Μα γιατί να μαθαίνουμε πράματα που δεν θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας;

annetsak

Νεοφερμένος

Η anna tsakona αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
άντε ρε παιδιά αυτά τρώγονται τι να πούμε και εμείς στη γεωγραφία ακούστε πρόταση
<<Εκεί παράγεται το γνωστό ποτό σέρυ που πήρε το όνομα του από παραφθορά του ονόματος του μικρού λιμανιού Σερέζ απ όπου γίνονται οι εξαγωγές του στον κόσμο>>
αυτό είναι ένα δείγμα μόνο όλο το βιβλίο της γεωγραφίας μας φέτος είναι ΓΕΜΑΤΟ τέτοια
και δεν υπάρχει λόγος να τα διαβάζουμε πιστεύω οκ γενικές γνώσεις αλλά μέχρι ένα όριο σε λίγο θα το λέμε γενικές γνώσεις όχι γεωγραφία!!!!!!!!! όλο έπερνα φέτος απέσιους βαθμούς και μου λέει ο καθηγητής μου <<γιατί κορίτσι μου δεν προσπαθείς λίγο σε λίγο θα μείνεις στο μάθημα ενώ σε άλλα μαθήματα είσαι αριστούχα γιατί εδώ έτσι??? πότε θα γίνεις καλύτερη μαθήτρια??>>
-ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΤΕ!
...........ακόμα δεν έχει βρει κάτι αξιόλογο ο καθηγητής να μου απαντήσει.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dreamer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xristos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Αυτή είναι μια ωραία ερώτηση και η απάντηση το ίδιο .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Tα μαθηματικά με τα αρχαία είναι το άκρως αντίθετο. Στα αρχαία μαθαίνεις τα πάντα παπαγαλία να πάρεις βαθμό ενώ στα μαθηματικά μαθαίνεις τη θεωρία να κατανοείς το κόσμο (όχι στα μαθηματικά που γίνονται στο δημτικό...). Οπότε δεν μπορείς να τα έχεις στο ίδιο επίπεδο. Τα μαθηματικά είναι ρετιρέ στον έκτο και τα αρχαία 2ο υπόγειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Tα μαθηματικά με τα αρχαία είναι το άκρως αντίθετο. Στα αρχαία μαθαίνεις τα πάντα παπαγαλία να πάρεις βαθμό ενώ στα μαθηματικά μαθαίνεις τη θεωρία να κατανοείς το κόσμο (όχι στα μαθηματικά που γίνονται στο δημτικό...). Οπότε δεν μπορείς να τα έχεις στο ίδιο επίπεδο. Τα μαθηματικά είναι ρετιρέ στον έκτο και τα αρχαία 2ο υπόγειο.
Είναι φανερό ότι δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει αρχαία.
Όσο και αν τα βαριέσαι είναι στο ρετιρέ δίπλα στα μαθηματικά!
Έχουν την ίδια βαρύτητα.
Και δεν έχεις πάει στο Γυμνάσιο να κάνεις αρχαία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Tα μαθηματικά με τα αρχαία είναι το άκρως αντίθετο. Στα αρχαία μαθαίνεις τα πάντα παπαγαλία να πάρεις βαθμό ενώ στα μαθηματικά μαθαίνεις τη θεωρία να κατανοείς το κόσμο (όχι στα μαθηματικά που γίνονται στο δημτικό...). Οπότε δεν μπορείς να τα έχεις στο ίδιο επίπεδο. Τα μαθηματικά είναι ρετιρέ στον έκτο και τα αρχαία 2ο υπόγειο.

Να υποθέσω ότι εσύ έχεις τελειώσει το σχολείο, έχεις ολοκληρωμένη άποψη για τα αρχαία και τα μαθηματικά που διδάσκονται και είσαι έμπειρος σε αυτά τα θέματα. :iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Πω. Μανία με την ηλικία μου. Έχω δεχθεί 3 επιθέσεις από άλλα μέλη μόνο και μόνο επειδή είμαι μικρός. Το μόνο που θα πω, είναι κάτι ξέρω κι εγώ. Είμαι σίγουρος πως και στην ηλικία σου πάλι θα τα σιχαίνομαι τα αρχαία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Και πάλι δεν έχεις κανένα δικαίωμα να τα μειωνεις έτσι μόνο κα μόνο γιατί εσύ δεν τα γουστάρεις.
Είναι θεμέλιος λίθος του πολιτισμού μας όπως και τα μαθηματικά και όλα τα άλλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Τα μαθηματικά δεν είναι θεμέλιος λίθος του πολιτισμού μας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Α και ο Πυθαγόρας το έξυνε,σωστό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Πω. Μανία με την ηλικία μου. Έχω δεχθεί 3 επιθέσεις από άλλα μέλη μόνο και μόνο επειδή είμαι μικρός. Το μόνο που θα πω, είναι κάτι ξέρω κι εγώ. Είμαι σίγουρος πως και στην ηλικία σου πάλι θα τα σιχαίνομαι τα αρχαία.

