Μαθηματικό ή Φυσικό;

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
ωραια δεν ειναι χρησιμα τα θεωρητικα κτλπ.ομως δεν ειναι μαγικο να βρισκεις ενα οριο με το ε και το δ απο το να κανεις μια παπαγαλια.δεν σου ακονιζει το μυαλο καλυτερα?επισης η γραμμικη αλγεβρα χρησιμοποιειται φουλ στην αναλυση δεδομενων.δεν ειναι τοσο ασχετα τα θεωρητικα με το εφαρμοσμενο κομματι.

Εντάξει, δε θα σου πω κι ό,τι τρελαίνομαι να κάνω πράξεις με ε και δ... :Ρ

Προσωπικά θα προτείνω το παιδί να ακολουθήσει ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ περισσότερο. Δουλειά θα βρεί μικρός είναι, μπορεί να πάει κ εξωτερικό, όχι όπως εγώ που είμαι 41,5 ετών. Θα έχει τις ευκαιρίες του...
Να επιλέξει αυτό που του αρέσει περισσότερο αλλιώς δεν πρόκειται να βγάλει την σχολή θα του φαίνεται αγγαρεία.

Σίγουρα, το καλύτερο είναι αυτό, ειδικά τώρα που έχει τον χρόνο μπροστά του και, το σημαντικότερο, που δεν έχει υποχρεώσεις κ.λπ. Αλλά, και πιο μεγάλος αν είναι κάποιος, τον παίρνει να κάνει αλλαγές.

...που θα την κάνεις αυτή την ανάλυση δεδομένων ; Με το χέρι ;

Challenge accepted.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,928 μηνύματα.
οκ υπαρχει το στατιστικο πακετο αλλα αν δεν ξερεις γραμμικη αλγεβρα δε θα κατανοεις τα δεδομενα.
Οσο για τα ε και δ το λεω υπο την εννοια οτι μαθαινεις το οριο με ποιο ας το πουμε ετσι μαθηματικη εννοια και οχι το τυποποιημενο του λυκειου.
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ που για να βρω όρια (όχι ότι μου χρειάζεται ποτέ αλλά λέμε) απλά κάνω τη γραφική στο Mathematica, πρέπει να κρεμαστώ, ε;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,038 μηνύματα.
οκ υπαρχει το στατιστικο πακετο αλλα αν δεν ξερεις γραμμικη αλγεβρα δε θα κατανοεις τα δεδομενα.
Οσο για τα ε και δ το λεω υπο την εννοια οτι μαθαινεις το οριο με ποιο ας το πουμε ετσι μαθηματικη εννοια και οχι το τυποποιημενο του λυκειου.

Και εαν κατανοείς τα δεδομένα αλλά δεν ξέρεις να χρησιμοποιείς τα προγράμματα δεν θα λύσεις το πρόβλημα. Why bother hiring you either way ?Θα υπάρχει κάποιος άλλος που κατανοεί και τα δεδομένα και ξέρει πως να χρησιμοποιήσει ένα απο τα διαθέσιμα προγράμματα της αγοράς.Οπότε απλά θα πάρει εκείνος την θέση :P .
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,386 μηνύματα.
Εν πολλοίς, κλάδοι των θεωρητικών μαθηματικών είναι εκείνοι που οι γνώση που παράγεται δεν είναι/φαίνεται άμεσα εφαρμόσιμη και, όπως είπε και ο @nPb, δεν έχει ως εφαλτήριο την επίλυση κάποιου «εφαρμοσμένου» προβλήματος. Έτσι, η τοπολογία (αλγεβρική ή συνολοθεωρητική), η λογική, η θεωρία κατηγοριών, η θεωρία συνόλων, η θεωρία μέτρου κ.λπ. είναι θεωρητικοί κλάδοι.

Γι' αυτό δεν τάσσομαι στη μια ή στην άλλη ομάδα. Θεωρώ ότι ένας καλός Μαθηματικός θα πρέπει να είναι σε θέση να φοράει ταυτόχρονα το "μαγικό καπέλο" του θεωρητικού ή εφαρμοσμένου ανάλογα το πρόβλημα που θέλει να μελετήσει. Με την ίδια ευκολία να μπορεί να διαχειριστεί συναρτήσεις ως στοιχεία δυϊκών χώρων αλλά και σε διακριτοποίηση με κάποιον κώδικα.

Το γεγονός ότι μεγάλο ποσοστό Ελλήνων Μαθηματικών αποφοίτων για καθαρά βιοποριστικούς λόγους στρέφονται κυρίως στην Υπολογιστική Νοημοσύνη, Στατιστική και Πληροφορική εν γένει με Οικονομικά, υποτιμώντας την αξία της επιστήμης που σπούδασαν με την στάση τους, δείχνει ότι υπάρχει έλλειμμα γνώσης για το τι είναι τα Μαθηματικά και αυτό φαίνεται από τους μαζικούς βαθμούς σε βασικά μαθήματα μαθηματικών του προγράμματος σπουδών. Την ίδια άποψη έχουν και οι περισσότεροι Μηχανικοί που τα αντιμετωπίζουν τελείως "στεγνά" σαν υπολογιστικές τεχνικές αλλά μόνο σε καλά τοποθετημένα προβλήματα. Επειδή μόνο με καλά τοποθετημένα προβλήματα δουλεύουν. Άρα δεν κάνουν Μαθηματικά αλλά χρησιμοποιούν Μαθηματικά κάτι που είναι τελείως διαφορετικό.

