persi
Πολύ δραστήριο μέλος
Το γεγονος οτι οι αγγλοι υποστηριζουν την αρχαια ελληνικη,λογω της δικιας τους ανυπαρκτης γλωσσας,δεν εξηγει πώς η διδασκαλια των αρχαιων προσφερει στον νεαρο μαθητη τις απαραιτητες δεξιοτητες σε μια εντονα εξελισσομενη κοινωνια.
Η "ανύπαρκτη" γλώσσα τους να θυμόμαστε ότι είναι παγκόσμια γλώσσα αυτή τη στιγμή που μιλάμε, sorry κιόλας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης94
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όποιος θεωρεί ΝΕΚΡΗ ΓΛΩΣΣΑ τα αρχαία ελληνικά είναι -κατά την ταπεινή μου γνώμη- το λιγότερο ανίδεος ή απλά άσχετος αντιδραστικός (λέμε σε όλα όχι, χωρίς να μπορούμε να τεκμηριώσουμε τίποτα)!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
Όλες οι λέξεις (ή σχεδόν όλες, για να μη «μου την πέσουν» μερικοί-μερικοί εδώ μέσα), που χρησιμοποιούμε σήμερα ετυμολογικά ανήκουν στη «νεκρή»... αρχαία ελληνική, για να μην αναφερθώ στην ξένη ορολογία ΟΛΩΝ σχεδόν των επιστημών, που χρησιμοποιούν αυτούσιες τις λέξεις της αρχαίας ελληνικής γλώσσας.
Όποιος θεωρεί ΝΕΚΡΗ ΓΛΩΣΣΑ τα αρχαία ελληνικά είναι -κατά την ταπεινή μου γνώμη- το λιγότερο ανίδεος ή απλά άσχετος αντιδραστικός (λέμε σε όλα όχι, χωρίς να μπορούμε να τεκμηριώσουμε τίποτα)!!!
Τι σχεδόν; Όλες οι ελληνικές λέξεις προέρχονται από την Αρχαία Ελληνική. Οι υπόλοιπες είναι αμιγώς ξένες, ξένες "ελληνικοποιημένες", δάνεια, αντιδάνεια και δε συμμαζεύεται.
Είναι ηλίθιο να χρησιμοποιεί κάποιος το επιχείρημα ότι δεν είναι πολλές οι ελληνικές και οι αρχαιοελληνικές οι λέξεις που ταυτίζονται, άρα τα αρχαία ίσα που έδωσαν ένα μικρό τίνι μικρούλι λιθαράκι στη νέα και συνεπώς είναι νεκρή γιατί δεν χρησιμοποιείται
Το όλο δίλημμα έγκειται στην νοοτροπία των σημερινών παιδιών και των γονιών τους ότι πρέπει να παίρνεις μόνο τα "χρήσιμα" και τα λιγότερα ώστε να μην μας πάθουν και υπερκόπωση. Έχουν μάθει να λειτουργούν με το μίνιμουμ. Ε γι' αυτό πάμε μπροστά. Γιατί έχουμε ανοιχτό και καταδεκτικό μυαλό. Δηλαδή αν διαβάσεις και μερικά κείμενα αρχαίων θα πάθεις τίποτα.
Απαράδεκτο τη σήμερον ημέρα να διαβάζεις αρχαία, ενώ θα μπορούσες τη στιγμή αυτή να βλέπεις τούρκικο ή να παίζεις το νέο Call of Duty. Με πιάνεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης94
Εκκολαπτόμενο μέλος
Με πιάνεις;
Σε όλα!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πικάπα
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όλες οι λέξεις (ή σχεδόν όλες, για να μη «μου την πέσουν» μερικοί-μερικοί εδώ μέσα), που χρησιμοποιούμε σήμερα ετυμολογικά ανήκουν στη «νεκρή»... αρχαία ελληνική, για να μην αναφερθώ στην ξένη ορολογία ΟΛΩΝ σχεδόν των επιστημών, που χρησιμοποιούν αυτούσιες τις λέξεις της αρχαίας ελληνικής γλώσσας.
Όποιος θεωρεί ΝΕΚΡΗ ΓΛΩΣΣΑ τα αρχαία ελληνικά είναι -κατά την ταπεινή μου γνώμη- το λιγότερο ανίδεος ή απλά άσχετος αντιδραστικός (λέμε σε όλα όχι, χωρίς να μπορούμε να τεκμηριώσουμε τίποτα)!!!
