Μα γιατί να μαθαίνουμε πράματα που δεν θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας;

seize the day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η seize the day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Σίγουρα δεν πρέπει να ισοπεδώνουμε και να απολυτοποιούμε τα πάντα.Ορισμένες γνώσεις που παρέχει το σχολείο είναι χρήσιμες.Το ζήτημα είναι πώς τις παρέχει...Σε καμία περίπτωση δεν ευνοεί και δεν προωθεί την ολόπλευρη καλλιέργεια του ατόμου,καθώς επιβάλλει τη στείρα απομνημόνευση θεωρητικολογιών και οδηγεί στον παπαγαλισμό.Ο καλός έλληνας μαθητής είναι κατά βάση ο καλός παπαγάλος.Όλα τα μαθήματα χρειάζονται,όμως απαιτούνται ριζικές αναδιορθώσεις στον τρόπο διδασκαλίας,στο εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα.Είναι προτιμότερο να μαθαίνει κανείς 5 γνώσεις επί της ουσίας,παρά να αποστηθίζει εκατομμύρια,μόνο για μία στιγμή:αυτή των Πανελλαδικών,με αποτέλεσμα τίποτα να μη συγκρατεί.Μ' αυτό τον τρόπο δεν είναι σε θέση να εφαρμόσει καμία από τις "γνώσεις",καθώς δεν τις έχει κατακτήσει ουσιαστικά.Και φυσικά,δεν ευθύνεται ο μαθητής,αφού και φιλότιμες(αν όχι ...υπεράνθρωπες)προσπάθειες καταβάλλει και ο πιο σκληρά εργαζόμενος θεωρείται.Μήπως οι ιθύνοντες πρέπει να αναθεωρήσουν κάποια πράγματα και μάλιστα άμεσα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Και πάλι.
Τα αρχαία ελληνικά οφείλουμε ως έλληνες έστω να τα γνωρίζουμε.
Δηλαδή να κάνουν στην Γερμανία και εμείς όχι γιατί θα κουραστεί ο μαθητής.
Όλα τα μαθήματα είναι εξίσου το ίδιο.
Όπως δεν μπορώ να φανταστώ σχολείο χωρίς μαθηματικά τόσο δεν μπορώ να το φανταστώ χωρίς αρχαία.

Μήπως οι Γερμανοί κάνουν και Γοτθικά; Και οι Γάλλοι λατινικά;

Τα μαθηματικά είναι μέρος του σύγχρονου πολιτισμού αυτούσια, τα χρησιμοποιούμε ως έχει. Εκτός από λίγα κεφάλαια, τα οποία καλό θα ήταν να διδάσκονταν μόνο στους ενδιαφερόμενους. Πνευματική μονομέρεια, θα πείτε. Ωστόσο, περισσότερη πνευματική μονομέρεια προκαλεί η καταπίεση και ο εξαναγκασμός αποστήθισης σε ένα μάθημα που δε σου αρέσει ή η ενασχόληση με κάτι που δεν καταλαβαίνεις και που δεν πρόκειται να σου χρησιμεύσει, με αποτέλεσμα να αδιαφορήσεις ακόμη περισσότερο γι' αυτό, παρά η διδασκαλία μόνο των βασικών. Να μαθαίνουμε αρχαία, αλλά ως τμήμα των νέων Ελληνικών. Να κάνουμε ετυμολογίες λέξεων, κάποιους δόκιμους αλλά ασυνήθιστους τύπους ρημάτων σε παθητική φωνή που πηγάζουν από καταλήξεις των αρχαίων, αλλά να μαθαίνουμε παπαγαλιστί αρχικούς χρόνους, να μαθαίνουμε παπαγαλιστί μεταφράσεις (γιατί μη μου πείτε ότι βγαίνει ο ποιητικός λόγος από μόνος του), να μαθαίνουμε παπαγαλιστί κατηγορίες ρημάτων ανάλογα με τις δυνατές συντακτικές τους λειτουργίες, να μαθαίνουμε παπαγαλιστί κλίσεις ανώμαλων ουσιαστικών, ε, αυτό δε μπορώ να καταλάβω πώς με κάνει πιο ολοκληρωμένο άνθρωπο.

