Μυστικά επιτυχίας για να φτάσεις την κορυφή

pizza_dora

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pizza_dora αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 165 μηνύματα.
Για την εκθεση δεν θα συμφωνησω απολυτα. Υπαρχουν ατομα που παιρνουν 19 και ούτε και αυτα δεν ξέρουν πως το πηραν, και υπαρχουν ατομα που παιρνουν 14 και μερικες φορες αν δεις κειμενο τους δεν ξερεις αν το εγραψε επαγγελματιας ή όχι. Οχι ολοι βέβαια, αλλα υπαρχουν αρκετα παραδείγματα ώστε κάποιος να αμφισβητησει την αντικειμενικότητα στην βαθμολόγηση της εκθεσης.

Για την παρατηρητικότητα και την ψυχραιμία συμφωνώ απολυτα, οι μισοι απο εκει χάνουν μονάδες.

Αλλα και πάλι, μπαινοντας στο πανεπιστημιο θα δεις ατομα που θα ορκιζεσαι ότι δεν ήταν δυνατόν απο τη φύση να έχουν πιάσει τέτοια βαθμολογία, ενω θα δεις επισης πανεξυπνα και αποτελεσματικα κατα τα αλλα ατομα, τα οποια εχουν βγάλει ενα μετριο βαθμο.

Δεν θα ήταν κακο επομένως να ανέβαζαν λίγο το επίπεδο κάποιων θεμάτων, γιατι αν το μόνο αξιολογισιμο χαρακτηριστικό είναι η ψυχραιμία, υπαρχουν και πιο αποτελεσματικές δοκιμασίες πέρα των εξετάσεων για να την μετρήσεις. Αυτό που έχει χαλάσει τον κόσμο ολοκληρο είναι η βάση του 10, που για να μην μεινει ο κοσμος εξω, εχουν καταντησει να βαζουν ανοητα θέματα... Ας καταργησουν επιτελους τη βαση και ας βαλουν θεματα της προκοπης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

synchronicity

Νεοφερμένος

Η synchronicity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Δε χρειαζεται να διαβασεις παραπανω για να βγαλεις 19 900 απο 19 200. Νομιζω το διαβασμα ειναι το ιδιο απλως υπεοσερχεται ο παραγοντας εφυια και η τυχη.
Νομίζω ότι είναι περισσότερο ο παράγοντας "Έκθεση".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Για την εκθεση δεν θα συμφωνησω απολυτα. Υπαρχουν ατομα που παιρνουν 19 και ούτε και αυτα δεν ξέρουν πως το πηραν, και υπαρχουν ατομα που παιρνουν 14 και μερικες φορες αν δεις κειμενο τους δεν ξερεις αν το εγραψε επαγγελματιας ή όχι. Οχι ολοι βέβαια, αλλα υπαρχουν αρκετα παραδείγματα ώστε κάποιος να αμφισβητησει την αντικειμενικότητα στην βαθμολόγηση της εκθεσης.

Για την παρατηρητικότητα και την ψυχραιμία συμφωνώ απολυτα, οι μισοι απο εκει χάνουν μονάδες.

Αλλα και πάλι, μπαινοντας στο πανεπιστημιο θα δεις ατομα που θα ορκιζεσαι ότι δεν ήταν δυνατόν απο τη φύση να έχουν πιάσει τέτοια βαθμολογία, ενω θα δεις επισης πανεξυπνα και αποτελεσματικα κατα τα αλλα ατομα, τα οποια εχουν βγάλει ενα μετριο βαθμο.