Μάλιστα. Σπουδαία τεκμηρίωση η μορφολογική συνέχεια. Όπως γνωρίζουμε όλοι, τα μορφήματα καθιστούν μια γλώσσα ζωντανή ή νεκρή. Οι άνθρωποι, ο πολιτισμός, η φωνολογία, η τέχνη, η λαϊκή έκφραση κ.α. συναφή, υποκλίνονται στο δέος του μορφήματος!
Πέρα από την πλάκα όμως, τω όντι αναρωτιέμαι, τι διδαχθήκαμε στα πρώτα εξάμηνα. Δηλαδή, ακόμη και μόνο Fromkin-Rodman-Hyams να κάνατε ή έστω Μπαμπινιώτη, θα κατείχατε κάποια βασικά..
Προσωπική μου άποψη -και φιλικά πάντα- πως ακόμη και να είσαι της κλασικής, ένας βασικός χάρτης-μπούσουλας γλωσσολογικών κανόνων πρέπει να υπάρχει κατά νου.
Εδώ μπορείς να βρεις μια περιεκτική παρουσίαση των πιο σύγχρονων μεθόδων αξιολόγησης γλωσσικής ζωτικότητας :https://kuscholarworks.ku.edu/dspace/bitstream/1808/7109/1/Dwyer2011_AssessRevitalize.pdf
Επιπλέον, η κοινότητα προώθησης των ελληνικών σπουδών, έχει πολύ ενδιαφέροντα Links & βιβλιογραφίες. https://www.hellenicsociety.org.uk/
Ακόμη: https://humanities.uchicago.edu/faculty/mufwene/LANGUAGE BIRTH & DEATH.pdf, επίσης αξιόλογη βιβλιογραφία παραθέτει και το wiki : https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_extinct_languages_of_Europe
Όπως και να έχει, με συγχωρείς για τον τόνο και την παράκαμψη του κυρίως θέματος, αλλά λυπάμαι όταν η ίδια η αρμόδια επιστημονική κοινότητα (γιατί ως φοιτητής φιλολογίας ανήκεις σ'αυτήν), αγνοεί την επιστήμη ανεξαρτήτως λόγου/αφορμής (είτε από απροσεξία, είτε από εθνικιστικές αντιλήψεις κ.λ.π.).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης94
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μάλιστα. Σπουδαία τεκμηρίωση η μορφολογική συνέχεια. Όπως γνωρίζουμε όλοι, τα μορφήματα καθιστούν μια γλώσσα ζωντανή ή νεκρή. Οι άνθρωποι, ο πολιτισμός, η φωνολογία, η τέχνη, η λαϊκή έκφραση κ.α. συναφή, υποκλίνονται στο δέος του μορφήματος!
Πέρα από την πλάκα όμως, τω όντι αναρωτιέμαι, τι διδαχθήκαμε στα πρώτα εξάμηνα. Δηλαδή, ακόμη και μόνο Fromkin-Rodman-Hyams να κάνατε ή έστω Μπαμπινιώτη, θα κατείχατε κάποια βασικά..
Προσωπική μου άποψη -και φιλικά πάντα- πως ακόμη και να είσαι της κλασικής, ένας βασικός χάρτης-μπούσουλας γλωσσολογικών κανόνων πρέπει να υπάρχει κατά νου.
Εδώ μπορείς να βρεις μια περιεκτική παρουσίαση των πιο σύγχρονων μεθόδων αξιολόγησης γλωσσικής ζωτικότητας :https://kuscholarworks.ku.edu/dspace/bitstream/1808/7109/1/Dwyer2011_AssessRevitalize.pdf
Επιπλέον, η κοινότητα προώθησης των ελληνικών σπουδών, έχει πολύ ενδιαφέροντα Links & βιβλιογραφίες. https://www.hellenicsociety.org.uk/
Ακόμη: https://humanities.uchicago.edu/faculty/mufwene/LANGUAGE BIRTH & DEATH.pdf, επίσης αξιόλογη βιβλιογραφία παραθέτει και το wiki : https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_extinct_languages_of_Europe
Όπως και να έχει, με συγχωρείς για τον τόνο και την παράκαμψη του κυρίως θέματος, αλλά λυπάμαι όταν η ίδια η αρμόδια επιστημονική κοινότητα (γιατί ως φοιτητής φιλολογίας ανήκεις σ'αυτήν), αγνοεί την επιστήμη ανεξαρτήτως λόγου/αφορμής (είτε από απροσεξία, είτε από εθνικιστικές αντιλήψεις κ.λ.π.).