Βλέπεις λοιπόν πως ενώ πράγματι οφείλουμε να τα γνωρίζουμε, δε γίνεται να ισοπεδωθούν άλλωστε όλα χάριν της εποχής μας, δε μας δίνεται το κίνητρο για να το κάνουμε; Είναι άλλο πράγμα το ''Γνωρίζω τις ρίζες μου, γνωρίζω τη γλώσσα των προγόνων μου'' και άλλο αυτό που γίνεται στα ελληνικά σχολεία. Στο κάτω κάτω και πρακτικά αν το δούμε το θέμα, τα Αρχαία Ελληνικά είναι μια νεκρή γλώσσα χωρίς άμεση χρήση για τον μαθητή που αναζητά τον λόγο για να τα διδαχθεί. Εφόσον λοιπόν δεν υπάρχει πραγματικά αυτή η άμεση χρήση τους δεν πρέπει να προσεγγίσουμε αλλιώς το θέμα; Ποιό κίνητρο εν τέλει δίνει το σχολείο για να τα μάθουμε; Γιατί αν ποντάρει στη μελλοντική τους χρησιμότητα, μάλλον κάνει λάθος όπως διαπίστωσε και ο kwstass.

Ακριβώς. Με το να αποβλέπουμε στην πνευματική μας ολοκλήρωση, κατά κάποιο τρόπο το πνεύμα μας μονομερείται. Γιατί φροντίζουμε για την ολοκλήρωσή του, και όχι για την εξειδίκευσή μας σε κάποιον τομέα, η οποία είναι και ο κύριος στόχος του Λυκείου. Αλλιώς, αν δεν είναι, γιατί είναι τόσο στενά συνδεδεμένο με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια;

Μήπως πρέπει να μάθουμε και να συνεννοούμαστε και με αυτή τη γλώσσα;
https://en.wikipedia.org/wiki/Proto-language_(glottogony)#Archaic_hominids

Σε καμία περίπτωση δε συγκρίνω την πολυπλοκότητα της με αυτήν των αρχαίων Ελληνικών, απλώς καταλαβαίνετε τί θέλω να πω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
λυπαμαι για ολα αυτα που σας κανουμε οι ...."μεγαλοι" (πφφ)

αντι να χαιρεστε το παιχνιδι και την ξεγνοιασια σε μια ηλικια που δε θα ξαναγυρισει

σας εχουμε δημιουργησει τοσες ψευτικες αναγκες

ολα αυτα για το "μελλον" σας.. και το "καλο" σας

(δειτε το παρον των μεγαλων για να καταλαβετε το δικο σας μελλον.. αν εχετε καλη οραση για να βλεπετε ακομα καθαρα)

(και σιγουρα θα υπηρχε χωρος και για μια αληθινη, ουσιαστικη παιδεια.. για ανθρωπους, οχι για αυτοματα [τετοια νομιζουμε οτι ειστε])

οι μεγαλοι δεν καταλαβαινουμε Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α