Η Υπολογιστική Γραμμική Άλγεβρα μιας και αναφέρθηκε τυπικά ανήκει στο σύνορο της Γραμμικής Άλγεβρας (θεωρητικών Μαθηματικών) και της Αριθμητικής Ανάλυσης. Μπορεί να μελετηθεί και θεωρητικά αλλά και εφαρμοσμένα αν γίνουν οι προσαρμογές σε συγκεκριμένα προβλήματα. Δεν είναι σαφής που ανήκει ακριβώς γιατί δεν είναι καθορισμένη εκ προοιμίου η προσέγγιση.

1593291720419.png


Ένα παράδειγμα πως η Υπολογιστική Γραμμική Άλγεβρα μπορεί να γίνει σκέτη Άλγεβρα. Γιατί πρέπει σε όλα να υπάρχει η αναγκαιότητα για "μοντελοποίηση" ενώ έχουν άλλη χρησιμότητα την ίδια στιγμή; Μήπως το συγκεκριμένο Οικονομικό σύστημα κοινωνίας κάνει κακή χρήση των Μαθηματικών;
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Γι' αυτό δεν τάσσομαι στη μια ή στην άλλη ομάδα. Θεωρώ ότι ένας καλός Μαθηματικός θα πρέπει να είναι σε θέση να φοράει ταυτόχρονα το "μαγικό καπέλο" του θεωρητικού ή εφαρμοσμένου ανάλογα το πρόβλημα που θέλει να μελετήσει. Με την ίδια ευκολία να μπορεί να διαχειριστεί συναρτήσεις ως στοιχεία δυϊκών χώρων αλλά και σε διακριτοποίηση με κάποιον κώδικα.

Το γεγονός ότι μεγάλο ποσοστό Ελλήνων Μαθηματικών αποφοίτων για καθαρά βιοποριστικούς λόγους στρέφονται κυρίως στην Υπολογιστική Νοημοσύνη, Στατιστική και Πληροφορική εν γένει με Οικονομικά, υποτιμώντας την αξία της επιστήμης που σπούδασαν με την στάση τους, δείχνει ότι υπάρχει έλλειμμα γνώσης για το τι είναι τα Μαθηματικά και αυτό φαίνεται από τους μαζικούς βαθμούς σε βασικά μαθήματα μαθηματικών του προγράμματος σπουδών. Την ίδια άποψη έχουν και οι περισσότεροι Μηχανικοί που τα αντιμετωπίζουν τελείως "στεγνά" σαν υπολογιστικές τεχνικές αλλά μόνο σε καλά τοποθετημένα προβλήματα. Επειδή μόνο με καλά τοποθετημένα προβλήματα δουλεύουν. Άρα δεν κάνουν Μαθηματικά αλλά χρησιμοποιούν Μαθηματικά κάτι που είναι τελείως διαφορετικό.

Η Υπολογιστική Γραμμική Άλγεβρα μιας και αναφέρθηκε τυπικά ανήκει στο σύνορο της Γραμμικής Άλγεβρας (θεωρητικών Μαθηματικών) και της Αριθμητικής Ανάλυσης. Μπορεί να μελετηθεί και θεωρητικά αλλά και εφαρμοσμένα αν γίνουν οι προσαρμογές σε συγκεκριμένα προβλήματα. Δεν είναι σαφής που ανήκει ακριβώς γιατί δεν είναι καθορισμένη εκ προοιμίου η προσέγγιση.

View attachment 70035

Ένα παράδειγμα πως η Υπολογιστική Γραμμική Άλγεβρα μπορεί να γίνει σκέτη Άλγεβρα. Γιατί πρέπει σε όλα να υπάρχει η αναγκαιότητα για "μοντελοποίηση" ενώ έχουν άλλη χρησιμότητα την ίδια στιγμή; Μήπως το συγκεκριμένο Οικονομικό σύστημα κοινωνίας κάνει κακή χρήση των Μαθηματικών;

Εντάξει, μην κάνουμε και τη γραμμική άλγεβρα θεωρητικά μαθηματικά, αμαρτία είναι τώρα. :Ρ Νομίζω ότι στον 21ο αιώνα, πλέον, οι Απειροστικοί και οι Γραμμικές έχουν status για τα μαθηματικά ανάλογο με το αλφάβητο για την όποια γλώσσα.

Πάντως, κατ' εμέ, το να ασχολείσαι με έναν τομέα όπως τα οικονομικά ή υπολογιστική/τεχνητή νοημοσύνη έχοντας πτυχίο μαθηματικού δεν υποδηλώνει ότι υποτιμάς την επιστήμη με τη στάση σου. Είναι τελείως διαφορετικό το insight που μπορεί να δώσει ένα άτομο που ξέρει μαθηματικά - με τον τρόπο που τα γνωρίζει κανείς σπουδάζοντάς τα - από αυτό που υπάρχει στον χώρο. Για εμένα, είναι αναγκαίο στην εποχή μας, άτομα που μπορούν να χειριστούν τον μαθηματικό φορμαλισμό με άνεση να εμπλακούν σε τέτοιους κλάδους, για πάρα πολλούς λόγους.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,038 μηνύματα.
1593349886018.png
 
Top