μα δεν εχεις κανει καν αρχαια.
εκτος αν εβαλαν στην εκτη και δεν το ξερω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Πω. Μανία με την ηλικία μου. Έχω δεχθεί 3 επιθέσεις από άλλα μέλη μόνο και μόνο επειδή είμαι μικρός. Το μόνο που θα πω, είναι κάτι ξέρω κι εγώ. Είμαι σίγουρος πως και στην ηλικία σου πάλι θα τα σιχαίνομαι τα αρχαία.

Να είσαι σίγουρος μόνο για το θάνατό σου, δεν είναι καθόλου υπεύθυνη στάση αυτή που τηρείς. Δεν είναι θέμα "επίθεσης". Είναι πρακτικό θέμα. Δεν γνωρίζεις, δεν έχεις άποψη, πως να το κάνουμε. Με το ζόρι να γνωρίζεις ή μήπως κι αυτό το ξέρεις "απ'τον αδερφό σου"; Εκτός κι αν είστε ένα άτομο, μία οντότητα εσύ κι ο αδερφός σου οπότε ταυτίζεστε και στις εμπειρίες και στις απόψεις. Τίποτα δεν ξέρεις, στο λέω εγώ. Έχεις διδαχτεί έστω τρία λεπτά Αρχαία; Στον εαυτό σου να απαντήσεις, όχι σε μένα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Bασικά, σε κάποια σχολεία στο δημοτικό τους βάζουν να μαθαίνουν και αρχαία.

Τα αρχαία έχουν ενδιαφέρον και συσχετισμό από την άποψη ότι συνδέονται με τη γλώσσα μας. Αλλά όπως τα μαθηματικά και τη φυσική δε τα μαθαίνουμε έτσι όπως ήταν τότε, αλλά έτσι όπως είναι τώρα ή τουλάχιστον πρόσφατα, έτσι και τη γλώσσα μας θα πρέπει να την κάνουμε όπως είναι τώρα και όχι όπως τη μιλούσαν οι αρχαίοι (και συγκεκριμένα οι Αθηναίοι, γιατί οι ιδιωματισμοί δεν ήταν αμελητέοι). Η αποστήθιση αρχικών χρόνων, καταλήξεων, μεταφράσεων, δεν έχει κανένα νόημα, παρά μόνο αν χρησιμοποιούνται και στη δική μας γλώσσα, κι αυτό δε συμβαίνει παρά μόνο στο 10% της διδακτέας ύλης και πολύ λέω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Άλλο τα αρχαία του δημοτικού και άλλο του Λυκείου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
Όταν ήμουν σχολείο,είχα την ίδια ακριβώς απορία,γιατι θα πρέπει να μάθω αρχαία και ιστορία,αφού θέλω να ασχοληθώ με κάποιον κλάδο οικονομικών.
Τελικά,κατέληξα στο οτι όλα είναι χρήσιμα να τα μαθαίνουμε και όλα τα μαθήματα έχουν κάτι να μας δώσουν,για το λόγο αυτό δεν θα πρέπει να υποβιβάζουμε κανένα από αυτά,γιατι το κάθε ένα μάθημα έχει να μας προσφέρει σφαιρικές αλλά και πρακτικές γνώσεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Bασικά, σε κάποια σχολεία στο δημοτικό τους βάζουν να μαθαίνουν και αρχαία.