εχουμε το ακαταλογιστο

λυπαμαι πολυ γιατι αυριο θα ειστε εσεις οι μεγαλοι και φοβαμαι οτι θα τα κανετε ακομα χειροτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
να μαθαίνουμε παπαγαλιστί αρχικούς χρόνους, να μαθαίνουμε παπαγαλιστί μεταφράσεις (γιατί μη μου πείτε ότι βγαίνει ο ποιητικός λόγος από μόνος του), να μαθαίνουμε παπαγαλιστί κατηγορίες ρημάτων ανάλογα με τις δυνατές συντακτικές τους λειτουργίες, να μαθαίνουμε παπαγαλιστί κλίσεις ανώμαλων ουσιαστικών, ε, αυτό δε μπορώ να καταλάβω πώς με κάνει πιο ολοκληρωμένο άνθρωπο.
για μενα κανεις ενα μεγαλο λαθος εδω.
παπαγαλιστι μαθαινεις και τυπους μαθηματικων, παπαγαλιστι εμαθες και την προπαιδεια. αν θα συνεχισεις να διαβαζεις παπαγαλιστι, ομως, ειναι, σε ενα πολυ μεγαλο βαθμο, κομματι της δικιας σου νοοτροπίας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Μήπως οι Γερμανοί κάνουν και Γοτθικά; Και οι Γάλλοι λατινικά;
Καμία σχέση με τα αρχαία Ελληνικά. Τα λατινικά στηρίχθηκαν στην δικιά μας γραμματική
Πνευματική μονομέρεια, θα πείτε. Ωστόσο, περισσότερη πνευματική μονομέρεια προκαλεί η καταπίεση και ο εξαναγκασμός αποστήθισης σε ένα μάθημα που δε σου αρέσειή η ενασχόληση με κάτι που δεν καταλαβαίνεις και που δεν πρόκειται να σου χρησιμεύσει, με αποτέλεσμα να αδιαφορήσεις ακόμη περισσότερο γι' αυτό, παρά η διδασκαλία μόνο των βασικών.
Τότε γιατί να μάθω μαθηματικά αφου θα γίνω δικηγόρος πχ?
Να μαθαίνουμε αρχαία, αλλά ως τμήμα των νέων Ελληνικών. Να κάνουμε ετυμολογίες λέξεων, κάποιους δόκιμους αλλά ασυνήθιστους τύπους ρημάτων σε παθητική φωνή που πηγάζουν από καταλήξεις των αρχαίων, αλλά να μαθαίνουμε παπαγαλιστί αρχικούς χρόνους, να μαθαίνουμε παπαγαλιστί μεταφράσεις (γιατί μη μου πείτε ότι βγαίνει ο ποιητικός λόγος από μόνος του), να μαθαίνουμε παπαγαλιστί κατηγορίες ρημάτων ανάλογα με τις δυνατές συντακτικές τους λειτουργίες, να μαθαίνουμε παπαγαλιστί κλίσεις ανώμαλων ουσιαστικών, ε, αυτό δε μπορώ να καταλάβω πώς με κάνει πιο ολοκληρωμένο άνθρωπο.
Τις ταυτότητες στα μαθηματικά παπαγαλιστί τις μάθημε,την προπαίδεια όπως είπε ο Φας το ίδιο,τους τύπους αποτετραγωνισμού και διπλασιασμού παπαγαλία. Φυσική ταλαντώσεις, ρεύμα κτλ παπαγαλία όλοι οι τύποι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
λυπαμαι για ολα αυτα που σας κανουμε οι ...."μεγαλοι" (πφφ)

αντι να χαιρεστε το παιχνιδι και την ξεγνοιασια σε μια ηλικια που δε θα ξαναγυρισει

σας εχουμε δημιουργησει τοσες ψευτικες αναγκες

ολα αυτα για το "μελλον" σας.. και το "καλο" σας

(δειτε το παρον των μεγαλων για να καταλαβετε το δικο σας μελλον.. αν εχετε καλη οραση για να βλεπετε ακομα καθαρα)

(και σιγουρα θα υπηρχε χωρος και για μια αληθινη, ουσιαστικη παιδεια.. για ανθρωπους, οχι για αυτοματα [τετοια νομιζουμε οτι ειστε])

οι μεγαλοι δεν καταλαβαινουμε Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α

εχουμε το ακαταλογιστο

λυπαμαι πολυ γιατι αυριο θα ειστε εσεις οι μεγαλοι και φοβαμαι οτι θα τα κανετε ακομα χειροτερα.

Μμμ, ίσως να έχετε δίκιο, αλλά ακόμη κι αν είναι έτσι τα πράγματα, δεν πρέπει να ρίχνετε τα πάντα στους εαυτούς σας. Αυτό θα οδηγούσε τους νέους να μαθαίνουν πάντοτε να ρίχνουν τα λάθη τους στους μεγαλύτερους, πράγμα που θα ήταν ολέθριο.