Δεν θα ήταν κακο επομένως να ανέβαζαν λίγο το επίπεδο κάποιων θεμάτων, γιατι αν το μόνο αξιολογισιμο χαρακτηριστικό είναι η ψυχραιμία, υπαρχουν και πιο αποτελεσματικές δοκιμασίες πέρα των εξετάσεων για να την μετρήσεις. Αυτό που έχει χαλάσει τον κόσμο ολοκληρο είναι η βάση του 10, που για να μην μεινει ο κοσμος εξω, εχουν καταντησει να βαζουν ανοητα θέματα... Ας καταργησουν επιτελους τη βαση και ας βαλουν θεματα της προκοπης...
Συμφωνω οτι γινονται και επιπολαιοτητες στην εκθεση και γιαυτο παρεθεσα το παραδειγμα στο τελο,για να αποφυγω αυτο το επιχειρημα αλλα απ'οτι φαινεται δεν το κατορθωσα.:P Αυτο που θελω να πω ειναι γενικα πως για να γραψει καποιος 19 παει να πει πως εχει κουλτουρα ξερει να δομει επιχειρηματα και ειναι "μυαλο". Αυτο που αξιζει να ειπωθει για την εκθεση ειναι οτι το διαβασμα πολλες φορες οχι ειναι μονο αχρηστο αλλα και επιζημιο γιατι σε βαζουν να μηρυκαζεις τα κλισε των φροντιστηριων και μολιες τα βλεπουν αυτα οι διορθωτες παιρνουν αναποδες. Πχ εγω φετος αφιερωσα στην εκθεση ελαχιστο χρονο και πηρα ενα βαθμο ακρως ικανοποιητικο,τον 3ο καλυτερο στο σχολειο μου (17,5).
Κατι αλλο που δυστυχως παιζει μεγαλο ρολο στις πανελληνιες ειναι ο φροντιστης. Υπαρχουν φροντιστες τοσο καλοι στη δουλεια τους που ακομα και μετριοι μαθητες αν ακολουθησουν τις συμβουλες τους και αποστηθισουν τις στρατηγικες τους τοτε μπορουν να γραψουν αριστα.
Σχετικα με τα θεματα συμφωνων πως πρεπει να ανεβει το επιπεδο για τον παρακατω απλουστατο λογο: Τα δυσκολο θεματα δεν βλαπτουν κανενα! Οι πανελληνιες ειναι ενας διαγωνισμος οποτε η εισαγωγη κρινεται σε σχεση με το πώς πηγαν οι ΑΛΛΟΙ. Επομενως αν μπουν δυσκολα θεματα επακολουθο θα ειναι να πεσουν οι βασεις!
Ομως το πλεονεκτημα ειναι το εξης: Φαινονται οι διαφορες.
Με ευκολα θεματα οι διαφορες εξισωνονται και με ενα επιπολαιο λαθος χανεις σχολες.
Ετσι θεωρω οτι το 4ο θεμα σε καθε μαθημα θα πρεπει να ειναι πραγματικα για λιγους και ενα ερωτημα του ΚΤΗΝΩΔΩΣ δυσκολο -οπως λεει και ο κυριος Μαυρογιαννης- δηλαδη τοσο δυσκολο που λιγοτερο απτο 1% να ειναι σε θεση να το γραψει. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ δηλαδη.
Αυτο που ειδαμε φετος δεν ηταν πραγματικη διαβαθμιση. Υπηρχε κλιμακωση της δυσκολιας στα θεματα αλλα δεν εφτανε αρκετα ψηλα.
Θα σας πω το εξης ελπιζω να μη με παρεξηγησετε: Στα μαθηματικα εγραψα 20. Ομως θα μπορουσα να γραψω 20 σε θεματα πολυ μεγαλυτερης δυσκολιας. Γιατι να εξισωθω με καποιον που μετα βιας εγραψε 20; Εγω ξοδεψα ατελειωτες ωρες λυνοντας τραβηγμενα θεματα που μπορουσα να τις ξοδεψω στη Βιολογια κλπ.
Αυτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza_dora

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pizza_dora αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 165 μηνύματα.
Χμμ αυτά τα λάθη που αναφέρεσαι στην έκθεση δεν είναι "μεμονομένα περιστατικά" και εξαιρέσεις. Εχω ακούσει τόσα απο άτομα που είναι μέσα στη διόρθωση που με κάνει να πιστεύω οτι είναι ο κανόνας...

