[Μαθητές] Είστε υπέρ ή κατά των καταλήψεων;

Είστε υπέρ ή κατά των καταλήψεων;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 297)
  • Υπέρ

    Ψήφοι: 114 38.4%
  • Κατά

    Ψήφοι: 180 60.6%
  • Δεν έχω άποψη

    Ψήφοι: 3 1.0%

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Για να ξέρει κάποιος τι σχολή θα έχει το κάθε πεδίο πρέπει να το ξέρει το υπουργείο (στο αφήνει για έκπληξη όταν θα γράφεις πανελλήνιες).Μανταλένα με την ίδια λογική οκ αφού το μνημόνιο απέτυχε και εμείς τα πρώτα χρόνια δεν κάναμε κάτι για να το σταματήσουμε άστο γ@μ@το οπου είναι τώρα να μας βγάλει θα μας βγάλει ας καθίσουμε με σταυρωμένα τα χέρια και ας περιμένουμε τα αποτελέσματα.Το νεο λύκειο πρωτοδοκιμάστηκε πέρισυ για αυτό τώρα βλέποντας την γλύκα γίνεται αγώνας να καταργηθεί.Οσο για την τράπεζα θεμάτων είναι άλλο ένα φαγοπότι χωρίς τελος καθώς η τράπεζα λειτουργεί απο το απρίλιο και έχουν ήδη δαπανήσει 1.500.000 ευρώ (πήγε ολο το ποσο στην ΤΘ ή πήγε και σε τίποτα τσέπες) και όσοι βρίσκονται στο οργανισμό (ινστιτούρο εκπαιδευτικής πολιτικής) που επιτηρεί την τράπεζα θεμάτων είναι καθηγητές πανεπιστημίων που πληρώνονται τον μισθό τους απο το πανεπιστήμιο κανονικότατα και αρπάζουν και ενα δεύτερο μισθο ως διευθύνοντες του συγκεκριμένου οργανισμου.Πρώτα απο όλα τι το δύσκολο βρίσκουν να κάτσουν 1-2 ώρες στο υπουργείο ο λοβέρδος με τον δερμεντζόπουλο να κάνουν τις διορθώσεις που πρέπει να γίνουν για να μπορέσει το εν λόγο σύστημα να λειτουργήσει σωστά.Ο λοβέρδος έχει τρελάνει στο ψέμα!!!Στην αρχή ανέφερε οτι εφόσον εντοπιστούν πολλά λάθη στο νομοσχέδιο θα ζητηθεί η αναστολή λειτουργίας της τράπεζας μέχρι να διορθωθούν τα προβλήματα.Μετά είπε οτι εφόσον βρεθούν λάθη είναι επιβεβλημένο να γίνουν αλλαγές και στο τέλος βγαίνει και λέει εγω αλλαγές δεν θα κάνω γιατί θα αιφνιδιαστούν τα παιδιά. Κοροιδεύει???Αν είναι να συνεχίσει έτσι να φύγει να έρθει κάποιος ικανότερος στην θέση του να δικαιολογήσει και το μισθό που παίρνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,739 μηνύματα.
Λοιπόν, εγώ είμαι κατά των καταλήψεων. Γενικά δεν μου αρέσει να πηγαίνω κόντρα σε δασκάλους, καθηγητές κ.λ.π. Γενικότερα σε όπιον βρίσκεται πιο ''πάνω'' από εμένα. Όντως πιστεύω πως το να κάνεις κατάληψη, φαίνεται δελεαστικό και είναι ένας τρόπος για να ξεσπάς ίσως σε αυτούς που σε καταπιέζουν. Άλλες φορές όμως δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος και γίνονται καταλήψεις μόνο για τη μαγκιά μερικών... βέβαια, τώρα με το νέο εκπαιδευτικό σύστημα και με την τράπεζα θεμάτων, το θεωρώ πολύ λογικό να γίνονται καταλήψεις στη μισή Ελλάδα..και βάλε.... Σε γενικές γραμμές πάντως, δεν είμαι υπέρ των καταλήψεων μα ούτε και κατά ακριβώς..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστίνα!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Χριστίνα! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 133 μηνύματα.
Εντελώς κατά όμως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αντικειμενικός