για μενα κανεις ενα μεγαλο λαθος εδω.
παπαγαλιστι μαθαινεις και τυπους μαθηματικων, παπαγαλιστι εμαθες και την προπαιδεια. αν θα συνεχισεις να διαβαζεις παπαγαλιστι, ομως, ειναι, σε ενα πολυ μεγαλο βαθμο, κομματι της δικιας σου νοοτροπίας

Nαι, τους μαθαίνεις παπαγαλιστί, και κακώς συμβαίνει αυτό. Θα έπρεπε να είσαι ελεύθερος να έχεις ένα τυπολόγιο την ώρα που γράφεις. Και να μη σου πετά το βιβλίο τσακ! έναν τύπο, έτσι αυθαίρετα.

Οι φυσικοί/μαθηματικοί που ασχολούνται με την έρευνα, θυμούνται ολόκληρους τύπους-τέρατα απ' έξω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Μμμ, ίσως να έχετε δίκιο, αλλά ακόμη κι αν είναι έτσι τα πράγματα, δεν πρέπει να ρίχνετε τα πάντα στους εαυτούς σας. Αυτό θα οδηγούσε τους νέους να μαθαίνουν πάντοτε να ρίχνουν τα λάθη τους στους μεγαλύτερους, πράγμα που θα ήταν ολέθριο.



Nαι, τους μαθαίνεις παπαγαλιστί, και κακώς συμβαίνει αυτό. Θα έπρεπε να είσαι ελεύθερος να έχεις ένα τυπολόγιο την ώρα που γράφεις. Και να μη σου πετά το βιβλίο τσακ! έναν τύπο, έτσι αυθαίρετα.

Οι φυσικοί/μαθηματικοί που ασχολούνται με την έρευνα, θυμούνται ολόκληρους τύπους-τέρατα απ' έξω;

με την πολλη χρυση θυμουνται. αν χρειαστουν ενα θεωρημα, θα ανατρεξουν στα βιβλια. τα αρχαια πιστευω οτι ειναι το ιδιο πνευμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Ε, ναι, με την πολλή χρήση μπορείς να θυμάσαι κάποιους τύπους, αλλά τους πιο περίπλοκους;

Μα στα αρχαία η αποστήθιση είναι ακόμη πιο έντονη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
λυπαμαι για ολα αυτα που σας κανουμε οι ...."μεγαλοι" (πφφ)

αντι να χαιρεστε το παιχνιδι και την ξεγνοιασια σε μια ηλικια που δε θα ξαναγυρισει

σας εχουμε δημιουργησει τοσες ψευτικες αναγκες

ολα αυτα για το "μελλον" σας.. και το "καλο" σας

(δειτε το παρον των μεγαλων για να καταλαβετε το δικο σας μελλον.. αν εχετε καλη οραση για να βλεπετε ακομα καθαρα)

(και σιγουρα θα υπηρχε χωρος και για μια αληθινη, ουσιαστικη παιδεια.. για ανθρωπους, οχι για αυτοματα [τετοια νομιζουμε οτι ειστε])

οι μεγαλοι δεν καταλαβαινουμε Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α

εχουμε το ακαταλογιστο

λυπαμαι πολυ γιατι αυριο θα ειστε εσεις οι μεγαλοι και φοβαμαι οτι θα τα κανετε ακομα χειροτερα.
Προς τι το ξέσπασμα, δεν εκανες κατι.
Στην περιπτωση που αισθανεσαι τυψεις για κατι που εκανες στην ζωη σου βρηκες λαθος θεμα να τις διοχετευσεις.
Ασε που θεωρω πιοτερο προσβλητικο προς την νεα γενια αυτο που εγραψες παρα ζητηση για συγχωρεση.Υπαρχει θεληση για μαθηση αρνητικη και θετικη , υπαρχουν χαρακτηρες που αναζητουν και στην περιπτωση που υπηρχε η λεγομενη ανθρωπιστικη παιδεια μπροστα τους δεν θα τους εφτανε.Τι ειναι η νεα γενια τους δεσμευει και οχι το τι ειναι οι μεγαλοι , αργοτερα αλλαζουν αποδεσμευονται ή οχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
ναι καλα μου παιδια, δεν αντιλεγω (ουτε εριξα φταιξιμο σε σας)

ας κανει ο καθενας ο,τι καλυτερο μπορει!!