Δεν λεω, καποιος που εγραψε 19 περισσότερες πιθανοτητες έχει να ήταν καλλιεργημένος, αλλα καποιος που εγραψε 14 τις περισσότερες περιπτώσεις αξιζε παραπάνω.(το επιπεδο δυσκολιας των θεματων στην εκθεση δεν δικαιολογουν 1% αριστουχους με τπτ, οι περισσότεροι χανουν το βαθμο απο κακη διορθωση)

Για τα υπολοιπα νομιζω οτι συμφωνουμε απολυτα. Η φυσικη ειδικά εχει ξεφτυλιστεί σε τέτοιο βαθμο που μπορει να γραψει αριστα μεχρι και ενας μετριος που δεν εχει καταβαλει καν μεγαλη προσπαθεια, ενω καποιος καλυτερα προετοιμασμενος μπορει να παρει 95 απο καποια βλακεια(ναι, το επαθα και δεν λεω να το δικαιολογησω με τπτ :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Στην έκθεση οποιοσδήποτε βαθμός από 15 και πάνω θεωρείται πολύ καλός. Ο βαθμός σε αυτό το μάθημα δε δείχνει το αν είσαι καλλιεργημένος ή όχι, το να παίρνει όμως μεγάλο βαθμό κάποιος που αντικειμενικά δεν μπορεί να εκφραστεί είναι κάπως περίεργο.

Από εκεί και πέρα ξέρω παιδί της θεωρητικής που πήρε κάτω απ' τη βάση στην έκθεση. Ε αυτό δε λέει τίποτα, απλά για να μην παραπονιούνται όσοι θετικοτεχνολογικοί πήραν λιγότερο απ' όσο περίμεναν.

Ξαναλέω πως αν ο διορθωτής έχει νεύρα ενδέχεται να ξεσπάσει στο γραπτό του άλλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 66 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Καμία σχέση δεν έχει το μάθημα Έκθεση με την ευφυία.
Οι μεγάλοι παγκόσμιοι συγγραφείς δεν ήταν κατ ανάγκη διάνοιες.
Το μόνο κριτήριο ευφυίας είναι τα μαθηματικά.
Όχι βέβαια σαν κι αυτά που μπήκαν στις πανελλήνιες που ευτέλισαν το μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gladiator