Ήμαρτον ρε παιδιά! Δεν μπορείτε να γράψετε τη γνώμη σας ή την αντίρρησή σας χωρίς να ταμπελοποιείτε τόσο αβίαστα κάποιον, που μπορεί να έχει αντίθετη άποψη από εσάς (και αναφέρομαι στην τελευταία παρένθεση. Δηλαδή εγώ τώρα έγινα ξαφνικά ή απρόσεκτος ή εθνικιστής!) ok.
Κατά πρώτον μια απλή ενημέρωση. Είμαι πρωτοετής, οπότε δεν έχω ολοκληρώσει ακόμη ούτε το Α' εξάμηνο.
Κατα δεύτερον, εδώ μιλάμε αν πρέπει να καταργηθούν τα αρχαία γιατί μερικοί ισχυρίζονται ότι είναι νεκρή γλώσσα. Και δεν μιλάμε για τη φωνητική της, που σίγουρα διαφέρει από τη νεοελληνική. Μιλάμε για τη ρίζα (την ετυμολογία) των λέξεων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
Ήμαρτον ρε παιδιά! Δεν μπορείτε να γράψετε τη γνώμη σας ή την αντίρρησή σας χωρίς να ταμπελοποιείτε τόσο αβίαστα κάποιον, που μπορεί να έχει αντίθετη άποψη από εσάς (και αναφέρομαι στην τελευταία παρένθεση. Δηλαδή εγώ τώρα έγινα ξαφνικά ή απρόσεκτος ή εθνικιστής!) ok.
Δεν σε είπε κανείς απρόσεκτο ή εθνικιστή. Ο άνθρωπος έγραψε "ανεξαρτήτως λόγου/αφορμής". Μην μυγιάζεσαι.
Κατά πρώτον μια απλή ενημέρωση. Είμαι πρωτοετής, οπότε δεν έχω ολοκληρώσει ακόμη ούτε το Α' εξάμηνο.
Γενικά το επιχείρημα "δεν ήξερα δεν ρώταγα" δεν στέκει, γιατί απλά καλύτερα να μασάμε παρά να μιλάμε για πράγματα που δεν ξέρουμε. Απ' τη στιγμή που γράφεις κάτι, λογικά σωστό είναι να υποθέσει κανείς ότι θα ξέρεις να υπερασπιστείς την άποψή σου.
Κατα δεύτερον, εδώ μιλάμε αν πρέπει να καταργηθούν τα αρχαία γιατί μερικοί ισχυρίζονται ότι είναι νεκρή γλώσσα. Και δεν μιλάμε για τη φωνητική της, που σίγουρα διαφέρει από τη νεοελληνική. Μιλάμε για τη ρίζα (την ετυμολογία) των λέξεων.
Το παραπάνω ποστ δεν παίρνει θέση στο αν πρέπει να καταργηθούν ή όχι τα Αρχαία από τα σχολεία. Απλά δίνει έγκυρες πηγές για να υποστηρίξει το γεγονός ότι τα Αρχαία Ελληνικά είναι μία ""νεκρή"" γλώσσα, δεν αναφέρει τίποτα περισσότερο. Προηγουμένως έγραψες
Όποιος θεωρεί ΝΕΚΡΗ ΓΛΩΣΣΑ τα αρχαία ελληνικά είναι -κατά την ταπεινή μου γνώμη- το λιγότερο ανίδεος ή απλά άσχετος αντιδραστικός (λέμε σε όλα όχι, χωρίς να μπορούμε να τεκμηριώσουμε τίποτα)!!!
Νομίζω πως ουσιαστικά δεν έδωσες κάποια απάντηση στον Πικάπα που να υποστηρίζει τα παραπάνω λεγόμενά σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης94
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν σε είπε κανείς απρόσεκτο ή εθνικιστή. Ο άνθρωπος έγραψε "ανεξαρτήτως λόγου/αφορμής". Μην μυγιάζεσαι.
Γενικά το επιχείρημα "δεν ήξερα δεν ρώταγα" δεν στέκει, γιατί απλά καλύτερα να μασάμε παρά να μιλάμε για πράγματα που δεν ξέρουμε. Απ' τη στιγμή που γράφεις κάτι, λογικά σωστό είναι να υποθέσει κανείς ότι θα ξέρεις να υπερασπιστείς την άποψή σου.
Το παραπάνω ποστ δεν παίρνει θέση στο αν πρέπει να καταργηθούν ή όχι τα Αρχαία από τα σχολεία. Απλά δίνει έγκυρες πηγές για να υποστηρίξει το γεγονός ότι τα Αρχαία Ελληνικά είναι μία ""νεκρή"" γλώσσα, δεν αναφέρει τίποτα περισσότερο. Προηγουμένως έγραψες
Νομίζω πως ουσιαστικά δεν έδωσες κάποια απάντηση στον Πικάπα που να υποστηρίζει τα παραπάνω λεγόμενά σου.