(βγηκαμε και λιγο εκτος θεματος :) )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Whatmarie

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Whatmarie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 164 μηνύματα.
τιποτα δεν ειναι αχρηστο....τα παντα σε βοηθουν να αναπτυξεις κριτικη ικανοτητα και καποιες γνωσεις παραπανω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Καμία σχέση με τα αρχαία Ελληνικά. Τα λατινικά στηρίχθηκαν στην δικιά μας γραμματική

Τότε γιατί να μάθω μαθηματικά αφου θα γίνω δικηγόρος πχ?

Τις ταυτότητες στα μαθηματικά παπαγαλιστί τις μάθημε,την προπαίδεια όπως είπε ο Φας το ίδιο,τους τύπους αποτετραγωνισμού και διπλασιασμού παπαγαλία. Φυσική ταλαντώσεις, ρεύμα κτλ παπαγαλία όλοι οι τύποι.

Ωχ, με συγχωρείς που δε σου απάντησα χθες, δεν είδα το μήνυμά σου.

Τί εννοείς "καμία σχέση με τα αρχαία Ελληνικά"; Τα αρχαία Ελληνικά είναι πρόδρομος των νέων, όπως και τα Λατινικά είναι πρόδρομος των Ιταλικών, των Ισπανικών, των Πορτογαλικών και των Γαλλικών. Τα Γοτθικά, παρομοίως, είναι πρόδρομος των σύγχρονων Γερμανικών, Ολλανδικών, Αγγλικών. Και οι Σκανδιναβοί πρέπει να μαθαίνουν αρχαία Νορμανδικά;

Από τα μαθηματικά που κάνουμε τώρα όντως δε θα έπρεπε να τα κάνεις όλα, και στο είπα αυτό σε προηγούμενο ποστ μου.

Οι τύποι δε θα έπρεπε να μαθαίνονται παπαγαλία, θα έπρεπε να υπάρχει ένα τυπολόγιο με όλους τους βασικούς τύπους, και οι υπόλοιποι βγαίνουν με πράξεις.

Η προπαίδεια, ακόμη κι αν αρχικά δε την έχεις μάθει, τη μαθαίνεις με την εμπειρία. Ακόμη κι έτσι, όμως, να μην είναι, τη μαθαίνουμε όπως μαθαίνουμε στο Δημοτικό τις καταλήξεις των ρημάτων της νέας Ελληνικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Ωχ, με συγχωρείς που δε σου απάντησα χθες, δεν είδα το μήνυμά σου.

Τί εννοείς "καμία σχέση με τα αρχαία Ελληνικά"; Τα αρχαία Ελληνικά είναι πρόδρομος των νέων, όπως και τα Λατινικά είναι πρόδρομος των Ιταλικών, των Ισπανικών, των Πορτογαλικών και των Γαλλικών. Τα Γοτθικά, παρομοίως, είναι πρόδρομος των σύγχρονων Γερμανικών, Ολλανδικών, Αγγλικών. Και οι Σκανδιναβοί πρέπει να μαθαίνουν αρχαία Νορμανδικά
Σαφώς. Μα άλλο Γοτθικά και άλλο αρχαία Ελληνικά.Τώρα δεν θυμάμαι λεπτομέρειες από Ιστορία και έτσι αλλά ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός υπερίσχυε του τότε γοτθικού.
Από τα μαθηματικά που κάνουμε τώρα όντως δε θα έπρεπε να τα κάνεις όλα, και στο είπα αυτό σε προηγούμενο ποστ μου.
Ναι αλλά αφου θεωρούνται όλα απαραίτητα τα μαθαίνουμε.

Οι τύποι δε θα έπρεπε να μαθαίνονται παπαγαλία, θα έπρεπε να υπάρχει ένα τυπολόγιο με όλους τους βασικούς τύπους, και οι υπόλοιποι βγαίνουν με πράξεις.
Μα υπάρχει. Ο κάθε τύπος έχει και την απόδειξη του. Και πάλι μαθαίνεις την απόδειξη.