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Για μένα πάντως τα φετινά θέματα ήταν τα πιο προσεγμένα των τελευταίων χρόνων και δόθηκαν με τέτοιο τρόπο για να γράψουν όσοι ήθελαν να γράψουν. Δεν μου αρέσει να βλέπω δύσκολα μαθηματικά και φυσική που μπορεί να γράψει ο καθένας σαν την περσινή... (δεν πιστεύω lostG ότι τα φετινά μαθηματικά ήταν εξευτελιστικά εύκολα)
Τέλος μου χτυπάει κάπως άσχημα ο ρατσισμός (πολύ βαρύ αλλά δεν έβρισκα καλύτερο) που ασκούν κάποια μέλη. Ποιοί είμαστε εμείς που θα κρίνουμε ποιός είναι έξυπνος και ποιός λιγότερο. Ο καθένας ,για μένα, πιστεύει το καλύτερο για τον εαυτό του...
Εξάλλου ένας "τυχερός'' στις πανελλήνιες θα ευνοηθεί κάπως, αλλά δεν θα διαπρέψει...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Καμία σχέση δεν έχει το μάθημα Έκθεση με την ευφυία.
Οι μεγάλοι παγκόσμιοι συγγραφείς δεν ήταν κατ ανάγκη διάνοιες.
Το μόνο κριτήριο ευφυίας είναι τα μαθηματικά.
Όχι βέβαια σαν κι αυτά που μπήκαν στις πανελλήνιες που ευτέλισαν το μάθημα.
αφου ειστε τοσο απολυτος θα εχετε και δικαιο...NOT!:nono:
Εγω το λεω και συνεχιζω να το λεω πως σενα κειμενο που ο καθενας επιχειρηματολογει μπορει καποιος εφοσον κρινει σωστα να καταλαβει πολλα πραγματα γιαυτον που γραφει,συνεπως και για την ευφυια του και την καλλιεργεια του. Απλα πραγματα: αν δεις ενα γραπτο με ιστορικες αναφορες, καλλιτεχνικες ευαισθησιες ,μεστο λογο και ορθα επιχεριηματα ειναι σαφες πως εχεις απεναντι εναν καλλιεργημενο ανθρωπο.
Διεκδικω ξανα το δικαιωμα στο λαθος.
-----------------------------------------
Για μένα πάντως τα φετινά θέματα ήταν τα πιο προσεγμένα των τελευταίων χρόνων και δόθηκαν με τέτοιο τρόπο για να γράψουν όσοι ήθελαν να γράψουν. Δεν μου αρέσει να βλέπω δύσκολα μαθηματικά και φυσική που μπορεί να γράψει ο καθένας σαν την περσινή... (δεν πιστεύω lostG ότι τα φετινά μαθηματικά ήταν εξευτελιστικά εύκολα)
Τέλος μου χτυπάει κάπως άσχημα ο ρατσισμός (πολύ βαρύ αλλά δεν έβρισκα καλύτερο) που ασκούν κάποια μέλη. Ποιοί είμαστε εμείς που θα κρίνουμε ποιός είναι έξυπνος και ποιός λιγότερο. Ο καθένας ,για μένα, πιστεύει το καλύτερο για τον εαυτό του...
Εξάλλου ένας "τυχερός'' στις πανελλήνιες θα ευνοηθεί κάπως, αλλά δεν θα διαπρέψει...;)
προσεγμενα ισως.
Αλλα το 4ο θεμα των μαθηματικων κατ ηταν ξεπατικουρα απο ρουμανικο διαγωνισμο κατι απαραδεκτο για εξετασεις. Επισης διαπιστωνω απτα αποτελεσματα και τα στατιστικα του υπουργειου οτι τα θεματα ηταν αρκετα ευκολα.
Προσωπικα οπως εγραψα πιο πανω το 4ο θεμα να ειναι δυσκολο γιατι ετσι μονο ξεχωριζει ο καλος απτον αριστο,δηλαδη ο κοπος που ο καθενας εχει καταβαλει. Και τι εννοεις δυσκολα θεματα; Δυσκολα πραγματικα θεματα ηταν μονο του 2005 φυσικη. τωρα 5-10 μορια δυσκολα δε κανουν και το διαγωνισμα δυσκολο.
Κανενας ρατσισμος!Απλως πρεπει να καταλαβουμε οτι οι πανελληνιες ειναι το μοναδικο συστημα σε τουτη τη χωρα που εξασφαλιζει την αξιοκρατια. Και αξιος δεν ειναι αυτος που εμαθε ενα μπουσουλα και εγραψε αλλα αυτος που ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ. Τον τελευταιο μονο με δυσκολα θεματα μπορεις να τον διακρινεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hristos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ελευθερούπολη (Καβάλα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Κακά τα ψέματα για να γράψεις στις πανελλήνιες πρέπει να υφίσταται μια σειρά παραγόντων.Η ευφυία είναι ένα από τους πολλούς ο οποίος θα έλεγα δεν παίζει τον καθοριστικό ρόλο.Θα σας αναφέρω το δικό μας παράδειγμα.Είμαι από χωριό.Στην γ λυκείου είμασταν 40 παιδιά στην θετική 5.Καταλαβαίνεται ότι η λέξη ανταγωνισμός είναι δύσκολο να γίνει βίωμα σε τέτοιες συνθήκες.Επίσης εδώ πέρα έχουμε ένα φροντηστήριο με έναν καθηγητή (βιολόγο) ο οποίος μας έκανε βιολογία μαθηματικά φυσική χημεία.Έκθεση για να πας φροντηστήριο πρέπει να αλλάξεις 2 λεωφορεία και τα ιδιαίτερα προσφέρονται απο 2 φιλολόγους που μόλις τελείωσαν την σχολή τους(για αυτό άλλωστε δεν έκανα φέτος). Επίσης παιδιά αγροτών γαρ δεν υπάρχει και η μεγαλύτερη άνεση του κόσμου ούτε μια βοήθεια που θα μπορούσε να σου προσφέρει ένας γονιός που τυχαίνει να είναι εκπαιδευτικός ή έστω έχοντας μια μόρφωση.Όχι οι καλύτερες συνθήκες σε σύγκριση με ένα παιδί απο τα μεγάλα αστικά κέντρα που έχει την δυνατότητα να διαλέξει ανάμεσα σε φροντηστήρια και καθηγητές όπως αν θέλει ακόμα ακόμα να αρχίσει προετοιμασία απο την β λυκείου για την τρίτη.
Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης η οργάνωση και το διάβασμα κατά την διάρκεια της χρονιάς όπως και η ψυχραιμία στο τέλος όταν έρθει η κρίσιμη ώρα(κάτι το οποίο δεν είχα στο τελευταίο μάθημα).
Τέλος θα ήθελα να τονίσω ότι οι πανελλήνιες κατά την άποψη μου δεν είναι ενδεικτικές τις εξυπνάδας ενός νέου όσο άλλων ικανοτήτων όπως η οργάνωση και η ψυχραιμία.Άλλωστε μέσα στο πανεπιστήμειο ξεχωρίζουν οι καλοί από παπαγάλους και άχρηστους γιατί απλούστατα ξεκινάνε όλοι από μηδενική βάση με τις ίδιες προοπτικές και αντιμετώπιση.:)
-----------------------------------------
Κανενας ρατσισμος!Απλως πρεπει να καταλαβουμε οτι οι πανελληνιες ειναι το μοναδικο συστημα σε τουτη τη χωρα που εξασφαλιζει την αξιοκρατια. Και αξιος δεν ειναι αυτος που εμαθε ενα μπουσουλα και εγραψε αλλα αυτος που ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ. Τον τελευταιο μονο με δυσκολα θεματα μπορεις να τον διακρινεις.[/quote]
Συμφώνω ζινιότη σε αυτό είναι από τους λίγους θεσμούς που τουλάχιστον μένει πιο διαφανής από τους υπόλοιπους.Όπως επίσης και τα αποτελέσματα σε σχέση με τις δυνατότητες των μαθητών είναι κατά ένα 70 % αντικειμενικά.:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gladiator