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Σοφάδες (Καρδίτσα). Έχει γράψει 6,932 μηνύματα.
Κοιτάξτε είμαι κατά εκτός από αυτές με το νέο σύστημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Με τροπολογία που ήρθε προς ψήφιση στη Βουλή

Αποποινικοποιούνται οι μαθητικές καταλήψεις

Ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, καταργεί την ποινή φυλάκισης για τους καταληψίες, που ίσχυε με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου του 2000



Την κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου του έτους 2000, που προβλέπει ποινή φυλάκισης για τους «καταληψίες», προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε από τον υπουργό Παιδείας, Νίκο Φίλη, προς ψήφιση στη Βουλή.

Όπως επισημαίνεται από το υπουργείο Παιδείας: «Με την προτεινόμενη διάταξη αποκαθίσταται η ομαλή λειτουργία της σχολικής ζωής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με την αποποινικοποίηση των μαθητικών κινητοποιήσεων. Η κατάργηση της πράξης νομοθετικού περιεχομένου "περί ομαλής λειτουργίας των σχολείων", που κυρώθηκε με το Ν. 2811/2000 κρίνεται αναγκαία, προκειμένου να προστατευθούν οι ανήλικοι από ιδιαίτερα ψυχοφθόρες διαδικασίες ενώπιον της ποινικής δικαιοσύνης λόγω των δημοκρατικών διεκδικήσεων τους. Άλλωστε η τέλεση αξιοποίνων πράξεων στο χώρο του σχολείου τιμωρείται από τις διατάξεις του ποινικού κώδικα που αφορούν τόσο τους μαθητές όσο και τους γονείς ανήλικων μαθητών, οι οποίοι παραλείπουν να τους εμποδίσουν από την τέλεση των αξιοποίνων πράξεων».

Τέλος, τονίζεται ότι «η αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών, σε περίπτωση μαθητικών καταλήψεων καλύπτεται ήδη από τη ρύθμιση του ν.4326/2015 ώστε να μην διασαλεύεται η ομαλή πορεία του εκπαιδευτικού έργου».


https://www.protothema.gr/greece/article/536404/apopoinikopoioudai-oi-mathitikes-katalipseis/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VirusX

Νεοφερμένος

Ο VirusX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Αρχίζουν τα σχολείίίί.....οι καταλήήήήήψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

louminis

Νεοφερμένος

Η louminis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης & Διερμηνείας Ιονίου. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Δεν βλέπω οι καταλύψεις να έχουν κανένα νόημα. Ειδικά από τη στιγμή που λαι μαθητές και καθηγητές τις βλέπουν σαν party time, αλλά και φιλότιμα να τις έβλεπαν δεν θα άλλαζε τίποτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Πάντως όταν πριν 4 χρονάκια πήγαινα σχολείο, και έκαναν τα παιδιά καταλήψεις, έκαναν για λόγους χαζούς τις περισσότερες φορές και όχι για βάσιμους κακά τα ψέματα, αυτό πιστεύω. Τουλάχιστον στο λύκειό μου, για αυτό και την σπάγαμε 2η 3η μέρα αφού ψηφίζαμε κατά η πλειοψηφία :P Οπότε για αυτόν τον λόγο σαν μαθήτρια ήμουν κατά των καταλήψεων πόσο μάλλον όταν δεν συντρέχει κάποιος σοβαρός λόγος και εφόσον εάν για αυτόν τον λόγο δεν έχουν πρώτα πραγματοποιηθεί προσπάθειες επίλυσής του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,291 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά υποστηρίζω τη καταληψη οπως ηταν για τραπεζα θεμάτων , κατάργηση επαναληπτικών, απουσία εκδρομων.....δηλα δη ότι έχει να κάνει σχετικά με ζητήματα σοβαρα.... τώρα σε καταλήψεις τύπου δε εχουμέ χαρτι και θελουμε ασπροπινακα ναι το βαλανε ως αίτημα και το περιεργο είναι ότι το κατάφεραν!!!...εγω δε το υποστήριζα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 982 μηνύματα.
Εγώ είμαι θετικός με την ιδέα της κατάληψης, όχι βέβαια με την εκφυλισμένη μορφή που παρουσιάζει! Η διεκδίκηση ποικίλης φύσεως ζητημάτων είναι υγιής και αναγκαία, εφόσον εκδηλώνεται ειρηνικά (χωρίς φθορά των σχολικών εγκαταστάσεων και προσβλητική συμπεριφορά απέναντι σε καθηγητές) και λελογισμένα (χωρίς τα παράλογα αιτήματα που αναφέρει και η marjoriee). Οι καταλήψεις τέτοιων συνθηκών, όμως, κινούνται σε έναν ουτοπικό μαθητικό (και συνάμα κοινωνικό) κόσμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,358 μηνύματα.
Εγω θα μιλησω με ειλικρινεια και πειτε με ανευθυνο, ανωριμο, χασομερη και ο,τι αλλο θελετε.