Τότε δεν έπρεπε να αναφέρει αυτά τα επίθετα στην παρένθεση!!! Δεν μυγιάζομαι γιατί απλά δεν είμαι τίποτα από αυτά.
Για μένα «νεκρή» θεωρείται μια γλώσσα που δεν έχει καμία συνέχεια...
Πάρε να διαβάσεις ένα λεξικό της αρχαίας ελληνικής και αν βρεις πάνω 10-20 λήμματα που δεν έχουν καμία σχέση με τη σημερινή γλώσσα, τότε ξαναμιλάμε. Είναι πιο απλά τα πράγματα!
«Ωστόσο, οι μεταβολές αυτές (που έχει υποστεί η νεοελληνική γλώσσα) δεν ήταν τόσες και τέτοιες που να αλλοιώσουν τη δομική φυσιογνωμία της Ελληνικής σε τέτοιον βαθμό, ώστε ο νέος Έλληνας λ.χ. να αδυνατεί να πλησιάσει και να κατανοήσει, περισσότερο ή λιγότερο, ένα πεζό κείμενο του Ξενοφώντα ή του Πλάτωνα ή του Πλούταρχου με μικρή προσπάθεια και κατάλληλη καθοδήγηση...»
Μπαμπινιώτης
https://www.babiniotis.gr/wmt/userfiles/File/NEG_elliniki glossa_d_ekdosh_istoria.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr.Blonde
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν οντως γνωριζεις ποια ειναι τα γλωσσικα χαρκτηριστικα μιας ανυπαρκτης γλωσσας τοτε θα κατανοουσες αυτο που εγραψα.Η "ανύπαρκτη" γλώσσα τους να θυμόμαστε ότι είναι παγκόσμια γλώσσα αυτή τη στιγμή που μιλάμε, sorry κιόλας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πικάπα
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μολονότι, ή άποψη σου δε συνάδει με τα τεκμήρια της γλωσσολογικής κοινότητας, δεν είναι αναπόφευκτα άκυρη -αφού στο πρόσωπο οπουδήποτε ανθρώπου θα μπορούσε να βρεθεί ο νέος Chomsky ή Saussure-, σίγουρα όμως, δεν αποκτά ουδεμία επιστημονική εγκυρότητα. Το ότι, δηλαδή, θέτεις δικά σου κριτήρια περί γλωσσικής ζωτικότητας, δεν προκαλεί κανένα πλήγμα στη γλωσσολογική έρευνα δύο αιώνων.
Για να γίνω, λοιπόν, πιο σαφής σχετικά με την προηγηθείσα αιτιολόγηση μου θα γράψω τα εξής: Απαντάω αφορμούμενος από το γεγονός ότι τα γεγραμμένα προέκυπταν από έναν συμφοιτητή μου και όχι ένα τυχαίο πρόσωπο. Μάλιστα φυσιολογικό, ο καθένας από εμάς, να ενστερνίζεται/διαμορφώνει άποψη σε θέματα για τα οποία δεν έχει γνώσεις, αλλά απολύτως κατακριτέο, για τον επιστήμονα/ερευνητή/μελετητή (όλα όψεις του φοιτητή φιλολογίας). Και αν δεν σου φαίνεται το βάρος της ευθύνης σου ιδιαίτερης σημασίας -έπειτα από τυχόν σύγκριση- , γιατί λ.χ όταν ένας φιλόλογος πράττει τοιουτοτρόπως, απλά φέρνει σε σύγχυση τους συνομιλητές του, ενώ στη θέση του ο Γιατρός-επιστήμονας θα προκαλούσε τα χείριστα, είμαι βέβαιος πως θα αναθεωρήσεις εύθυμα μόλις έρθεις σε επαφή με τα βαθύτερα της επιστήμης σου.
Από εκεί και πέρα, για να φερθώ δίκαια και να απαντήσω στα θέματα που θέτεις, θα σε παραπέμψω στις πρώτες κιόλας σειρές του άρθρου που επισύναψες! Εκεί ακριβώς, ο κ.Μπαμπινιώτης κάνει σαφές πως θεωρεί τη νέα ελληνική γλώσσα ιστορικά συνδεδεμένη/ενιαία με την αρχαία. Παρουσιάζει την αρχαία ως ριζική αρχή, και όχι ως μια υπανάπτυκτη ημιμορφή της νέας.