Τα αρχαία έχουν ενδιαφέρον και συσχετισμό από την άποψη ότι συνδέονται με τη γλώσσα μας. Αλλά όπως τα μαθηματικά και τη φυσική δε τα μαθαίνουμε έτσι όπως ήταν τότε, αλλά έτσι όπως είναι τώρα ή τουλάχιστον πρόσφατα, έτσι και τη γλώσσα μας θα πρέπει να την κάνουμε όπως είναι τώρα και όχι όπως τη μιλούσαν οι αρχαίοι (και συγκεκριμένα οι Αθηναίοι, γιατί οι ιδιωματισμοί δεν ήταν αμελητέοι). Η αποστήθιση αρχικών χρόνων, καταλήξεων, μεταφράσεων, δεν έχει κανένα νόημα, παρά μόνο αν χρησιμοποιούνται και στη δική μας γλώσσα, κι αυτό δε συμβαίνει παρά μόνο στο 10% της διδακτέας ύλης και πολύ λέω.

Οσον αφορα τα αρχαια δεν νομιζω οτι δεν εχει ενδιαφερον η χρησημοτητα να μαθαινεις πως μιλουσαν οι αρχαιοι-ακομα και μερικως εσφαλμενα-καθως σου προσφερουν ουσιαστικη βοηθεια στην νεα ελληνικη... Οταν ενα παιδι εχει την ικανοτητα να μεταφραζει αρχαια κειμενα απο μονο του-οπως καλειται να κανει στην γ λυκειου- δεν νομιζω πως ειναι στειρα παπαγαλια..


Οσον αφορα γιατι πρεπει να μαθαινω πχ ιστορια η αρχαια αν παω για μαθηματικο η αντιστοιχα αν παω για φιλογος τοτε αρκει απλα να σκεφτουμε ποσο χρησιμη ειναι η γενικη γνωση.. Πριν απο την εξειδεικευση υπαρχει η γενικευση σε καθε τομεα.. Δεν μπορεις να γινεις ολοκληρωμενος ανθρωπος αν δεν εχεις γενικες γνωσεις για τα παντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Όταν ήμουν σχολείο,είχα την ίδια ακριβώς απορία,γιατι θα πρέπει να μάθω αρχαία και ιστορία,αφού θέλω να ασχοληθώ με κάποιον κλάδο οικονομικών.
Τελικά,κατέληξα στο οτι όλα είναι χρήσιμα να τα μαθαίνουμε και όλα τα μαθήματα έχουν κάτι να μας δώσουν,για το λόγο αυτό δεν θα πρέπει να υποβιβάζουμε κανένα από αυτά,γιατι το κάθε ένα μάθημα έχει να μας προσφέρει σφαιρικές αλλά και πρακτικές γνώσεις!

Tότε δε θα έπρεπε το Λύκειο να είναι συνδεδεμένο με την Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Οσον αφορα τα αρχαια δεν νομιζω οτι δεν εχει ενδιαφερον η χρησημοτητα να μαθαινεις πως μιλουσαν οι αρχαιοι-ακομα και μερικως εσφαλμενα-καθως σου προσφερουν ουσιαστικη βοηθεια στην νεα ελληνικη... Οταν ενα παιδι εχει την ικανοτητα να μεταφραζει αρχαια κειμενα απο μονο του-οπως καλειται να κανει στην γ λυκειου- δεν νομιζω πως ειναι στειρα παπαγαλια..


Οσον αφορα γιατι πρεπει να μαθαινω πχ ιστορια η αρχαια αν παω για μαθηματικο η αντιστοιχα αν παω για φιλογος τοτε αρκει απλα να σκεφτουμε ποσο χρησιμη ειναι η γενικη γνωση.. Πριν απο την εξειδεικευση υπαρχει η γενικευση σε καθε τομεα.. Δεν μπορεις να γινεις ολοκληρωμενος ανθρωπος αν δεν εχεις γενικες γνωσεις για τα παντα.

Η βοήθεια στη Νεοελληνική έγκειται σε ορισμένες κοινές καταλήξεις σε λόγιους τύπους και στην ετυμολογία λέξεων. Από κει και πέρα, το να μάθω ότι "το να δένω και λύνω τον κόμπο" σημαίνει "ό,τι κι αν κάνω" και να κάτσω να κάνω ένα κείμενο από το οποίο γρι δεν καταλαβαίνω (και μάλιστα, διάβαζα αρχαία), δε νομίζω ότι έχει κάτι να μου προσφέρει όσον αφορά τη γλώσσα που μιλάω.