Η προπαίδεια, ακόμη κι αν αρχικά δε την έχεις μάθει, τη μαθαίνεις με την εμπειρία. Ακόμη κι έτσι, όμως, να μην είναι, τη μαθαίνουμε όπως μαθαίνουμε στο Δημοτικό τις καταλήξεις των ρημάτων της νέας Ελληνικής.
Θυμισε μου λίγο τι εννοεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Σαφώς. Μα άλλο Γοτθικά και άλλο αρχαία Ελληνικά.Τώρα δεν θυμάμαι λεπτομέρειες από Ιστορία και έτσι αλλά ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός υπερίσχυε του τότε γοτθικού.

Μα δε συγκρίνουμε πολιτισμούς, συγκρίνουμε το ποιος κάνει την αρχαία του γλώσσα. Εξάλλου, το ποιος είναι ανώτερος πολιτισμός ή ποιος πολιτισμός υπερισχύει, είναι κάτι το υποκειμενικότατο.

Και ο Ρωμαϊκός πολιτισμός υπερίσχυσε έναντι του τότε Ελληνικού, αν και δέχθηκε πολλές επιδράσεις από αυτόν. Πρέπει να κάνουν Γάλλοι, Ισπανοί κ.λπ. Λατινικά;

Ναι αλλά αφου θεωρούνται όλα απαραίτητα τα μαθαίνουμε.

Θεωρούνται; Από ποιους; Από τους άσχετους του Π.Ι. που δεν έχουν μπει ούτε μια φορά στη ζωή τους σε τάξη;

Μα υπάρχει. Ο κάθε τύπος έχει και την απόδειξη του. Και πάλι μαθαίνεις την απόδειξη.

Δεν κατάλαβες. Ένα τυπολόγιο με τους βασικούς τύπους, το οποίο να μπορείς να το έχεις μαζί σου και την ώρα που κάνεις ασκήσεις/γράφεις.

Θυμισε μου λίγο τι εννοεις

Στο Δημοτικό μαθαίνουμε τις καταλήξεις στους χρόνους, τις φωνές κ.λπ., είναι κάτι το βασικό και το οποίο χρησιμοποιούμε ευρύτατα στην καθημερινή μας ζωή. Το ίδιο και με την προπαίδεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Θεωρούνται; Από ποιους; Από τους άσχετους του Π.Ι. που δεν έχουν μπει ούτε μια φορά στη ζωή τους σε τάξη;
το ασχημο με τα μαθηματικα, με τα αρχαια κτλ
ειναι οτι πολλοι κανουν το λαθος να παπαγαλιζουν. πολλοι καθηγητες δεν καθονται να εξηγησουν τη φυσικη σημασια ας πουμε ενος τυπου, δεν συνδεουν καν τα μαθηματικα με τη φυσικη. τα αρχαια δεν χρειαζονται παπαγαλια. κριτικη σκεψη χρειαζονται. εξαλλου ειναι πολυ καλυτερα αν εισαι σε θεση να μελετησεις ενα κειμενο στην αρχικη του γλωσσα, παρα σε μια μεταφραση του
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Τα πάντα είναι σημαντικά... Σε βοηθούν να αποκτήσεις αυτογνωσία και να οξύνεις το πνεύμα σου...

Κυρίως με τη φυσική, ή τη χημεία, κατανοείς καλύτερα το περιβάλλον και τους νόμους του, με τα αρχαία, εμβαθύνεις στην ελληνική γλώσσα, και μέσα από τα διάφορα κείμενα, σε έννοιες όπως η δημοκρατία, η ισονομία, που είχαν πραγματική σημασία τότε.
Όσο για τα μαθηματικά, εγώ τα βρίσκω ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον μάθημα, μου αρέσουν πολύ και ποτέ δε βαριέμαι διαβάζοντάς τα, αλλά και εγώ δεν έχω εμβαθύνει ιδιαίτερα στη χρησιμότητά τους. Απλώς μου αρέσουν όταν τα διαβάζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eleni91

Νεοφερμένος

Η Ελένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
τιποτα δεν ειναι αχρηστο....τα παντα σε βοηθουν να αναπτυξεις κριτικη ικανοτητα και καποιες γνωσεις παραπανω...