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
αφου ειστε τοσο απολυτος θα εχετε και δικαιο...NOT!:nono:
Εγω το λεω και συνεχιζω να το λεω πως σενα κειμενο που ο καθενας επιχειρηματολογει μπορει καποιος εφοσον κρινει σωστα να καταλαβει πολλα πραγματα γιαυτον που γραφει,συνεπως και για την ευφυια του και την καλλιεργεια του. Απλα πραγματα: αν δεις ενα γραπτο με ιστορικες αναφορες, καλλιτεχνικες ευαισθησιες ,μεστο λογο και ορθα επιχεριηματα ειναι σαφες πως εχεις απεναντι εναν καλλιεργημενο ανθρωπο.
Διεκδικω ξανα το δικαιωμα στο λαθος.
-----------------------------------------

προσεγμενα ισως.
Αλλα το 4ο θεμα των μαθηματικων κατ ηταν ξεπατικουρα απο ρουμανικο διαγωνισμο κατι απαραδεκτο για εξετασεις. Επισης διαπιστωνω απτα αποτελεσματα και τα στατιστικα του υπουργειου οτι τα θεματα ηταν αρκετα ευκολα.
Προσωπικα οπως εγραψα πιο πανω το 4ο θεμα να ειναι δυσκολο γιατι ετσι μονο ξεχωριζει ο καλος απτον αριστο,δηλαδη ο κοπος που ο καθενας εχει καταβαλει. Και τι εννοεις δυσκολα θεματα; Δυσκολα πραγματικα θεματα ηταν μονο του 2005 φυσικη. τωρα 5-10 μορια δυσκολα δε κανουν και το διαγωνισμα δυσκολο.
Κανενας ρατσισμος!Απλως πρεπει να καταλαβουμε οτι οι πανελληνιες ειναι το μοναδικο συστημα σε τουτη τη χωρα που εξασφαλιζει την αξιοκρατια. Και αξιος δεν ειναι αυτος που εμαθε ενα μπουσουλα και εγραψε αλλα αυτος που ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ. Τον τελευταιο μονο με δυσκολα θεματα μπορεις να τον διακρινεις.