Δεν ξέρω για τα αρχαία Γ' Λυκείου -γενικής παιδείας μιλάμε πάντα, έτσι;:what:-, πάντως η Αντιγόνη κάθε άλλο παρά κατανοητή και χωρίς την ανάγκη αποστήθισης είναι. Δε μπορώ να κατανοήσω πώς θα είμαι σε θέση να μεταφράζω άγνωστα αρχαία ελληνικά κείμενα. Οι της θεωρητικής ίσως. Και το να κάθομαι να μαθαίνω τους αρχικούς χρόνους του δείκνυμι δε θα μου χρησιμεύσει πουθενά. Θα διευρύνει τους πνευματικούς ορίζοντες και θα με κάνει ολοκληρωμένο άνθρωπο, θα μου πεις. Αλλά ακόμη δεν έχω καταλάβει, στα 5 χρόνια που κάνω αρχαία και που μου λένε το ίδιο ακριβώς πράγμα, πώς γίνεται αυτό. Θα βελτιωθώ από ηθικής άποψης; Πώς; Επειδή θα ξέρω τρεις-τέσσερις ξερούς τύπους; Πολύ περισσότερο θα βοηθούσε αν έκανα φιλοσοφία. Να μάθαινα και μερικές πιο σύγχρονες απόψεις (δε λέω μόνο, και). Αλλά οι εξουσιάζοντες θέλουν παπαγαλάκια, όχι σκεπτόμενους ανθρώπους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexander 94

Νεοφερμένος

Ο alexander 94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Μιας και το συστημα εκπαιδευσης ειναι τετοιο που πρωταρχικος του σκοπος ειναι να μας διαβιβασει οσο περισσοτερες πληροφοριες γινεται και οχι να μας παρεχει καταρτιση πιστευω οτι ειναι λογικο να υπαρχουν μαθηματα που δε μας ενδιαφερουν.Ετσι ειναι το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα.Σε αλλους αρεσει και σε αλλους οχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
Μιας και το συστημα εκπαιδευσης ειναι τετοιο που πρωταρχικος του σκοπος ειναι να μας διαβιβασει οσο περισσοτερες πληροφοριες γινεται και οχι να μας παρεχει καταρτιση πιστευω οτι ειναι λογικο να υπαρχουν μαθηματα που δε μας ενδιαφερουν.Ετσι ειναι το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα.Σε αλλους αρεσει και σε αλλους οχι
σωστη σε βρισκω;)

Υ.Γ ρε παιδια το μελος ''nioniosmeg'' δεν ειναι α γυμνασιου?γιατι βλεπω οτι ολοι τον εχετε κανει στ δημοτικου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Falcon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο - αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 363 μηνύματα.
Αν περιμένεις να μάθεις από το σχολείο πράγματα που θα χρειαστείς στη ζωή, ζήτω που καήκαμε. Η άποψη "μαθαίνω μόνο ότι μου χρειάζεται" είναι σημάδι πνευματικής παρακμής και άνθισης της χρησιμοθηρίας.

Η γενικότερη παιδεία δεν είναι άχρηστη. Αν δεν ξέρεις να εκφράζεσαι μεσω της έκθεσης, να σκέφτεσαι αλγοριθμικά μέσω των μαθηματικών και των φυσικών επιστημών, αν δεν σου δωθεί το έναυσμα να ψάξεις την ιστορία σου από αντίστοιχα μαθήματα κλπ κλπ, θα είσαι απλά ένα πλάσμα που επιβιώνει. Όχι όμως άνθρωπος.

ο Άνθρωπος, ο άνω θρώσκων, είναι εκείνος που κοιτάει ψηλά. Θέλει συνεχώς να ανεβαίνει σε επίπεδο διανοητικό. Θέλει να φτάσει στο τέλειο. Ή τουλάχιστον το προσπαθεί. Βέβαια μαθαίνοντας συνεχώς άχρηστες πληροφορίες δεν ανεβαίνει το επίπεδό σου. Το θέμα είναι να αναπτύξεις μέσα από αυτές την κριτική σου ικανότητα.

Αυτός είναι ο, ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι, ο σκοπός του σχολείου. Να δημιουργεί κριτικά σκεπτόμενα πλάσματα που θα γίνουν κάποια στιγμή άνθρωποι με όλη τη σημασία της λέξης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
σωστη σε βρισκω;)

Υ.Γ ρε παιδια το μελος ''nioniosmeg'' δεν ειναι α γυμνασιου?γιατι βλεπω οτι ολοι τον εχετε κανει στ δημοτικου.

όχι, έκτη πάω. απλά δεν υπάρχει η ιδιώτητα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top