Επιπρόσθετα, στη δική σου παραπομπή, αναφέρεται μόνο μια σχετική δομική συνέχεια, που ακόμη και αν βρισκόταν σε απόλυτη ομοιότητα/συνάφεια δεν αρκεί για να τεκμηριώσει την άποψη σου. Η δομή του γραπτού λόγου αποτελεί ένα απειροελάχιστο συστατικό της γλώσσας.
Τώρα, λοιπόν, μελετάω ένα λεξικό της αρχαίας ελληνικής. Μάντεψε τι! Δεν βρίσκω ούτε μια λέξη που να συγκρίνεται με αυτό που περιγράφεις. Βλέπω μόνο μια μικρογράμματη γραφή όμοια με τη δική μου, (γνωρίζεις φυσικά πως η αρχαία μεγαλογράμματη δεν είχε σχέση με αυτή των λεξικών) συστηματοποιημένη με τόνους (μοντέρνα προσθήκη βεβαίως) που φωνητικά και φωνολογικά δεν συμπίπτει με ό,τι γνωρίζω για την αρχαία ελληνική. Ναι, Γιάννη, το "ειμί" που παρουσιάζει το λεξικό θυμίζει το σύγχρονο "είμαι, είναι όντως η ρίζα του. Αλλά στην πραγματικότητα, απέχει παρασάγγας από το πραγματικό "ειμί" της αρχαίας ελληνικής (στο πώς προφερόταν, γραφόταν κ.λ.π). Βρίσκεται υπό αυτή την μορφή, όχι για να σε απομακρύνει από την "αλήθεια", αλλά ώστε εσύ, ο νέος του 21ου αιώνα, ανίκανος να ανασύρεις την αρχαία γνώση χωρίς το ανάλογο περιβάλλον (τον αρχαίο πολιτισμό), να μπορείς με επιτυχία να μελετήσεις μια νεκρή γλώσσα, η οποία με το θάνατο της δημιούργησε την δική σου, και με την σπουδαία κληρονομία της επηρέασε πληθώρα γλωσσών ανά τον κόσμο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης94
Εκκολαπτόμενο μέλος
Να καταργηθούν τα αρχαία στο Γυμνάσιο ή όχι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Να καταργηθούν.
χο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος
Άρα ποιο είναι το συμπέρασμα από το παραπάνω post της Ρεβέκκας;
Να καταργηθούν τα αρχαία στο Γυμνάσιο ή όχι;
Ωστοσο δεν θιξαμε οτι δεν διδασκονται με τον ΣΩΣΤΟ τροπο!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
isida!!!
Πολύ δραστήριο μέλος
ε ναι ρε παιδια τι τα θελουμε τα γαρ και τα συνοιδα!
μην κοιτατε ολο τον κοσμο με ηγετη την βρετανια που τα εχει εισαγαγει στην παιδεια των νεων της απο την πρωτη ταξη του δημοτικου κιολας , οχι αυτοι ειναι αδαεις μωρε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pequeño
Τιμώμενο Μέλος
Ωστοσο δεν θιξαμε οτι δεν διδασκονται με τον ΣΩΣΤΟ τροπο!!!
Το θίξαμε αρκετά άτομα Σπύρο!
Απλά όλοι το παραβλέπουν και συνεχίζουν να πλακώνονται αποκλειστικά και μόνο με το ΝΑΙ/ΟΧΙ για την κατάργηση τους
Το γκρι όχι δεν υπάρχει πουθενά, ή άσπρο ή μαύρο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
novemberrain
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αυτά. Peace out
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος
να μην καταργηθούν αλλά τουλάχιστον να διδάσκεται λίγοτερη ύλη. τα βιβλία αρχαίων (αυτά που έχω κάνει και για κάποια που έχω ρωτήσει ) έχουν πολλή ύλη και οι καθηγητές μας πάνε πολύ γρήγορα. ας έβαζαν πιο πολλές ώρες το μάθημα ή δε ξέρω και εγώ τι . Αλλά να μην μας πήγαιναν σα κυνηγημένους..
Ναι δεν μας έφταναν οι 5 ώρες μόνο στην α' λυκείου!! Να τις αυξήσουν κιόλας. Φαντάσου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Παλιά ήταν 6Ναι δεν μας έφταναν οι 5 ώρες μόνο στην α' λυκείου!! Να τις αυξήσουν κιόλας. Φαντάσου...
Αλλά δεν καταλαβαίνω τη λογική σου. Και τα μαθηματικά διδάσκονται 5 ώρες στην Α' λυκείου, αν το πάμε έτσι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.