Έχω δει χαρακτηρισμούς στο site όπως "τούβλα" ή "άχρηστοι" που για μένα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν σε χαλαρή συζήτηση.(δεν θυμάμαι να έκανα εγγραφή για να πουλήσω μούρη, τσαμπουκά ή τρέλλα).Έδω αναφερόμουν όταν έλεγα για ρατσισμό. Στόχος των πανελληνίων πιστεύω είναι να κατενέμει τους μαθητές σε σχολές και όχι να ξεχωρίσει την διάνοια απο τον λιγότερο έξυπνο.
Και το άλλο που λένε ότι είναι πανέξυπνος αλλά αδικήθηκε πολύ απο το αποτέλεσμα, για μένα δεν ευσταθεί.
Aν νιώθεις αδικημένος απο το αποτέλεσμα, απλά ξαναδώσε...
Καλοπροαίρετα πάντα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Έχω δει χαρακτηρισμούς στο site όπως "τούβλα" ή "άχρηστοι" που για μένα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν σε χαλαρή συζήτηση.(δεν θυμάμαι να έκανα εγγραφή για να πουλήσω μούρη, τσαμπουκά ή τρέλλα).Έδω αναφερόμουν όταν έλεγα για ρατσισμό. Στόχος των πανελληνίων πιστεύω είναι να κατενέμει τους μαθητές σε σχολές και όχι να ξεχωρίσει την διάνοια απο τον λιγότερο έξυπνο.
Και το άλλο που λένε ότι είναι πανέξυπνος αλλά αδικήθηκε πολύ απο το αποτέλεσμα, για μένα δεν ευσταθεί.
Aν νιώθεις αδικημένος απο το αποτέλεσμα, απλά ξαναδώσε...
Μα πώς θα διανειμει σε σχολες οταν οι βασεις πανε στο θεο; Απο ενα λαθος μετα χανουν σχολες. Επισης τα ευκολα θεματα ευνοουν τους παπαγαλους.
Φυσικα ο στοχος δεν ειναι μονο να ξεχωρισεις τη διανοια απτο λιγοτερο εξυνπο αλλα ειναι και πρεπει να ειναι και αυτος. ΟΙ εξετασεις πρεπει εκτςο των αλλων να κατανεμουν οσο αυτο ειναι δυνατον τους μαθητες σε καλους κακους διανοιες μετριους. Θα πρεπει να αξιολογηθει ο καθενας οσο το δυνατον καλυτερα ακομα και αν αυτο ακουγεται ρατσιστικο. Στη συνεχεια ο καθενας θα μπει στη σχολη της επιθυμιας του αναλογα με την αξια του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gladiator

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Μα πώς θα διανειμει σε σχολες οταν οι βασεις πανε στο θεο; Απο ενα λαθος μετα χανουν σχολες. Επισης τα ευκολα θεματα ευνοουν τους παπαγαλους.
Φυσικα ο στοχος δεν ειναι μονο να ξεχωρισεις τη διανοια απτο λιγοτερο εξυνπο αλλα ειναι και πρεπει να ειναι και αυτος. ΟΙ εξετασεις πρεπει εκτςο των αλλων να κατανεμουν οσο αυτο ειναι δυνατον τους μαθητες σε καλους κακους διανοιες μετριους. Θα πρεπει να αξιολογηθει ο καθενας οσο το δυνατον καλυτερα ακομα και αν αυτο ακουγεται ρατσιστικο. Στη συνεχεια ο καθενας θα μπει στη σχολη της επιθυμιας του αναλογα με την αξια του.

Το ζήτημα "κατανομή υποψηφίων σε σχολές" είναι ιδιαίτερα λεπτό. Και όσοι πιστεύουμε πως αν ήμασταν στο Υπουργείο Παιδείας τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά, σίγουρα κάνουμε μεγάλο λάθος.
Όποιοι απαξιώνουν τώρα την ''παπαγαλία'' να ξέρουν ότι χωρίς αυτήν δεν βγαίνουν τα 19000+.Πήγαινε μόνο με την φοβερή σου ευφυία να γράψεις ΑΟΔΕ ή Βιολογία και θα πάρεις 3(τώρα στα 100 θα είναι, στα 20 θα είναι ή τίποτε άλλο???).
Μην υποτιμούμε λοιπόν τόσο την αποστίθηση.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza_dora