Ακριβώς έτσι είναι!!:no1: Και αν δεν το αντιληφθείς τη στιγμή που το μαθαίνεις θα το εκτιμησείς αργότερα. Ακόμα καποιες γνώσεις και εμπείρίες που αποκτάς σε βοηθούν σε μετέπειτα αποφάσεις στη ζωή σου...:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Daisy

Δραστήριο μέλος

Η Daisy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 734 μηνύματα.
εγω παντως πιστευω πως ΟΛΑ μπορουν να φανουν χρησιμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki

Δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 732 μηνύματα.
Ο κύριος ρόλος του σχολείου είναι να σε μάθει να σκέφτεσαι με ένα συγκεκριμένο τρόπο, μια λογική. Όλα, ανεξαιρέτως, τα μαθήματα και η ύλη έχουν βασικό στόχο τη διάπλαση της σκέψης και όχι βασικά την παροχη πρακτικών γνώσεων. Ακόμη και τα πιο απαξιωμένα μαθήματα προσφέρουν συγκεκριμένη λογική που βοηθάει στην ανάπτυξη της σκέψης.
Ας καταλάβουμε οτι το σχολείο είναι εκεί για να μορφώνει και όχι για να μας βάζει απλά και στείρα σε μία σχολή. Και η μόρφωση είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, πολλών επιστημών, πολλών μεθόδων. Η ιδανική μόρφωση, εδώ και πολλούς αιώνες λειτουργεί στο μοντέλο homo universalis, που σημαίνει οτι οι πάντες πρέπει να έχουν μια γνώση για τα πάντα, όχι μόνο για τη γνώση αυτή καθ'εαυτή, αλλά κυρίως για την πνευματική τους ανάπτυξη που δεν μπορεί να επιτευχθεί σε καμία περίπτωση μέσα από την εξειδίκευση.

Ακριβώς.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
το ασχημο με τα μαθηματικα, με τα αρχαια κτλ
ειναι οτι πολλοι κανουν το λαθος να παπαγαλιζουν. πολλοι καθηγητες δεν καθονται να εξηγησουν τη φυσικη σημασια ας πουμε ενος τυπου, δεν συνδεουν καν τα μαθηματικα με τη φυσικη. τα αρχαια δεν χρειαζονται παπαγαλια. κριτικη σκεψη χρειαζονται. εξαλλου ειναι πολυ καλυτερα αν εισαι σε θεση να μελετησεις ενα κειμενο στην αρχικη του γλωσσα, παρα σε μια μεταφραση του

Πώς ακριβώς σε βοηθά η κριτική σκέψη να απομνημονεύσεις αρχικούς χρόνους ομαλών και ανωμάλων (που ποιος ξέρει πόσα υπάρχουν) ρημάτων, ουσιαστικών, επιθέτων, αντωνυμιών και επιρρημάτων, κανόνες περί τονισμού με εξαιρέσεις των εξαιρέσεων και κανόνες περί της χρήσης του συντακτικού με έναν κατάλογο ρημάτων σχετικά με το ποια ρήματα παίρνουν ένα είδος μετοχής ή δε θυμάμαι πώς αλλιώς;

Και με ποια λογική μπαίνει στη Β' Λυκείου η Αντιγόνη, με τους εκατό ένα περίεργους τύπους που επίτηδες αλλάζει ο ποιητής για να του βγει το μέτρο; Με τους άλλους εκατό ένα τύπους που είναι αρχαέστεροι, και που και πάλι μπαίνουν χάριν του μέτρου; Με τις συντμήσεις λέξεων (που ούτως ή άλλως είναι από μόνες τους περίεργες, πόσο μάλλον αν τους λείπουν φωνήεντα); Ε, όταν είναι έτσι τα αρχαία, είναι να μην τα σιχαθείς, όταν έχεις τόσα άλλα να μάθεις και έχεις και αυτά να σου παίρνουν όσο όλα τα υπόλοιπα μαζί (αν θες να τα μάθεις όπως πρέπει);

Συμφωνώ με αυτό που λες περί της αρχικής γλώσσας, αλλά αν δεν είναι η μετάφραση του κειμένου ο κύριος σκοπός της δουλειάς σου, η μετάφραση που πρέπει να γίνει γίνεται ένα επιπλέον εμπόδιο/φορτίο που κοστίζει σε χρόνο και αποδοτικότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top