xristaras9
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πύρος
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστίνα!
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Αποποινικοποιούνται οι μαθητικές καταλήψεις
Ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, καταργεί την ποινή φυλάκισης για τους καταληψίες, που ίσχυε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου του 2000
Την κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου του έτους 2000, που προβλέπει ποινή φυλάκισης για τους «καταληψίες», προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε από τον υπουργό Παιδείας, Νίκο Φίλη, προς ψήφιση στη Βουλή.
Όπως επισημαίνεται από το υπουργείο Παιδείας: «Με την προτεινόμενη διάταξη αποκαθίσταται η ομαλή λειτουργία της σχολικής ζωής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με την αποποινικοποίηση των μαθητικών κινητοποιήσεων. Η κατάργηση της πράξης νομοθετικού περιεχομένου "περί ομαλής λειτουργίας των σχολείων", που κυρώθηκε με το Ν. 2811/2000 κρίνεται αναγκαία, προκειμένου να προστατευθούν οι ανήλικοι από ιδιαίτερα ψυχοφθόρες διαδικασίες ενώπιον της ποινικής δικαιοσύνης λόγω των δημοκρατικών διεκδικήσεων τους. Άλλωστε η τέλεση αξιοποίνων πράξεων στο χώρο του σχολείου τιμωρείται από τις διατάξεις του ποινικού κώδικα που αφορούν τόσο τους μαθητές όσο και τους γονείς ανήλικων μαθητών, οι οποίοι παραλείπουν να τους εμποδίσουν από την τέλεση των αξιοποίνων πράξεων».
Τέλος, τονίζεται ότι «η αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών, σε περίπτωση μαθητικών καταλήψεων καλύπτεται ήδη από τη ρύθμιση του ν.4326/2015 ώστε να μην διασαλεύεται η ομαλή πορεία του εκπαιδευτικού έργου».
https://www.protothema.gr/greece/article/536404/apopoinikopoioudai-oi-mathitikes-katalipseis/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
louminis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BeatrixKiddo
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Παντα χαιρομουν οταν ειχαμε καταληψη(επειδη χαναμε μαθημα φυσικα), ψηφιζα ομως κατα, οχι γιατι θεωρουσα τα αιτηματα ανεδαφικα ή χαζα(αν και παντα ηταν), αλλα για να παω για καφε με φιλους Και νομιζω πως οι περισσοτεροι ετσι σκεφτομαστε.
Μονο στη γ λυκειου ψηφιζα κατα γιατι ηθελα μαθημα, καθως πολλα παιδια δεν πηγαιναν φροντιστηριο και οι μονοι που μπορουσαν να τους βοηθησουν ηταν οι καθηγητες του σχολειου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
harry akritas
Διάσημο μέλος
Εγώ είμαι θετικός με την ιδέα της κατάληψης, όχι βέβαια με την εκφυλισμένη μορφή που παρουσιάζει! Η διεκδίκηση ποικίλης φύσεως ζητημάτων είναι υγιής και αναγκαία, εφόσον εκδηλώνεται ειρηνικά (χωρίς φθορά των σχολικών εγκαταστάσεων και προσβλητική συμπεριφορά απέναντι σε καθηγητές) και λελογισμένα (χωρίς τα παράλογα αιτήματα που αναφέρει και η marjoriee). Οι καταλήψεις τέτοιων συνθηκών, όμως, κινούνται σε έναν ουτοπικό μαθητικό (και συνάμα κοινωνικό) κόσμο.
Δεν είναι η κατάληψη όμως ο σωστός τρόπος για να διεκδικήσεις κάποια πράγματα. Και να παρουσιάζονται κάποια σοβαρά προβλήματα στο σχολείο, η κατάληψη απλά δεν είναι ο τρόπος να τα λύσεις. Δεν έχει κανείς (είτε άτομο είτε ομάδα ατόμων) το δικαίωμα να καταλαμβάνει με το έτσι θέλω (ναι ακόμα κι αν είναι σοβαρός ο λόγος) έναν δημόσιο χώρο που ανήκει σε όλους και να μην αφήνει κανένα να μπαίνει σ αυτόν. Είναι και νομικά παράνομο. Υπάρχουν δημοκρατικότεροι τρόποι επίλυσης των προβλημάτων. Αν δεν κάνω λάθος, τα 5μελή και τα 15μελή γι αυτόν τον λόγο υπάρχουν. Για να καταγράφουν τα προβλήματα των συμμαθητών τους και μετά να τα μεταφέρουν και να τα συζητούν με τη διεύθυνση και τους καθηγητές. Η λογική "δε μου λύνεις το πρόβλημα, τώρα θα δεις θα σου κλείσω το σχολείο" ειλικρινά μου φαίνεται αστεία. Ο καθένας έχει το δικαίωμα στη μάθηση και δεν μπορεί μια ομάδα ατόμων (συνήθως η μειοψηφία) να του το στερεί με το έτσι θέλω. Ακόμα κι αν ο σκοπός είναι καλός. Εξάλλου ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.