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pizza_dora αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 165 μηνύματα.
Παπαγαλια δεν είναι η αποστήθιση ενός κειμενου. Παπαγαλία είναι η μηχανική λύση ασκήσεων χωρίς να μπορείς να καταλάβεις τον τρόπο σκέψης ή αποστηθιση ενος κειμενου χωρίς να καταλαβαίνεις το νόημά του. Μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σε απλές και μη πρωτότυπες ασκήσεις και προωθείται όταν ο διορθωτης επικεντρωνεται στο να βρει αν ο αλλος ξεχασε το "και" απο το βιβλιο και όχι στο νοημα του γραπτου.

Αντιθέτως, η καλη μνημη και η ικανότητα να συγκρατείς τεραστια ποσά πληροφοριών είναι απο τα μεγαλυτερα χαρίσματα. Αλλα μην τρελαθούμε, με τόσο μικρη υλη στις πανελληνιες σίγουρα δεν αξιολογείται κάποιος σε αυτή. Εκτος και αν του δινανε 15 μερες να μαθει τη βιολογία και όχι 1 χρόνο. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
αλλο να μαθεις βιολογια, και επομενως να μπορεις να γραφεις αυτα που εχεις μαθει, αλλο να παπαγαλισεις βιολογια (χωρις να κατανοησεις χριστο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Το ζήτημα "κατανομή υποψηφίων σε σχολές" είναι ιδιαίτερα λεπτό. Και όσοι πιστεύουμε πως αν ήμασταν στο Υπουργείο Παιδείας τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά, σίγουρα κάνουμε μεγάλο λάθος.
Όποιοι απαξιώνουν τώρα την ''παπαγαλία'' να ξέρουν ότι χωρίς αυτήν δεν βγαίνουν τα 19000+.Πήγαινε μόνο με την φοβερή σου ευφυία να γράψεις ΑΟΔΕ ή Βιολογία και θα πάρεις 3(τώρα στα 100 θα είναι, στα 20 θα είναι ή τίποτε άλλο???).
Μην υποτιμούμε λοιπόν τόσο την αποστίθηση.;)
Δεν καταλαβαινεις.
Φυσικα οπως ειναι σημερα το συστημα και τα θεματα η αποστηθιση ειναι αναγκαι. ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ! Σε μια εποχη που το θεμα ειναι οχι να θυμηθεις την πληροφορια αλλα να την εφαρμοσεις η παπαγαλια θα μας παει πανταπισω. Προσωπικα προτεινω και κομπιουτερακια και τυπολογιο να εχουν οι μαθητες στις εξετασεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gladiator

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Με τον ορισμό της παπαγαλίας που δίνετε (για Μπαμπινιώτη και φεύγα τον βλέπω;)) ακόμα πιστεύετε ότι διαπρέπουν άτομα με αυτό το χαρακτηριστικό...
Προσωπικά δεν δίνω καμία ελπίδα...
Πολύ υποτιμούμε το θεωρητικό και θα μας κράξουν οι δικηγόροι-οι φιλόλογοι κτλ...
Έχω χάσει ατελείωτες ώρες απο τη ζωή μου για να αποστηθίσω τη Βιολογία Κατ. και έχω εκτιμήσει αρκετά το θεωρητικό.Το αποτέλεσμα μου 19502-19485(σε 2&4-3) μπορώ να πω ότι οφείλεται αρκετά στο κομμάτι αποστήθιση.Ρε παιδία και η ιατρική δεν είναι κυρίως θεωρητική σχολή, ή κάνω λάθος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kvgreco

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 256 μηνύματα.
Γιά μένα ο αληθινά έξυπνος, η διάνοια είναι αυτός που διακρίνεται σε μιά μαθηματική Ολυμπιάδα.Κανένας άλλος.
Στις πανελλήνιες υπάρχει η έννοια του σχετικά καλός, καλύτερος, άτυχος, διαβασμένος-αδιάβαστος κ.λ.π και γενικά ο στόχος των πανελληνίων είναι να πληρωθούν κάποιες θέσεις.Όχι να αποδειχτεί η διάνοια.Το υπουργείο παιδείας ελάχιστα το ενδιαφέρει ποιός είναι διάνοια.Ενδιαφέρεται μόνο να γεμίσουν οι αίθουσες με νέους φοιτητές, γιά να πάνε γρήγορα μετά οι υπάλληλοι γιά μπάνια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza_dora