Παντα χαιρομουν οταν ειχαμε καταληψη(επειδη χαναμε μαθημα φυσικα), ψηφιζα ομως κατα, οχι γιατι θεωρουσα τα αιτηματα ανεδαφικα ή χαζα(αν και παντα ηταν), αλλα για να παω για καφε με φιλους :P Και νομιζω πως οι περισσοτεροι ετσι σκεφτομαστε.

Μονο στη γ λυκειου ψηφιζα κατα γιατι ηθελα μαθημα, καθως πολλα παιδια δεν πηγαιναν φροντιστηριο και οι μονοι που μπορουσαν να τους βοηθησουν ηταν οι καθηγητες του σχολειου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Εγώ είμαι θετικός με την ιδέα της κατάληψης, όχι βέβαια με την εκφυλισμένη μορφή που παρουσιάζει! Η διεκδίκηση ποικίλης φύσεως ζητημάτων είναι υγιής και αναγκαία, εφόσον εκδηλώνεται ειρηνικά (χωρίς φθορά των σχολικών εγκαταστάσεων και προσβλητική συμπεριφορά απέναντι σε καθηγητές) και λελογισμένα (χωρίς τα παράλογα αιτήματα που αναφέρει και η marjoriee). Οι καταλήψεις τέτοιων συνθηκών, όμως, κινούνται σε έναν ουτοπικό μαθητικό (και συνάμα κοινωνικό) κόσμο.


Δεν είναι η κατάληψη όμως ο σωστός τρόπος για να διεκδικήσεις κάποια πράγματα. Και να παρουσιάζονται κάποια σοβαρά προβλήματα στο σχολείο, η κατάληψη απλά δεν είναι ο τρόπος να τα λύσεις. Δεν έχει κανείς (είτε άτομο είτε ομάδα ατόμων) το δικαίωμα να καταλαμβάνει με το έτσι θέλω (ναι ακόμα κι αν είναι σοβαρός ο λόγος) έναν δημόσιο χώρο που ανήκει σε όλους και να μην αφήνει κανένα να μπαίνει σ αυτόν. Είναι και νομικά παράνομο. Υπάρχουν δημοκρατικότεροι τρόποι επίλυσης των προβλημάτων. Αν δεν κάνω λάθος, τα 5μελή και τα 15μελή γι αυτόν τον λόγο υπάρχουν. Για να καταγράφουν τα προβλήματα των συμμαθητών τους και μετά να τα μεταφέρουν και να τα συζητούν με τη διεύθυνση και τους καθηγητές. Η λογική "δε μου λύνεις το πρόβλημα, τώρα θα δεις θα σου κλείσω το σχολείο" ειλικρινά μου φαίνεται αστεία. Ο καθένας έχει το δικαίωμα στη μάθηση και δεν μπορεί μια ομάδα ατόμων (συνήθως η μειοψηφία) να του το στερεί με το έτσι θέλω. Ακόμα κι αν ο σκοπός είναι καλός. Εξάλλου ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top