύση της χωρίς να πολυσκεφτείς δεν θα κερδίσεις τίποτα
- Με το να δεις μια άσκηση, να την προσπαθήσεις αρκετά, να μην καταλήγεις πουθενά και μετά να δεις τη λύση θα κερδίσεις κάτι (αυτό πάει ανάλογα με την προσπάθεια που κατέβαλες πάντα)
- Με το να δεις μια άσκηση και να τη λύσεις (σωστά) κερδίζεις πολλά + σου ανεβαίνει το ηθικό
Συμφωνώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eukleidis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papaki94
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μήπως λείπει κανέναΛοιπον πάμε μια ασκηση ακόμα
Αν είναι πραγματικοί με νδο η εξίσωση εχει 2 ρίζες ανισες
Βασική αλγεβρα που κάθε μαθητης β γυμνασιου σε καλυτερες ασκήσεις πρέπει να ξέρει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
Μήπως λείπει κανένα??????
Θα θέλαμε . Αν ναι, τότε είναι πανεύκολο (Δ > 0) κτλ.
Ουπς. Μόλις είδα ότι όντως ο Ευκλείδης έβαλε ένα χ. (και παιδευόμουν με πράξεις...)
Λοιπόν δευτεροβάθμια εξίσωση , Δ > 0 () και βρίσκουμε τις δυο άνισες λύσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zip_unzip
Εκκολαπτόμενο μέλος
ήταν αναποφευκτο
Δε διαφωνώ. Σου λέω απλώς, ότι είναι αδύνατο να τη λύσεις ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papaki94
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κάνατε στη β γυμνασίου δευτεροβάθμιες εξισώσεις?????Θα θέλαμε . Αν ναι, τότε είναι πανεύκολο (Δ > 0) κτλ.
Ουπς. Μόλις είδα ότι όντως ο Ευκλείδης έβαλε ένα χ. (και παιδευόμουν με πράξεις...)
Λοιπόν δευτεροβάθμια εξίσωση, Δ > 0 () και βρίσκουμε τις δυο άνισες λύσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eukleidis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
Κάνατε στη β γυμνασίου δευτεροβάθμιες εξισώσεις?????
Φαντάζομαι όποιος θέλει να ξεχωρίσει, έστω και μικρός από τώρα, στα μαθηματικά, δεν θα περιοριστεί μόνο στην ύλη της τάξης του...μην πω ότι θα πρέπει να έχει προβάδισμα τουλάχιστον μιας τάξης.
Αλλά δεν είναι απόλυτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 10 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.