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pizza_dora αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 165 μηνύματα.
Μα δεν είναι το μόνο κριτήριο το IQ. Σε ορισμένα επαγγελματα είναι μαλλον αδιάφορο. Πρεπει να συμπεριλαμβάνεται και να κατέχει την κυρια θέση στις εξετάσεις, αλλα ενα ατομο που έχει μονο υψηλο IQ και τπτ αλλο, πιθανότητατα να μην μπορεσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός επαγγέλματος και ακόμη και μιας επιστημης.

Στην ιατρικη πχ, οσα μαθηματικα και να ξερεις, αν δεν έχει καλη μνημη δεν μπορεις να πας και πολυ μπροστα.
Στο παιδαγωγικό αν δεν έχει επικοινωνιακές ικανότητες, ευαισθησία, γνωσεις ψυχολογίας και υπομονή, το πιο πιθανό είναι να αποτυχεις ως δάσκαλος ακόμη και αν εισαι ο επομενος einstein.
Στην αρχιτεκτονική αν δεν έχεις φαντασία και καλλιτεχνικές ευαισθησίες δεν θα διαπρέψεις ποτέ.

Ζηταμε πιο αντικειμενικα κριτηρια αξιολόγησης, αλλα ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα και θεοποιουμε τα μαθηματικα.Η μνημη μπορει για καποιο επαγγελμα να μην είναι το παν, αλλα για κάποια αλλα είναι το Α και το Ω, και όταν ο αλλος θα πεθαίνει, δεν θα σε περιμενει κανεις να ανοιξεις το netbook να κανεις ενα search στο google για να δεις τι ενεση θα του κανεις! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

synchronicity

Νεοφερμένος

Η synchronicity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Γιά μένα ο αληθινά έξυπνος, η διάνοια είναι αυτός που διακρίνεται σε μιά μαθηματική Ολυμπιάδα.Κανένας άλλος.
Στις πανελλήνιες υπάρχει η έννοια του σχετικά καλός, καλύτερος, άτυχος, διαβασμένος-αδιάβαστος κ.λ.π και γενικά ο στόχος των πανελληνίων είναι να πληρωθούν κάποιες θέσεις.Όχι να αποδειχτεί η διάνοια.Το υπουργείο παιδείας ελάχιστα το ενδιαφέρει ποιός είναι διάνοια.Ενδιαφέρεται μόνο να γεμίσουν οι αίθουσες με νέους φοιτητές, γιά να πάνε γρήγορα μετά οι υπάλληλοι γιά μπάνια!
Ένα μόνο έχω να πω: https://en.wikipedia.org/wiki/Theory_of_multiple_intelligences
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gladiator

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Αυτό που εκ των προτέρων ήθελα να αναφέρω (μου φαίνεται πως τα 5-10 μηνύματα που έστειλα πριν είναι άχρηστα), είναι ότι τουλάχιστον για μένα το υπάρχον σύστημα είναι αποδεκτό. Πιστεύω ότι γίνεται καλούτσικη δουλειά στο Υπουργείο Παιδείας και παίρνουν όσους θέλουν να πάρουν. Για αυτό και οι βάσεις είναι κατα κανόνα ίδιες (στο περίπου) κάθε χρόνο. Τώρα πως μπορούμε να το βελτιώσουμε αν ξέρουμε ότι το αποτέλεσμα κρίνεται απο πολλούς παράγοντες και όχι μόνο απο την ευφυια.

Μα πως να το φτιάξουνε? Να έρχεται ο καθένας να γράψει κάποια μέρα του χρόνου που τυχαίνει να βρίσκεται στην καλύτερη κατάσταση, να μην έχει άγχος , να είναι πλήρως διαβασμένος και να έχει κοιμηθεί με αράπη το προηγούμενο βράδυ(τυχερός:D) για να κριθεί όσο το δυνατόν καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top